leuke nieutje van die dag. even op nu.nl kijken en printen...quote:Op donderdag 14 september 2006 12:28 schreef MeNicole het volgende:
Mika heeft weer iets nieuws. Hij kan met zijn tong klikken. En een lol dat ie heeft![]()
Ik ben trouwens een babyboek aan het maken voor Mika. Heeft iemand nog ideeen van wat ik er allemaal in kan doen. Heb al alles rondom de bevalling, een stukje over zijn sterrebeeld, foto's van mijn buik, zijn kamertje en hoe we het geboortebord hebben gemaakt, gewoon alle foto's van hemzelf, een stamboom, de echo's af en toe een leuk gedicht er tussen door. Maar meer weet ik dus even niet. Heeft iemand nog een idee?
Ja de krant heb ik ook bewaard. En zijn navelklemmetje heb ik ook nog. Haar kan inderdaad ook nog ja in een klein envelopje. De tv gids heb ik niet meer, dus dat is wel jammer. Maar ik zoek ook op internet nog even verder.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:44 schreef kozakken het volgende:
Hier heb ik een krant bewaard van de dag van zijn geboorte,
klein haarlokje (kan dus ook later)
evt. tv gids van die week en daar wat dingetjes uitknippen.
Paar postjes van jezelf van fok!
Die handjes en voetjes heb ik al. Gedaan toen ie sliep, geen probleem. Maar de rest heb ik zeker iets aan. Dank jequote:Op donderdag 14 september 2006 12:50 schreef kozakken het volgende:
met vingerverf een afdrukje van voetje of handje maken is ook heel leuk! (Wel een heel charmante klus zo vlak voor het badje, zou ik je aanraden)
Een paar mooie kaartje die je gekregen hebt opplakken. (Rest evt. verknippen en als versiering zo her en der gebruiken is ook leuk over een tijdje)
aantal stukjes kopieren uit verslag vk of ziekenhuis.
Geboortezegel en evt. wat postzegels van nu. (ze gaan per slot van rekening toch weer veranderen)
Kun je zo nog verder?
Paar bonnetjes van bv. aankoop wandelwagen of kleertjes of weet ik veel wat. Zeg maar: zo duur was het toen je geboren was en nu jij zo oud bent is het nog veeeel duurder
Ja, gelukkig wel. Ze slaapt weer gewoon door. 5 minuten na mijn post werd ze wakker en ze had de fles in 15 min op.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:47 schreef Rewimo het volgende:
Het slapen op zich gaat goed nu, Ingrid? Ik zou haar maar lekker laten slapen en een dagje alleen de fles kan geen kwaad natuurlijk. Beterschap!
We leggen al speeltjes voor haar neer. We wachten gewoon af en blijven oefenen. Maar op de een of andere manier kan ze altijd wel te pakken krijgen wat ze wil. Het duurt alleen wat langer.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:55 schreef chacama het volgende:
Dat vooruit kruipen komt waarschijnlijk wel snel genoeg, maar je kunt ze stimuleren door spulletjes voor haar neer te leggen en eventueel naast haar mee te kruipen. Fleur had het door toen ze de stofzuiger zooooooo interessant vond dat gewoon opeens naar voren ging ipv naar achter...
Het is heel frustrerend voor haar. Ze wil wel graag, dat kun je merken.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:17 schreef Suzanna het volgende:
Ingrid, dat kruipen is normaal in het begin hoor, ze kunnen dan fysiek nog niet vooruit kruipen (ik dacht dat het iets met de zwaarte van het hoofd ofzo te maken had, maar ik kan me vergissen) en na een tijdje gaat dat vanzelf 'goed' komen. Alleen wel frustrerend voor haar he?
Oepsquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Idd minder tijd tussen laten, vind 5 a 6 uur sowieso wel heul veel voor net ruim een maand, dat mag max. 4 uur zijn overdags wat mij zo bijstaat..
Belana fijn dta het huidje van Ezra er beter uitziet![]()
Ik ga dus deze week maar eens echt om de 4 uur. Dan maar eens kijken wat ie op den duus doet met de nacht. Ah ooit zal ie vast wel 's nachts doorslapenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja probleem is vaak dat ze dan door "honger" te vermoeid worden ( krijgen minder energie binnen) en zo kom je in cirkeltje![]()
Wat kan Amber al veel ineens! Leuk zeg! Knap hoor!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:31 schreef Vicky het volgende:
Beterschap voor alle zieke kindjes
Amber kan los staan
Gister zat ze lekker in badje te spelen (zo af en toe zet ik het badje gewoon op de grond ipv op de standaard, gister dus ook) en ze trekt zich op tot staan, laat de rand van het bad los en staat gewoon helemaal los!! En trots dat ze was!
Ze is ook ontzettend aan het klauteren. Als ik naast de bank lig klimt ze gewoon op me en dan klautert ze de bank op en dat vind ze zo leuk, gaat ze gewoon staan springen![]()
Daarstraks had ze de Winnie de Poef naar de bank geschoven en was ze via die poef op de bank geklommen, kleine doerak.
Ze begint ook te snappen dat als ze op knopjes drukt dat er muziek uit komt. Gister zat ze op de grond te spelen met een loopkar waar een soort pianoachtig ding op zit en ze zat heel geconcentreerd op de pianoknoppen te drukken
En als ze de piepjes van de magnetron hoort gaat ze er naar kijken zegt ze (volgens mij) etuh
Zucht, wat word ze groot!!
Ingrid, hoe is het met het spugen van Kim?
Cattie, wat fijn dat de ABC blijkt te helpen. Mocht de pot nou bijna leeg zijn, geef dan een gil, dan stuur ik de mijne wel op anders staat ie hier ook maar te staan en dat vind ik zonde.
Als je graag wilt gaan, zou ik lekker gaan! Lekker pronken met je kindquote:Op donderdag 14 september 2006 23:44 schreef pinquit het volgende:
ik ben uitgenodigd voor een soort van verjaardag in den haag.
familie die ik echt al heel lang niet heb gezien en ik zou ze dolgraag max laten zien.
maar het is in den haag, en met uit eten enzo.
ik weet niet echt hoe ik dat zou moeten aanpakken, dus ik zit heel erg te twijfelen.
kan niet 123 ff naar huis lopen of rijden zegmaar
iemand tips? wel of niet doen? pff
Sinds zijn geboorte is hij al aan het huilen en ze weten dus niet waar dat van komt. Maar de laatste weken word ie ingebakert en gaat het eigenlijk heel goed. Niemand geloofd dan ook in dat waterhoofd verhaal, behalve het CB dan. Maar ze gaan maandag een echoquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:36 schreef poemojn het volgende:
MeNicole, heeft hij zoveel klachten dan? Als hij een waterhoofd zou hebben en dat zou zo hard groeien dat er elke 2 dagen gemeten moet worden hoe hard het gaat zou hij heel veel last ervan moeten hebben. In elk geval lijkt het cb mij niet de juiste plek om zoiets te controleren. Misschien kun je de ouders aanraden via de huisarts een verwijzing naar een kinderarts te vragen? Zie evt ook dit topic http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=jjbd2005&t=613969 voor meer ervaringen met cb's en verdachte hoofdjes.
Sorry, ik weet ook heus dat een avond huilen wel normaal is, hoor. Zeg toch ook nergens dat het niet normaal is?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:53 schreef owlet het volgende:
Sugar, ik vind (hoe vervelend ook) een avond huilen eigenlijk heel normaal voor een kindje van deze leeftijd.
Er zijn er meer die het wel doen dan dat er babies zijn de de hele avond stil zijn. Huiluurtje, clusteren, hoe je het ook wil noemen ze doen het bijna allemaal.
Overigens merkte ik bij Ronja ook vrij snel verbetering na het gebruik van de ABC Dophilus, maar ze is niet krampvrij. Als ze een dag of avond heel druk heeft gedronken dan heeft ze nog steeds krampjes. Daar bestaat nou eenmaal geen wondermiddel tegen of je zou je kind aan de zware pijnstillers moeten zetten en da's nou ook weer niet echt te prefereren![]()
Weet ik wel. Storm leek alleen juist echt pijn te hebben, knuffelen en bij ons zijn hielpen jammer genoeg helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:10 schreef Belana het volgende:
sugar, de meeste babies hebben 's avonds huil uurtjes he. Ezra is ook altijd 's avonds tussen grofweg 7 en 10 onrustig, dan wil ie lekker knuffelen en bij ons zijn
jemig, het was niet vervelend bedoeld hoor...quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:00 schreef Sugar het volgende:
[..]
Sorry, ik weet ook heus dat een avond huilen wel normaal is, hoor. Zeg toch ook nergens dat het niet normaal is?
Wil nog niet zeggen dat het niet rot kan zijn. Voor hem en de rest.
Owlet, nog even: ik reageer dan gepikeerd, juist omdat het niet mijn bedoeling was te "klagen" over Storm ofzo. En jouw opmerking leek een beetje een reactie op een klacht, alsof ik het allemaal maar "niet normaal" vond. Sorry dus voor mijn wat felle reactie, hoop dat je snapt waar die vandaan kwam.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:39 schreef owlet het volgende:
jemig, het was niet vervelend bedoeld hoor...![]()
Ik zag zo snel geen reactie op dit berichtje van jou. Ik zou zoiets niet snel doen, omdat je er eigenlijk alleen voor staat met Max dan. Misschien zou je het wel kunnen doen als je opgehaald en weggebracht kunt worden, maar dan nog, dan ben je afhankelijk van iemand anders. Kan heel vervelend zijn met een kleintje.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:44 schreef pinquit het volgende:
ambertjegaat alles ineens zo snel he!?
![]()
ik ben uitgenodigd voor een soort van verjaardag in den haag.
familie die ik echt al heel lang niet heb gezien en ik zou ze dolgraag max laten zien.
maar het is in den haag, en met uit eten enzo.
ik weet niet echt hoe ik dat zou moeten aanpakken, dus ik zit heel erg te twijfelen.
kan niet 123 ff naar huis lopen of rijden zegmaar
iemand tips? wel of niet doen? pff
het is morgen, maar ik ga het niet doenquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:13 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Ik zag zo snel geen reactie op dit berichtje van jou. Ik zou zoiets niet snel doen, omdat je er eigenlijk alleen voor staat met Max dan. Misschien zou je het wel kunnen doen als je opgehaald en weggebracht kunt worden, maar dan nog, dan ben je afhankelijk van iemand anders. Kan heel vervelend zijn met een kleintje.
Als dit al geweest is, ben ik benieuwd wat je gedaan hebt!
Dat word nog afwachten of ze echt zo lief isquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:45 schreef nanalune het volgende:
Xanthe, wat een lief meisje! Gefeliciteerd![]()
![]()
Goed zeg van Sarah! Wat zijn ze snel hé?quote:Op maandag 18 september 2006 08:34 schreef CrazyMoon het volgende:
Gisteren dacht ik, ik leg Sarah eens weer op haar buik in de box, dat had ik namelijk al een tijd niet meer gedaan *schaam schaam*![]()
En ineens draaide ze haar om van buik naar rug, en niet 1 keer, maar nee hoor, elke keer als we haar op haar buik legden! dus weer een mijlpaal mn klein meid word groot..![]()
ze probeert haarzelf ook al op haar zij te draaien, dat lukt haar al een beetje, nog een klein stukje verder en dan ligt ze op haar buik.
straks weer babyzwemmen!
Afspraak voor de dietiste stond al voor vrijdag , maar ga straks de kinderarts bellen want afvallen in 2 weken tijd en dan nog best veel is niet goed. Dus even afwachten wat ze straks zeggenquote:Op maandag 18 september 2006 13:01 schreef sjak het volgende:
Baloetjuh, gefeliciteerd met je verjaardagWat zijn ze klein zeg, maar fijn dat het zo goed gaat met ze!
Fijn he Leentje dat doorslapen
Oh bah, evenstar, wat een gedoe. Moet je nu weer naar de dietiste? Sterkte!
Ja echt wel, merk aan mezelf dat ik ook meer rust heb..., effe tijd voor mijn eigen ding en wat dingen in huis doen je doet gewoon sneller wat als ze in haar bedje ligt.....quote:Op maandag 18 september 2006 13:01 schreef sjak het volgende:
Baloetjuh, gefeliciteerd met je verjaardagWat zijn ze klein zeg, maar fijn dat het zo goed gaat met ze!
Fijn he Leentje dat doorslapen
Oh bah, evenstar, wat een gedoe. Moet je nu weer naar de dietiste? Sterkte!
Mika gaat Arwen straks nog voorbijquote:
auwquote:Op maandag 18 september 2006 13:30 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Mika gaat Arwen straks nog voorbijHoop dus maar dat jullie snel iets kunnen doen aan dat afvallen van die kleine meid. Tis half 2 dus je kan bellen
![]()
Nee zo bedoel ik het helemaal niet sorryquote:Op maandag 18 september 2006 13:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
auwik weet dta je het niet zo bedoeld maar kotm wel hard aan zoiets
![]()
Het is fysiologische zoutoplossing 0,9 %. Er staat dat het ook geschikt is voor baby's.quote:Op maandag 18 september 2006 13:36 schreef _evenstar_ het volgende:
PV babytjes mogen alleen neusspray of zoutoplossing.
kan ik me heel geod voorstellen hoor!quote:Op maandag 18 september 2006 20:05 schreef _evenstar_ het volgende:
thanx ik voel me er erg rot over maar da smeer voor ander topic en allemala kull maarjah soms die onbalans tussen gevoel en verstand![]()
Mooi gezegd. Evenstarquote:Op maandag 18 september 2006 20:39 schreef Lois het volgende:
Evenstar je doet het goed als Arwens mama! Echt waar, ik heb er bewondering voor hoe je er boven op zit en steeds maar weer hulp zoekt omdat je gevoel je aangeeft dat dit niet goed is voor je meisje.
Petje af
beter voelen doe ik me niet, wel een stukje blijerquote:Op woensdag 20 september 2006 10:17 schreef reese.com het volgende:
Fijn dat je je er al een stuk beter onder voelt evenstar![]()
Knappe Arwen. Hoe oud is ze nu?![]()
Alleen maar leuk natuurlijk! Ben je zelf ook moeder of wil je graag kinderen?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:35 schreef reese.com het volgende:
Blijer is ook al heel positief!
En nee hoor, ik lurk hier al een tijdje en weet zo langzamerhand de namen van alle koters enzo wel maar de precieze leeftijd, vooral in maanden, ontgaat me nog weleens. En aangezien ik dat zitten aan leeftijd wilde koppelen....
Ben nu zo ver dat ik het ook gewoon vraag.
Tandje??!! Zou kunnen Nicole, is wel erg vroeg, vind ik ook wel zielig jaquote:Op woensdag 20 september 2006 10:40 schreef MeNicole het volgende:
Zit hier met een kindje van bijna 7 weken waar het eerste tandje doorkomtHeeft hij weer, arm kind
![]()
Menicole het kan makkelijk, Djulian had de eerste 2 ook met 7 weken er door.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:40 schreef MeNicole het volgende:
Zit hier met een kindje van bijna 7 weken waar het eerste tandje doorkomtHeeft hij weer, arm kind
![]()
Denk wel dat ie er last van heeft. Af en toe gilt ie heel hard maar meestal is het met de speen wel op te lossen. Maar zal het onthoudenquote:Op woensdag 20 september 2006 10:46 schreef Githa het volgende:
MeNicole, heeft hij er veel last van ?
anders kun je een washandje in de vriezer stoppen en Mika daarop laten sabbelen© suzanna meen ikdat verdoofd een beetje![]()
Geen moeder hier. Ben ook pas 23 en vriend lief is heel stellig. Hij wil geen kinderen. Dat moeten we over een paar jaar nog maar eens uitknokken. Hij wordt volgend jaar voor de tweede keer oom dus misschien dat ik 'm dan moed in kan praten.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:43 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Alleen maar leuk natuurlijk! Ben je zelf ook moeder of wil je graag kinderen?
Die leeftijden houd ik ook niet bij hoor.. ga meestal een beetje rekenen als ik de geb. datum zie. En zo ongeveer weet ik het meestal wel...maar van alle kindjes bijhouden is best lastig!
Ik geef dat ook nog niet. Zoalng ik hem zo nog kan troosten dan gaat het nog goed. Zijn speentje helpt hem ook wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:16 schreef Jelief het volgende:
Pas op hoor met washandjes uit de vriezer, daar kan hij zich aan 'branden'
edit. Of ik lees even verder, wat een verschrikkelijke spuit-elf reactie.
je kan ook gezellig mee komen ''rammelen'' in het rammelaartopic, voor iedereen die om een bepaalde reden nog (moet) wacht(en) met het krijgen van een kindje.quote:
Venkel maakt de darmpjes lui.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:27 schreef minoes_ het volgende:
Euhm...ik weet niet of het inmiddels al ouderwets isMaar ik deed vroeger een klein beetje olie door een flesje voeding heen voor de poeperij.En wat venkel bolletjes voor de krampjes.Of is dit inmiddels al niet meer verkrijgbaar?
Groetjes,Minoes![]()
Wij hebben bij Amber ook olijfolie door de fles gedaan, dat hielp echt als een tierelier! Gewoon een theelepeltje door de 1e fles en ze poepte er supergoed door! Wij kregen het advies voor olijfolie van de dietiste.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:27 schreef minoes_ het volgende:
Euhm...ik weet niet of het inmiddels al ouderwets isMaar ik deed vroeger een klein beetje olie door een flesje voeding heen voor de poeperij.En wat venkel bolletjes voor de krampjes.Of is dit inmiddels al niet meer verkrijgbaar?
Groetjes,Minoes![]()
Mahre moest vandaag ook naar het CB! Ook voor de prikjes, vond ze niet leukquote:Op donderdag 21 september 2006 13:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij hebben bij Amber ook olijfolie door de fles gedaan, dat hielp echt als een tierelier! Gewoon een theelepeltje door de 1e fles en ze poepte er supergoed door! Wij kregen het advies voor olijfolie van de dietiste.
Vanmorgen naar het CB geweest. Amber weegt nu 9360 gram en is 71,5 cm groot. Ze zit qua gewicht heel netjes op de curve, alleen qua lengte loopt ze nog ietsje achter..
Ze heeft ook een prik gehad. Huilde alleen even toen de wvk de naald in haar beentje deed. Ze heeft er niet echt last van. Is lekker aan het spelen en kijkt zo af en toe TV. De wereld is mooi vind ze helemaal geweldig. Net was Berend van Piet Piraat op de tv en ze moest onwijs lachen als ze hem zag.
Ze heeft bijna een hele boterham op en daarna nog ene paar stukjes vis.. en smullen dat ze deed
Zozo Mahre is een grote meid!! Lekker hoor geen prikjes meer!quote:Op donderdag 21 september 2006 13:54 schreef leentje2907 het volgende:
[..]
Mahre moest vandaag ook naar het CB! Ook voor de prikjes, vond ze niet leuk(ik dus ook niet..) Ze moest heel hard huilen zo zielig! Ze woog 6935 gram en is 65 cm lang, allemaal bovengemiddeld. Maar ze waren tevreden over haar! Nu ligt ze een beetje te keuvelen in de box maar is niet echt blij, en huilt meer...
![]()
Gelukkig hoeft ze voorlopig niet meer voor haar prikjes!
Oh een arts die hardhandig is!! Je zou ze toch he! Maar wel goed dat je het gezegd hebt.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
Zozo Mahre is een grote meid!! Lekker hoor geen prikjes meer!
Amber krijgt er pas weer een over 3 maanden...
Hebben over 3 maanden weer een afspraak bij de arts maar heb wel even gezegd dat ik niet meer de arts van de vorige keer wil omdat die veel te hardhandig was.
wat een stomme fotograaf zeg! Alsof een kindje van 4 maanden al helemaal "afgericht" is....quote:Op donderdag 21 september 2006 14:02 schreef leentje2907 het volgende:
[..]
Oh een arts die hardhandig is!! Je zou ze toch he! Maar wel goed dat je het gezegd hebt.
Ik heb gisteren met Mahre foto's bij de fotograaf gemaakt. Mahre zat of lag lekker haar eigen ding te doen en daar werd de fotograaf heel ongeduldig en onaardag van! Ze zei dat ze Mahre eigenwijs vond en dat ze niet naar haar naam luisterdeen ze trok heel hardhandig haar handjes uit haar mond zo van das niet mooi! Gelukkig hield ze daarna op anders had ik zo mahre opgepakt en was weggegaan.....
ze moeten niet aan je komen of wel dan....
maar van een arts die dagelijk veel kindjes ziet vind ik het eigenlijk nog veel erger dat ze hardhandig zijn....
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:54 schreef YPPY het volgende:
Als ze dan niet minimaal 100 gram aangekomen is, dreigt ze met bijvoeding.
helemaal mee eens.... Zo te horen doet Anna het heel goed in doen en laten. En actieve kindjes komen toch minder aan. Dat is toch niet meer dan logisch. Als ze een tevreden baby is, waar maakt die CB zich dan druk om... het gemiddelde..... Anna is niet gemiddeld.... Ze is Anna.....quote:Op donderdag 21 september 2006 15:02 schreef bixister het volgende:
anna slaapt niet zo veel geloof ik he yppy? logisch dat ze dan meer energie verbruikt (en dus minder aankomt) dan een baby die wel veel slaapt. misschien een idee voor de arts om zich dáárop te richten en met je mee te denken hoe je dat kunt verbeteren ipv zo op dat gewicht/de voeding te focussen.
hoe weet jij dat anna zo tevreden is?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:08 schreef chacama het volgende:
Als ze een tevreden baby is, waar maakt die CB zich dan druk om...
ojajoh.quote:het gemiddelde..... Anna is niet gemiddeld.... Ze is Anna.....
het gaat er toch niet om het cb 'voor de gek te moeten houden' ofzo? het gaat erom of de CB arts terecht bezorgd was over anna's gewichtstoename of niet, en dat wil je zelf toch ook zo zeker mogelijk weten als ouder.quote:En tot slot.... als Anna dan niet genoeg is aangekomen..... Dan zeg je dus mooi dat ze net een volle luier heeft gehad. Dus helemaal leeg is. Dat scheelt enorm en zal de CB toch echt rekening mee moeten houden....
Ik zeg niet voor niets als. Maar het feit dat de CB-arts wel onder de indruk was over de oplettendheid van Anna geeft in elk geval aan dat er geen tekenen van ondervoeding zijn.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:27 schreef bixister het volgende:
ja, een vervelende houding is het zeker. en ook niet helemaal terecht omdat die 90 gram dus inderdaad helemaal niet zo weinig is. haha goeie, BV als bijvoeding.succes ermee, blijf in gedachten houden dat het CB er voor jullie is en niet andersom he (dat vervelende op-het-matje-gevoel).
[..]
hoe weet jij dat anna zo tevreden is?
[..]
ojajoh.
[..]
het gaat er toch niet om het cb 'voor de gek te moeten houden' ofzo? het gaat erom of de CB arts terecht bezorgd was over anna's gewichtstoename of niet, en dat wil je zelf toch ook zo zeker mogelijk weten als ouder.
quote:Op zondag 24 september 2006 23:49 schreef pinquit het volgende:
agos iris!
iemand hier bekend met 'hoofdbonken'?
Echt wel!quote:Op maandag 25 september 2006 09:18 schreef dutchie het volgende:
Cattie daarom vond ik het ook zo stoer dat je in je eentje gekomen bent.
Hey meis, ik wou nog wel ff zeggen dat Arwen echt een heerlijk rustig kindje is! Je kan d'r echt neerleggen en ze vermaakt zich wel, volgens mij, toch? Lieverd hoor!quote:Op maandag 25 september 2006 11:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Dankje, ze ziet er gelukkig ook weer beter uit de losec doet zijn werk en denk dat de helft al scheelt.
Qua gewicht heb ik misschien niets te klagen als ik kijk naar het gewicht van merlijn 1 en van emma.
maar ik ben gewoon zo bang nu met alleen wat ze nu binnen krijgt ze wel heel mager gaat worden.
Misschien lig ik er wel te snel bovenop , maar wij zien ook dat ze vaak zo;n pijn heeft. Een ander zal dat minder snel zien. Logisch ook![]()
Ik hoop gewoon dat ze blijft zoals ze nu is en al komt ze niet veel aan zolang ze niet afvalt ben ik al blij.
niks mis mee dus?quote:Op zondag 24 september 2006 23:53 schreef m@x het volgende:
[..]
Kai doet het regelmatig in zijn slaap en hij wordt er niet eens wakker van. Als hij driftig is heeft hij er ook een handje van om met zijn hoofd tegen het dichtstbijzijnde kastdeurtje te bonken en als dat niet voorhanden is dan werkt de vloer ook prima.
dankje sjak!quote:Op maandag 25 september 2006 12:21 schreef sjak het volgende:
Pinquit, hier wel een leuk/duidelijk artikel over bonken met het hoofd:
http://www.opvoedadvies.nl/hoofdbonken.htm
quote:Op maandag 25 september 2006 21:13 schreef pinquit het volgende:
max bleef gisteren zo netjes op de weegschaal zittenonze personenweegschaal in de badkamer
![]()
9.4 kg![]()
mijn bollegijs
6 flessen waren altijd nog om de 3 uur, dus bv 6 uur, 9 uur, 12 uur, 15 uur, 18 uur, 21 uur. Maar het verschuift altijd wel een beetje zodat we met de laatste fles om 11 uur uitkomen zo'n beetje. dit waren dan flessen van 130 cc.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:50 schreef dutchie het volgende:
Belana, hoe verdeel je die 6 flessen? Ik zit nl. met Cas nu op 5 voedingen vandaar. Dat vind ik zo ellendig van bv, je weet gewoon niet hoeveel ze nu binnenkrijgen. Constant die twijfel. O wacht, ik verhuis even naar het bv-topic.
O Evenstar, wat fijn.
ohjeej..quote:Op maandag 25 september 2006 22:37 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Zoveel weegt Myrthe ook (20 maanden oud inmiddels
quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:50 schreef dutchie het volgende:
Jawel Icicle, dat is voor ons buitenstaanders juist wel leuk.
dat is prima hoor! dat ezra dat nou niet doetquote:Op woensdag 27 september 2006 11:34 schreef MeNicole het volgende:
Bleh we zijn hier ook weer lekker aan het klooien met Mikael zijn flessen. Hij krijgt nu overdag 4 flessen van 150 a 160cc. En dan 's nachts (lees 's ochtends om half 6) krijgt ie er ook nog een. Weet niet eens of dat wel mag wat ik doe![]()
Krijgt Ezra te weinig dan nu omdat ie zo wisselend drinkt?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:48 schreef Belana het volgende:
[..]
dat is prima hoor! dat ezra dat nou niet doet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |