Maar geen RSD's meer gehad na dat PRAM te dingesen?quote:Op maandag 25 september 2006 23:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit er nu op (nou ja, niet zitten maar je snapt me). Hij lijkt het nu redelijk goed te doen, al tijdje geen uitvallers meer gehad. Ik start hem dan ook zo min mogelijk op, of door 10 sec de power knop ingedrukt te houden waardoor de PMU gereset wordt.
Flash is ook kut op de Mac.quote:Op maandag 25 september 2006 23:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb 1 GB erin zitten, en ik kan in Flash 8 nog niet eens een preview zonder schokken zien.
Hoe kan dat dan?quote:Op maandag 25 september 2006 23:43 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Flash is ook kut op de Mac.
quote:Op maandag 25 september 2006 23:16 schreef skiczukie het volgende:
Okee, gelukkig maar dan.Ik heb mijn MacBook vanmiddag op de stenen laten stuiteren, hopelijk geen inwendige bloedingen.
Jah, hoe denk je dat ik stond te flippen, notabene voor een Aldi.quote:
De blauwe iSkin om mn nano vind ik daarentegen precies goed.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:48 schreef TwyLight het volgende:
Er zat vandaag trouwens vanochtend een jongen met een blauwe ipod nano in de trein. vind die dingen toch écht té kleurig
Ik heb schijjt aan die krassen. Mijn macbook zit er niet meer schoon uit ofzo. Moet mijn scherm weer eens schoonmaken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef skiczukie het volgende:
Verder ben ik blij dat er eindelijk wat onschuldige gebruikerskrasjes op de maagdelijk witte buitenkant van mijn macbook te zien valt. Nu durf ik het ding eindelijk eens aan te raken zonder eerst mijn handen te desinfecteren e.d.
The horror. Die van mij is 1x naar buiten geweest, naar A-Mac, verder niet. Nou ja, een keertje op het balkon.quote:Op maandag 25 september 2006 23:16 schreef skiczukie het volgende:
Okee, gelukkig maar dan.Ik heb mijn MacBook vanmiddag op de stenen laten stuiteren, hopelijk geen inwendige bloedingen.
Ik ken het, al maak ik mijn scherm wel redelijk vaak schoonquote:Op dinsdag 26 september 2006 05:00 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik heb schijjt aan die krassen. Mijn macbook zit er niet meer schoon uit ofzo. Moet mijn scherm weer eens schoonmaken.
Vond ik ook al irritant ja, maar als iets me niet lukt op de MAC geef ik altijd mijn onkunde de schuld eerstquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom kan ik op een mac niet met de pijltjes toetsen een andere optie op een pop-up selecteren? (dus bv zo'n 'wachtwoord onthouden' ding de keuze tussen ja/nee moet ik bemuizen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |