Ja... Jongsma... ik zie nu trouwens ook zelf dat het geen geruchten zijn...quote:Op donderdag 21 september 2006 21:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik gok dat je het over dhr. Jongsma hebt?
Daar heb ik nog les van gehad. Ik ben ook bij de dienst geweest. Ik werk nu trouwens op zijn kamer.
Jongsma kon heel erg goed bepaalde dingen uitleggen. Een FIFO buffer werd met behulp dropjes uitgelegd. Prachtige lessen waren datquote:Op donderdag 21 september 2006 21:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja... Jongsma... ik zie nu trouwens ook zelf dat het geen geruchten zijn...
Was een wereldgozer, dankzij zijn lessen ben ik me zo in protocollen gaan verdiepen dat ik sommige RFCs nu echt kan dromen...
Ik zat in de klas met de zoon van Dykstra trouwens...
Wow... zo kan ik me 'm wel voorstellen ja... die man genoot van het lesgeven...quote:Op donderdag 21 september 2006 21:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jongsma kon heel erg goed bepaalde dingen uitleggen. Een FIFO buffer werd met behulp dropjes uitgelegd. Prachtige lessen waren dat.
Het is inderdaad geen gerucht. Dhr. Jongsma is begin dit jaar overleden nadat hij een jaar aan botkanker leed. Ongeneeslijk en hij is zeer snel er aan bezweken. Hij heeft tot het moment dat het niet meer kon zelfs nog les gegeven. Erg knap.
Heb jij ook nog les van Harry Broeders gehad trouwens?
Kalend en snorretjequote:Op donderdag 21 september 2006 21:22 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wow... zo kan ik me 'm wel voorstellen ja... die man genoot van het lesgeven...
Ja, broeders heb ik nog een zooi programeerlessen bij gevolgd.. stekeltjes en klein snorretje was het toen... nog veranderd ?
Visser... hmmm misschien een belletje, maar zegt me zeer weinig...quote:Op donderdag 21 september 2006 21:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kalend en snorretje. Hij is nu mijn stage begeleider trouwens. Als er iemand mij goed helpt met programmeren is het hem wel
. Echt, hij is een wandelende encyclopedie
.
Ik weet niet welke docenten er nog bij TI lesgeven. Ik geloof Dhr. Visser nog (beetje warrige man, niet onaardig). Verder lijkt het daar vooral een uitwisselingsproject van E-docenten
De Jongh-Swemer? Want de Jong zegt mij zelf niets eigenlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 21:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Visser... hmmm misschien een belletje, maar zegt me zeer weinig...
Zit de Jong er nog ? Die was vroeger beheerder van het Telematica lab...
dingus 'wie heeft mijn pen gezien?' de Jong'
Hey! Zou ik misschien weer eens langs kunnen komen voor een rondtocht op de TH onder jouw begeleiding ??
Dat was 'm! De Jongh-Swemer!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De Jongh-Swemer? Want de Jong zegt mij zelf niets eigenlijk.
Oh, van mij mag dat best hoor. Is wel tof denk ik (we heten inmiddels wel Haagse Hogeschool). Ik ben ook nog een studievereniging bestuur dus ik kan je sowieso wel overal inkrijgen...
Nou ja, ik zit OOK bij Nova en in een dispuut (net opgericht, tbv verbetering ter muzieksmaak van NOVAquote:Op donderdag 21 september 2006 21:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat was 'm! De Jongh-Swemer!zwart krulhaar, bril en snor... en AL-TIJD zijn pen kwijt
Ooooh... Je zit bij Nova dus ? ... Daar ben ik nog steeds lid van
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De Jongh-Swemer is altijd alles kwijt trouwens. Zijn bril, zijn pen, zijn bureau. Hij loopt nog steed rond trouwens
WTF ???quote:Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef Anthraxx het volgende:
[voetball????]
Maar dat is wel prima hoor. Als je even van te voren laat weten wanneer dan komt het wel goed. SooS is alleen niet open op Vrijdag
![]()
.
SooS-dag is tegenwoordig donderdag. Ik snap het ook niet hoor. Maar het is echt zo.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
WTF ???
SooS is ALLEEN maar open op vrijdag!!
Dammit jochie, toen ik aan de TH begon was station rijswijk nog bovengronds! (echt waar) en JIJ wil MIJ vertellen dat de SooS NIET open is op vrijdag !?!?!?!?!?!
Jaquote:Op donderdag 21 september 2006 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
SooS-dag is tegenwoordig donderdag. Ik snap het ook niet hoor. Maar het is echt zo.
En Rijswijk een bovengronds station? Je wilt zeggen dat jullie dus ook nog een gymzaal hadden?
Mij best. Ik drink wel mee. Vandaag ook met wat docenten staan borrelen. Het leven is goedquote:Op donderdag 21 september 2006 21:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja
Ik kan me nog een gedenkwaardig volleybal tournament daar niet meer herinneren in de gymzaal met drank in de keet-soos
In dat geval kom ik trouwens op een donderdag
Is goed! Ik laat het weten!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mij best. Ik drink wel mee. Vandaag ook met wat docenten staan borrelen. Het leven is goed.
Maar ik ga deze Mac afsluiten en lekker slapen... ik hoor het wel wanneer je kan komen. Voor mij kan het op zich altijd wel
.
Een nieuwe koffer laten kopen en een 24" iMac laten meenemen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:52 schreef Xilantof het volgende:
Wat kun je het beste door je moeder laten overvliegen uit Amerika qua Apple spul?(ze gaat op vakantie maandag)
Vanaf je Powerbook? Target disk mode. Tijdens het booten van je Powerbook de T ingedrukt houden, dan komt hij in deze mode, en word je Powerbook door je iMac gezien als een externe firewire hardeschijf. Moet je er wel een firewire kabeltje tussen hangenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:11 schreef super-muffin het volgende:
Stel ik koop een iMac, hoe kan ik dan het beste en makkelijkst bestanden enzo overzetten?
Als je je nieuwe Mac voor het eerst aan zet, vraagt 'ie of 'ie files van je vorige Mac moet halen. Als je dan een firewire-kabeltje tussen je 2 machines stopt, zet 'ie alles over, inclusief je instellingen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:11 schreef super-muffin het volgende:
Stel ik koop een iMac, hoe kan ik dan het beste en makkelijkst bestanden enzo overzetten?
Welk model?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zijn die Ericsson telefoons ook tevens compatible met de Mac? qua software dan?
Mijn m600i niet, welke overigens niet triltquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zijn die Ericsson telefoons ook tevens compatible met de Mac? qua software dan?
k750i/k800i/w800/w810i..quote:
mwoa, met een instabiel systeem kan ik ook niet werken, dus ik ben blij dat ie in reparatie is. Helpt het niet, dan kan ik nog altijd gaan zeiken bij Apple.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:15 schreef Q. het volgende:
Hmm, volgens users op http://www.macbookrandomshutdown.com/ fixt een nieuw logic board de RSD problemen niet... maar goed dat ik hem nog niet weg heb gebracht.
Kun je daarvoor geen klein programma downloaden dat automatisch bij het opstarten synchroniseert? Ik heb volgens mij ooit zoiets gehad, maar heb geen idee meer hoe het heette.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:16 schreef Tijn het volgende:
Windows synct echter op vaste intervallen, dus daarin heb ik al een paar keer gehad dat ik naar de verkeerde tijd zat te kijken
Door mijn accu-settings van Custom op Langere gebruiksduur te zetten was dat al voorbijquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:41 schreef skiczukie het volgende:
Je hebt toch al eerder problemen gehad met sluimer enzo Geqxon, misschien heeft het daar iets mee te maken?
Dat weet ik dus niet, hij was overigens aangesloten op mijn televisiequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:39 schreef Slarioux het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik mijn externe scherm eruit trek springt alles keurig naar het ene scherm.
Ik heb het een keer voor elkaar gekregen met een Windows laptop, het ging pas weg toen ik de 2e monitor er weer aan hing en het raampje even terug verplaatste. Vervolgens loskoppelen en het werkte weer. Maar het blijft weird..quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:39 schreef Slarioux het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik mijn externe scherm eruit trek springt alles keurig naar het ene scherm.
*update downloadt*quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:35 schreef Adelante het volgende:
Met de nieuwe Airport update kan ik ineens veel meer (onbeveiligde) wifi netwerken ontvangen, lijkt wel of het bereik sterk is verbeterd
schijnt niet helemaal legaal te zijn om over andermans wifi te i-netten, maar het is ideaal als ik eens niet thuis ben
maar die kan dus wel met rechtermuisknop (control-klik) en dan move de schermen die je kwijt bent terughalen. En anders kan je altijd nog in je register zoeken naar viewPortX en viewPortY.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Windows, daar zeg je het al. Daar vind ik de monitor-management enorm brak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |