Ik heb het een keer voor elkaar gekregen met een Windows laptop, het ging pas weg toen ik de 2e monitor er weer aan hing en het raampje even terug verplaatste. Vervolgens loskoppelen en het werkte weer. Maar het blijft weird..quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:39 schreef Slarioux het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik mijn externe scherm eruit trek springt alles keurig naar het ene scherm.
*update downloadt*quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:35 schreef Adelante het volgende:
Met de nieuwe Airport update kan ik ineens veel meer (onbeveiligde) wifi netwerken ontvangen, lijkt wel of het bereik sterk is verbeterd
schijnt niet helemaal legaal te zijn om over andermans wifi te i-netten, maar het is ideaal als ik eens niet thuis ben
maar die kan dus wel met rechtermuisknop (control-klik) en dan move de schermen die je kwijt bent terughalen. En anders kan je altijd nog in je register zoeken naar viewPortX en viewPortY.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Windows, daar zeg je het al. Daar vind ik de monitor-management enorm brak
En dat is dus exact wat ik in OS X zoek.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
maar die kan dus wel met rechtermuisknop (control-klik) en dan move de schermen die je kwijt bent terughalen. En anders kan je altijd nog in je register zoeken naar viewPortX en viewPortY.
Onder Apple werkt het anders op dit moment ook niet bij jou, dus ja het is een eventuele oplossing..quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Windows, daar zeg je het al. Daar vind ik de monitor-management enorm brak
Zie editquote:
Het is maar 1 appquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Onder Apple werkt het anders op dit moment ook niet bij jou, dus ja het is een eventuele oplossing..
En net daarvoor zeg je dat het nog wel even duurt voor je weer in de buurt van een andere monitor bent. Maar sluit hem dan gewoon nog een keer aan op je tv. Zo moeilijk is dat toch niet, dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:13 schreef Geqxon het volgende:
hij was overigens aangesloten op mijn televisie
Apple (19)84quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:42 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
waar is die mooie opening gebleven met alle apple info en links?
![]()
Kijk nog eens ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:42 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
waar is die mooie opening gebleven met alle apple info en links?
![]()
Sinds wanneer kunnen posts meer dan 24 uur na het plaatsen nog ge-edit worden ?quote:
Sinds de edittijd 48 uur isquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen posts meer dan 24 uur na het plaatsen nog ge-edit worden ?
Da's inderdaad wel een goeie verklaring.quote:
Volgens mij verzamelt die alleen de display preferences dialogen toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:38 schreef Hugster het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje prutsers die erg moeilijk doen hoor.
Er is een knop "Gather displays" in System preferences onder Displays en dan verplaatst hij alle vensters die er zijn naar de primary display.
Kloar.
Ik moet zeggen dat van de 3 Macbook gebruikers die ik ken, 3 problemen hebben gehad.. ik begin dus ook ernstige twijfels te krijgen over de kwaliteit van de Macbook.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:54 schreef Light het volgende:
Zijn die Macbooks eigenlijk nog wel veilig? Afgaande op wat ik hier lees heeft de helft van die dingen kuren
Die van 1 van die 3 mensen is nog geen 2 maanden oud.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:00 schreef Dementor het volgende:
Als je nu een nieuwe macbook koopt zijn de problemen verholpen.
Nu is geen 2 maanden geleden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:02 schreef Bigs het volgende:
[..]
Die van 1 van die 3 mensen is nog geen 2 maanden oud.
Zou er een 11.4 widescreen komen om de 12" op te volgen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En ik wacht met smart op een eventuele nieuwe MBP a.s. maandag
Hoop gewoon op een 15" met DL, FW800 en een Core2Duoquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou er een 11.4 widescreen komen om de 12" op te volgen?![]()
Mijn eisen zijn wat lagerquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hoop gewoon op een 15" met DL, FW800 en een Core2Duo
Die van mij doet het gewoon prima. Toch maak ik wel wekelijks backups / een image van mijn HDD.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:54 schreef Light het volgende:
Zijn die Macbooks eigenlijk nog wel veilig? Afgaande op wat ik hier lees heeft de helft van die dingen kuren
Streams van wat?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe kan ik makkelijk streams kijken op mijn macbook. VLC doet het niet.
Flip4Mac geinstalleerd?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe kan ik makkelijk streams kijken op mijn macbook. VLC doet het niet.
Nee, die heb ik nog niet geinstalled. Ga ik even zoeken.quote:
Werkt die ook voor gewone WMV filmpjes bijv? Heb Windows Media Player gedownload speciaal voor WMV ondersteuning, maar zelfs daarin doen die klote filmpjes het niet.quote:
Vergeet niet te rebooten na installatie van mediaplayerquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Werkt die ook voor gewone WMV filmpjes bijv? Heb Windows Media Player gedownload speciaal voor WMV ondersteuning, maar zelfs daarin doen die klote filmpjes het niet.
Kan mss aan niet geinstalleerde codecs liggen? Maar sowieso zouden WMV filmpjes het toch wel gewoon in Media Player moeten doen?
Meer het feit dat je dan ook weer bestanden naar OS X moet slepen enz.quote:Op zondag 24 september 2006 02:43 schreef magnifor het volgende:
Snelheid van Parallels schijnt erg hoog te zijn. Zie ook de topic op got:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1124623/0
Hoi! Msn?quote:Op zondag 24 september 2006 02:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meer het feit dat je dan ook weer bestanden naar OS X moet slepen enz.
De iPod komt uit België, de iMac uit China en de Radio Remote zal wel weer ergens anders vandaan komen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:28 schreef TwyLight het volgende:
Apple
Ik heb dus een ipod, een radio remote, en een imac besteld en ze zijn vandaag verzonden.
maar ze zijn alle 3 bij een verschillend bedrijf verzondenen het duurt ook nog is tot 30 september en tot 2 oktober die ipod
Dat kan niet , je moet het via een netwerkmap doen.quote:Op zondag 24 september 2006 02:59 schreef magnifor het volgende:
weet nog niet of dat mogelijk is. Maar daar kom ik snel genoeg achter.
Nee..., ongeldige url.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:04 schreef skiczukie het volgende:
http://www9.tmf.nl/mediaplayer/player.php?id=528&action=&channel=tv&exurl=&bandwidth=512
Doet deze stream het bij jullie? Ik heb ook Flip4Mac en WMP enzo. Help?
Kan je met die picasa plugin ook meteen je foto's verkleinen (geschikter maken voor het web, dus)? Anders moet ik het alsnog via ImageWell doen, buiten iPhoto om dus, om de foto's daarna alsnog handmatig te moeten uppen; dan heeft die plugin weinig voordelen.quote:Op zondag 24 september 2006 10:30 schreef nietzman het volgende:
Kuddos voor Google. Voor hun Picasa web albums leveren ze gewoon een iPhoto plugin en een aparte upload-tool. Het zijn wel toffe peren!
Oke.quote:Op zondag 24 september 2006 09:05 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat kan niet , je moet het via een netwerkmap doen.
Je kent het wel, beetje schoolwerk (Word), muziek luisteren, surfen. Wat zou je er meer mee moetenquote:Op zondag 24 september 2006 12:21 schreef Geqxon het volgende:
Wat doe je er dan mee? 3 uur vind ik zelf overigens zeer netjes
Bij mij doet hij het gewoon hoor, zonder extra downloads etc...quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:04 schreef skiczukie het volgende:
http://www9.tmf.nl/mediaplayer/player.php?id=528&action=&channel=tv&exurl=&bandwidth=512
Doet deze stream het bij jullie? Ik heb ook Flip4Mac en WMP enzo. Help?
Is die plugin bij jou wel sneller als een lullige 4kbs?quote:Op zondag 24 september 2006 10:52 schreef Roeni3 het volgende:
Nevermind, zie dat het idd ook mogelijk is. Maar even proberen dan, dat Picasa.
Nee hoor, je Mac blijft lekker snel.quote:Op zondag 24 september 2006 12:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je kent het wel, beetje schoolwerk (Word), muziek luisteren, surfen. Wat zou je er meer mee moeten![]()
? Maar 3 uur is dus wel netjes... Ok!
Ben trouwens echt zo bang dat na het installeren van allerlei programma Tiger, net als Windows, zo traag wordt als de pest. Is dat een ongegronde angst, of zijn er speciale onderhoudsprogrammatjes om je Mac lekker snel te houden?
Je Mac blijft gewoon even snel, doordat je geen bloated register hebtquote:Op zondag 24 september 2006 12:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je kent het wel, beetje schoolwerk (Word), muziek luisteren, surfen. Wat zou je er meer mee moeten![]()
Ben trouwens echt zo bang dat na het installeren van allerlei programma Tiger, net als Windows, zo traag wordt als de pest. Is dat een ongegronde angst, of zijn er speciale onderhoudsprogrammatjes om je Mac lekker snel te houden?
Je Mac blijft gewoon even snel, doordat je geen bloated register hebtquote:Op zondag 24 september 2006 12:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uhm, gaat zo tegen de 100kb/s aan.quote:Op zondag 24 september 2006 12:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Is die plugin bij jou wel sneller als een lullige 4kbs?.
Ok.quote:Op zondag 24 september 2006 12:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, je Mac blijft lekker snel.
Mijn PowerBook is nog net zo snel als toen ik em kocht bijna anderhalf jaar geleden.
Lutser je post dubbel.quote:Op zondag 24 september 2006 12:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je Mac blijft gewoon even snel, doordat je geen bloated register hebt
Goed, die van mij is dus wel ietsjes minder snel dan bij aanschaf, maar dat komt omdat ik allemaal van die kleine applicaties op de achtergrond heb draaien(WhatPulse, AlarmClock, MissingSync, Adium, iScrobbler & Quicksilver draaien hier standaard
)
De 24" is echt mijn beste Apple-aankoop tot op heden. Kan hem iedereen aanraden!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mijn eisen zijn wat lager
Mijn ideale Mac setup zou zijn: een mooie 24 iMac voor op mijn bureau, en een lekker compacte voor onderweg. Voorlopig voldoet mijn 12" prima als die laatste, maar een kleine Intel-11" zou leuk zijn. Maargoed, eerst die 24" maar eens
Heb je hem in die tijd niet opnieuw geinstalleerd? Ik wil windows toch zeker 1 keer per jaar opnieuw installeren omdat er dan allemaal rare dingen gebeuren. DLL bestanden die vaag doen, restjes programma die overal achterblijven (ja ook als je netjes uninstalled) en andere onduidelijke zaken. Goed om te horen dat dat bij osx niet hoeft.....quote:Op zondag 24 september 2006 12:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, je Mac blijft lekker snel.
Mijn PowerBook is nog net zo snel als toen ik em kocht bijna anderhalf jaar geleden.
Toen ik mijn Macbook net had, had ik hem gereinstalled. Voor de rest ben ik niet van plan mijn Macbook ooit te herinstalleren.quote:Op zondag 24 september 2006 14:13 schreef nonzz het volgende:
[..]
Heb je hem in die tijd niet opnieuw geinstalleerd? Ik wil windows toch zeker 1 keer per jaar opnieuw installeren omdat er dan allemaal rare dingen gebeuren. DLL bestanden die vaag doen, restjes programma die overal achterblijven (ja ook als je netjes uninstalled) en andere onduidelijke zaken. Goed om te horen dat dat bij osx niet hoeft.....
Idem, en dat was dan nog een update. Dus eigenlijk staat er bij mij al 21 maanden dezelfde 'troep' op.quote:Op zondag 24 september 2006 14:18 schreef super-muffin het volgende:
Nee ik heb em geen een keer opnieuw geinstalleerd.
Heb 1 keer OS X geinstalleerd toen Tiger uitkwam, toen had ik em net een paar weken. Voor de rest nooit
quote:Op zondag 24 september 2006 14:49 schreef ChOas het volgende:
Woei! 700+ MacBooks!
http://www.youtube.com/watch?v=sKGxab7zFWw&NR
Waarvan 600 binnen nu en een maand waarschijnlijk kapot gaat.quote:Op zondag 24 september 2006 14:49 schreef ChOas het volgende:
Woei! 700+ MacBooks!
Inderdaadquote:Op zondag 24 september 2006 15:14 schreef Furious het volgende:
[..]
Waarvan 600 binnen nu en een maand waarschijnlijk kapot gaat.
Ze zijn juist van ibooks naar macbooks gegaan.quote:Op zondag 24 september 2006 15:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik had ze iBooks aangeraden.
quote:Op zondag 24 september 2006 14:49 schreef ChOas het volgende:
Woei! 700+ MacBooks!
wat?quote:Op zondag 24 september 2006 15:14 schreef Furious het volgende:
[..]
Waarvan 600 binnen nu en een maand waarschijnlijk kapot gaat.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |