Paradijsvogeltje, is ook niet leuk he, als je je kindje voor je gevoel iets moet 'aandoen' maar ja, tis voor hun eigen bestwil. Emma is nou zo groot dat ze zich echt strekt als ik haar neusje probeer te sprayen en ik krijg het dan nauwelijks gedaan.
Beterschap voor Kendahl!
Evenstar, wat moet jij een moeilijke tijd doormaken met je kleintje. Arwen, heel veel beterschap voor jou meiske... ik hoop dat ze je mama gauw serieus gaan nemen!
![]()
Vicky, Emma krijst ook eigenlijk heeeeel snel, het is vanaf het begin al zo geweest dat ze snel overstuur was. Dat kan dan ook aan het temperament van je kindje liggen (volgens mij is Amber een pittige meid!) en de combinatie met veel pijn gehad hebben zal het wel extra maken. Hopelijk gaat dat wel snel over, want het is voor jullie ook elke keer schrikken he? (hier ook... en als ze eventjes huilt is ze gelijk schor).
Emma heeft vlekjes op haar gezicht! En dat vind ik geen goed teken aangezien ze al een hele tijd niet lekker,snotterig, hoesterig, huilerig is en de laatste dagen ook koorts/verhoging had. Hopelijk geen waterpokken/vijfde ziekte, whatever...