quote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ingrid gaat er doordeweeks altijd uit. Ze aait haar, knuffelt haar, doet een speentje in haar mond en speelt een muziekje af. Meer kun je niet doen lijkt mij. En dit volgens de 5-10-15 min regel.\
Op een gegeven moment haar eruit halen en dan troosten. En zo gaat het de hele nacht door. En als het te bgek wordt, dan bij ons in bed.
Precies hetzelfde als thuis.quote:Op maandag 4 september 2006 10:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Ingrid en djeez lastig hoor, hoe ging het toen kim bij opa en oma was?
Ik heb de cb-lijn gebeld. Ze kunnen niks doen. Alleen het advies: gewoon laten huilen, houdt vanzelf wel een keer op.quote:Op maandag 4 september 2006 16:29 schreef kozakken het volgende:
Vraag me wel af waarom je meteen wil inzetten op de kinderarts Ingrid. Het klinkt me niet echt als iets voor een kinderarts, meer om gewoon eens te gaan overleggen op het cb. Dat is toch normaal gesproken de eerste lijn (daarna ha, daarna pas kinderarts)
Fijn Belana dat het cb je in ieder geval iets gerust heeft kunnen stellen. Lastig om het gevoel van 'zo hoort het en niet anders los te laten' vind ik zelf ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is volgens mij het standaard advies van het cb, ik snap dat alleen nooit zo goed.quote:Op maandag 4 september 2006 16:39 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik heb de cb-lijn gebeld. Ze kunnen niks doen. Alleen het advies: gewoon laten huilen, houdt vanzelf wel een keer op.
Dat advies vind ik niks. Je mag er danniet heen om te troosten.quote:Op maandag 4 september 2006 16:57 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het standaard advies van het cb, ik snap dat alleen nooit zo goed.
Arwen, wat knap zeg! Snel hoor!quote:Op maandag 4 september 2006 10:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Verder is ze lief, kan ze nu als je haar rchtopzet in bedje staan of aan de salonttafel en dan zelfs wat kleine voorzichtige pasjes zetten.
Na een telefoontje met cb gevraagd of ze af en toe in een loopstoeltje mocht, en het cb adviseerde ivm haar loopbehoefte en sterke been spieren dat ze 3 keer 10 minuutjes per dag in het stoeltje mocht. en daar geniet mevrouw in volle teugen van ze houdt het stoeltje alleen vast voor de ondersteuning de rest loopt ze zelf staand. dus niet zitten in het wagentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop