Tja image is belangrijk in Brazilië. En zeker als je succesvol zaken wil doen (cfr. USA).quote:Op woensdag 20 september 2006 22:13 schreef Dementor het volgende:
Lol schud even een ton uit je broekzak voor een wagen
Lokt zo'n patserbak niet juist geweld uit? Kan ik me voorstellen in zo'n arm land.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:11 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Heel Brazilië toch wel, vooral Rio dan
Ja maar ik rijd nooit alleenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lokt zo'n patserbak niet juist geweld uit? Kan ik me voorstellen in zo'n arm land.
Kogelvrij glas, nooit alleen in je auto kunnen rijden...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:19 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Ja maar ik rijd nooit alleen
Rio is niet gevaarlijk heur.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:11 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Heel Brazilië toch wel, vooral Rio dan
Een huis voor 40+ ? volgens mij mis je iets ....quote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef DropjesLover het volgende:
pc, waar al voor in totaal zo'n 1600 euro in gestoken is, in nog geen jaar tijd.
volgende project dat geld gaat verslinden is hopelijk n auto (zodra k mn pa overgehaald hem om hem op zijn naam te zetten ivm verzekering ed)
misschien handig om leeftijden er bij te zetten? een huis is logisch voor een 40+er, een pc van 1500 erg veel voor een 14 jarige.
ik ben overigens 20 en student
Is ook off-topicquote:Op donderdag 21 september 2006 13:34 schreef Kriello het volgende:
[..]
/ontopic : met 22 jaar een appartement van 130K Euro... (nu reeds 28..)
Ik moest lachen. Heb ik niet vaak. Om jou dan.quote:
Omdat je hier nog gemakkelijk geld kan verdienen, lekker weertje, mooie vrouwen, mooie taal, lekker eten, mooie muziek. Maar vooral het eerstequote:Op donderdag 21 september 2006 12:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Kogelvrij glas, nooit alleen in je auto kunnen rijden...Waarom woon je daar eigenlijk?
afpersing en ontvoeringquote:Op donderdag 21 september 2006 16:40 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Omdat je hier nog gemakkelijk geld kan verdienen, lekker weertje, mooie vrouwen, mooie taal, lekker eten, mooie muziek. Maar vooral het eerste
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lokt zo'n patserbak niet juist geweld uit? Kan ik me voorstellen in zo'n arm land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |