quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:09 schreef Dizer het volgende:
Damn.. DVD verslaving weg,
..... dan had ze nooit geweten dat er in zomaar een topic, waar ze verder niks te zoeken heeft, over haar gepraat wordt... echt joh, ik word niet goed van dat gestalk van d'r....quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Haaibaaike!.
Als die niet meeleest met ShowChat.....
Serieus?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja
maar op recept hoor, ivm mijn psychose
mja ik krijg jeuk van domme posts, en aangezien jeuk erger dan pijn is word ik soms helemaal gek... dan ga ik beestjes zien, echt overal, en krijg ik dus nog meer jeuk... dan zie ik paarse kaboutertjes met enorme hakmessen, waar ik dan weer zo bang van word, dat ik uiteindelijk opgerold op de badkamervloer beland.... doodsbang lig ik daar dan, rillend op de koude tegels... uit mijn linkerooghoek zie ik de scheermesjes, recht m'n potje prozac...... so far ga ik voor rechts, maar met dat domme gepost komt er natuurlijk 'n dag dat ik tot het uiterste gedreven wordt......quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik krijg jeuk van domme posts, en aangezien jeuk erger dan pijn is word ik soms helemaal gek... dan ga ik beestjes zien, echt overal, en krijg ik dus nog meer jeuk... dan zie ik paarse kaboutertjes met enorme hakmessen, waar ik dan weer zo bang van word, dat ik uiteindelijk opgerold op de badkamervloer beland.... doodsbang lig ik daar dan, rillend op de koude tegels... uit mijn linkerooghoek zie ik de scheermesjes, recht m'n potje prozac...... so far ga ik voor rechts, maar met dat domme gepost komt er natuurlijk 'n dag dat ik tot het uiterste gedreven wordt......
eh, nee, niet waar dus.... maar ik ben wel 'n maatschappelijk werker van niks[
![]()
]
Natuurlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
je begrijpt dat die bij mij op de werkvloer het meest favoriet zijn![]()
Zeg Tarzan....quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NatuurlijkJe moet toch een uitlaatklep hebben, hm?
Ik bedoelde niet zo'n uitlaatklepquote:
tja 't relativeert zo heerlijk...quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:12 schreef Zhenar het volgende:
NatuurlijkJe moet toch een uitlaatklep hebben, hm?
Whehe... jij moest weer daaraan denken. Ik had het over een DVDquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet zo'n uitlaatklep![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehe... jij moest weer daaraan denken. Ik had het over een DVD![]()
![]()
Een belangerijkere vraag... wanneer kan jij? Zodat je niet met lame-ass smoesjes aankomtquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]! Eh... hihi... Ik had het daar ook over?
?
Wanneer doen we weer een meet?!![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja 't relativeert zo heerlijk...
net als wat we laatst zeiden over dat schelden enzo.....
Met dit tempo... in 2017?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij het 1000ste topic toch...
bij iemand in de voortuin.......
Dit weekend!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een belangerijkere vraag... wanneer kan jij? Zodat je niet met lame-ass smoesjes aankomt
origineelquote:
Ik doe niet aan meetsquote:
Wat is hapgidsquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
origineel
ik heb eigenlijk niks in huis, alleen nog wat "restanten" van gisteren [jaja kliekjes dus] maar daar heb ik geen trek in
misschien toch maar wat bestellen via HapGids
Echt wel, volgend jaar als ik 26 word. En ik heb het zwart op wit staan. In mijn verjaardagskaart. Je zit er aan vast jochiequote:
quote:
Kut, ik was vast dronken toenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel, volgend jaar als ik 26 word. En ik heb het zwart op wit staan. In mijn verjaardagskaart. Je zit er aan vast jochie
yep, alle bezorgdiensten op postcode, online bestellen...quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:34 schreef Svensational het volgende:
Wat is hapgids? Kun je daar normale maaltijden bestellen
?
Hoi, en jij bentquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, alle bezorgdiensten op postcode, online bestellen...
heel makkelijk........té makkelijk
quote:Geen restaurants gevonden
Jammer genoeg zijn er in dit postcodegebied nog geen bezorgrestaurants aangesloten bij HapGids.nl. Natuurlijk doen we er alles aan om restaurants te vinden die hier wél bezorgen. Ken je een restaurant dat in jouw postcodegebied bezorgt? We horen het hier graag van je!
Zilver op wit trouwensquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel, volgend jaar als ik 26 word. En ik heb het zwart op wit staan. In mijn verjaardagskaart. Je zit er aan vast jochie
Ja.. wtf trouwens... had je zo iets van... laat ik Daaizer maar moeilijk maken met lezen... tis toch een turk, ik maak het hem nog moeilijker?quote:
Ja, ik hou immers toch van jequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja.. wtf trouwens... had je zo iets van... laat ik Daaizer maar moeilijk maken met lezen... tis toch een turk, ik maak het hem nog moeilijker?![]()
Whehequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik hou immers toch van je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |