Welke opleiding heb je gedaan, is wel belachelijk veel.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:54 schreef aaipod het volgende:
Telt me opleiding? 110.000 euro en moet nog beginnen met terugbetalen. Nja technisch gezien heb ik het geld ook nooit in handen gehad en het is geen roerend goed dus telt niet. Maar toch. Besides that me scooter van 1600 euro denk ik.
Voor een chirurg/piloot bv is het niet uitzonderlijk veel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:01 schreef Niek. het volgende:
[..]
Welke opleiding heb je gedaan, is wel belachelijk veel.....
Wat een dubbelzinnigheidquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
IS is ook goddelijk..
amateur..
Jij?
Piloot zoals Robin al zei. Airline Pilot om precies te zijn. Zit nu in mijn tweede jaar en ga volgend jaar een half jaar naar de VS om te leren vliegen dit is allemaal inclusief wonen e.d. In het 4de jaar leer ik nog vliegen hier in nederland in een half jaar en dat kost allemaal heel wat.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:01 schreef Niek. het volgende:
[..]
Welke opleiding heb je gedaan, is wel belachelijk veel.....
Klinkt dan wel logisch ja, hoelang denk je bezig te zijn met afbetalen? (lijkt me dat het salaris wel een beetje in verhouding is met de opleidingskosten, dat je niet tot je 40ste aan het afbetalen bentquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef aaipod het volgende:
[..]
Piloot zoals Robin al zei. Airline Pilot om precies te zijn. Zit nu in mijn tweede jaar en ga volgend jaar een half jaar naar de VS om te leren vliegen dit is allemaal inclusief wonen e.d. In het 4de jaar leer ik nog vliegen hier in nederland in een half jaar en dat kost allemaal heel wat.
Ik heb geen idee.. Het startsalaris is rond de 40.000 en kan oplopen tot boven de 200.000. Hoe snel dit oploopt heb ik geen idee van maar zal toch binnen 10 jaar alles af moeten kunnen lossen volgens mijn docent.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:19 schreef Niek. het volgende:
[..]
Klinkt dan wel logisch ja, hoelang denk je bezig te zijn met afbetalen? (lijkt me dat het salaris wel een beetje in verhouding is met de opleidingskosten, dat je niet tot je 40ste aan het afbetalen bent)
Huis is niet roerend telt daarom niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 07:36 schreef Sanne het volgende:
Het duurste was mijn huis.
Daarna het duurste mijn auto.
Lemme guess. Een poppenkraam?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:12 schreef Poppetjuh het volgende:
bedrijf overgenomen, paar miljoen.
Telt niet, TS stelt duidelijk dat het om roerende zaken gaat.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:07 schreef Marietje_34 het volgende:
Mijn huis.
Die Pontiac reed 1 op 3 op gas en 1 op 5 op benzine (zat een V8 in). M'n huidige auto, een Chevrolet Impala uit '65 met een Lijn 6 motor rijdt 1 op 7 ongeveer op benzine (zit nog geen gas in).quote:Op woensdag 20 september 2006 18:30 schreef jovink het volgende:
hoeveel zuipt zon ding ongveer
En nou moeten wij natuurlijk vragen wat voor auto...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:31 schreef Little_Meanie het volgende:
auto: R$ 247000 omgerekend zo'n 95000 ¤
Wat voor auto is dat?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:31 schreef Little_Meanie het volgende:
auto: R$ 247000 omgerekend zo'n 95000 ¤
Zit nou niet te zeiken, vind het al super dat ie gewoon ff vertelt wat voor auto het is.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:41 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dan ben je:
1. flink opgelicht
2. dom geweest en elke mogelijke optie die er is genomen
![]()
Leuke auto, maar veelste veel geld voor een m3quote:Op woensdag 20 september 2006 21:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Zit nou niet te zeiken, vind het al super dat ie gewoon ff vertelt wat voor auto het is.
15k opties oid?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
Leuke auto, maar veelste veel geld voor een m3![]()
Hier in Brazilië kosten die nu eenmaal een stuk meer dan in Europa.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:41 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dan ben je:
1. flink opgelicht
2. dom geweest en elke mogelijke optie die er is genomen
![]()
Je rijdt in je vrije tijd rondjes door favela's? Of is heel Brazilië gevaarlijk...?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Hier in Brazilië kosten die nu eenmaal een stuk meer dan in Europa.
+ plaatsing kogelvrije glas dat "verplicht" is
Heel Brazilië toch wel, vooral Rio danquote:Op woensdag 20 september 2006 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je rijdt in je vrije tijd rondjes door favela's? Of is heel Brazilië gevaarlijk...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |