een bosmachinequote:Op maandag 18 september 2006 21:15 schreef dwerg het volgende:
Een bosmachine van 22.000 Euro.
Rijles, bijna vergeten.quote:Op maandag 18 september 2006 21:31 schreef Robin__ het volgende:
mn rijles/rijbewijs.. maar feitelijk is dat meer een dienst, feit blijft dat mijn roze papiertje het meest heeft gekost van alles wat ik bezit. (iets van 1700)
Daarna mn ps2 denk ik.. combi pack met ps2, gt3, 2 controllers een origineele kut memory card. Kwam toen op iets van 600 freaking euros. *shock* damn ik was rijk toen, kerstfooien van big ass mediaexpres wijk + een krantenwijk die ik toen een maand had (kreeg niet meer dan een euro maar 200 keer een euro is ook leuk
![]()
Ehm. Ja. Zoiets. Maar dan wat langer en met een verzamelband.quote:
okee, altijd handig natuurlijkquote:Op maandag 18 september 2006 21:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ehm. Ja. Zoiets. Maar dan wat langer en met een verzamelband.
tegenwoordig natuurlijk ook een laptop, die dat ongeveer in euro's kostte, maar dat doet niet zo'n zeer, die had ik gewoon nodig en dat is nog wel een gangbare prijsquote:Op maandag 18 september 2006 21:39 schreef Repeat het volgende:
ik heb toen ik nog triest was eens een videokaart van 1100 piek gekocht
godverdomme zeg, als ik me nu bedenk wat ik daar allemaal van kan doen
quote:Op maandag 18 september 2006 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
m'n camera + lenzen..
té duur![]()
zeker 't VR spul..
vind ik niet duur voor zo'n groot ding.quote:Op maandag 18 september 2006 21:55 schreef Jonathon het volgende:
¤1650,- Philips Matchline TV (duurste 42" model die er toen was)
rijles/rijbewijs is niet echt een roerend goed.quote:Op maandag 18 september 2006 21:39 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Rijles, bijna vergeten.![]()
drie keer theorie gedaan (twee keer gehaald overigens, maar verlopen) 6 keer practijkexamen (plankenkoorts so to speak) en iets van 90 rijlessen (ach, als ik dan toch een maand of twee moet wachten op het volgende examen dan kan ik net zo goed blijven lessen. De rijlessen waren destijds 32,50 euro (ging van gulden na euro zo lang deed ik erover), de practijkexamens weet ik niet meer maar wel duur (350 gulden per keer??) en dan nog de theorie-exames (75 gulden kan dat??) reken maar uit wat voor kapitaal dat is.
Kan wel goed rijden hoor, ben gewoon een zenuwpees tijdens practijkexames van rijlessen.
Edit; Rijles was dus het duurste, bijna 4000 euro.
Ik houd niet eens van autorijden.
oh ja, een huisquote:Op maandag 18 september 2006 21:53 schreef Bunny_feet het volgende:
Een auto (¤ 47.500)
En een huis. Dat was ook best wel duur
Niet m'n quote aanpassen hè..quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 22:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
vind ik niet duur voor zo'n groot ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |