Welk model?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zijn die Ericsson telefoons ook tevens compatible met de Mac? qua software dan?
Mijn m600i niet, welke overigens niet triltquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zijn die Ericsson telefoons ook tevens compatible met de Mac? qua software dan?
k750i/k800i/w800/w810i..quote:
mwoa, met een instabiel systeem kan ik ook niet werken, dus ik ben blij dat ie in reparatie is. Helpt het niet, dan kan ik nog altijd gaan zeiken bij Apple.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:15 schreef Q. het volgende:
Hmm, volgens users op http://www.macbookrandomshutdown.com/ fixt een nieuw logic board de RSD problemen niet... maar goed dat ik hem nog niet weg heb gebracht.
Kun je daarvoor geen klein programma downloaden dat automatisch bij het opstarten synchroniseert? Ik heb volgens mij ooit zoiets gehad, maar heb geen idee meer hoe het heette.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:16 schreef Tijn het volgende:
Windows synct echter op vaste intervallen, dus daarin heb ik al een paar keer gehad dat ik naar de verkeerde tijd zat te kijken
Door mijn accu-settings van Custom op Langere gebruiksduur te zetten was dat al voorbijquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:41 schreef skiczukie het volgende:
Je hebt toch al eerder problemen gehad met sluimer enzo Geqxon, misschien heeft het daar iets mee te maken?
Dat weet ik dus niet, hij was overigens aangesloten op mijn televisiequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:39 schreef Slarioux het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik mijn externe scherm eruit trek springt alles keurig naar het ene scherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |