Sinds de edittijd 48 uur isquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen posts meer dan 24 uur na het plaatsen nog ge-edit worden ?
Da's inderdaad wel een goeie verklaring.quote:
Volgens mij verzamelt die alleen de display preferences dialogen toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:38 schreef Hugster het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje prutsers die erg moeilijk doen hoor.
Er is een knop "Gather displays" in System preferences onder Displays en dan verplaatst hij alle vensters die er zijn naar de primary display.
Kloar.
Ik moet zeggen dat van de 3 Macbook gebruikers die ik ken, 3 problemen hebben gehad.. ik begin dus ook ernstige twijfels te krijgen over de kwaliteit van de Macbook.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:54 schreef Light het volgende:
Zijn die Macbooks eigenlijk nog wel veilig? Afgaande op wat ik hier lees heeft de helft van die dingen kuren
Die van 1 van die 3 mensen is nog geen 2 maanden oud.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:00 schreef Dementor het volgende:
Als je nu een nieuwe macbook koopt zijn de problemen verholpen.
Nu is geen 2 maanden geleden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:02 schreef Bigs het volgende:
[..]
Die van 1 van die 3 mensen is nog geen 2 maanden oud.
Zou er een 11.4 widescreen komen om de 12" op te volgen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En ik wacht met smart op een eventuele nieuwe MBP a.s. maandag
Hoop gewoon op een 15" met DL, FW800 en een Core2Duoquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou er een 11.4 widescreen komen om de 12" op te volgen?![]()
Mijn eisen zijn wat lagerquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hoop gewoon op een 15" met DL, FW800 en een Core2Duo
Die van mij doet het gewoon prima. Toch maak ik wel wekelijks backups / een image van mijn HDD.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:54 schreef Light het volgende:
Zijn die Macbooks eigenlijk nog wel veilig? Afgaande op wat ik hier lees heeft de helft van die dingen kuren
Streams van wat?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe kan ik makkelijk streams kijken op mijn macbook. VLC doet het niet.
Flip4Mac geinstalleerd?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe kan ik makkelijk streams kijken op mijn macbook. VLC doet het niet.
Nee, die heb ik nog niet geinstalled. Ga ik even zoeken.quote:
Werkt die ook voor gewone WMV filmpjes bijv? Heb Windows Media Player gedownload speciaal voor WMV ondersteuning, maar zelfs daarin doen die klote filmpjes het niet.quote:
Vergeet niet te rebooten na installatie van mediaplayerquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Werkt die ook voor gewone WMV filmpjes bijv? Heb Windows Media Player gedownload speciaal voor WMV ondersteuning, maar zelfs daarin doen die klote filmpjes het niet.
Kan mss aan niet geinstalleerde codecs liggen? Maar sowieso zouden WMV filmpjes het toch wel gewoon in Media Player moeten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |