Heb jij een roerend huis? Ben je trailertrashquote:Op maandag 18 september 2006 20:48 schreef SpecialK het volgende:
Een appartement. 130k. Over een maand krijg ik de sleutels!![]()
Telt nietquote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef qltel het volgende:
Huis.. (aankoopprijs viel overigens begin jaren 90 best wel mee..)
Mijn huis deint mee op de zompige ondergrond van Amsterdam. Dus dat maakt het roerend.quote:Op maandag 18 september 2006 20:54 schreef dahei het volgende:
[..]
Heb jij een roerend huis? Ben je trailertrash?
In mijn geval mijn motor, een tweedehandsje voor 5000 gulden. Mijn auto was 2500 euro.
Moet dat nou zo uitgebreidquote:Op maandag 18 september 2006 21:06 schreef pomtiedom het volgende:
Mijn computer eventje nadenken:
800 euro voor de basis-setup
125 euro schat ik voor de DVD-brander (destijds redelijk nieuw nog)
100 euro voor de geheugenuitbreiding
70 euro voor de geluidskaart
80 euro voor het toetsenbord
350 euro voor de TFT-monitor
175 euro voor de videokaart
zeg 200 euro voor de twee externe HDD casings plus hun HD's
Dan laat ik overige zooi buiten beschouding die ouder was en natuurlijk mijn andere PC's.
Al met al kostte mijn computer dus zo'n 1800 euro (3960 gulden ongeveer).
Trek het je niet aan, ik zeg de meeste zaken die ik denk ook hardop en zo typ ik ook vaak.quote:
Ja zo kan ik het ook wel.quote:Op maandag 18 september 2006 21:06 schreef pomtiedom het volgende:
Mijn computer eventje nadenken:
<knip>
Dan laat ik overige zooi buiten beschouding die ouder was en natuurlijk mijn andere PC's.
Al met al kostte mijn computer dus zo'n 1800 euro (3960 gulden ongeveer).
kosten? pics?...quote:Op maandag 18 september 2006 21:21 schreef paullo het volgende:
huis en jacht
quote:Op maandag 18 september 2006 21:28 schreef Burbo het volgende:
Samenvatting tot nu toe:
Auto/pc/huis .
een bosmachinequote:Op maandag 18 september 2006 21:15 schreef dwerg het volgende:
Een bosmachine van 22.000 Euro.
Rijles, bijna vergeten.quote:Op maandag 18 september 2006 21:31 schreef Robin__ het volgende:
mn rijles/rijbewijs.. maar feitelijk is dat meer een dienst, feit blijft dat mijn roze papiertje het meest heeft gekost van alles wat ik bezit. (iets van 1700)
Daarna mn ps2 denk ik.. combi pack met ps2, gt3, 2 controllers een origineele kut memory card. Kwam toen op iets van 600 freaking euros. *shock* damn ik was rijk toen, kerstfooien van big ass mediaexpres wijk + een krantenwijk die ik toen een maand had (kreeg niet meer dan een euro maar 200 keer een euro is ook leuk
![]()
Ehm. Ja. Zoiets. Maar dan wat langer en met een verzamelband.quote:
okee, altijd handig natuurlijkquote:Op maandag 18 september 2006 21:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ehm. Ja. Zoiets. Maar dan wat langer en met een verzamelband.
tegenwoordig natuurlijk ook een laptop, die dat ongeveer in euro's kostte, maar dat doet niet zo'n zeer, die had ik gewoon nodig en dat is nog wel een gangbare prijsquote:Op maandag 18 september 2006 21:39 schreef Repeat het volgende:
ik heb toen ik nog triest was eens een videokaart van 1100 piek gekocht
godverdomme zeg, als ik me nu bedenk wat ik daar allemaal van kan doen
quote:Op maandag 18 september 2006 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
m'n camera + lenzen..
té duur![]()
zeker 't VR spul..
vind ik niet duur voor zo'n groot ding.quote:Op maandag 18 september 2006 21:55 schreef Jonathon het volgende:
¤1650,- Philips Matchline TV (duurste 42" model die er toen was)
rijles/rijbewijs is niet echt een roerend goed.quote:Op maandag 18 september 2006 21:39 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Rijles, bijna vergeten.![]()
drie keer theorie gedaan (twee keer gehaald overigens, maar verlopen) 6 keer practijkexamen (plankenkoorts so to speak) en iets van 90 rijlessen (ach, als ik dan toch een maand of twee moet wachten op het volgende examen dan kan ik net zo goed blijven lessen. De rijlessen waren destijds 32,50 euro (ging van gulden na euro zo lang deed ik erover), de practijkexamens weet ik niet meer maar wel duur (350 gulden per keer??) en dan nog de theorie-exames (75 gulden kan dat??) reken maar uit wat voor kapitaal dat is.
Kan wel goed rijden hoor, ben gewoon een zenuwpees tijdens practijkexames van rijlessen.
Edit; Rijles was dus het duurste, bijna 4000 euro.
Ik houd niet eens van autorijden.
oh ja, een huisquote:Op maandag 18 september 2006 21:53 schreef Bunny_feet het volgende:
Een auto (¤ 47.500)
En een huis. Dat was ook best wel duur
Niet m'n quote aanpassen hè..quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 22:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
vind ik niet duur voor zo'n groot ding.
Vervelend om geconfronteerd te worden hequote:Op maandag 18 september 2006 22:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet m'n quote aanpassen hè..
Ik wil niet met nikon in verband gebracht worden![]()
Hehe![]()
![]()
groetjes.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:51 schreef veldmuis het volgende:
Wat een domme mensen die na 20 posts met 'is jouw huis roerend goed', 'geen huizen!', etc nogsteeds hun huis als duurste roerend object hier in het topicje plaatsen. Hihi.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:12 schreef Poppetjuh het volgende:
bedrijf overgenomen, paar miljoen.
Ow ja, rijbewijs om en nabij de 2000 euro.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:20 schreef Lunar het volgende:
M'n rijbewijsnog steeds bezig, en een spijt whehe..
En een computer van 900 euro.
Ja, dát zal 't zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Vervelend om geconfronteerd te worden he![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:51 schreef Isdatzo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
VR is echt goddelijk. Ben je prof of amateur?Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
Telt nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:37 schreef Poeke het volgende:
Mijn huis; 240.000 euro..
Terwijl de asiels overstromen met duizenden honden, koop jij een hond van 1500 euroquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:37 schreef Nies het volgende:
PC op de eerste plaats voor 2300 euro,
de hond op een nette tweede plaats met 1500 euro
En toen werd hij platgeren door een autoquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:37 schreef Nies het volgende:
PC op de eerste plaats voor 2300 euro,
de hond op een nette tweede plaats met 1500 euro
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dát zal 't zijn![]()
![]()
![]()
Wacht maar totdat je mn Nikon achterlangs voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoeveel moet je nou verdienen om zoveel te lenen op 1 salaris?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:37 schreef Poeke het volgende:
Mijn huis; 240.000 euro..
Hetzelfde als op twee salarissen lijkt me.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:01 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hoeveel moet je nou verdienen om zoveel te lenen op 1 salaris?
Lijkt mij nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hetzelfde als op twee salarissen lijkt me.
als je 45k bruto verdient kan je een hypotheek van 240k krijgen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:01 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hoeveel moet je nou verdienen om zoveel te lenen op 1 salaris?
IS is ook goddelijk..quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:23 schreef Casparovvv het volgende:
[..]!
VR is echt goddelijk. Ben je prof of amateur?
Wacht JIJ maar tot ik die canon 1200mm bij jou anaal inbrengquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je mn Nikon achterlangs voelt
Welke opleiding heb je gedaan, is wel belachelijk veel.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:54 schreef aaipod het volgende:
Telt me opleiding? 110.000 euro en moet nog beginnen met terugbetalen. Nja technisch gezien heb ik het geld ook nooit in handen gehad en het is geen roerend goed dus telt niet. Maar toch. Besides that me scooter van 1600 euro denk ik.
Voor een chirurg/piloot bv is het niet uitzonderlijk veel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:01 schreef Niek. het volgende:
[..]
Welke opleiding heb je gedaan, is wel belachelijk veel.....
Wat een dubbelzinnigheidquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
IS is ook goddelijk..
amateur..
Jij?
Piloot zoals Robin al zei. Airline Pilot om precies te zijn. Zit nu in mijn tweede jaar en ga volgend jaar een half jaar naar de VS om te leren vliegen dit is allemaal inclusief wonen e.d. In het 4de jaar leer ik nog vliegen hier in nederland in een half jaar en dat kost allemaal heel wat.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:01 schreef Niek. het volgende:
[..]
Welke opleiding heb je gedaan, is wel belachelijk veel.....
Klinkt dan wel logisch ja, hoelang denk je bezig te zijn met afbetalen? (lijkt me dat het salaris wel een beetje in verhouding is met de opleidingskosten, dat je niet tot je 40ste aan het afbetalen bentquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef aaipod het volgende:
[..]
Piloot zoals Robin al zei. Airline Pilot om precies te zijn. Zit nu in mijn tweede jaar en ga volgend jaar een half jaar naar de VS om te leren vliegen dit is allemaal inclusief wonen e.d. In het 4de jaar leer ik nog vliegen hier in nederland in een half jaar en dat kost allemaal heel wat.
Ik heb geen idee.. Het startsalaris is rond de 40.000 en kan oplopen tot boven de 200.000. Hoe snel dit oploopt heb ik geen idee van maar zal toch binnen 10 jaar alles af moeten kunnen lossen volgens mijn docent.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:19 schreef Niek. het volgende:
[..]
Klinkt dan wel logisch ja, hoelang denk je bezig te zijn met afbetalen? (lijkt me dat het salaris wel een beetje in verhouding is met de opleidingskosten, dat je niet tot je 40ste aan het afbetalen bent)
Huis is niet roerend telt daarom niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 07:36 schreef Sanne het volgende:
Het duurste was mijn huis.
Daarna het duurste mijn auto.
Lemme guess. Een poppenkraam?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:12 schreef Poppetjuh het volgende:
bedrijf overgenomen, paar miljoen.
Telt niet, TS stelt duidelijk dat het om roerende zaken gaat.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:07 schreef Marietje_34 het volgende:
Mijn huis.
Die Pontiac reed 1 op 3 op gas en 1 op 5 op benzine (zat een V8 in). M'n huidige auto, een Chevrolet Impala uit '65 met een Lijn 6 motor rijdt 1 op 7 ongeveer op benzine (zit nog geen gas in).quote:Op woensdag 20 september 2006 18:30 schreef jovink het volgende:
hoeveel zuipt zon ding ongveer
En nou moeten wij natuurlijk vragen wat voor auto...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:31 schreef Little_Meanie het volgende:
auto: R$ 247000 omgerekend zo'n 95000 ¤
Wat voor auto is dat?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:31 schreef Little_Meanie het volgende:
auto: R$ 247000 omgerekend zo'n 95000 ¤
Zit nou niet te zeiken, vind het al super dat ie gewoon ff vertelt wat voor auto het is.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:41 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dan ben je:
1. flink opgelicht
2. dom geweest en elke mogelijke optie die er is genomen
![]()
Leuke auto, maar veelste veel geld voor een m3quote:Op woensdag 20 september 2006 21:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Zit nou niet te zeiken, vind het al super dat ie gewoon ff vertelt wat voor auto het is.
15k opties oid?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
Leuke auto, maar veelste veel geld voor een m3![]()
Hier in Brazilië kosten die nu eenmaal een stuk meer dan in Europa.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:41 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dan ben je:
1. flink opgelicht
2. dom geweest en elke mogelijke optie die er is genomen
![]()
Je rijdt in je vrije tijd rondjes door favela's? Of is heel Brazilië gevaarlijk...?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Hier in Brazilië kosten die nu eenmaal een stuk meer dan in Europa.
+ plaatsing kogelvrije glas dat "verplicht" is
Heel Brazilië toch wel, vooral Rio danquote:Op woensdag 20 september 2006 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je rijdt in je vrije tijd rondjes door favela's? Of is heel Brazilië gevaarlijk...?
Tja image is belangrijk in Brazilië. En zeker als je succesvol zaken wil doen (cfr. USA).quote:Op woensdag 20 september 2006 22:13 schreef Dementor het volgende:
Lol schud even een ton uit je broekzak voor een wagen
Lokt zo'n patserbak niet juist geweld uit? Kan ik me voorstellen in zo'n arm land.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:11 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Heel Brazilië toch wel, vooral Rio dan
Ja maar ik rijd nooit alleenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lokt zo'n patserbak niet juist geweld uit? Kan ik me voorstellen in zo'n arm land.
Kogelvrij glas, nooit alleen in je auto kunnen rijden...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:19 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Ja maar ik rijd nooit alleen
Rio is niet gevaarlijk heur.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:11 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Heel Brazilië toch wel, vooral Rio dan
Een huis voor 40+ ? volgens mij mis je iets ....quote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef DropjesLover het volgende:
pc, waar al voor in totaal zo'n 1600 euro in gestoken is, in nog geen jaar tijd.
volgende project dat geld gaat verslinden is hopelijk n auto (zodra k mn pa overgehaald hem om hem op zijn naam te zetten ivm verzekering ed)
misschien handig om leeftijden er bij te zetten? een huis is logisch voor een 40+er, een pc van 1500 erg veel voor een 14 jarige.
ik ben overigens 20 en student
Is ook off-topicquote:Op donderdag 21 september 2006 13:34 schreef Kriello het volgende:
[..]
/ontopic : met 22 jaar een appartement van 130K Euro... (nu reeds 28..)
Ik moest lachen. Heb ik niet vaak. Om jou dan.quote:
Omdat je hier nog gemakkelijk geld kan verdienen, lekker weertje, mooie vrouwen, mooie taal, lekker eten, mooie muziek. Maar vooral het eerstequote:Op donderdag 21 september 2006 12:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Kogelvrij glas, nooit alleen in je auto kunnen rijden...Waarom woon je daar eigenlijk?
afpersing en ontvoeringquote:Op donderdag 21 september 2006 16:40 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Omdat je hier nog gemakkelijk geld kan verdienen, lekker weertje, mooie vrouwen, mooie taal, lekker eten, mooie muziek. Maar vooral het eerste
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lokt zo'n patserbak niet juist geweld uit? Kan ik me voorstellen in zo'n arm land.
Ik neem aan dat je geen 3kwart miljoen hebt betaald voor een telefoon?quote:Op maandag 25 september 2006 07:28 schreef Pascal86 het volgende:
mijn telefoon Nokia n91, 750.00 euro.
Welke idioot koopt er nou een fiets voor 4000 euroquote:Op donderdag 21 september 2006 23:20 schreef Ericr het volgende:
Huis niet meegerekend, een mountainbike voor 4000 gulden, 15 jaar geleden. Heb inmiddels wel duurdere zaken gekocht, maar omgerekend blijft dat toch wel de grootste aanschaf. Schaalt denk ik wel door naar een ¤ 4.000 mountainbike van nu.
Iemand die van zijn hobby houdquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:54 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Welke idioot koopt er nou een fiets voor 4000 euro
Als het nou je hobby is?quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:54 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Welke idioot koopt er nou een fiets voor 4000 euro
Anders lees je de OP effe.quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:38 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Dat was volgens mij m'n telefoonrekeing van vorig jaar juli.
Als je nou eens vroeg wat het duurste is dat ik ooit heb gestolen.
wat kan een fiets van 4000 dan meer dan een fiets van 400 ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Als het nou je hobby is?
Ik vind dat niet zo vreemd hoor.
Een goede competatieve fiets is nu eenmaal niet goedkoop.
Ben je nou echt zo simpel als de vraag die je nu stelt?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:11 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
wat kan een fiets van 4000 dan meer dan een fiets van 400 ?
Als je dat niet aanneemt waarom moet je het dan toch vermelden?quote:Op dinsdag 26 september 2006 05:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen 3kwart miljoen hebt betaald voor een telefoon?![]()
Sowieso stond er 75 duizend.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:19 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Als je dat niet aanneemt waarom moet je het dan toch vermelden?
Wat kan een bed van 8000 euro meer dan een bed van 800 euro?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:11 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
wat kan een fiets van 4000 dan meer dan een fiets van 400 ?
Wat is een kanopoloboot? Leuke sport trouwens!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
carbon/kevlar race kano, 600 euro
en over een tijdje een carbon/kevlar kanopoloboot, 1400 euro
Da's een knaak en een boisje konthaar waard...quote:Op donderdag 28 september 2006 10:41 schreef BandOne het volgende:
Nooit gekocht maar wel gekregen, HET NEDERLANDSSCHAP.
quote:Op donderdag 28 september 2006 06:08 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Wat is een kanopoloboot? Leuke sport trouwens!
Blij dat ik je van dienst kon zijn. Die laatste bijzin heb je er bij gezet omdat? Moet ik mijn gedrag nu gaan aanpassen? Of is het de bedoeling dat ik me nu kut voel? Als ik bij iedereen om wie ik niet lach een opmerking moest maken...quote:Op donderdag 21 september 2006 13:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Heb ik niet vaak. Om jou dan.
quote:Op maandag 18 september 2006 20:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Een huis.
Bij kanovaren (in NL) denk ik vooral aan rustig over een riviertje peddelen en een beetje in achtertuinen gluren, maar het kan dus ook helemaal andersquote:Op donderdag 28 september 2006 10:51 schreef kanovinnie het volgende:
dat is een kanopolo boot, en je speelt op een veld van 35x25 meter. de bedoeling is om de bal in het doel van de tegenstanders te krijgen, maar die hangt wel 2 meter boven het water. je speelt in een team van 5 man, en je mag de tegenstander aanvaren, wegvaren en omduwen. omduwen mag alleen als hij de bal heeft.
ik ben degene in de boot met het vele ducktape, blauw zwemvest en gele helm.
(een boot van de vereniging, iemand anders heeft hem afgevaren en ik mag hem repareren.)
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dát zal 't zijn![]()
![]()
![]()
toch vond ik de 350D zwaar onderde maat tov de D70S.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weten ze waar je woont dan ?quote:Op donderdag 21 september 2006 13:38 schreef purmernoord het volgende:
hoeft eigenlijk niemand te weten... trekt alleen maar inbrekersvolk aan
quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:11 schreef Limburger_noord het volgende:
Mijn 2de huis....![]()
Prijs ¤ 32000 (¤ 10000 contant ,rest geleend )
We willen (blijkbaar) prijzen horenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:01 schreef Asmooh het volgende:
auto
waarom?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:03 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
We willen (blijkbaar) prijzen horen![]()
Dat valt niet te schatten ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:04 schreef Asmooh het volgende:
[..]
waarom?
ga schatten wat een auto kost?
Laat maar ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:10 schreef Asmooh het volgende:
a dr maar ergens tussen in zitten, daarbji noemt niet iedereen hier een bedrag, dus ik ook niet.
ga ma tusse de 5 - 15.000 zitten
Wou dat iemand mij een laptop aanboodquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:21 schreef FB-aight het volgende:
Schoenen ... 500 euro...
computer is mij aangeboden, laptop ook
en voor de rest :/
Wat voor schoenen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:21 schreef FB-aight het volgende:
Schoenen ... 500 euro...
computer is mij aangeboden, laptop ook
en voor de rest :/
stagequote:Op zondag 1 oktober 2006 19:28 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Wou dat iemand mij een laptop aanbood![]()
Nike air max amsterdam rockwellquote:
Wat doe je er dan mee?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:31 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Nike air max amsterdam rockwell
[afbeelding]
zijn er maar paar van gemaakt... maar is dure bussiness.. loop er ook niet op lol
wtfquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:31 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Nike air max amsterdam rockwell
[afbeelding]
zijn er maar paar van gemaakt... maar is dure bussiness.. loop er ook niet op lol
Neerzetten en aanbidden, hooguit op een schone houseparty dragenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat doe je er dan mee?
Ik vind ze wel een beetje gay hoor.
niemand weet wie je bent? je bedoeld, niks is anoniemquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:17 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Laat maar ...
Stel je voor dat iemand weet (niemand weet wie je bent ,remember? ) wat jij voor een auto hebt uitgegeven![]()
Je hebt gelijk hoor...iemand gaat je nu traceren als ze weten dat je een auto van > 5000 Euro hebtquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:37 schreef Asmooh het volgende:
[..]
niemand weet wie je bent? je bedoeld, niks is anoniem
vast ni, maar vergeet niet.. niemand is te vertrouwenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:44 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor...iemand gaat je nu traceren als ze weten dat je een auto van > 5000 Euro hebt![]()
Of denk je echt dat alle fok-ers (willen ) weten wie je bent ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |