Ik begin dan maar eens, met 2x een kwartier.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik begon met een half uurtje steppen per ochtend, tijdens Sex & The City. En dat werden 2 afleveringen en dat werd een aflevering Most Haunted of CSI
.
Ik moet wel bekennen dat ik gisteren een halve liter wijn en 5 flesjes bier opheb.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:58 schreef CherryLips het volgende:
ik kan echt niet kappen met snaaien. en het ging juist zo goed met me
.
Dat denk ik ook niet neequote:Op zaterdag 23 september 2006 11:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat ik gisteren een halve liter wijn en 5 flesjes bier opheb.
En een halve zak chips. Dat zal wel niet geholpen hebben
ik heb nu zo'n blah-week, en ik ben weer een halve kilo aangekomenquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:06 schreef Aventura het volgende:
Bij mij hangt het ook sterk af van mijn humeur. Soms voel ik me een week niet zo geweldig, dan kan ik alleen maar bankhangen. En soms heb ik energie voor tien...
Ik wil ook afvallen door pannenkoeken en pizza te etenquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:32 schreef Quinazoline het volgende:
Woensdag heb ik pizza gegeten, donderdag pannekoeken en 's avonds anderhalf biertje gedronken. Gevolg: er lijkt nu een halve kilo af te zijn.
Ik vermoed dat die halve kilo er morgen ook weer bij zit hoor, maar tis toch wel opvallend.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:28 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik wil ook afvallen door pannenkoeken en pizza te eten
quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:02 schreef Aventura het volgende:
Nu ik erover nadenk, ik ben altijd lichter als ik op de weegschaal sta na een avond doorzakken. Geen wonder; alcohol onttrekt vocht. Misschien dat dat anderhalve biertje bij jou toch ook al een dehydraterend effect heeft gehad
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:36 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een kamer
Dus nou ben ik blij
En ben ik blij dat ik niet allemaal lekkere dingen in huis heb, anders ging ik die nu allemaal opeten om het te vieren
thnxquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:51 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik ken Deventer een heeeel klein beetje, maar waar is het ergens? En per wanneer? En on-topic: hoe ver is alles fietsen en is er een sportschool dichtbij?
Ideaal!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
thnx
het is aan het eind van de winkelstraat, dus zeg maar de straat waar de hema en de bios in zitten uitlopenDus de supermarkt is 1 minuut lopen, het station is 3 minuten lopen en de winkels zijn 0 minuten lopen
en ik blijf gewoon bij me eigen sportschool, die zit op 10 minuten fietsen
7 oktober of 21 oktober, dat is nog niet helemaal bekendquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:02 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ideaal!
En per wanneer ga je daarheen?
Daar hoef je je excuses echt niet voor aan te bieden hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:26 schreef Troel het volgende:
Zo, alle nieuwe accounts zijn aangemaakt volgens mij. Mocht ik mensen vergeten zijn, dan graag een nieuw mailtje
Excuses voor de vertraging, maar die vakantie had ik echt even nodig
De torenquote:Op zondag 24 september 2006 19:00 schreef Troel het volgende:
Welke uitbreiding wkraaij?
Ik heb de gewone, die van de biggetjes en de draak en de fee. Het is leuk
quote:Op zondag 24 september 2006 11:57 schreef ymme het volgende:
Zo Zwahiel, het verschil is goed te zien.
Je bent een mooie man zo met je 77 kilo (wat ik dan aan de buitenkant kan zien he, misschien van binnen wel niet, maar he dat weet ik niet)
Als we een meeting van dit topic organiseren dan wil iedereen jouquote:Op zondag 24 september 2006 21:47 schreef zwahiel het volgende:
[..]
van binnen ook...
Thanks iedereenEen echte opsteker
![]()
Nu ga ik 't nog afmaken, als ik over een half jaar weer in Nederland kom wil ik nog beter zijnOp zijn minst een strakke buik
![]()
![]()
Jullie ook succes hoor! Ben blij dat dit topique er is hoor.
dat heb ik dus ookquote:Op zondag 24 september 2006 22:17 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil mn buikje kwijt.
Slank ben ik al.
Ik ga der niet minder om eten denk ik. Iets misschien. Ik ga wel fietsen en hardlopen. Is voldoende hoop ik.quote:Op zondag 24 september 2006 22:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook
vandaag wel gezond gegeten, tussen de middag 2 koppen groentensoep, als tussendoortjes vitalinea fruityoghurt en komkommer en vanavond Chinese zoetzuur ( = kip, veel groenten en een zoetzure saus) en maar 1 glas cola, das erg weinig voor mij ( maarja, heb erg veel geslapen vandaag)
S-p-o-r-t-e-n.quote:Op zondag 24 september 2006 22:17 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil mn buikje kwijt.
Slank ben ik al.
dat is het probleem bij mij idd, ik heb 's avonds echt geen zin meer om nog naar de sportschool te gaan, ben druk met huiswerk enzoquote:
Ik ga komende week beginnen met hardlopen. Dat beloof ik. Mijn fiets is niet meer wat het geweest is, anders was ik ook wel begonnen met fietsen.quote:
Hier idem, ook weer een pond erbij maar toch ben ik nog steeds een pond lichter als vorige week. Deze week ga ik doorzetten en wil ik echt op de 63 uitkomen. Ik heb een bewegingsschema opgesteld, gisteren heb ik gefietst en gelopen en aan de gewichten gehangen en vandaag wil ikcardio doen zoals steps.quote:Op zondag 24 september 2006 16:45 schreef Quinazoline het volgende:
Gisteren en vandaag ging het weer heel goed met eten. Ik heb inmiddels de vier boterhammen die ik bij de lunch at teruggebracht naar drie en ben weer fanatiek aan het wandelen. Gisteren een dik uur gelopen, en vandaag weer, beide in hoog tempo. Het voelt echt goed.
Die halve kilo die ik door de pizza/pannekoeken/bier kwijt was is trouwens weer gewoon terug, dus het kan best kloppen dat ik door dat bier een beetje vocht verloren had ofzo.
0.1 kilo? Weeg je het met een standaard weegschaal? Dan zijn zulke kleine verschillen echt niet betrouwbaar lijkt me.quote:Op maandag 25 september 2006 10:19 schreef wkraaij het volgende:
Zow mijn uur wandelen voor vandaag zit er al opIk heb mijn rondje uitgebreid met ongeveer 1 km, want ik ging steeds sneller lopen waardoor ik op het laatst maar 45-50 minuten bezig was met mijn rondje. Eerst deed ik er meer als een uur over.
En nu ga ik mijn 2e ontbijt nemen (bak yoghurt met muesli). Mijn 1e ontbijt was een glas melk met 2 boterhammen.
Gisteren heb ik alles gegeten wat langs kwam (chips, drop, koekjes, appeltaart) en savonds nog een pizza, wel zelfgemaakt, maar toch vrij veel caloriën, maar toch was ik maar 0.1 kilo aangekomen. Een flutje dus.
ja met een normale weegschaal (digitaal).quote:Op maandag 25 september 2006 14:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
0.1 kilo? Weeg je het met een standaard weegschaal? Dan zijn zulke kleine verschillen echt niet betrouwbaar lijkt me.
Ja hoor, ik was er ook maanden uit. Ff inloggen en opdaten, klaar!quote:Op maandag 25 september 2006 17:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben uit het lijstje zie ik, is m'n password enzo dan nog wel geldig?
idd, helemaal omdat ik vandaag vrij ben en theorie-examen zou gaan doen en naar een vriend zou gaan, wat nu dus niet doorgaatquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
ja, das waar... maar tis niet lekker![]()
Valt wel mee, toen had ik nog steeds maatje 38 eigenlijk. Heb nooit een 'modellenlook' aka anorexialichaam gehad ofzo. Maar het is ook in principe niet mijn doel, hoor. Eerst maar even onder de 70.quote:Op maandag 25 september 2006 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
59 kilo bij een lengte van 1.78... Da's erg licht volgens mij.
Mager broodbeleg is o.a. 30 of 20+ kaas (alleen ik vind t niet te vreten, dus ik neem gewoon 48+, een half plakje per dag moet kunnen vind ik), kalkoen- of kipfilet, achterham, magere smeerkaas en sandwichspread, moet je natuurlijk weer niet te dik smeren.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:10 schreef Erosjuhhh het volgende:
dankje!ik zal morgenochtend na t zwemmen ff de supermarkt leegkopen op lekkere rauwe groentes en fruitsoorten, weet iemand hier of je druiven beperkt mag eten of redelijk onbeperkt? van mango, bananen etc weet ik dat je er maar beperkt van mag eten.
ben ook al van wit (voorheen) naar bruin brood gegaan dus genoeg variatie al in mijn levenwat hebben jullie meestal op je brood als variatie? (of wat eten jullie ipv. brood? vooral yoghurt of?)
en hoe doen jullie t avond eten?
veel meer variatie op kip kan ik niet bedenken (vis krijg ik echt niet weg, doe hotelschool en bereid vaak genoeg vis. maar ik ga er echt van over mijn nek helaas.) en rijst mag je ook niet onbeperkt eten begreep ik? (max. 100 gr. per keer?)
Soms zegt je lichaam dat je eten nodig hebt, terwijl drinken net zo goed werkt. Gewoon een halve liter water achteroverslaan wil bij mij dus nog wel es werken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:57 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik eet altijd Special K bij mijn toetje.. toetje is niet goed weet ik, maar ik heb daar altijd zon trek in.. wij hebben altijd albran flakes, is goed voor je stoelgang ofzo..
Weet iemand trouwens wat je kan doen om een vreetkick te stoppen/verkomen? Als ik uit school kom heb ik altijd trek/honger waardoor ik meestal iets gezonds bedenk wat ik dan mag, maar daar achteraan ga ik meestal toch nog allemaal andere dingen eten..
ik heb trouwens nu ook een account en sta ik t lijstje van de op:)
creme fraiche heeft 35%, wat je zou kunnen gebruiken als alternatief is demi-creme fraiche of yoghurt (vol, 3.5%) je hebt wel kans op schiften dan maar tis een stuk minder vet en de structuur zal iets anders zijn. (tja, ervaring in de keuken hequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:57 schreef zwahiel het volgende:
's avonds eet ik gewoon gezond, althans dat probeer ik. Ik heb de afgelopen twee dagen spagetti gegeten, of althans iets wat daarop leek, gisteravond opgewarmt. Vandaag ga ik denk ik lekker tortilla's klaar maken. Heej in een keuken gewerkt te hebben is wel makkelijkLekker gezond, met champignons, aubergines, mais, mozerella, strooi parmazaanse kaas, groentebouillon (beetje als ik 't kan vinden) en wat Kreme Fresh (als ik 't kan vinden) dat laatste natuurlijk zo min mogelijk (60% vet!!!!) Maar een beetje bepaald de smaak juist! Ik denk dat ik er een aantal maak, die in de koelkast dump en donderdag of vrijdag wat mensen uitnodig en dan gewoon een dineetje doe. Je kunt er niet maar twee maken, je moet er minimaal 8 tegeljik maken, dat zijn 4 porties bij 2 tortilla's pp.
dankjewel, nog meer water drinken misschien dan maarquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Soms zegt je lichaam dat je eten nodig hebt, terwijl drinken net zo goed werkt. Gewoon een halve liter water achteroverslaan wil bij mij dus nog wel es werken.
Sommige mensen hebben wat aan kauwgom, dat de kauwbeweging de honger stilt. Bij mij en vele anderen werkt het andersom; door het kauwen denkt je lichaam juist dat er eten binnen komt en gaat het proberen dat te verwerken, maar omdat er niks inzit krijg je alleen maar hongerOfzoiets, ben niet zo goed met anatomie enzo.
Sowieso altijd even laten zakken! Je lichaam doet er vaak zo'n 10 - 20 minuten over om te bedenken dat je vol zitWachten helpt dus vaak al goed genoeg.
Ehm... Dat is toch geen zondigen? Ieder lichaam heeft suiker nodigquote:Op woensdag 27 september 2006 16:35 schreef Nouk het volgende:
Ik heb vandaag gezondigd, sultana gegeten. Bleh.
Nou, Sultana is niet echt gezond, maar heel ongezond is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, ik eet elke dag wel iets als Sultana hoor, is toch gewoon een gezond tussendoortje? Beter dan een gevulde koek oid iig..
Lekker zonder van het geld dan jaquote:Op woensdag 27 september 2006 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een abbo op de sportschool a 67 euro per maand waar ik al, jawel, 3,5 maand niet meer ben geweest
Vanavond maar weer eens heen gaanKijken of ze me nog binnenlaten
nee, mijn sportschool moet je ook gewoon doorbetalen, alleen fitlinxx is het systeem met je gegevens en instellingen van de apparaten enzo en dat werkt dus niet meer als je lang niet bent geweest, moet alles opnieuw ingesteld wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet
Ben heel lang heel trouw 3 keer per week 2,5 uur geweest maar toen ging ik FT werken en dan wordt het langzaam steeds minder totdat het naar een nul niveau zakt.
Doch ben ik vastbesloten er weer volop tegenaan te gaan
En mijn sportschool, dat zijn redelijke uitzuigers, die melden je niet zomaar af als je ongegeneerd geld uit je knip kunnen trekken
Dat je geen gewicht verlies, maar aankomt kan idd komen door veel krachttraining, spieren wegen zwaarder dan vet. Je kunt idd beter je maten opnemen en kijken of daar verschil inzit, en als je wilt afvallen dan kun je idd beter cardio doen. Niet opgeven hoor, die buik wordt vanzelf wel een keer zoals je hem wilt hebbenquote:Op donderdag 28 september 2006 08:49 schreef Thrilled het volgende:
Mm kheb het gevoel dat ik hier niet meer thuis hoorik kom alleen maar bij, en ik ben juist meer gaan bewegen.. ik hoop/denk dat het spiermassa is.. heb op de sportschool mn programma laten wijzigen, zit nu veel meer cardio in (zit nu met spierpijn te tiepen
). gister een conditie test gedaan, die was bovengemiddeld, dus was ik wel trots op.. maar ik zit nu ineens weer op de 80kg... mensen rond me heen zeggen wel dat ik afgevallen ben, en ik merk zelf dat ik meer spieren heb.. ik zit continue in mn hoofd te denken van: mn gewicht maakt me niet uit, als mn buik er maar plat uit ziet..
heb net ook mn taille enzo opgemeten, was exact hetzelfde als tijdje terug (toen ik die foto's plaatste)
ik weet het allemaal niet
thanks voor de rest, maar explain die esquote:Op donderdag 28 september 2006 11:28 schreef Sylvana het volgende:
als je wilt afvallen dan kun je idd beter cardio doen.
met cardio verbrand je meer vet dan met krachttrainingquote:Op donderdag 28 september 2006 12:18 schreef Thrilled het volgende:
[..]
thanks voor de rest, maar explain die es
uhm cardio = kracht training toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
met cardio verbrand je meer vet dan met krachttraining
Cardiovasculair = hart en bloedvatenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:22 schreef Thrilled het volgende:
[..]
uhm cardio = kracht training toch?
ga dan bodypumpen ofzoquote:Op donderdag 28 september 2006 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
ik verveel me altijd zo snel tijdens krachttraining... tis steeds t zelfde
dat klinkt helemaal leukquote:Op donderdag 28 september 2006 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:
ja, daar doe ik wel eens aan mee! of bij ons heb je ook iets anders, totall body work out, das een soort combi tussen steps en bodypump, nog leuker!
Ik lust geen waterquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:22 schreef Guppyfriend het volgende:
water Syl!
Dat doe je goedquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in Londen minder dan een halve kilo aangekomen.
Het probleem wat ik heb is als ik begin met snoep, dat ik dan gelijk het hele zakje opeet. Gister bijvoorbeeld een zakje pistachenootjes gehaald, en dan kan ik echt niet gewoon een paar handjes nemen, dan zit ik te eten onder het tv kijken en dan is dat zakje op een gegeven moment gewoon opquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:51 schreef Aventura het volgende:
Het probleem met veel mensen hier is dat ze snoepen als zondigen zien.
Ik zie het anders, ik zie het als iets wat er gewoon bijhoort. Je mag jezelf toch wel verwennen? Als ik nooit iets lekkers mag, dan vind ik er helemaal niks meer aan. Het leven is echt te kort en te waardevol om jezelf zo te kwellen. Ga gewoon relaxt met eten om! En maak afwegingen (dat doe ik altijd): Vraag je bij elk extraatje wat je in je mond stopt af of je het wel lekker genoeg vind om dik van te worden. Trust me, dat helpt en 9 van de 10x laat ik dan het lekkers staan, dan heb ik daar geen behoefte meer aan.
Jep, ben al 11 kilo kwijt. Maar ik sta ondertussen als sinds juni ongeveer stil, dus ik begin het een beetje zat te worden. In die tijd ben ik namelijk wel veel vaker gaan sporten, maar daar merk ik dus niks van, ook niet in cm's. Maar ik ga gewoon door hoor, want ik ben nu toch aan regelmatig/gezond eten gewend en het is eigenlijk veel lekkerder. Dan maar hopen dat ik nog ooit van dat plateau af kom..quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:47 schreef wkraaij het volgende:
je kan aan mijn kleren echt heel goed zien dat er zoveel af is. Alles zit los enzo. Ik vind dat helemaal niet erg, als ik mijn kleren dan zo aan zie zitten, denk ik jippie, niet voor niets al die moeite gedaan!
Q, jij was toch al heel veel afgevallen? Misschien dat je op een 'plateau' zit. Ik heb al eerder wel gelezen dat mensen goed aan het afvallen waren en dan opeens stonden ze 3 maanden stil. Dan is het wel heel moeilijk vol te houden. Maar gewoon volbijven houden hoor!!!!!
![]()
Ja dan moet je jezelf ook niet elke dag wegenquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:28 schreef CherryLips het volgende:
pfff ben weer een halve kilo zwaarder dan gister, de afgelopen maand was dus zonde van de tijd. maargoed, over een week pas weer wegen en dan maar weer opnieuw beginnen.
goed zegquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:34 schreef wkraaij het volgende:
tis vandaag de laatste van de maand, dus de balans heb ik vandaag opgemaakt.
1,6 kilo afgevallen deze maand (totaal 3.8).
Van mijn taille is in totaal nu 7 cm af, van mijn heupen 6.5-7 cm en van mijn bovenbenen 3 cm
![]()
Het gaat dus lekker, ik hoop dat het zo door gaat dan weeg ik met de kerst 75 kilo (of minder).![]()
niks verklappen hoor, ik wil m ook graag zienquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:30 schreef Klein het volgende:
Ik weet ook wel dat af en toe snoepen niet slecht is...maar als ik weer eens doorsla, baal ik daar zo van!![]()
Maar vandaag ging weer goed, hardgelopen en heel netjes gegeten...
We gaan gewoon dooren ik zal niet meer zo zeuren..
![]()
Vanavond naar zwartboek!![]()
Je moet em echt gaan zien!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
niks verklappen hoor, ik wil m ook graag zien![]()
Tenzij je in je eentje twee hele zakken chips naar binnen hebt gewerkt zie ik het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:30 schreef Klein het volgende:
Ik weet ook wel dat af en toe snoepen niet slecht is...maar als ik weer eens doorsla, baal ik daar zo van!![]()
Ik weet niet of ik zoiets zou zien zitten. Ze voegen dus vet toe (waarschijnlijk wel in kleine hoeveelheden) waardoor je je voller voelt. Ben je dan eigenlijk ook niet voller? Ik bedoel, als ik heel vet heb gegeten, dan heb ik voorlopig ook geen trek. Maar dan val ik niet perce af natuurlijk. Het zal wel in zo'n verhouding staan met elkaar dat je er per saldo toch van af valt, maar eerlijk gezegd eet ik dan liever gewoon yoghurt waar alleen dingen inzitten die erin thuis horen, en niet met allerlei andere toevoegingen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:11 schreef marleenhoofd- het volgende:
http://www.ad.nl/economie/article671209.ece
dat zie ik wel zitten hoor:)
was straks nog steeds 56 kilo:) ik had eigenlijk verwacht dat die kilo er vorige week 'per toeval' af was..
In de gelderlander stond het iets anders, maar dat bericht vond ik nietzo gauw.. ze voegen een speciaal soort vet toe dat pas verteerd wordt in je darmen en niet in je maag.. Als dit vet in je darmen komt gaat er direct een signaaltje naar je hersenen dat je maag het niet meer aankan en je dus niet meer moet eten..quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:16 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zoiets zou zien zitten. Ze voegen dus vet toe (waarschijnlijk wel in kleine hoeveelheden) waardoor je je voller voelt. Ben je dan eigenlijk ook niet voller? Ik bedoel, als ik heel vet heb gegeten, dan heb ik voorlopig ook geen trek. Maar dan val ik niet perce af natuurlijk. Het zal wel in zo'n verhouding staan met elkaar dat je er per saldo toch van af valt, maar eerlijk gezegd eet ik dan liever gewoon yoghurt waar alleen dingen inzitten die erin thuis horen, en niet met allerlei andere toevoegingen.
Maar het vet wordt dus alsnog verteerd, en dus opgenomen. Het gaat me ook niet zozeer om dat beetje vet, denk ik, maar ook om het feit dat ze dit soort 'onnatuurlijke dingen' (daarmee bedoel ik dingen die er niet inhoren) gaan toevoegen aan eten om ons minder te laten eten. Ik heb een beetje het gevoel dat ik het dan toch liever 'echt zelf' doe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:34 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
In de gelderlander stond het iets anders, maar dat bericht vond ik nietzo gauw.. ze voegen een speciaal soort vet toe dat pas verteerd wordt in je darmen en niet in je maag.. Als dit vet in je darmen komt gaat er direct een signaaltje naar je hersenen dat je maag het niet meer aankan en je dus niet meer moet eten..
Hoiquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoi allemaal!
Ik kom ook weer even meedoen. Vanaf morgen begin ik weer met FlexiPoints, dat werkte toch wel goed voor mij. Van de week zag ik mezelf op een video en toen bedacht ik dat er toch nog wel een paar kilootjes vanaf mogen. Toen ik stopte met lijnen was ik het wel zat en wilde ik eerst kijken of ik dit gewicht vast zou kunnen houden. Dat is tot nu toe aardig gelukt, maar nu wil ik toch nog even met frisse moed er tegenaan om die laatste paar kilootjes nog kwijt te raken.
Hi mini!quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoi allemaal!
Ik kom ook weer even meedoen.
Programma van Weight Watchers waar je kunt invoeren wat je eet. Dat wordt dan omgerekend in punten en je mag een bepaald aantal punten per dag. Sporten is bonuspunten.quote:
Ah, dat klinkt handig en prijzig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Programma van Weight Watchers waar je kunt invoeren wat je eet. Dat wordt dan omgerekend in punten en je mag een bepaald aantal punten per dag. Sporten is bonuspunten.
Begin dit jaar heb ik dat programma een aantal maanden gebruikt, je wordt gek van het invoeren van alles wat je eet en op gegeven moment zit je de hele dag te rekenen, hoe veel je mag hebben om nog net binnen je punten te blijven, maar ik ben er uiteindelijk wel 10 kilo mee afgevallen.
Niet als je het illegaal downloadt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:00 schreef innepin het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt handig en prijzig.
En jongens, wat een rotweer vandaag! Dan wil toch niemand een lekker lange wandeling maken?![]()
En ik had nog in de tv gids gekeken, maar heb d'r gewoon overheen gelezenquote:
Morgen ben ik bij mijn ouders, dus dan wordt het een uur op de crosstrainer. Maar half 9 is een mooie tijd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:42 schreef CherryLips het volgende:
morgen weer om half 9, maar dan op rtl 5. Ik vind het altijd wel lekker steppen.
Neej, gek genoeg niet!quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:21 schreef wkraaij het volgende:
zwahiel, geen spierpijn? van 10 tot 5 uur..![]()
Ik heb dat trouwens ook, als ik chips of ander vet eten eet. Dan krijg ik buikpijn en diarree.
Niet heel fijn, maar je grijpt ook minder snel naar een zak chips of een patatje!
En ik heb vandaag niet gewogen. Ik heb mezelf voorgenomen niet naar de weegschaal te gaan zoeken.![]()
Gezellig, ik zit ook vaak in lijn 12quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:09 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Neej, gek genoeg niet!
Maar ik moet zeggen, ik ben zo iemand die als ik in lijn 12 naar school zit (Utrecht) blijf staan, door mijn knieën gaat en probeert ook bij bochten te blijven staan. Op die manier train je je enkelspieren en de rest van je beenspieren. Ik probeer door mijn enkels altijd evenwicht te behouden. Is zeg maar mijn oefening om mijn enkels sterker te krijgen omdat ik nogal zwakke enkels heb. Het skieën ging me daardoor denk ik ook best aardig af
Ik heb geen idee, maar ik vind het stiekempjes wel een heel grappig verhaalquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:56 schreef profielnaam het volgende:
Hoi, ik heb eergisteren een nieuwe batterij voor de weegschaal moeten halen, nu ben ik opeens een kilo zwaarder.. zet ik de oude batterij erin dan weeg ik hetzelfde als voorheen.
Hoe kan er zo een verschil in zitten door een batterij ?
Dat gebeurt somsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:14 schreef Quinazoline het volgende:
Het ongelofelijke is gebeurd:
mijn weegschaal gaf vanmorgen GEEN 65 kilo, maar slechts 63,5 kilo aan!
Nu had ik net mijn weegschaal bijgesteld omdat ie bij 0 ook al 1 kilo aangaf, maar toch, dat doe ik zo regelmatig dat deze meting toch wel in ieder geval een beetje betrouwbaar zou moeten zijn. Zou ik dan eindelijk weer kilo's gaan verliezen? Ik heb in ieder geval NU al zin om me vanavond af te beulen op de crosstrainer.
![]()
En misschien zit het er over een paar dagen weer bij, maar dan ben ik in ieder geval een paar dagen lang extra extra gemotiveerd geweest. Ik durf het lijstje ook nog niet up te daten.
Dat is het, ik heb al 8 maanden geen vriend meer gehad, toch snel op zoek naar een vriend voor meer ( leuke) bewegingquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:38 schreef Quinazoline het volgende:
Jepen bij mij is het nu zooooo lang geleden dat het wel weer eens mocht.
Ben ook echt blij nu dus, maar hoop wel dat het er ook werkelijk af is en niet weer erbij komt. Maar dat weet ik op z'n vroegst dinsdag, want vanaf morgen ga ik een paar dagen naar mijnvriendje
toe (die in het buitenland stage loopt).
Ga wel zorgen dat ik daar ook flink ga lopen, maar ik vermoed dat het wel goed komt met de beweging als ik daar ben![]()
.
Same here, ik eet nooit frietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is het, ik heb al 8 maanden geen vriend meer gehad, toch snel op zoek naar een vriend voor meer ( leuke) beweging
Veel plezier bij hem
Iedereen die het hier heeft over misselijk worden van vet eten, daar heb ik geen last van, aangezien ik echt eigenlijk nooit vet eetIk woon nou ruim 1,5 jaar op mezelf, maar ben hier nog nooit bij de snackbar geweest
En eet ook geen frikadellen ofzo een keer tussendoor als snack. Echt sinds ik op mezelf woon eet ik 's avonds echt veel gezonder, veel meer groenten enzo, weinig kant en klaarmaaltijden. Terwijl toen ik thuis woonde het iedere week wel een keer patat en pizza en chinees was
Bij mij lag het gewoon aan welk vriendje ik had. Mijn ex ging gerust 's avonds na het eten nog 'even een stukje fietsen' en naar de friettent en nam daar dan een grote friet speciaal en twee frikadellen speciaal. Regelmatig ging ik toch weer mee fietsen en dan is het wel heel moeilijk om nee te zeggen. Ook gingen we eens in de week zwemmen omdat ik graag wat wilde bewegen, maar dan gingen we daarna ook nog wel even de friettent in. En dan is het toch weer heel moeilijk om niet mee te doen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Same here, ik eet nooit frietMaar goed, als ik een keer friet eet lig ik ook een hele avond krom van de maagpijn, dat scheelt ook
Mijn grootste probleem zijn snacks, want gezonde basismaaltijden eet ik ook wel. Maar die zoete verleiding
Trouwens, als je een vriendje hebt kom je makkelijker aan
De enige periode dat ik redelijk slank ben geweest in mijn volwassen leven was tijdens mijn vrijgezelle jaren![]()
Als ik voor mezelf kook ben ik prima tevreden met een pond broccoli en een stukkie tonijn, maar als je voor iemand anders kookt doe je dat gewoon nietDaarnaast liet ik me ook makkelijk verleiden als vriendlief wel zat te snaaien
![]()
* Mini_rulez feest even mee...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:14 schreef Quinazoline het volgende:
Het ongelofelijke is gebeurd:
mijn weegschaal gaf vanmorgen GEEN 65 kilo, maar slechts 63,5 kilo aan!
Nu had ik net mijn weegschaal bijgesteld omdat ie bij 0 ook al 1 kilo aangaf, maar toch, dat doe ik zo regelmatig dat deze meting toch wel in ieder geval een beetje betrouwbaar zou moeten zijn. Zou ik dan eindelijk weer kilo's gaan verliezen? Ik heb in ieder geval NU al zin om me vanavond af te beulen op de crosstrainer.
![]()
En misschien zit het er over een paar dagen weer bij, maar dan ben ik in ieder geval een paar dagen lang extra extra gemotiveerd geweest. Ik durf het lijstje ook nog niet up te daten.
ja, 't blijft verwarrendquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoef niet af te vallen hoor, ik zit al op mijn ideale gewicht.
Dat klinkt niet gek! Misschien moet ik toch ook maar eens zo'n stepper aanschaffen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:43 schreef Aventura het volgende:
Pfft, tweede avond op rij gestept. Ik wil kijken of ik het een tijdje volhoud om elke dag 30-60 minuten te sporten. Ik heb dat in april gedaan en toen viel ik in 10 dagen 3 kilo af.
Zo ga je nog eens naar de reclame toe leven, hoe is het mogelijk...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:46 schreef CherryLips het volgende:
ik heb nu ook even pauze van het steppen tijdens CSI(nu reclame
) .
Tja, droge koekjes. Volkorenkoekjes, Mariakaakjes, van die San Francisco's...quote:
Moet je wel wachten tot halverwege februariquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:51 schreef innepin het volgende:
[..]
Gezellig, ik zit ook vaak in lijn 12Zal es kijken of ik in de bus iemand door z'n knieen zie gaan
Nee ik heb geen stepaparaat, ik bedoel steppen op zo'n stepbankje in een klasje!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat klinkt niet gek! Misschien moet ik toch ook maar eens zo'n stepper aanschaffen.
Wat doe je hier dan, jij stalker :wquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoef niet af te vallen hoor, ik zit al op mijn ideale gewicht.
Damn, dat is bijna net zo veel als ik op een strenge dag binnenkrijg.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:17 schreef CherryLips het volgende:
heb gisteren 858 calorieën 'verstept'en vanochtend stond de weegschaal op 59
. en dat terwijl ik gisteren een halve Verkade reep naar binnen heb gewerkt en een stroopwafel, maar ach
.
Komkommer is wel redeljik vers dacht ik zo en door de spagehtti gaat een heel pak aan spaghettigroentenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik mis vers fruit en groenten een beetje
Jah, da's waar, er gaat vaak nog een hele hoop meuk door de spaghetti heen. Behalve als ik 'm klaar maak uiteraardquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Komkommer is wel redeljik vers dacht ik zo en door de spagehtti gaat een heel pak aan spaghettigroenten
En meestal eet ik wokgerechten, dus die bestaan ook uit veel groenten ( mesetal wel 250 gram of meer)
ik doe altijd de bolognesesaus met rundvlees van Grand Italia erdoorheen, dies echt heerlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jah, da's waar, er gaat vaak nog een hele hoop meuk door de spaghetti heen. Behalve als ik 'm klaar maak uiteraardBeetje voorliefde voor vettige groenteloze kaassauzen enzo
500 gram?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik eet meestal rond de 500 gram groente bij mijn avondeten en nog iets van een halve komkommer overdagEn dan 2-3 stuks fruit...
Neequote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
500 gram?Is groente dan het enige dat je eet 's avonds?
badminton lijkt me ook tofquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef mordradead het volgende:
Ik eet friet nog wel met liefde op alleen ik eet het niet zoveelnet bevestiging gekregen van einde abbo bij de sportclub (38 euro p/m
) en ontvangst gekregen voor sportpas van hier (ook nog 110 euro, stuk duurder dan in Groningen maarja) waarmee ik naar sportschool kan en een sport naar keuze kan doen dat badminton word samen met iemand uit m'n klas
utrecht cs is evil jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:38 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben nu sinds 3 weken aan het werk na mijn studie en heb nu dus een vast ritme en eet elke dag 8 bruine broodjes. En niet meer savonds in mijn bed voor de tv nog wat eten werkt perfect. Ik ben al 3 kilo kwijt. Alleen is het nog lastig om ongestoord door Utrecht CS te lopen om half 6 zonder iets te eten te halen.
Waarschijnlijk omdat je nog maar net begonnen bent? kan dit kloppen? dan gaat het nogal snel... maar dat blijft niet duren hoor :-) VEEL SUCCES!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben in 3 dagen 2 kilo afgevallenEn ik eet dus wel, 3 maaltijden per dag en 2 keer tussendoortjes.
Vaag.
In amsterdam ofzo loop je gewoon onderlangs recht naar je spoor toe en ben je van alle verleiding af. Nu moet ik langs alle eet toko's die daar zitten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
utrecht cs is evil ja. ik had daar ook altijd last van na college.
Welnee, je kan ook onderdoor naar het spoor. Hoef je niet door de stationshal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In amsterdam ofzo loop je gewoon onderlangs recht naar je spoor toe en ben je van alle verleiding af. Nu moet ik langs alle eet toko's die daar zitten.
Niet als je door hoog catharijnen loopt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Welnee, je kan ook onderdoor naar het spoor. Hoef je niet door de stationshal.![]()
ja maar dat is omquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Welnee, je kan ook onderdoor naar het spoor. Hoef je niet door de stationshal.![]()
een kroeg op school?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:22 schreef mordradead het volgende:
Ik had vandaag een presentatie en was erg zenuwachtigdaarom werd ik door mijn teammaats getrakteerd op een broodje hamburger
en omdat ik het voldoende had gedaan hebben we feest geviert in de kroeg op school middels 1 liter bier
Maar ik ben wel blij
hebben wij ook op schoolquote:
nouja, me fiets is helemaal vernield, dus wil nou thuis gaan trainen uit het boek bodyforming, en als de stufi binnen is wil ik een vouwfiets kopen, zodat ik die binnen kan zetten en ze hem niet meer kunnen vernielenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:28 schreef wkraaij het volgende:
sylvana, wat jammer!
maar gewoon volhouden. Kan je binnenkort weer gaan sporten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |