Die arme Wolter..quote:AMSTERDAM - Wolter Kroes wordt gechanteerd door de ex-man van zijn vriendin. De volkszanger, die maandag in ondertrouw ging, ontving een sms via de biseksuele ex van Tessa. Hij dreigt een pikante foto van Wolter openbaar te maken...
Wolter Kroes: "In een opgewonden bui heb ik Tessa ooit via mijn mobiele telefoon een foto gestuurd van mijn geslachtsdeel. Daar kwam haar ex-man achter toen hij Tessa's mobieltje op de laatste berichtjes controleerde. Hij stuurde de foto door naar zijn eigen telefoon en probeert ons daar nu mee te chanteren.
"Hij dreigt de afbeelding naar een tv-programma te sturen. Nou, hij doet maar. Ik ben er trots op en niemand kan ooit bewijzen dat het mijn geslachtsdeel is. Het zou zomaar van een Arabier kunnen zijn."
"Hij wil niet dat zijn kinderen op televisie komen bij de uitzending van ons huwelijk", verklaart Wolter de dreigementen van de ex van zijn verloofde. "Op deze manier probeert hij dat af te dwingen."
Wolter
Zo'n klein pikkie?quote:Het zou zomaar van een Arabier kunnen zijn.
Ha ha, dacht al dat het mij lag, als mijn 'verloofde' zoiets zou doen zou ik ernstig vraagtekens zetten aangaande zijn verstandelijke vermogens, pffft. Bovendien meneertje Kroes, goede wijn behoeft geen krans, hebbu een probleem, was het wel een onderdeel(tje) van jou?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:24 schreef bloodymary het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoor, maar krijgen jullie vaak foto's van geslachtsdelen gesmst? Of ben ik weer te gewoon?
Kom kom, een beetje respect hè, voor deze Robbie Williams van de lage landen.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:40 schreef Suko het volgende:
meneertje Kroes
Ow, keej dan, sorry Kroes-fan.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Kom kom, een beetje respect hè, voor deze Robbie Williams van de lage landen.
Top-artiest! Ik zeg het je!
Zo is Wolter niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:54 schreef Henny_Huisman het volgende:
Pure nonsens en aandachttrekkerij voor zijn huwlijk als je 't mij vraagt![]()
Gelukkig niet!quote:Op woensdag 20 september 2006 12:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Ken jij Wolter Kroes persoonlijk![]()
!!
Het moet niet gekker worden vind ik.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:54 schreef Henny_Huisman het volgende:
OMG je geslachtsdeel sms'enZo gaar he.
Welke n00b doet dat nou.
SMS mij de jouwe eensquote:Op woensdag 20 september 2006 12:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden vind ik.
Foto's van je geslachtsdeel sms'en![]()
Mijn fantasie heeft al gigantische vormen aangenomen, allemaal kijken naar z'n pak assie en public gaat trouwen.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:15 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Gelukkig niet!
Anders gaat het mythische eraf.
Én hopen dat hij een fijn dealtje heeft met Marlon de ontwerpert.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:39 schreef Suko het volgende:
allemaal kijken naar z'n pak
Ik vraag het toch aan jou HaaiBaaikequote:Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bob toch
Belangstelling voor de mannen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |