omdat mensen met een criminele inslag mij aanspreken tot op zekere hoogtequote:Op zondag 10 september 2006 18:55 schreef Miss_kausalaya het volgende:
waarom vraag je dat uberhaupt af... alsof jou het boeit wat andere mensen ooit hebben gejat
Criminele inslag?quote:Op zondag 10 september 2006 19:07 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
[..]
omdat mensen met een criminele inslag mij aanspreken tot op zekere hoogte
ik heb wel 2 jaar in kindergevangenis gezeten voor mishandelingquote:Op zondag 10 september 2006 19:07 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
[..]
omdat mensen met een criminele inslag mij aanspreken tot op zekere hoogte
En het ergste was, dat je jezelf mishandeldequote:Op zondag 10 september 2006 19:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik heb wel 2 jaar in kindergevangenis gezeten voor mishandeling
ja , zit ik chill aan mn tostihamkaas (quote:Op zondag 10 september 2006 19:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En het ergste was, was het feit dat je jezelf mishandelde![]()
Gewoon het duurste wat je ooit gejat hebt uit een winkel.quote:Op zondag 10 september 2006 19:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hebben we het over het op grote schaal jatten van auto's, of een zakje M&M's![]()
als je het vervolgens in je zak steekts wel ja, crimineel!quote:Op zondag 10 september 2006 19:13 schreef Furious het volgende:
Ik heb wel eens iets afgerekend met 2 euro, wat 1.95 kostte, vervolgens kreeg ik 2 euro terug. Telt dit ook?
quote:Op zondag 10 september 2006 19:22 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
[..]
als je het vervolgens in je zak steekts wel ja, crimineel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |