Ik heb het een keer voor elkaar gekregen met een Windows laptop, het ging pas weg toen ik de 2e monitor er weer aan hing en het raampje even terug verplaatste. Vervolgens loskoppelen en het werkte weer. Maar het blijft weird..quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:39 schreef Slarioux het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik mijn externe scherm eruit trek springt alles keurig naar het ene scherm.
*update downloadt*quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:35 schreef Adelante het volgende:
Met de nieuwe Airport update kan ik ineens veel meer (onbeveiligde) wifi netwerken ontvangen, lijkt wel of het bereik sterk is verbeterd
schijnt niet helemaal legaal te zijn om over andermans wifi te i-netten, maar het is ideaal als ik eens niet thuis ben
maar die kan dus wel met rechtermuisknop (control-klik) en dan move de schermen die je kwijt bent terughalen. En anders kan je altijd nog in je register zoeken naar viewPortX en viewPortY.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Windows, daar zeg je het al. Daar vind ik de monitor-management enorm brak
En dat is dus exact wat ik in OS X zoek.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
maar die kan dus wel met rechtermuisknop (control-klik) en dan move de schermen die je kwijt bent terughalen. En anders kan je altijd nog in je register zoeken naar viewPortX en viewPortY.
Onder Apple werkt het anders op dit moment ook niet bij jou, dus ja het is een eventuele oplossing..quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Windows, daar zeg je het al. Daar vind ik de monitor-management enorm brak
Zie editquote:
Het is maar 1 appquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Onder Apple werkt het anders op dit moment ook niet bij jou, dus ja het is een eventuele oplossing..
En net daarvoor zeg je dat het nog wel even duurt voor je weer in de buurt van een andere monitor bent. Maar sluit hem dan gewoon nog een keer aan op je tv. Zo moeilijk is dat toch niet, dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:13 schreef Geqxon het volgende:
hij was overigens aangesloten op mijn televisie
Apple (19)84quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:42 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
waar is die mooie opening gebleven met alle apple info en links?
![]()
Kijk nog eens ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:42 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
waar is die mooie opening gebleven met alle apple info en links?
![]()
Sinds wanneer kunnen posts meer dan 24 uur na het plaatsen nog ge-edit worden ?quote:
Sinds de edittijd 48 uur isquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen posts meer dan 24 uur na het plaatsen nog ge-edit worden ?
Da's inderdaad wel een goeie verklaring.quote:
Volgens mij verzamelt die alleen de display preferences dialogen toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:38 schreef Hugster het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje prutsers die erg moeilijk doen hoor.
Er is een knop "Gather displays" in System preferences onder Displays en dan verplaatst hij alle vensters die er zijn naar de primary display.
Kloar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |