ach, 2 vliegen in 1 klap!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:24 schreef E.T. het volgende:
hersenverweking...
ik wilde zeggen: ui in stukken onder het bedje..
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:44 schreef Tamea het volgende:PV, ik vind de verschillen tussen zijn geboortegewicht/lengte en wat het nu is anders wel indrukwekkend; anderhalve kilo en achtenhalove centimeter in 2 maanden is toch super!
Dat had Daniël net zo vorige week. heel zielig inderdaadquote:Op donderdag 14 september 2006 08:18 schreef Sugar het volgende:
We hebben hem al bij ons op de badkamer gehad terwijl we douchen, maar misschien hebben jullie nog tips hoe we het slijm weg kunnen krijgen?
ik heb vorige week ook maar eens de kast/commode geruimd 2 vuilniszakken vol die op zolder staanquote:Op donderdag 14 september 2006 11:46 schreef MeNicole het volgende:
Bleh ik moet nu toch echt Mikael zijn kast uit gaan zoeken. Er zijn al zoveel dingen die hem niet meer passen. Gaat me veel te snel allemaal.
Mika was met de geboorte 50 cm en met 4 weken al 56 cmquote:
Nou hier leggen ze hem neer en dan trekken ze zijn beentjes helemaal recht. Dus denk wel dat het precies is.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:54 schreef bixister het volgende:
de precieze lengte is toch altijd erg moeilijk te meten, ivm de 'kromme beentjes'? en omdat 't niet goed is voor de heupjes om die benen recht te buigen is 't maar een beetje een om-en-nabij meting, dacht ik tenminste. niettemin: ze groeien als kool, die ukkies. erg he als er dan weer een maat de kast uit moet/kan.
beterschap voor de kleine snotteraars, da's zooo zielig!
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:59 schreef bixister het volgende:
wat vreemd! en dat deden ze ook toen ie net geboren was?![]()
Hier wordt het ook niet gedaan. Werd zelfs expliciet gemeld toen ze gingen wegen....alleen Fleur strekte zich op het moment van meten perfect uit waardoor de 48 cm met zekerheid vast gesteld konden worden.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:06 schreef Belana het volgende:
vreemd idd, hier wordt dat ook al jaren niet meer gedaan.
Ronja heeft inderdaad een dicht neusje sinds ze niet meer tijdens het spugen alles door d'r neus laat lopen!quote:Sommige babies die teveel binnenkrijgen laten het door hun neus weer naar buiten lopen maar da's ook weer zoiets om uit te proberen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |