Yep, diequote:Op woensdag 20 september 2006 11:00 schreef Angelcakes het volgende:
pfff, bij sommigen moest ik wel ff nadenken... the circle bv.. waren dat die uit seizoen vijf van angel? die ze zeg maar 1 voor 1 aan gingen pakken ?![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:08 schreef Zhenar het volgende:
Ik mis trouwens nog een paar (redelijk) belangrijke personages die meerde keren in de serie voorkwamen:Parker (met wie Buffy sex heeft in seizoen 4) - hij is duidelijk een bad guy ![]()
![]()
![]()
!
Zie commentaar... aandachtsgeile sletquote:Op woensdag 20 september 2006 18:08 schreef Zhenar het volgende:
Ik mis trouwens nog een paar (redelijk) belangrijke personages die meerde keren in de serie voorkwamen:The Annointed/Annoying One -- een kleine kutkind dat maar 1 zinnetje heeft gezegd: "I hate that girl" Parker (met wie Buffy sex heeft in seizoen 4) - hij is duidelijk een bad guy ![]()
![]()
![]()
! -- Das waar
De sidekicks van Riley
-- Die zijn nog erger da Riley , wou je die er echt bij hebben?
Professor eh... dinges, die Adam gebouwd heeft -- Hmm.. ze heeft kennelijk heel weinig indruk op me gelaten Die barman van de Demon Bar in de eerste seizoenen van Buffy -- Ooh die... die is wel grappig Die dikke homo op school die ook in het football team zit -- Dude... puur omdat het een homo is he? Mister Trick -- Wie? The Immortal -- Die hebben we NOOIT gezien Kennedy -- Die heb ik express weggelaten !
De potentials -- Alle 17.000? Die aartsvijand van Giles die ook in zijn rebelse vriendengroepje zat vroeger -- Oh die.. wat een kutfiguur De Guardian van de Well die later door Angel wordt vermoord, zodat hij bij de Circle mag -- 2 keer gezien The Senior Partners!!!!!!!! ![]()
![]()
![]()
!!!!!!! -- Die zie je nooit
En er zijn er vast nog wel wat. Niet allemaal even relevant, maar toch wel een paar die ik wel in dit tournament had verwacht![]()
![]()
Dat plus The Major en Evil Willow.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef Marble het volgende:
Anya vs. Illyria was wel erg moeilijk.
Inderdaad. Fred is leukquote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef Marble het volgende:
(...)
Anya vs. Illyria was wel erg moeilijk.
Mja hoe leuk Fred ook is, ze is natuurlijk geen partij voor Anya. Het ging me om Anya vs. Illyria. Maar Illyria is het coolste personage in een serie ever, dus ik kon niet anders kiezen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad. Fred is leuk. Maar Anya is gewoon het leukste personage van Buffy.
Nee die was ik per ongeluk vergeten. Nu gefixtquote:Robin Wood vs. Kate heb je trouwens niet ingevuld, of is dat de bedoeling?
In reactie op jouwquote:Op woensdag 20 september 2006 18:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zie commentaar... aandachtsgeile slet![]()
Nee, de First Slayer was spraakzaamquote:The Annointed/Annoying One -- een kleine kutkind dat maar 1 zinnetje heeft gezegd: "I hate that girl"
quote:Parker (met wie Buffy sex heeft in seizoen 4) - hij is duidelijk een bad guy ! -- Das waar
Nee, eigenlijk nietquote:De sidekicks van Riley -- Die zijn nog erger da Riley , wou je die er echt bij hebben?
Was het niet professor Walsh?!quote:Professor eh... dinges, die Adam gebouwd heeft -- Hmm.. ze heeft kennelijk heel weinig indruk op me gelaten
Precies! Maak dan een reserve lijst en gooi hem daarin!quote:Die barman van de Demon Bar in de eerste seizoenen van Buffy -- Ooh die... die is wel grappig
quote:Die dikke homo op school die ook in het football team zit -- Dude... puur omdat het een homo is he?
Dat is de negervampier die oorspronkelijk de bad guy van seizoen 3 zou worden, totdat de schrijvers bedachten dat ze de mayor (en Faith) als Big Bads wilden. Hij is nog best lang de sidekick van de mayor, totdat Faith hem staakt.quote:Mister Trick -- Wie?
Okee, dat was een zwaktebod van mijquote:The Immortal -- Die hebben we NOOIT gezien
Dit tournament is doorgestoken kaart!quote:Kennedy -- Die heb ik express weggelaten !
Ja, onder 1 noemerquote:De potentials -- Alle 17.000?
Nou, doe niet zo naarquote:Die aartsvijand van Giles die ook in zijn rebelse vriendengroepje zat vroeger -- Oh die.. wat een kutfiguur
SO WHAT?! De First Slayer hebben we maar één keer gezien!quote:De Guardian van de Well die later door Angel wordt vermoord, zodat hij bij de Circle mag -- 2 keer gezien
The First Evil ook nietquote:The Senior Partners!!!!!!!! !!!!!!! -- Die zie je nooit
Ik hou van jequote:Op donderdag 21 september 2006 09:28 schreef Zhenar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |