dat zou je ook niet zeggen gezien de rijstijl van half Nederlandquote:Op maandag 18 september 2006 12:53 schreef minkuukel het volgende:
Er zijn zoveel mensen met een rijbewijs![]()
Inderdaadquote:Op maandag 18 september 2006 13:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zou je ook niet zeggen gezien de rijstijl van half Nederland![]()
Net als de premies voor de autoverzekering trouwens...quote:Op maandag 18 september 2006 13:37 schreef DaMart het volgende:
Gefeliciteerd Rena!
En natuurlijk nu allemaal snel aandelen in de piepschuimbranche kopen, want die zullen nu wel in waarde gaan stijgen! [afbeelding]
Daar heb je gelijk inquote:
Ik heb gekekenquote:
Afzonderlijk!quote:
Wat?quote:Op maandag 18 september 2006 18:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Hihi, keigrappig Sven! [afbeelding].
Ja, hoezoquote:
Die TT lul.quote:Op maandag 18 september 2006 19:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Ik heb geen grap gemaakt
!
Ook geen Tennis vandaagquote:Op maandag 18 september 2006 20:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Geen tennis omdat het regent..
.
Wordt het niet eens tijd je awardplaatjes uit je avatar te halen?quote:Op maandag 18 september 2006 20:34 schreef Zhenar het volgende:
Giechel
quote:Op maandag 18 september 2006 20:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd je awardplaatjes uit je avatar te halen?
misschien moeten we hier weer eens dueleren?!quote:Op maandag 18 september 2006 21:17 schreef Zhenar het volgende:
Maar er zijn nog geen vervangende tournaments geweest![]()
![]()
dan zou haar spelling er wel op vooruit zijn gegaanquote:Op maandag 18 september 2006 22:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Uit de mailbox van de FA's
Haaibaaike?.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom word ik door die lui van de showchat in de gaten gehouden![]()
quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat lul jij weer![]()
[..]
Jij ook !![]()
quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet je tegen hun zeggen ja,!
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:32 schreef static het volgende:
[..]
Post je wel eens in TRU? Dit gaat gewoon wanstaltige vormen aannemen.
Idd, hoe vaak betrappen wij haar niet als voyeur op onze fotoboeken?!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:36 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij stalkt zij 'ons'.
Een zegtopic hiervan: Wat zou je icon zeggen?quote:
* pberends is playing Prince - Sexy Motherfucker (12'' Remix)quote:
12 cm?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:55 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Prince - Sexy Motherfucker (12'' Remix)
1 keer raden hoe groot m'n lul is.
Shit.quote:
Die laatste reactie van static.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:09 schreef Dizer het volgende:
Damn.. DVD verslaving weg,
..... dan had ze nooit geweten dat er in zomaar een topic, waar ze verder niks te zoeken heeft, over haar gepraat wordt... echt joh, ik word niet goed van dat gestalk van d'r....quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Haaibaaike!.
Als die niet meeleest met ShowChat.....
Serieus?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja
maar op recept hoor, ivm mijn psychose
mja ik krijg jeuk van domme posts, en aangezien jeuk erger dan pijn is word ik soms helemaal gek... dan ga ik beestjes zien, echt overal, en krijg ik dus nog meer jeuk... dan zie ik paarse kaboutertjes met enorme hakmessen, waar ik dan weer zo bang van word, dat ik uiteindelijk opgerold op de badkamervloer beland.... doodsbang lig ik daar dan, rillend op de koude tegels... uit mijn linkerooghoek zie ik de scheermesjes, recht m'n potje prozac...... so far ga ik voor rechts, maar met dat domme gepost komt er natuurlijk 'n dag dat ik tot het uiterste gedreven wordt......quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik krijg jeuk van domme posts, en aangezien jeuk erger dan pijn is word ik soms helemaal gek... dan ga ik beestjes zien, echt overal, en krijg ik dus nog meer jeuk... dan zie ik paarse kaboutertjes met enorme hakmessen, waar ik dan weer zo bang van word, dat ik uiteindelijk opgerold op de badkamervloer beland.... doodsbang lig ik daar dan, rillend op de koude tegels... uit mijn linkerooghoek zie ik de scheermesjes, recht m'n potje prozac...... so far ga ik voor rechts, maar met dat domme gepost komt er natuurlijk 'n dag dat ik tot het uiterste gedreven wordt......
eh, nee, niet waar dus.... maar ik ben wel 'n maatschappelijk werker van niks[
![]()
]
Natuurlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
je begrijpt dat die bij mij op de werkvloer het meest favoriet zijn![]()
Zeg Tarzan....quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NatuurlijkJe moet toch een uitlaatklep hebben, hm?
Ik bedoelde niet zo'n uitlaatklepquote:
tja 't relativeert zo heerlijk...quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:12 schreef Zhenar het volgende:
NatuurlijkJe moet toch een uitlaatklep hebben, hm?
Whehe... jij moest weer daaraan denken. Ik had het over een DVDquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet zo'n uitlaatklep![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehe... jij moest weer daaraan denken. Ik had het over een DVD![]()
![]()
Een belangerijkere vraag... wanneer kan jij? Zodat je niet met lame-ass smoesjes aankomtquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]! Eh... hihi... Ik had het daar ook over?
?
Wanneer doen we weer een meet?!![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja 't relativeert zo heerlijk...
net als wat we laatst zeiden over dat schelden enzo.....
Met dit tempo... in 2017?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij het 1000ste topic toch...
bij iemand in de voortuin.......
Dit weekend!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een belangerijkere vraag... wanneer kan jij? Zodat je niet met lame-ass smoesjes aankomt
origineelquote:
Ik doe niet aan meetsquote:
Wat is hapgidsquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
origineel
ik heb eigenlijk niks in huis, alleen nog wat "restanten" van gisteren [jaja kliekjes dus] maar daar heb ik geen trek in
misschien toch maar wat bestellen via HapGids
Echt wel, volgend jaar als ik 26 word. En ik heb het zwart op wit staan. In mijn verjaardagskaart. Je zit er aan vast jochiequote:
quote:
Kut, ik was vast dronken toenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel, volgend jaar als ik 26 word. En ik heb het zwart op wit staan. In mijn verjaardagskaart. Je zit er aan vast jochie
yep, alle bezorgdiensten op postcode, online bestellen...quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:34 schreef Svensational het volgende:
Wat is hapgids? Kun je daar normale maaltijden bestellen
?
Hoi, en jij bentquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, alle bezorgdiensten op postcode, online bestellen...
heel makkelijk........té makkelijk
quote:Geen restaurants gevonden
Jammer genoeg zijn er in dit postcodegebied nog geen bezorgrestaurants aangesloten bij HapGids.nl. Natuurlijk doen we er alles aan om restaurants te vinden die hier wél bezorgen. Ken je een restaurant dat in jouw postcodegebied bezorgt? We horen het hier graag van je!
Zilver op wit trouwensquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel, volgend jaar als ik 26 word. En ik heb het zwart op wit staan. In mijn verjaardagskaart. Je zit er aan vast jochie
Ja.. wtf trouwens... had je zo iets van... laat ik Daaizer maar moeilijk maken met lezen... tis toch een turk, ik maak het hem nog moeilijker?quote:
Ja, ik hou immers toch van jequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja.. wtf trouwens... had je zo iets van... laat ik Daaizer maar moeilijk maken met lezen... tis toch een turk, ik maak het hem nog moeilijker?![]()
Whehequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik hou immers toch van je!
Watquote:
Mon Cheriquote:
non non!! je voudrais un cappuchino avec le sucre!!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:34 schreef Dizer het volgende:
Mon CheriEt voila, pour mon cheri une cafe au lait sans le sucre
![]()
Le Capucchino-machine est brokenquote:Op woensdag 20 september 2006 10:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
non non!! je voudrais un cappuchino avec le sucre!!
Twee? Voor wie is die tweede?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:39 schreef PeRi het volgende:
Als je toch bezig bent cappucino's te maken, geef mij dr ook maar 2 dan.
ik nam altijd een dubbele.... maar ik moet een beetje minderen van de dokterquote:Op woensdag 20 september 2006 10:42 schreef Dizer het volgende:
Ik neem op mijn werk stiekem ook altijd twee
En ik had ingevoerd:quote:Op woensdag 20 september 2006 10:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
vertaling volgens Babel Fish
[..]
op eigen kracht zijn we ook veel beterquote:Op woensdag 20 september 2006 10:54 schreef Dizer het volgende:
En ik had ingevoerd:
Jouw avatar is opeens verdwenen.... en vertaald![]()
Kutquote:Op woensdag 20 september 2006 11:02 schreef babette21 het volgende:
shit, ik heb m'n 3jarig fok!-jubileum gemist!!![]()
Ik zag het!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
OehZhenar
![]()
.
Oh ennuh: The Ultimate Good vs Evil, Buffy & Angel Tournament!![]()
Het is een man en hij heeft een piemol. So whatquote:Op woensdag 20 september 2006 12:45 schreef BVO het volgende:
Wel de pielemoos van Wolter. En doe niet alsof je die niet zien wil want dat wil je wel
.
HB denkt daar anders heel anders overquote:Op woensdag 20 september 2006 12:56 schreef Dizer het volgende:
Het is een man en hij heeft een piemol. So what.
Waarom zit je eigenlijk op FOK!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:02 schreef babette21 het volgende:
shit, ik heb m'n 3jarig fok!-jubileum gemist!!![]()
al sla je me doodquote:Op woensdag 20 september 2006 14:04 schreef Svensational het volgende:
Waarom zit je eigenlijk op FOK!
Zullen we weggaan? Gaan we samen ons eigen Franse foumpje beginnenquote:
Shoquequote:Op woensdag 20 september 2006 14:27 schreef Dizer het volgende:
Zullen we weggaan? Gaan we samen ons eigen Franse foumpje beginnen
niet!!!!quote:
OMGquote:Op woensdag 20 september 2006 14:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7Fd97hVVD9U&mode=related&search=blind%20gay
Hmm... te veel infoquote:Op woensdag 20 september 2006 14:49 schreef babette21 het volgende:
ik ben ongesteld5 dagen te vroeg
maar nu snap ik wel waar m'n uitval naar HB gisteren vandaan kwam
Chocola?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
I know
maar ik moest het even kwijt
en ik heb pijn......![]()
Om mij dusquote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden vind ik.
Foto's van je geslachtsdeel sms'en![]()
quote:
Is HB een man?!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bob toch
Belangstelling voor de mannen
![]()
Ja, ik had de vraag idd fout gesteld, mijn excusesquote:Op woensdag 20 september 2006 18:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
dóór jou.... da's niet hetzelfde
ach ik begrijp wel wat je bedoelde hoor, en ik wil het best zeggen:quote:Op woensdag 20 september 2006 18:10 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik had de vraag idd fout gesteld, mijn excuses!
weet ik wel johquote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Het komt uit een liedje. Dizer kent het wel.
hallo atb,quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef alwaysthebest het volgende:
hello babette21
how are you doing today?
Je m'excuse.quote:
vooruit dan maarquote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Je m'excuse.
Ja hallo, zo gaat het liedje helemaal niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
[verbeterde quote]
quote:hallo atb,
niet geheel welgesteld hier... maar ja
en hoe is het daar?
Leuk!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog maar drie nachtjes en dan ben ik in Rome.
quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Met 't vliegtuig. Normaal is het altijd met de bus, maar dit jaar niet. Jammer hoor, geen 24 uur in de bus
.
Kelly Clarkson?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Het komt uit een liedje. Dizer kent het wel.
maar de Engelse taal welquote:Op woensdag 20 september 2006 22:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja hallo, zo gaat het liedje helemaal niet..
.
mja ik ken het... al red ik de half 9 meestal niet, dus zit ik meestal tot half 6quote:Hier vooral moe. Even wennen, dagen van half 9 tot 5..
Als ik op de fiets naar mijn werk ga, dan ben ik vaak pas even na half negen op mijn werk... wel om vijf uur weg!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar de Engelse taal wel![]()
[..]
mja ik ken het... al red ik de half 9 meestal niet, dus zit ik meestal tot half 6
Maar dan kun je wel een half uur eerder weg, terwijl je betaald krijgt voor een half uur improductiviteit!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:32 schreef babette21 het volgende:
als ik met de fiets ga ben ik eigenlijk even snel als met de auto, want ik sta 's ochtends altijd in de stadsfile... maar toch ga ik elke dag met de auto (tenzij ik kroegplannen heb, direct na het werk)
ben gewoon een ramp 's morgens, dus wordt het meestal 9 uur... maakt ook niet uit, want anders functioneer ik dat eerste half uur toch niet naar behoren
ik kan nu ook om vijf uur weg, maar ik ben gewoon één van degenen die het langst blijft zitten.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:34 schreef DaMart het volgende:
Maar dan kun je wel een half uur eerder weg, terwijl je betaald krijgt voor een half uur improductiviteit!![]()
Ik ben ook wel zo iemand van de 9 tot 5 mentaliteit...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan nu ook om vijf uur weg, maar ik ben gewoon één van degenen die het langst blijft zitten.
ik stoor me soms ook echt aan de collega's die stipt om vijf uur wegsprinten, dan denk ik alleen maar:
"wat zielig als je zó'n hekel aan je werk hebt"![]()
ja dat zit zo: ik heb níks met Buffy, maar ik zocht de beste versie van dit briljantequote:Op woensdag 20 september 2006 22:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Babette, je hebt een Buffyfilmpje in je sig..
.
Alsof je dat zelf niet wist..
ik heb 3 jaar onregelmatig werk gedaan, incl. avond en slaapdiensten...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:38 schreef DaMart het volgende:
Ik ben ook wel zo iemand van de 9 tot 5 mentaliteit...![]()
Ik hecht best wel waarde aan mijn vrije tijd. En wil die dan ook zo veel mogelijk hebben... dus als het voor de werkzaamheden niet nodig is, probeer ik toch altijd wel om of vlak na 5 uur op weg naar huis te zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb 3 jaar onregelmatig werk gedaan, incl. avond en slaapdiensten...
nu na ruim 1,5 begin ik eindelijk een béétje aan de regelmaat (9 tot 5 dus) te wennen![]()
dit vind ik echt zo'n kutnummer he, dat moet me echt even van het hart... wát een gejengel! En 't lijkt nog 6x per dag langs te komen ook... was vorig jaar ook al zo'n crime, met dat "you're beautiful"-gejank, nu dit weer.....quote:Rihanna - unfaithful
Altijd aan anderen denken.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:38 schreef babette21 het volgende:
ja dat zit zo: ik heb níks met Buffy, maar ik zocht de beste versie van dit briljanteDylan nummer
, geluidstechnisch dus. Dat bleek een versie te zijn zonder Bob (of Van Morrison, als prima alternatief), maar een filmpje met deze beelden... en toen dacht ik: nou, da's nou leuk, dan hebben Dizer en z'n vriendjes ook wat aan m'n sig!!
lief he, van mij
Ik ben het heel erg hard met je eens.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit vind ik echt zo'n kutnummer he, dat moet me echt even van het hart... wát een gejengel! En 't lijkt nog 6x per dag langs te komen ook... was vorig jaar ook al zo'n crime, met dat "you're beautiful"-gejank, nu dit weer.....![]()
ik moest overigens wel google'en om te weten wie het zingt en hoe het heet haha
Jezus, Erik. Je smaak, wat doe jequote:Op woensdag 20 september 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Working nine to five
De Weird Al versie van 'you're beutiful' is wel tof!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit vind ik echt zo'n kutnummer he, dat moet me echt even van het hart... wát een gejengel! En 't lijkt nog 6x per dag langs te komen ook... was vorig jaar ook al zo'n crime, met dat "you're beautiful"-gejank, nu dit weer.....![]()
Niemand zegt dat ik het een goed nummer vindquote:Op woensdag 20 september 2006 22:46 schreef rena het volgende:
[..]
Jezus, Erik. Je smaak, wat doe je?
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
Dolly Parton? Of waar is dat van?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Working nine to five
zegt me niks, maar kan alleen leuk zijn als het origineel compleet belachelijk wordt gemaaktquote:Op woensdag 20 september 2006 22:47 schreef DaMart het volgende:
De Weird Al versie van 'you're beutiful' is wel tof!![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en ik luister nu trouwens Muse.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:46 schreef rena het volgende:
[..]
Jezus, Erik. Je smaak, wat doe je?
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
zegt me niks, maar kan alleen leuk zijn als het origineel compleet belachelijk wordt gemaakt
quote:Weird Al Yankovic - You're Pitiful
My life is brilliant
What? Was I too early?
Oh, sorry
Should I
Do you wanna start over?
Or keep going?
OK.
Now? Now?
My life is brilliant
Your life's a joke
You're just pathetic
You're always broke
Your homemade Star Trek uniform
Really ain't impressing me
You're suffering from delusions of
Adequacy
You're pitiful
You're pitiful
You're pitiful
It's true
Never had a date
That you couldn't inflate
And you smell repulsive too
What a bummer being you
Well you just can't dance
And forget romance
Everybody you know
Still calls you "Fartypants"
But you'll always have a job
Well, I mean
As long as you still can work
That Slurpee machine
You're pitiful
You're pitiful
You're pitiful
It's true
You're half undressed
Eating chips off your chest
While you're playin' Halo 2
Noone's classier than you
La la la la
La la la la
La la la la
Loser
You're pitiful
You're pitiful
You're pitiful
It's true
Your dog would much rather
Play fetch by itself
You still live with your mom
And you're forty two
Guess you'll never grow a clue
Well, it just sucks to be you
Net even de tekst bekeken.quote:
Goed nummer zit er achter. Buffy doet me niks.quote:
Je kunt deze parodie trouwens hier beluisteren. Het nummer staat op zijn eigen website, dus een linkje leek me geen probleem.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]Weird Al heeft meesterlijke parodieën!
[..]
thanx but no thanx, zit het weer de hele nacht in m'n hoofdquote:Op woensdag 20 september 2006 22:57 schreef DaMart het volgende:
Je kunt deze parodie trouwens hier beluisteren. Het nummer staat op zijn eigen website, dus een linkje leek me geen probleem.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef DaMart het volgende:Weird Al heeft meesterlijke parodieën!
Tot je een paar toffe afleveringen gezien hebt.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Buffy doet me niks.
Ik heb het echt geprobeerd, maar zelfs na een paar afleveringen vond ik er niks aan. Charmed daarentegenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tot je een paar toffe afleveringen gezien hebt..
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef babette21 het volgende:
btw, volgens mij is dit 't zoontje/broertje/neefje van HB!!
Rihannaquote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG ik hou van jequote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, dat valt me tegen van je. Ja, dat je d'r lekker vindt, ok. Maar Unfaithful leuk vinden?
Toen mijn zus even thuis was draaide ik dit liedje en toen vroeg ze meteen wat voor mooi liedje dit was.quote:
Ik moest eerst ook wennen hoor. Maar achteraf.. is het best eenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat me trouwens wél weer heel erg meevalt is de groene achtergrond in je avatar. Groen
!
Welke andere nummers heb je nog meer van ze?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen mijn zus even thuis was draaide ik dit liedje en toen vroeg ze meteen wat voor mooi liedje dit was..
Oh, ook potentiële (niet zo harde metal nummers) van hun zijn:quote:Op woensdag 20 september 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen Since you've been gone.
Dat zei je de vorige keer ook alquote:Op woensdag 20 september 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal ze binnenkort eens downl... eh... luisteren.
Wat doe ik nu weer? Ik ben eerlijk, hoor. Ik lieg niet. Ik vind groen echt een toffe kleur, al sinds ik klein ben!quote:
* Tha_Erik limewire aanzwengelt.quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik limewire aanzwengelt.
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat doe ik nu weer? Ik ben eerlijk, hoor. Ik lieg niet. Ik vind groen echt een toffe kleur, al sinds ik klein ben!
Jij niet danquote:
Maar HB gebruikt toch (al dan niet de foute) PI's?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
GTST #195: Ik dacht al, dit wordt geen champagne ontbijt...
Volgens mij is het gewoon Haaibaaike
Dan is het haar zoontjequote:Op woensdag 20 september 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar HB gebruikt toch (al dan niet de foute) PI's?
Neequote:Op woensdag 20 september 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk heb ik msn, kijk je nooit in mijn profiel ofzo
.
quote:
Zie je wel dat jullie het stiekem toch over Kelly Clarkson hebben!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen Since you've been gone.
Dat is gewoon een tof liedje. Met dat "ladadadadaaaadaaa" en "Make a (make a) wish (wish), take a (take a) chance (chance) enzoquote:
Whehequote:Op donderdag 21 september 2006 11:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is gewoon een tof liedje. Met dat "ladadadadaaaadaaa" en "Make a (make a) wish (wish), take a (take a) chance (chance) enzo![]()
![]()
![]()
Iemand met bloed op zijn hoofd!quote:Op donderdag 21 september 2006 11:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehe
Trouwens, mijn avatar is "aangepast"![]()
![]()
Ash(ly) uit The Evil Deadquote:Op donderdag 21 september 2006 11:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Iemand met bloed op zijn hoofd!![]()
Maar wie is het?!![]()
Tof!quote:
Het is bijna 2007quote:Op donderdag 21 september 2006 11:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tof!![]()
Dezelfde acteur speelt ook in alle Spiderman films (ook van Sam Raimi)![]()
Idd!quote:Op donderdag 21 september 2006 13:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is bijna 2007
Dan kunnen we ons verheugen op:
- Spider-man 3
- Harry Potter 5
en uiteraard:
- Wolverine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh jah... damnquote:Op donderdag 21 september 2006 14:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd!Ik loop nu al met een harde piemel van acticipatie
![]()
Je vergeet trouwens deTransformers
![]()
Korte broekquote:Op donderdag 21 september 2006 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker weer.
ALLES met Hugh Jackman is een toffe filmquote:Op donderdag 21 september 2006 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.apple.com/trailers/wb/thefountain/trailer1/
Dat lijkt me een toffe film.
Wat is er met die enge gast aan de hand ?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:17 schreef pberends het volgende:
Wat vind je van Nik Kershaw, Dizer?
Niets.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is er met die enge gast aan de hand ?
Nou... ik vind hem geen onwijs lekkere/knappe vent eigenlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 15:20 schreef Dizer het volgende:
Dude..
[afbeelding]
Men oh men oh men... als ik homo was.. dan had ik het wel geweten
Van voren of van achteren?quote:
Ja kan wel zien wie er vaak op MSN tegen mij aanlullen. Die mensen beginnen mijn grapjes al te maken voordat ik daar de gelegenheid toe heb!quote:
Een beetje doen alsof rena's leuke grapjes eigenlijk van jou zijn!quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja kan wel zien wie er vaak op MSN tegen mij aanlullen. Die mensen beginnen mijn grapjes al te maken voordat ik daar de gelegenheid toe heb!![]()
Als zij hem niet had gemaakt, had ik het wel gedaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een beetje doen alsof rena's leuke grapjes eigenlijk van jou zijn!![]()
!
Da's makkelijk praten, achteraf!quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als zij hem niet had gemaakt, had ik het wel gedaan.![]()
Het is ook helemaal niet duidelijk dat het grapje van een zodanig niveau is dat ik hem zo had kunnen maken, als ik Peri's post (wat een alliteratie!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's makkelijk praten, achteraf!![]()
!
Nee, dat is niet duidelijk!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet duidelijk dat het grapje van een zodanig niveau is dat ik hem zo had kunnen maken, als ik Peri's post (wat een alliteratie!) eerder had gelezen.
![]()
Het is me duidelijk hoor: ik maak tegenwoordig te weinig flauwe grapjes.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dat is niet duidelijk! [afbeelding]
Nee hoor, je maakt er genoeg!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is me duidelijk hoor: ik maak tegenwoordig te weinig flauwe grapjes.![]()
En dan gebruik je ook nog eens mijn eigen smiley tegen me!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee hoor, je maakt er genoeg!Ik was je aan het jennen [afbeelding]
De schattigste smiley EVER!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan gebruik je ook nog eens mijn eigen smiley tegen me!![]()
![]()
Idd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hij moet gewoon als :wD worden toegevoegd aan Fok!![]()
Wel hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:36 schreef DaMart het volgende:
Nee, nog niet.
HP5quote:Op donderdag 21 september 2006 13:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is bijna 2007
Dan kunnen we ons verheugen op:
- Spider-man 3
- Harry Potter 5
en uiteraard:
- Wolverine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de lezers onder ons verheugen zich natuurlijk op HP7quote:
Nu moet ik er opeens aan denken datquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En de lezers onder ons verheugen zich natuurlijk op HP7![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een gore huichelachtige klootzak zegquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu moet ik er opeens aan denken datDizer
nog nooit HP heeft gelezen
![]()
![]()
![]()
!
Ik ook niet! Maar ik heb wel de films gezien!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu moet ik er opeens aan denken datDizer
nog nooit HP heeft gelezen
![]()
![]()
![]()
!
Wat ik je brom!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een gore huichelachtige klootzak zeg.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet! Maar ik heb wel de films gezien!![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een gore huichelachtige klootzak zeg.
En Dribbel en Dikkie Dik kent ie waarschijnlijk ook alleen maar van TVquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:00 schreef Zhenar het volgende:
Hij heeft Jurassic Park vast ook alleen in de bios gezien, zonder de oorspronkelijke, gevoelige Michael Chrichton-roman gelezen te hebben![]()
![]()
!
En Paulus de Boskabouter ook!quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
En Dribbel en Dikkie Dik kent ie waarschijnlijk ook alleen maar van TV!
Idd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de stripboeken van the X-men.
Slijmbal!quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Slijmbal!Probeer je mijn plaats als Dizers platonische holmaat in te nemen?!
THINK AGAIN, BITCH!
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |