Wat is een kanopoloboot? Leuke sport trouwens!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
carbon/kevlar race kano, 600 euro
en over een tijdje een carbon/kevlar kanopoloboot, 1400 euro
Da's een knaak en een boisje konthaar waard...quote:Op donderdag 28 september 2006 10:41 schreef BandOne het volgende:
Nooit gekocht maar wel gekregen, HET NEDERLANDSSCHAP.
quote:Op donderdag 28 september 2006 06:08 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Wat is een kanopoloboot? Leuke sport trouwens!
Blij dat ik je van dienst kon zijn. Die laatste bijzin heb je er bij gezet omdat? Moet ik mijn gedrag nu gaan aanpassen? Of is het de bedoeling dat ik me nu kut voel? Als ik bij iedereen om wie ik niet lach een opmerking moest maken...quote:Op donderdag 21 september 2006 13:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Heb ik niet vaak. Om jou dan.
quote:Op maandag 18 september 2006 20:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Een huis.
Bij kanovaren (in NL) denk ik vooral aan rustig over een riviertje peddelen en een beetje in achtertuinen gluren, maar het kan dus ook helemaal andersquote:Op donderdag 28 september 2006 10:51 schreef kanovinnie het volgende:
dat is een kanopolo boot, en je speelt op een veld van 35x25 meter. de bedoeling is om de bal in het doel van de tegenstanders te krijgen, maar die hangt wel 2 meter boven het water. je speelt in een team van 5 man, en je mag de tegenstander aanvaren, wegvaren en omduwen. omduwen mag alleen als hij de bal heeft.
ik ben degene in de boot met het vele ducktape, blauw zwemvest en gele helm.
(een boot van de vereniging, iemand anders heeft hem afgevaren en ik mag hem repareren.)
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dát zal 't zijn![]()
![]()
![]()
toch vond ik de 350D zwaar onderde maat tov de D70S.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weten ze waar je woont dan ?quote:Op donderdag 21 september 2006 13:38 schreef purmernoord het volgende:
hoeft eigenlijk niemand te weten... trekt alleen maar inbrekersvolk aan
quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:11 schreef Limburger_noord het volgende:
Mijn 2de huis....![]()
Prijs ¤ 32000 (¤ 10000 contant ,rest geleend )
We willen (blijkbaar) prijzen horenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:01 schreef Asmooh het volgende:
auto
waarom?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:03 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
We willen (blijkbaar) prijzen horen![]()
Dat valt niet te schatten ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:04 schreef Asmooh het volgende:
[..]
waarom?
ga schatten wat een auto kost?
Laat maar ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:10 schreef Asmooh het volgende:
a dr maar ergens tussen in zitten, daarbji noemt niet iedereen hier een bedrag, dus ik ook niet.
ga ma tusse de 5 - 15.000 zitten
Wou dat iemand mij een laptop aanboodquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:21 schreef FB-aight het volgende:
Schoenen ... 500 euro...
computer is mij aangeboden, laptop ook
en voor de rest :/
Wat voor schoenen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:21 schreef FB-aight het volgende:
Schoenen ... 500 euro...
computer is mij aangeboden, laptop ook
en voor de rest :/
stagequote:Op zondag 1 oktober 2006 19:28 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Wou dat iemand mij een laptop aanbood![]()
Nike air max amsterdam rockwellquote:
Wat doe je er dan mee?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:31 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Nike air max amsterdam rockwell
[afbeelding]
zijn er maar paar van gemaakt... maar is dure bussiness.. loop er ook niet op lol
wtfquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:31 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Nike air max amsterdam rockwell
[afbeelding]
zijn er maar paar van gemaakt... maar is dure bussiness.. loop er ook niet op lol
Neerzetten en aanbidden, hooguit op een schone houseparty dragenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat doe je er dan mee?
Ik vind ze wel een beetje gay hoor.
niemand weet wie je bent? je bedoeld, niks is anoniemquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:17 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Laat maar ...
Stel je voor dat iemand weet (niemand weet wie je bent ,remember? ) wat jij voor een auto hebt uitgegeven![]()
Je hebt gelijk hoor...iemand gaat je nu traceren als ze weten dat je een auto van > 5000 Euro hebtquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:37 schreef Asmooh het volgende:
[..]
niemand weet wie je bent? je bedoeld, niks is anoniem
vast ni, maar vergeet niet.. niemand is te vertrouwenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:44 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor...iemand gaat je nu traceren als ze weten dat je een auto van > 5000 Euro hebt![]()
Of denk je echt dat alle fok-ers (willen ) weten wie je bent ?
Maar wat kunnen ze met die info ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:50 schreef Asmooh het volgende:
[..]
vast ni, maar vergeet niet.. niemand is te vertrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |