Mja. Ik had onder bootcamp in Excel 2003 wat moois gemaakt, gereboot naar OSX, dit bestand geopend in Excel 2004 for Mac, en toen moest ik eerst alle letters vergroten om het mooi te kunnen zien (nee, vergroten gaf niet het goede effect, alles zat niet goed in verhouding).quote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Office is sowieso niet tof. Behalve Excel. Wat ook niet tof is, maar in elk geval een degelijk programma.
i-spy ???quote:
Nog nooit gehad.. Bij wat voor soort documenten komt dat voor, dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:41 schreef JoMo0 het volgende:
Dat klopt wel ja , Documenten via Office voor MAC naar Windows levert rare dingen op.
Zitten er ineens rare tekens in bijvoorbeeld.
Ik ook niet... alleen dus dat het ietsiepietsie uit verhouding ligt. Maar dat zal, zodra de nieuwe Office XML ondersteund, waarschijnlijk wel voorbij zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 20:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nog nooit gehad.. Bij wat voor soort documenten komt dat voor, dan?
Shuffle?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef JoMo0 het volgende:
Je gebruikt 1 afspeellijst ?
Gewoon uh Word tekst documenten.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nog nooit gehad.. Bij wat voor soort documenten komt dat voor, dan?
Wat heeft XML te maken met de uiteindelijke render op je scherm? Word, op winows en macos, rendert adhv gegevens je document. Dit kan voor inconsistente dingen zorgen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ook niet... alleen dus dat het ietsiepietsie uit verhouding ligt. Maar dat zal, zodra de nieuwe Office XML ondersteund, waarschijnlijk wel voorbij zijn
Hap nou niet steeds, Annie.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat heeft XML te maken met de uiteindelijke render op je scherm? Word, op winows en macos, rendert adhv gegevens je document. Dit kan voor inconsistente dingen zorgen.
Een PDF is onafhankelijk van platform omdat alle font- en andere attributen worden opgeslagen zodat het op elk platform er consistent uitziet.
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:54 schreef JoMo0 het volgende:
Wat is er dan 1984 ?
Ga je mond spoelen... met zeep... nu!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:54 schreef JoMo0 het volgende:
Wat is er dan 1984 ?
Okay sorryquote:Op donderdag 21 september 2006 20:55 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen... met zeep... nu!
In 1984 introduceerde Apple de Macintosh en lanceerden ze een memorabele reclame waarin ze referen aan George Orwell's 1984.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:54 schreef JoMo0 het volgende:
Wat is er dan 1984 ?
Helemaal met je eens...quote:Op donderdag 21 september 2006 20:58 schreef Q. het volgende:
ChOas, ik vind het heel triest dat er mensen zijn die De Commercial niet kennen.
Gekozen tot meest invloedrijke commercial aller tijden door TV Guide.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
In 1984 introduceerde Apple de Macintosh en lanceerden ze een memorabele reclame waarin ze referen aan George Orwell's 1984.
Ik wacht wel ff tot 'de chick' thuis is, dan pas zij de TT wel aanquote:Op donderdag 21 september 2006 20:54 schreef JoMo0 het volgende:
Wat is er dan 1984 ?
Waah, echt cool.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Helemaal met je eens...
Deze is trouwens ook wel ERG strak
Oeh, een powerchick, hendig!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik wacht wel ff tot 'de chick' thuis is, dan pas zij de TT wel aan
Prima , nu weet ik wat er achter zitquote:Op donderdag 21 september 2006 21:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik wacht wel ff tot 'de chick' thuis is, dan pas zij de TT wel aan
Sorry Q. maar ik heb een hekel aan het gissen naar dingen terwijl mensen soms zo onwetend overkomen. Ik zeg niet dat ik het precies weet, maar dit soort gedoe is zo onlogisch dat zelfs Microsoft het niet zou gebruiken. Ik hoop niet dat hij een Informatica opleiding doet...quote:
Zijn er Informatica opleidingen op VLBO niveau?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij een Informatica opleiding doet...
Ik bedoel dat met XML de concurentie eindelijk ook een kans krijg, en ik geen duur Office pakket hoef te gebruikenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat heeft XML te maken met de uiteindelijke render op je scherm? Word, op winows en macos, rendert adhv gegevens je document. Dit kan voor inconsistente dingen zorgen.
Een PDF is onafhankelijk van platform omdat alle font- en andere attributen worden opgeslagen zodat het op elk platform er consistent uitziet.
Technische Informatica, mocht je het boeien.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sorry Q. maar ik heb een hekel aan het gissen naar dingen terwijl mensen soms zo onwetend overkomen. Ik zeg niet dat ik het precies weet, maar dit soort gedoe is zo onlogisch dat zelfs Microsoft het niet zou gebruiken. Ik hoop niet dat hij een Informatica opleiding doet...
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn er Informatica opleidingen op VLBO niveau?
D'r iBook stond nog aanquote:
Je wilt zeggen dat je het hebt gekocht ?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik bedoel dat met XML de concurentie eindelijk ook een kans krijg, en ik geen duur Office pakket hoef te gebruiken
Jeejquote:Op donderdag 21 september 2006 21:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
D'r iBook stond nog aan
Het wachten is over
Leer je daar net als elke andere TI studie ook klikken op knopjes waar je niet hoort te klikken?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik bedoel dat met XML de concurentie eindelijk ook een kans krijg, en ik geen duur Office pakket hoef te gebruiken
[..]
Technische Informatica, mocht je het boeien.
Ik snap niet exact wat je hier mee bedoeld.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leer je daar net als elke andere TI studie ook klikken op knopjes waar je niet hoort te klikken?
Ik 4 jaar Telematica, en Technische Computerkunde aan de TH Rijswijkquote:Op donderdag 21 september 2006 21:08 schreef Tijn het volgende:
Oe, ik heb ook een maand Technische Informatica gedaan. Aan de TU Delft. Maar toen vond ik het niet leuk meer en ben ik gestopt
Je hebt de gebruikershandleiding al gelezen?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:09 schreef JoMo0 het volgende:
Welke Bootcamp-draaiers/gebruikers hebben ook een Apple BT Board ?
Elke keer als ik Windows opstart moet ik opnieuw connecten , reboot ik weer naar OSX staat mn Klok verkeerd en moet ik weer connectenWindows
![]()
Of je nog wat anders leert dan Visuele Programmeeromgevingen en je ook zeker iets van het onderlinge OS leert of hardware, want de ervaring van een TI Student (op HBO niveau) is dat ze allemaal 'spelletjes' willen maken, geen wiskunde willen en vooral niet al te moeilijk doen want pointers zijn eng.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik snap niet exact wat je hier mee bedoeld.
Ik zit nu op de TH Rijswijk met Elektrotechniek. Wanneer ben je afgestudeert?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik 4 jaar Telematica, en Technische Computerkunde aan de TH Rijswijk
Bleef het trouwens wel leuk vinden
Handleiding ? Wat is dat ?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt de gebruikershandleiding al gelezen?
Hier werkt het trouwens prima. De klok word automatisch gesynchroniseerd, dus ik zie het even voor een paar seconde dat hij fout staat en daarna gaat hij weer prima.
Cool!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zit nu op de TH Rijswijk met Elektrotechniek. Wanneer ben je afgestudeert?
Ik gok dat je het over dhr. Jongsma hebt?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
Cool!
Ik ben in '98 afgestudeerd....
Hoorde jammer genoeg laatst geruchten dat een van mijn favoriete leraren daar is overleden
Ja, dat is een bekend probleem met Boot Camp. Het komt doordat OS X en Windows de interne klok anders benaderen. OS X gaat er vanuit dat de klok op CET staat en past daarop de lokale tijdzone toe om tot de juiste tijd te komen. Windows gaat er vanuit dat de klok gewoon op de juiste lokale tijd staat. Tussen deze twee zit een paar uur verschil (hoeveel hangt er vanaf of het zomer- of wintertijd is). Daarom is je klok steeds verkeerd.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:09 schreef JoMo0 het volgende:
Elke keer als ik Windows opstart moet ik opnieuw connecten , reboot ik weer naar OSX staat mn Klok verkeerd en moet ik weer connectenWindows
![]()
Oke bedankt voor de heldere uitlegquote:Op donderdag 21 september 2006 21:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is een bekend probleem met Boot Camp. Het komt doordat OS X en Windows de interne klok anders benaderen. OS X gaat er vanuit dat de klok op CET staat en past daarop de lokale tijdzone toe om tot de juiste tijd te komen. Windows gaat er vanuit dat de klok gewoon op de juiste lokale tijd staat. Tussen deze twee zit een paar uur verschil (hoeveel hangt er vanaf of het zomer- of wintertijd is). Daarom is je klok steeds verkeerd.
Mijn oplossing is om zowel Windows als OS X de tijd met het internet te syncen. Dan loopt het altijd goed. Nou ja, in OS X in elk geval wel, want tijdens het inloggen vindt er altijd een synchronisatie plaats. Windows synct echter op vaste intervallen, dus daarin heb ik al een paar keer gehad dat ik naar de verkeerde tijd zat te kijken
Ja... Jongsma... ik zie nu trouwens ook zelf dat het geen geruchten zijn...quote:Op donderdag 21 september 2006 21:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik gok dat je het over dhr. Jongsma hebt?
Daar heb ik nog les van gehad. Ik ben ook bij de dienst geweest. Ik werk nu trouwens op zijn kamer.
Jongsma kon heel erg goed bepaalde dingen uitleggen. Een FIFO buffer werd met behulp dropjes uitgelegd. Prachtige lessen waren datquote:Op donderdag 21 september 2006 21:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja... Jongsma... ik zie nu trouwens ook zelf dat het geen geruchten zijn...
Was een wereldgozer, dankzij zijn lessen ben ik me zo in protocollen gaan verdiepen dat ik sommige RFCs nu echt kan dromen...
Ik zat in de klas met de zoon van Dykstra trouwens...
Wow... zo kan ik me 'm wel voorstellen ja... die man genoot van het lesgeven...quote:Op donderdag 21 september 2006 21:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jongsma kon heel erg goed bepaalde dingen uitleggen. Een FIFO buffer werd met behulp dropjes uitgelegd. Prachtige lessen waren dat.
Het is inderdaad geen gerucht. Dhr. Jongsma is begin dit jaar overleden nadat hij een jaar aan botkanker leed. Ongeneeslijk en hij is zeer snel er aan bezweken. Hij heeft tot het moment dat het niet meer kon zelfs nog les gegeven. Erg knap.
Heb jij ook nog les van Harry Broeders gehad trouwens?
Kalend en snorretjequote:Op donderdag 21 september 2006 21:22 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wow... zo kan ik me 'm wel voorstellen ja... die man genoot van het lesgeven...
Ja, broeders heb ik nog een zooi programeerlessen bij gevolgd.. stekeltjes en klein snorretje was het toen... nog veranderd ?
Visser... hmmm misschien een belletje, maar zegt me zeer weinig...quote:Op donderdag 21 september 2006 21:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kalend en snorretje. Hij is nu mijn stage begeleider trouwens. Als er iemand mij goed helpt met programmeren is het hem wel
. Echt, hij is een wandelende encyclopedie
.
Ik weet niet welke docenten er nog bij TI lesgeven. Ik geloof Dhr. Visser nog (beetje warrige man, niet onaardig). Verder lijkt het daar vooral een uitwisselingsproject van E-docenten
De Jongh-Swemer? Want de Jong zegt mij zelf niets eigenlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 21:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Visser... hmmm misschien een belletje, maar zegt me zeer weinig...
Zit de Jong er nog ? Die was vroeger beheerder van het Telematica lab...
dingus 'wie heeft mijn pen gezien?' de Jong'
Hey! Zou ik misschien weer eens langs kunnen komen voor een rondtocht op de TH onder jouw begeleiding ??
Dat was 'm! De Jongh-Swemer!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De Jongh-Swemer? Want de Jong zegt mij zelf niets eigenlijk.
Oh, van mij mag dat best hoor. Is wel tof denk ik (we heten inmiddels wel Haagse Hogeschool). Ik ben ook nog een studievereniging bestuur dus ik kan je sowieso wel overal inkrijgen...
Nou ja, ik zit OOK bij Nova en in een dispuut (net opgericht, tbv verbetering ter muzieksmaak van NOVAquote:Op donderdag 21 september 2006 21:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat was 'm! De Jongh-Swemer!zwart krulhaar, bril en snor... en AL-TIJD zijn pen kwijt
Ooooh... Je zit bij Nova dus ? ... Daar ben ik nog steeds lid van
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De Jongh-Swemer is altijd alles kwijt trouwens. Zijn bril, zijn pen, zijn bureau. Hij loopt nog steed rond trouwens
WTF ???quote:Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef Anthraxx het volgende:
[voetball????]
Maar dat is wel prima hoor. Als je even van te voren laat weten wanneer dan komt het wel goed. SooS is alleen niet open op Vrijdag
![]()
.
SooS-dag is tegenwoordig donderdag. Ik snap het ook niet hoor. Maar het is echt zo.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
WTF ???
SooS is ALLEEN maar open op vrijdag!!
Dammit jochie, toen ik aan de TH begon was station rijswijk nog bovengronds! (echt waar) en JIJ wil MIJ vertellen dat de SooS NIET open is op vrijdag !?!?!?!?!?!
Jaquote:Op donderdag 21 september 2006 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
SooS-dag is tegenwoordig donderdag. Ik snap het ook niet hoor. Maar het is echt zo.
En Rijswijk een bovengronds station? Je wilt zeggen dat jullie dus ook nog een gymzaal hadden?
Mij best. Ik drink wel mee. Vandaag ook met wat docenten staan borrelen. Het leven is goedquote:Op donderdag 21 september 2006 21:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja
Ik kan me nog een gedenkwaardig volleybal tournament daar niet meer herinneren in de gymzaal met drank in de keet-soos
In dat geval kom ik trouwens op een donderdag
Is goed! Ik laat het weten!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mij best. Ik drink wel mee. Vandaag ook met wat docenten staan borrelen. Het leven is goed.
Maar ik ga deze Mac afsluiten en lekker slapen... ik hoor het wel wanneer je kan komen. Voor mij kan het op zich altijd wel
.
Een nieuwe koffer laten kopen en een 24" iMac laten meenemen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:52 schreef Xilantof het volgende:
Wat kun je het beste door je moeder laten overvliegen uit Amerika qua Apple spul?(ze gaat op vakantie maandag)
Vanaf je Powerbook? Target disk mode. Tijdens het booten van je Powerbook de T ingedrukt houden, dan komt hij in deze mode, en word je Powerbook door je iMac gezien als een externe firewire hardeschijf. Moet je er wel een firewire kabeltje tussen hangenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:11 schreef super-muffin het volgende:
Stel ik koop een iMac, hoe kan ik dan het beste en makkelijkst bestanden enzo overzetten?
Als je je nieuwe Mac voor het eerst aan zet, vraagt 'ie of 'ie files van je vorige Mac moet halen. Als je dan een firewire-kabeltje tussen je 2 machines stopt, zet 'ie alles over, inclusief je instellingen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:11 schreef super-muffin het volgende:
Stel ik koop een iMac, hoe kan ik dan het beste en makkelijkst bestanden enzo overzetten?
Welk model?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zijn die Ericsson telefoons ook tevens compatible met de Mac? qua software dan?
Mijn m600i niet, welke overigens niet triltquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zijn die Ericsson telefoons ook tevens compatible met de Mac? qua software dan?
k750i/k800i/w800/w810i..quote:
mwoa, met een instabiel systeem kan ik ook niet werken, dus ik ben blij dat ie in reparatie is. Helpt het niet, dan kan ik nog altijd gaan zeiken bij Apple.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:15 schreef Q. het volgende:
Hmm, volgens users op http://www.macbookrandomshutdown.com/ fixt een nieuw logic board de RSD problemen niet... maar goed dat ik hem nog niet weg heb gebracht.
Kun je daarvoor geen klein programma downloaden dat automatisch bij het opstarten synchroniseert? Ik heb volgens mij ooit zoiets gehad, maar heb geen idee meer hoe het heette.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:16 schreef Tijn het volgende:
Windows synct echter op vaste intervallen, dus daarin heb ik al een paar keer gehad dat ik naar de verkeerde tijd zat te kijken
Door mijn accu-settings van Custom op Langere gebruiksduur te zetten was dat al voorbijquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:41 schreef skiczukie het volgende:
Je hebt toch al eerder problemen gehad met sluimer enzo Geqxon, misschien heeft het daar iets mee te maken?
Dat weet ik dus niet, hij was overigens aangesloten op mijn televisiequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:39 schreef Slarioux het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik mijn externe scherm eruit trek springt alles keurig naar het ene scherm.
Ik heb het een keer voor elkaar gekregen met een Windows laptop, het ging pas weg toen ik de 2e monitor er weer aan hing en het raampje even terug verplaatste. Vervolgens loskoppelen en het werkte weer. Maar het blijft weird..quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:39 schreef Slarioux het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik mijn externe scherm eruit trek springt alles keurig naar het ene scherm.
*update downloadt*quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:35 schreef Adelante het volgende:
Met de nieuwe Airport update kan ik ineens veel meer (onbeveiligde) wifi netwerken ontvangen, lijkt wel of het bereik sterk is verbeterd
schijnt niet helemaal legaal te zijn om over andermans wifi te i-netten, maar het is ideaal als ik eens niet thuis ben
maar die kan dus wel met rechtermuisknop (control-klik) en dan move de schermen die je kwijt bent terughalen. En anders kan je altijd nog in je register zoeken naar viewPortX en viewPortY.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Windows, daar zeg je het al. Daar vind ik de monitor-management enorm brak
En dat is dus exact wat ik in OS X zoek.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
maar die kan dus wel met rechtermuisknop (control-klik) en dan move de schermen die je kwijt bent terughalen. En anders kan je altijd nog in je register zoeken naar viewPortX en viewPortY.
Onder Apple werkt het anders op dit moment ook niet bij jou, dus ja het is een eventuele oplossing..quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Windows, daar zeg je het al. Daar vind ik de monitor-management enorm brak
Zie editquote:
Het is maar 1 appquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Onder Apple werkt het anders op dit moment ook niet bij jou, dus ja het is een eventuele oplossing..
En net daarvoor zeg je dat het nog wel even duurt voor je weer in de buurt van een andere monitor bent. Maar sluit hem dan gewoon nog een keer aan op je tv. Zo moeilijk is dat toch niet, dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:13 schreef Geqxon het volgende:
hij was overigens aangesloten op mijn televisie
Apple (19)84quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:42 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
waar is die mooie opening gebleven met alle apple info en links?
![]()
Kijk nog eens ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:42 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
waar is die mooie opening gebleven met alle apple info en links?
![]()
Sinds wanneer kunnen posts meer dan 24 uur na het plaatsen nog ge-edit worden ?quote:
Sinds de edittijd 48 uur isquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen posts meer dan 24 uur na het plaatsen nog ge-edit worden ?
Da's inderdaad wel een goeie verklaring.quote:
Volgens mij verzamelt die alleen de display preferences dialogen toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:38 schreef Hugster het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje prutsers die erg moeilijk doen hoor.
Er is een knop "Gather displays" in System preferences onder Displays en dan verplaatst hij alle vensters die er zijn naar de primary display.
Kloar.
Ik moet zeggen dat van de 3 Macbook gebruikers die ik ken, 3 problemen hebben gehad.. ik begin dus ook ernstige twijfels te krijgen over de kwaliteit van de Macbook.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:54 schreef Light het volgende:
Zijn die Macbooks eigenlijk nog wel veilig? Afgaande op wat ik hier lees heeft de helft van die dingen kuren
Die van 1 van die 3 mensen is nog geen 2 maanden oud.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:00 schreef Dementor het volgende:
Als je nu een nieuwe macbook koopt zijn de problemen verholpen.
Nu is geen 2 maanden geleden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:02 schreef Bigs het volgende:
[..]
Die van 1 van die 3 mensen is nog geen 2 maanden oud.
Zou er een 11.4 widescreen komen om de 12" op te volgen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En ik wacht met smart op een eventuele nieuwe MBP a.s. maandag
Hoop gewoon op een 15" met DL, FW800 en een Core2Duoquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou er een 11.4 widescreen komen om de 12" op te volgen?![]()
Mijn eisen zijn wat lagerquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hoop gewoon op een 15" met DL, FW800 en een Core2Duo
Die van mij doet het gewoon prima. Toch maak ik wel wekelijks backups / een image van mijn HDD.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:54 schreef Light het volgende:
Zijn die Macbooks eigenlijk nog wel veilig? Afgaande op wat ik hier lees heeft de helft van die dingen kuren
Streams van wat?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe kan ik makkelijk streams kijken op mijn macbook. VLC doet het niet.
Flip4Mac geinstalleerd?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe kan ik makkelijk streams kijken op mijn macbook. VLC doet het niet.
Nee, die heb ik nog niet geinstalled. Ga ik even zoeken.quote:
Werkt die ook voor gewone WMV filmpjes bijv? Heb Windows Media Player gedownload speciaal voor WMV ondersteuning, maar zelfs daarin doen die klote filmpjes het niet.quote:
Vergeet niet te rebooten na installatie van mediaplayerquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Werkt die ook voor gewone WMV filmpjes bijv? Heb Windows Media Player gedownload speciaal voor WMV ondersteuning, maar zelfs daarin doen die klote filmpjes het niet.
Kan mss aan niet geinstalleerde codecs liggen? Maar sowieso zouden WMV filmpjes het toch wel gewoon in Media Player moeten doen?
Meer het feit dat je dan ook weer bestanden naar OS X moet slepen enz.quote:Op zondag 24 september 2006 02:43 schreef magnifor het volgende:
Snelheid van Parallels schijnt erg hoog te zijn. Zie ook de topic op got:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1124623/0
Hoi! Msn?quote:Op zondag 24 september 2006 02:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meer het feit dat je dan ook weer bestanden naar OS X moet slepen enz.
De iPod komt uit België, de iMac uit China en de Radio Remote zal wel weer ergens anders vandaan komen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:28 schreef TwyLight het volgende:
Apple
Ik heb dus een ipod, een radio remote, en een imac besteld en ze zijn vandaag verzonden.
maar ze zijn alle 3 bij een verschillend bedrijf verzondenen het duurt ook nog is tot 30 september en tot 2 oktober die ipod
Dat kan niet , je moet het via een netwerkmap doen.quote:Op zondag 24 september 2006 02:59 schreef magnifor het volgende:
weet nog niet of dat mogelijk is. Maar daar kom ik snel genoeg achter.
Nee..., ongeldige url.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:04 schreef skiczukie het volgende:
http://www9.tmf.nl/mediaplayer/player.php?id=528&action=&channel=tv&exurl=&bandwidth=512
Doet deze stream het bij jullie? Ik heb ook Flip4Mac en WMP enzo. Help?
Kan je met die picasa plugin ook meteen je foto's verkleinen (geschikter maken voor het web, dus)? Anders moet ik het alsnog via ImageWell doen, buiten iPhoto om dus, om de foto's daarna alsnog handmatig te moeten uppen; dan heeft die plugin weinig voordelen.quote:Op zondag 24 september 2006 10:30 schreef nietzman het volgende:
Kuddos voor Google. Voor hun Picasa web albums leveren ze gewoon een iPhoto plugin en een aparte upload-tool. Het zijn wel toffe peren!
Oke.quote:Op zondag 24 september 2006 09:05 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat kan niet , je moet het via een netwerkmap doen.
Je kent het wel, beetje schoolwerk (Word), muziek luisteren, surfen. Wat zou je er meer mee moetenquote:Op zondag 24 september 2006 12:21 schreef Geqxon het volgende:
Wat doe je er dan mee? 3 uur vind ik zelf overigens zeer netjes
Bij mij doet hij het gewoon hoor, zonder extra downloads etc...quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:04 schreef skiczukie het volgende:
http://www9.tmf.nl/mediaplayer/player.php?id=528&action=&channel=tv&exurl=&bandwidth=512
Doet deze stream het bij jullie? Ik heb ook Flip4Mac en WMP enzo. Help?
Is die plugin bij jou wel sneller als een lullige 4kbs?quote:Op zondag 24 september 2006 10:52 schreef Roeni3 het volgende:
Nevermind, zie dat het idd ook mogelijk is. Maar even proberen dan, dat Picasa.
Nee hoor, je Mac blijft lekker snel.quote:Op zondag 24 september 2006 12:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je kent het wel, beetje schoolwerk (Word), muziek luisteren, surfen. Wat zou je er meer mee moeten![]()
? Maar 3 uur is dus wel netjes... Ok!
Ben trouwens echt zo bang dat na het installeren van allerlei programma Tiger, net als Windows, zo traag wordt als de pest. Is dat een ongegronde angst, of zijn er speciale onderhoudsprogrammatjes om je Mac lekker snel te houden?
Je Mac blijft gewoon even snel, doordat je geen bloated register hebtquote:Op zondag 24 september 2006 12:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je kent het wel, beetje schoolwerk (Word), muziek luisteren, surfen. Wat zou je er meer mee moeten![]()
Ben trouwens echt zo bang dat na het installeren van allerlei programma Tiger, net als Windows, zo traag wordt als de pest. Is dat een ongegronde angst, of zijn er speciale onderhoudsprogrammatjes om je Mac lekker snel te houden?
Je Mac blijft gewoon even snel, doordat je geen bloated register hebtquote:Op zondag 24 september 2006 12:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uhm, gaat zo tegen de 100kb/s aan.quote:Op zondag 24 september 2006 12:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Is die plugin bij jou wel sneller als een lullige 4kbs?.
Ok.quote:Op zondag 24 september 2006 12:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, je Mac blijft lekker snel.
Mijn PowerBook is nog net zo snel als toen ik em kocht bijna anderhalf jaar geleden.
Lutser je post dubbel.quote:Op zondag 24 september 2006 12:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je Mac blijft gewoon even snel, doordat je geen bloated register hebt
Goed, die van mij is dus wel ietsjes minder snel dan bij aanschaf, maar dat komt omdat ik allemaal van die kleine applicaties op de achtergrond heb draaien(WhatPulse, AlarmClock, MissingSync, Adium, iScrobbler & Quicksilver draaien hier standaard
)
De 24" is echt mijn beste Apple-aankoop tot op heden. Kan hem iedereen aanraden!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mijn eisen zijn wat lager
Mijn ideale Mac setup zou zijn: een mooie 24 iMac voor op mijn bureau, en een lekker compacte voor onderweg. Voorlopig voldoet mijn 12" prima als die laatste, maar een kleine Intel-11" zou leuk zijn. Maargoed, eerst die 24" maar eens
Heb je hem in die tijd niet opnieuw geinstalleerd? Ik wil windows toch zeker 1 keer per jaar opnieuw installeren omdat er dan allemaal rare dingen gebeuren. DLL bestanden die vaag doen, restjes programma die overal achterblijven (ja ook als je netjes uninstalled) en andere onduidelijke zaken. Goed om te horen dat dat bij osx niet hoeft.....quote:Op zondag 24 september 2006 12:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, je Mac blijft lekker snel.
Mijn PowerBook is nog net zo snel als toen ik em kocht bijna anderhalf jaar geleden.
Toen ik mijn Macbook net had, had ik hem gereinstalled. Voor de rest ben ik niet van plan mijn Macbook ooit te herinstalleren.quote:Op zondag 24 september 2006 14:13 schreef nonzz het volgende:
[..]
Heb je hem in die tijd niet opnieuw geinstalleerd? Ik wil windows toch zeker 1 keer per jaar opnieuw installeren omdat er dan allemaal rare dingen gebeuren. DLL bestanden die vaag doen, restjes programma die overal achterblijven (ja ook als je netjes uninstalled) en andere onduidelijke zaken. Goed om te horen dat dat bij osx niet hoeft.....
Idem, en dat was dan nog een update. Dus eigenlijk staat er bij mij al 21 maanden dezelfde 'troep' op.quote:Op zondag 24 september 2006 14:18 schreef super-muffin het volgende:
Nee ik heb em geen een keer opnieuw geinstalleerd.
Heb 1 keer OS X geinstalleerd toen Tiger uitkwam, toen had ik em net een paar weken. Voor de rest nooit
quote:Op zondag 24 september 2006 14:49 schreef ChOas het volgende:
Woei! 700+ MacBooks!
http://www.youtube.com/watch?v=sKGxab7zFWw&NR
Waarvan 600 binnen nu en een maand waarschijnlijk kapot gaat.quote:Op zondag 24 september 2006 14:49 schreef ChOas het volgende:
Woei! 700+ MacBooks!
Inderdaadquote:Op zondag 24 september 2006 15:14 schreef Furious het volgende:
[..]
Waarvan 600 binnen nu en een maand waarschijnlijk kapot gaat.
Ze zijn juist van ibooks naar macbooks gegaan.quote:Op zondag 24 september 2006 15:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik had ze iBooks aangeraden.
quote:Op zondag 24 september 2006 14:49 schreef ChOas het volgende:
Woei! 700+ MacBooks!
wat?quote:Op zondag 24 september 2006 15:14 schreef Furious het volgende:
[..]
Waarvan 600 binnen nu en een maand waarschijnlijk kapot gaat.
Unison. Werkt prima.quote:Op maandag 25 september 2006 01:56 schreef magnifor het volgende:
En osx heeft idd geen fatsoenlijke software wat usenet betreft. Al die alternatieven zuigen.
Je weet dat het inmiddels maandag is?quote:Op maandag 25 september 2006 10:39 schreef newyorkcity het volgende:
Ik denk het ook niet, kan niet wachten! Hoop dat de apple store koopzondag open is...
Spullen die je bij de online store hebt gekocht kan je ook gewoon naar een Apple Centre zeulen hoorquote:Op maandag 25 september 2006 10:28 schreef Q. het volgende:
Ik vind het presoonlijk fijner om het via een Apple winkel te bestellen, kan ik dat ding er eens naar toe zeulen mocht ik problemen hebben (apple center is 2 km bij mij vandaan dus dat is lekker makkelijk). Als hij binnen 24 uur verzendklaar is zal hij er binnen een paar dagen zijn.
en je gebruikt ook alles nog?quote:Op maandag 25 september 2006 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Even een korte versie van mijn Apple meuk, voor de liefhebbers :
iMac G4 (CRT) 600Mhz, 1GB, 20GB, USB, FW (iPod wit) OSX 10.4.6
12' iBook 600Mhz, 640MB, 15GB, USB FW (iPod wit) OSX 10.4.6
12; iBook 500Mhz 256MB 10GB Geen CD speler, USB FW (iPod wit) OSX 10.4.6 (mist Z-toets, spatiebalk zit los)
G3 Powerbook 400Mhz 256MB, 8GB, usb FW (zwart) OSX 10.3 (cd speler gaat moeilijk open)
G3 Powerbook 266Mhz 192MB 4GB usb (zwart) geen OS (geen geschikte cd thuis)
iBook Clamshell 300Mhz 160MB 3 GB USB OS 9.2.2 (hard disk ratelt beetje, werkt wel 100%)
G4 toren 500Mhz 1GB, 30GB DVDROM USB FW. (grijs) geen OS. (krijg OSX er niet op).
Kijk maar of er wat leuks tussen zit.
Oops, pastte per ongeluk je post aan.quote:Op maandag 25 september 2006 13:00 schreef Rock-shocker het volgende:
iMac G4 CRT? Naar mijn weten is dat óf een iMac G3 DV óf een iMac G4 bolmodel met TFT.
Ik heb er 2 van, de ene doet het prima. Die andere lijkt volgens de diags allemaal in orde te zijn, de installer doet het ook gewoon prima. Maar aan het einde krijg ik een foutmelding dat het installeren niet gelukt is.quote:Op maandag 25 september 2006 13:31 schreef De_Hertog het volgende:
Die G4 toren klinkt op zich wel leuk om mijn ouders ook aan OS X te krijgen. Maar dat draait dan weer niet.. Wat is het probleem met installeren? Normaal gezien moet OS X toch gewoon draaien op een G4...
Snow jaquote:Op maandag 25 september 2006 13:39 schreef Furious het volgende:
Hmm, die iMac G3, is dat een Graphite of Snow toevallig?
quote:Op maandag 25 september 2006 13:45 schreef Q. het volgende:
Nee dank je, ik heb al een half-werkende Apple.
Nou, daarom post ik het dus eerst hier, vraagprijs niet verplichtquote:Op maandag 25 september 2006 13:53 schreef Furious het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor? Ik zoek nog een leuk bakje voor erbij.
Zat er trouwens nog een toetsenbord en muis bij? En je bent geen roker? (lees: dat ding is niet geel uitgeslagen?quote:Op maandag 25 september 2006 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, daarom post ik het dus eerst hier, vraagprijs niet verplicht.
Roep maar wat, ding staat in Amsterdam en opsturen lijkt me geen optie.
TB kan ik wel aankomen, maar heb ik nu niet liggen, gebruik 1 setje nu voor alle systemen. Muis heb ik nog wel.quote:Op maandag 25 september 2006 13:56 schreef Furious het volgende:
[..]
Zat er trouwens nog een toetsenbord en muis bij? En je bent geen roker? (lees: dat ding is niet geel uitgeslagen?)
Ik ga er even over nadenken, hierbij bied ik een reservebod van 50 euro.quote:Op maandag 25 september 2006 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TB kan ik wel aankomen, maar heb ik nu niet liggen, gebruik 1 setje nu voor alle systemen. Muis heb ik nog wel.
Ik rook wel, maar ding ziet er prima uit, heeft niet in de huiskamer gestaan.
Op www.tweedehandsmac.nl gaan die dingen nog voor 200-250 euro weg, dus voor minder dan 175 doe ik het zeker niet, dan gaat ie daar wel in de verkoopquote:Op maandag 25 september 2006 14:02 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik ga er even over nadenken, hierbij bied ik een reservebod van 50 euro.
quote:Op maandag 25 september 2006 16:30 schreef Xilantof het volgende:
Nu met Wireless Mighty Mouse!
Foto?quote:Op maandag 25 september 2006 16:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb trouwens vandaag ontdekt dat mijn MacBook helemaal niet mooi is afgewerkt, hij sluit helemaal niet mooi aan de rechterkant.![]()
Is je balletje nog niet vastgelopen? Want het word nu toch behoorlijk vervelend dat ik niet omhoog kan scrollen met m'n wired Mighty Mouse (ik kijk dus of een wireless Mighty Mouse beter is).quote:Op maandag 25 september 2006 16:30 schreef Xilantof het volgende:
Nu met Wireless Mighty Mouse!
Die van mij doet het nog prima, na een week.quote:Op maandag 25 september 2006 16:36 schreef Furious het volgende:
[..]
Is je balletje nog niet vastgelopen? Want het word nu toch behoorlijk vervelend dat ik niet omhoog kan scrollen met m'n wired Mighty Mouse (ik kijk dus of een wireless Mighty Mouse beter is).
En géén OS X, en géén iLife apps. Het enige wat de pc wereld voor heeft op Apple is dat je gemakkelijk voor 300 euro een lelijke kast vol kunt gooien met onderdelen, en gekopieerde xp erop, en klaar. Apple bied prima waar voor het geld, alleen is er geen 'elcheapo' alternatief, en daardoor lijkt het duurder.quote:Op maandag 25 september 2006 17:48 schreef nonzz het volgende:
Apple is trouwens niet zo duur. Check deze mycom aanbieding
http://www.mycom.nl/Produ(...)2c_T2300/120707.aspx
50% duuder dan de goedkoopste Mac mini!! Verder natuurlijk lelijker, geen afstandbedining, trager geheugen, geen bleutooth en minder usb poorten. Hij heeft alleen een 20 gb grotere HDD
En van de anti-RSI factor. God, als ik naar mijn Mighty Mouse kijk krijg ik al RSI.quote:Op maandag 25 september 2006 19:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is wel iets wat ik een ergonomisch drama vind. Die muizen van apple, wat een ellendige kolere dingen zijn dat zeg. Mooi design is prachtig, maar het moet natuurlijk niet ten koste gaan van functionaliteit.
Inderdaad een van de weinige muizen waarbij ik dusdanige kramp in mijn klauwen krijg dat ik bijna in RSI ga geloven.quote:Op maandag 25 september 2006 19:33 schreef Q. het volgende:
[..]
En van de anti-RSI factor. God, als ik naar mijn Mighty Mouse kijk krijg ik al RSI.
Q en ik om gewoon een beetje te kunnen zeuren. En de rest voor dingen als spelletjes, school, grafische applicaties enzquote:Op maandag 25 september 2006 20:57 schreef DigiStorm het volgende:
even nieuwschierig, waar gebruiken jullie jullie macbooks eigenlijk allemaal voor?
Persoonlijke meuk; de windows laptop gebruik ik nu voornamelijk voor devwerk.quote:Op maandag 25 september 2006 20:57 schreef DigiStorm het volgende:
even nieuwschierig, waar gebruiken jullie jullie macbooks eigenlijk allemaal voor?
Ik gebruik m'n MacBook Pro voor internet (e-mail, websurfen, chatten), ik hou er m'n agenda op bij, ik maak notities (bv op school), werk documenten uit, maak muziek als ik in de trein zit (met Reason) en programmeer een beetje (ik heb in Mac OS X PHP5 en mySQL geinstalleerd en verder gebruik ik Xcode, via Boot Camp gebruik ik Visual Studio .Net in Windows). Oh en als ik me verveel, maak ik een plaatje met Context Free.quote:Op maandag 25 september 2006 20:57 schreef DigiStorm het volgende:
BLASFEMIE!!!quote:Op maandag 25 september 2006 21:12 schreef Mirage het volgende:
is er een apart topic voor het modden/tweaken van je mac ?
(ik kan het niet vinden via de zoekfunctie)
quote:Op maandag 25 september 2006 21:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Q en ik om gewoon een beetje te kunnen zeuren.
De Mycom folder is gewoon humor om door te bladerenquote:Op maandag 25 september 2006 17:48 schreef nonzz het volgende:
Apple is trouwens niet zo duur. Check deze mycom aanbieding
http://www.mycom.nl/Produ(...)2c_T2300/120707.aspx
50% duuder dan de goedkoopste Mac mini!! Verder natuurlijk lelijker, geen afstandbedining, trager geheugen, geen bleutooth en minder usb poorten. Hij heeft alleen een 20 gb grotere HDD
...is dat ernstig ?quote:
Ze krijgt iedere dag een zachte streling en verder verwacht ik dat ze het MIJ naar de zin maakt en niet andersomquote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je je Mac aan gaat doen?
Internet. En the internet is made for pornquote:Op maandag 25 september 2006 20:57 schreef DigiStorm het volgende:
Wansmaak is ook smaak.quote:Op maandag 25 september 2006 21:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De Mycom folder is gewoon humor om door te bladeren
"Laptop bekleed met leer!"
"Oog voor detail - steeds meer aandacht voor design en details bij notebook fabrikanten" - het werd eens tijd
als dat je einddoel is zou je ook kunnen overwegen je mac in te ruilen voor ene vriendin (of een opblaaspop)quote:Op maandag 25 september 2006 21:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Internet. En the internet is made for porn
Hoeveel klappen moet die CC van jou wel niet incasseren?quote:Op maandag 25 september 2006 19:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn..zat ik hier klaar met de creditcard voor de nieuwe MBP.
Er is toch geen enkele vrouw op de wereld die kan tippen aan een Mac?quote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
als dat je einddoel is zou je ook kunnen overwegen je mac in te ruilen voor ene vriendin (of een opblaaspop)
Een vrouw MET een mac?quote:Op maandag 25 september 2006 21:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is toch geen enkele vrouw op de wereld die kan tippen aan een Mac?![]()
quote:
Die van mij niet hoor . En die heeft zelfs 2 macsquote:Op maandag 25 september 2006 21:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
die hebben zelf wel wat beters te doen dan neuken.
Dan dual-layer ik je in je superdrive!quote:Op maandag 25 september 2006 22:20 schreef Dementor het volgende:
Ik frontrow je in de photobooth!
Echt niet, ik ken zequote:Op maandag 25 september 2006 22:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat soort dingen zie je alleen in sprookjes.
Inderdaad, dat is net als dat vrouwen poepen.quote:Op maandag 25 september 2006 22:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Aan de rechterkant bij Quick Links: iTunes Music Cardsquote:Op maandag 25 september 2006 22:22 schreef skiczukie het volgende:
Ik snap niet hoe ik mijn iTunes Music Card moet gebruiken die ik bij mijn iPod lreeg. Die kaart is 15 euro waard en daar kan ik dus 15 mp3's mee downen. Ik moet inloggen met mijn Apple-ID en vervolgens moet ik aangeven wat voor creditcard heb, en die heb ik dus niet. Weet iemand hoe dit moet verder? Op de Apple-site staat dit, 'In the iTunes Store window, click the Prepaid Cards link in the left column.' Woar?
Sjees, dankje. Wat zitten ze bij Support dan moeiljk te doen.quote:Op maandag 25 september 2006 22:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Aan de rechterkant bij Quick Links: iTunes Music Cards
Wauw, dat meen je nietquote:Op maandag 25 september 2006 22:50 schreef skiczukie het volgende:
Fakking snelle downloads.Heb even het album van Postman gedownload. 9.99
Ik ken er tweequote:Op maandag 25 september 2006 22:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe is het met je bookje?quote:Op maandag 25 september 2006 23:03 schreef Q. het volgende:
QuickSilver is een mooie aanvulling op spotlight
Mits 512Mb+ geheugenquote:Op maandag 25 september 2006 23:03 schreef super-muffin het volgende:
Quicksilver is vet overigens
Veel sneller dan Spotloght
Ik heb 1 GB erin zitten, en ik kan in Flash 8 nog niet eens een preview zonder schokken zien.quote:Op maandag 25 september 2006 23:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mits 512Mb+ geheugen
Ik ga morgen trouwens eindelijk mijn geheugen upgrade aanschaffenMet 512 megabyte kan ik naast mijn standaardapps niet eens surfen en een videotje tergelijktijd draaien, bij pagina's met afbeeldingen gaat VLC haperen
Ik zit er nu op (nou ja, niet zitten maar je snapt me). Hij lijkt het nu redelijk goed te doen, al tijdje geen uitvallers meer gehad. Ik start hem dan ook zo min mogelijk op, of door 10 sec de power knop ingedrukt te houden waardoor de PMU gereset wordt.quote:
Maar geen RSD's meer gehad na dat PRAM te dingesen?quote:Op maandag 25 september 2006 23:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit er nu op (nou ja, niet zitten maar je snapt me). Hij lijkt het nu redelijk goed te doen, al tijdje geen uitvallers meer gehad. Ik start hem dan ook zo min mogelijk op, of door 10 sec de power knop ingedrukt te houden waardoor de PMU gereset wordt.
Flash is ook kut op de Mac.quote:Op maandag 25 september 2006 23:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb 1 GB erin zitten, en ik kan in Flash 8 nog niet eens een preview zonder schokken zien.
Hoe kan dat dan?quote:Op maandag 25 september 2006 23:43 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Flash is ook kut op de Mac.
quote:Op maandag 25 september 2006 23:16 schreef skiczukie het volgende:
Okee, gelukkig maar dan.Ik heb mijn MacBook vanmiddag op de stenen laten stuiteren, hopelijk geen inwendige bloedingen.
Jah, hoe denk je dat ik stond te flippen, notabene voor een Aldi.quote:
De blauwe iSkin om mn nano vind ik daarentegen precies goed.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:48 schreef TwyLight het volgende:
Er zat vandaag trouwens vanochtend een jongen met een blauwe ipod nano in de trein. vind die dingen toch écht té kleurig
Ik heb schijjt aan die krassen. Mijn macbook zit er niet meer schoon uit ofzo. Moet mijn scherm weer eens schoonmaken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef skiczukie het volgende:
Verder ben ik blij dat er eindelijk wat onschuldige gebruikerskrasjes op de maagdelijk witte buitenkant van mijn macbook te zien valt. Nu durf ik het ding eindelijk eens aan te raken zonder eerst mijn handen te desinfecteren e.d.
The horror. Die van mij is 1x naar buiten geweest, naar A-Mac, verder niet. Nou ja, een keertje op het balkon.quote:Op maandag 25 september 2006 23:16 schreef skiczukie het volgende:
Okee, gelukkig maar dan.Ik heb mijn MacBook vanmiddag op de stenen laten stuiteren, hopelijk geen inwendige bloedingen.
Ik ken het, al maak ik mijn scherm wel redelijk vaak schoonquote:Op dinsdag 26 september 2006 05:00 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik heb schijjt aan die krassen. Mijn macbook zit er niet meer schoon uit ofzo. Moet mijn scherm weer eens schoonmaken.
Vond ik ook al irritant ja, maar als iets me niet lukt op de MAC geef ik altijd mijn onkunde de schuld eerstquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom kan ik op een mac niet met de pijltjes toetsen een andere optie op een pop-up selecteren? (dus bv zo'n 'wachtwoord onthouden' ding de keuze tussen ja/nee moet ik bemuizen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |