abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41468284
Vervolg van: Het grote kleine babietjes topic deel 86

Babietjes

*** 14 oktober 2005: Kady Máire, dochter van Elegantly Wasted en Digger***
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
11 november 2005: Emma Salome, docher van Suzanna
***18 november 2005 Lucas, zoontje van FoN en Bierie ***
19 november 2005: Jasmijn, dochter van Bastard (papa)
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit
10 maart 2006: Joey Luciano Miquel, zoon van Girly
18 april 2005: Tinka, dochter van Mammietje
24 april 2006: Fabian Willem, zoon van cheqy (papa)
7 mei 2006: Kai, zoon van Troma78
8 mei 2006: Nienke, dochter van kwipsel
9 mei 2006: Merlijn Jean Joseph, zoon van Icicle
20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Leentje2907 en Tazz
31 mei 2006: Romijn, zoon van Martineke
3 juni 2006: Finn, zoon van Tamea
20 juni 2006: Sarah, dochter van CrazyMoon
20 juni 2006: Cas Anthony, zoon van Dutchie
22 juni 2006: Damiën, zoon van Vamperotica
23 juni 2006: Iris, dochter van LadyS
30 juni 2006: Dirk Daniel Fransiscus, zoon van nanalune en jojoja
5 juli 2006: Ive Lucas Tone, zoon van cattie
8 juli 2006: Kendahl Ro, zoon van Paradijsvogeltje
13 juli 2006: Ezra Sebastian, zoon van Belana en Kbot2000
***18 juli 2006: Jetske Julia, dochter van Sjak en Schanulleke ***
04 augustus 2006: Mikael, zoon van MeNicole en ke2v2in
09 augustus 2006: Ronja Megan Camille, dochter van owlet
14 augustus 2006: Romme Harmjan, zoon van kozakken
18 augustus 2006: Myrddin Kaylah Agnes, dochter van Misticle_lightning
*** 19 augustus 2006: Anna, dochter van Yppy en Jarno ***
25 augustus 2006, Raúl, zoon van Dylan Dog (papa)
02 september 2006: Storm, zoon van Sugar
04 september 2006: Ryan, zoon van Inky05 en martinweb.nl

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's***
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ingrid gaat er doordeweeks altijd uit. Ze aait haar, knuffelt haar, doet een speentje in haar mond en speelt een muziekje af. Meer kun je niet doen lijkt mij. En dit volgens de 5-10-15 min regel.\
Op een gegeven moment haar eruit halen en dan troosten. En zo gaat het de hele nacht door. En als het te bgek wordt, dan bij ons in bed.

[ Bericht 34% gewijzigd door E.T. op 07-09-2006 10:05:35 ]
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  Redactie Frontpage zondag 3 september 2006 @ 23:45:43 #2
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_41468380
Hm, we waren tegelijk!
Nou ja, er komt vanzelf wel een slotje! Trusten!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 3 september 2006 @ 23:46:25 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41468400
Maar dat laatste 'als het te gek wordt, dan bij ons in bed' zoud je nou juist niet meer moeten doen. Hoe lang je ook 5-10-15 minuten doet, als je uiteindelijk toe geeft helpt het niet. Althans, dat zegt men.
Het zou dan na een paar nachten doorzetten (incl. de drama's die erbij gepaard gaan) snel beter moeten gaan.
Maar je moet daar wel samen helemaal achter staan want je moet echt heel strikt blijven dan.

Ik meen me iets te herinneren ook van Melonovy die uiteindelijk nachtenlang met een matrasje naast Chiara op de grond heeft gelegen oid.
  zondag 3 september 2006 @ 23:49:09 #4
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41468509
Hier staan wat verhalen van andere mensen waar jullie misschien wat aan hebben.
De strijd om het slapen - dagboek
pi_41468544
Je kan wel meer doen natuurlijk, maar dat is maar net wat je wilt. En dat bedoel ik niet negatief, maar gewoon dat dat afhankelijk is van ieders eigen idee erover.

Als mijn dochter krijsend wakker wordt, dan is dat meestal omdat er iets is, dat er tandjes aan zitten te komen of iets dergelijks en dat kan dan ook best wel langere perioden zijn waarin ze dat soms meerdere malen per nacht heeft. Terwijl ze normaal eigenlijk altijd gewoon doorslaapt.

Als ze krijsend wakker wordt, helpt een aai, knuffel en speentje in ieder geval niet, hooguit wordt ze daar alleen nog maar bozer/verdrietiger om. Een aai en een speentje werkt alleen als ze een beetje ligt te snikken half in haar slaap. Wat ik dan doe is haar eruit halen en bij me/ tegen me aan nemen en dan valt ze binnen 5 minuten weer in slaap, daarna leg ik haar gewoon terug in haar eigen bedje en slaapt ze verder. En wij ook.
  maandag 4 september 2006 @ 07:26:49 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_41473303
ik kan er weinig aan toevoegen ingrid, sterkte ermee!

Ezra at gisteren slecht, maar hij zorgt toch wel weer dat ie het inhaalt, want vanmorgen om kwart voor 4 wilde, nee, MOEST hij eten en zijn fles ging dan ook achter elkaar leeg. En dat terwijl ie dus al ruim een week doorslaapt tot minimaal 5 uur. Het stelt mij wel gerust ofzo, dat ie het echt wel zelf regelt. Zo stom eigenlijk, Liam heeft toentertijd nog 3 maanden BV gehad en toen maakte ik me nooit druk om de hoeveelheden. hij deed het goed en was tevreden en dat was goed. Dat zou ik nu ook moeten bekijken he, ipv naar die hoeveelheden.
stormy waters...
sailin'
pi_41474378
Wat zijn baby's toch heerlijk. Ligt er hier een al vanaf 7 uur te brullen en te zeuren. Hij wil niks, ik mag niks en alles is stom. Om 9 uur was ik het zat en dacht nou ja dan maar aankleden en na de winkel dan heb ik dat ook gehad vandaag. Ben ik in de douche mijn haar aan het doen word het verdacht stil in babywereld. Wil ik Mika aankleden is ie in diepe rust. Doe dat dan verdorie 10 minuten eerder
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 4 september 2006 @ 10:21:59 #8
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41475577
Nicole fijn he

Belana ga je alsnog contact opnemen met het CB?

Kozakken je klinkt een stuk beter, fijn!!

Ingrid en djeez lastig hoor, hoe ging het toen kim bij opa en oma was?

Ambertje met kapotte billetjes las ik? hoe gaat het nu?

En kady al zoveel tandjes jeutje wat ga je hard hoe was madonna?

Vanmidag naar het Zkh ben benieuwd

Verder is ze lief, kan ze nu als je haar rchtopzet in bedje staan of aan de salonttafel en dan zelfs wat kleine voorzichtige pasjes zetten.
Na een telefoontje met cb gevraagd of ze af en toe in een loopstoeltje mocht, en het cb adviseerde ivm haar loopbehoefte en sterke been spieren dat ze 3 keer 10 minuutjes per dag in het stoeltje mocht. en daar geniet mevrouw in volle teugen van ze houdt het stoeltje alleen vast voor de ondersteuning de rest loopt ze zelf staand. dus niet zitten in het wagentje.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41476224
Vanaf wanneer gaan baby's verder zien dan die 20 cm wat ze in het begin zien?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 4 september 2006 @ 12:48:36 #10
103793 kozakken
Living the life
pi_41479261
Dit vond ik wel een duidelijke site mbt de ontwikkeling van je kind.

Ingrid/Djeez, zou Kim niet gewoon een sprongetje aan het maken zijn? (Zie: oei ik groei)

Belana, heb je al met het CB gesproken? (Morgen ga je wegen toch?)
  maandag 4 september 2006 @ 13:53:01 #11
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41480659
Hè Belaan, het gaat nog niet zo lekker geloof ik hè. Had Liam dat ook, of is dit iets nieuws?
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 4 september 2006 @ 14:13:52 #12
24188 Belana
kloon van belana
pi_41481086
ja, een afspraak gaat niet lukken, maar wel weer ff iemand gesproken en ben wel wat gerust gesteld. Vandaag eet Ezra ook ineens weer goed hij heeft al 3 keer een fles van 120 cc leeg gegeten en net nog 1 van 135...er werd dan ook gezegd dat hij het blijkbaar lekker zelf wel regelt en dat als ie dus zoals we allemaal weten goeie plasluiers heeft en allert is enzo dat er dan weinig aan de hand kan zijn. Ze stappen steeds meer van al die standaard hoeveelheden af tegenwoordig. enfin, ik voel me stukken beter weer, ook natuurlijk doordat ie vandaag zo goed eet.
stormy waters...
sailin'
pi_41482955
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:21 schreef _evenstar_ het volgende:

Ingrid en djeez lastig hoor, hoe ging het toen kim bij opa en oma was?
Precies hetzelfde als thuis.
Kim moet 2 flessen van 200ml op een dag hebben. Gisteren weigerde ze de laatste fles.
En vanmorgen wilde ze pas om 11.00 de 1e fles, met moeite.
Hopelijk was dat eenmalig.
En we zitten met het slapen, omdat we dat niet gewend zijn. Kim sliep altijd door, vanaf 6 weken al.
Zit te twijfelen of ik een afspraak bij de kinderarts zal maken, of vrijdag naar inloopspreekuur van het cb.
  maandag 4 september 2006 @ 16:29:47 #14
103793 kozakken
Living the life
pi_41484296
Vraag me wel af waarom je meteen wil inzetten op de kinderarts Ingrid. Het klinkt me niet echt als iets voor een kinderarts, meer om gewoon eens te gaan overleggen op het cb. Dat is toch normaal gesproken de eerste lijn (daarna ha, daarna pas kinderarts)

Fijn Belana dat het cb je in ieder geval iets gerust heeft kunnen stellen. Lastig om het gevoel van 'zo hoort het en niet anders los te laten' vind ik zelf ook.
pi_41484553
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:29 schreef kozakken het volgende:
Vraag me wel af waarom je meteen wil inzetten op de kinderarts Ingrid. Het klinkt me niet echt als iets voor een kinderarts, meer om gewoon eens te gaan overleggen op het cb. Dat is toch normaal gesproken de eerste lijn (daarna ha, daarna pas kinderarts)

Fijn Belana dat het cb je in ieder geval iets gerust heeft kunnen stellen. Lastig om het gevoel van 'zo hoort het en niet anders los te laten' vind ik zelf ook.
Ik heb de cb-lijn gebeld. Ze kunnen niks doen. Alleen het advies: gewoon laten huilen, houdt vanzelf wel een keer op.
pi_41484953
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:39 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ik heb de cb-lijn gebeld. Ze kunnen niks doen. Alleen het advies: gewoon laten huilen, houdt vanzelf wel een keer op.
Dat is volgens mij het standaard advies van het cb, ik snap dat alleen nooit zo goed.
pi_41485049
evenstar wat gaat je meiske hard
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_41485698
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:57 schreef Igraine het volgende:

[..]

Dat is volgens mij het standaard advies van het cb, ik snap dat alleen nooit zo goed.
Dat advies vind ik niks. Je mag er danniet heen om te troosten.
Dus het kan zo zijn dat we Kim dan ruim 2 uur of zelfs langer laten huilen. Mooi niet dus.
Ik ga wel naar het inloopspreekuur vrijdag, wie weet heeft de arts wel goede tips.

Kim heeft vandaag voor de 1e keer verse banaan gehad. Vond ze erg lekker.
En volgens mij probeerde ze vanmiddag achteruit te kruipen.
pi_41485732
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:21 schreef _evenstar_ het volgende:

Verder is ze lief, kan ze nu als je haar rchtopzet in bedje staan of aan de salonttafel en dan zelfs wat kleine voorzichtige pasjes zetten.
Na een telefoontje met cb gevraagd of ze af en toe in een loopstoeltje mocht, en het cb adviseerde ivm haar loopbehoefte en sterke been spieren dat ze 3 keer 10 minuutjes per dag in het stoeltje mocht. en daar geniet mevrouw in volle teugen van ze houdt het stoeltje alleen vast voor de ondersteuning de rest loopt ze zelf staand. dus niet zitten in het wagentje.
Arwen, wat knap zeg! Snel hoor!
  maandag 4 september 2006 @ 17:46:52 #20
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41486437
Kozakken wanneer je bij een kinderarts loopt al ligt dat iets anders als normaal gesproken. Wij moeten bij virusjes etc. ook met de Kinderarts bellen ipv de huisarts.

belana fijn dat het nu weer even beter gaat. en ik hoop en duim dat het zo blijft gaan.

Wij zijn net van het ZKh terug.
De arts heeft ons verhaal aangehoord en met een gastroentroloog overleg gehad.
In tegenstelling dat ze aan de bijvoeding moest ivm de reflux en voedingsstofopname, moet ze nu compleet bijvoedingsloos, dus puur en alleen neocate.
De Gastro. dacht nog niet direct aan coeliakie maar aan Kea/Kma en heel veel allergie-en.
Wanneer ze een jaar is krijgt ze bloedonderzoek op allergieen omdat het dan pas betrouwbaar is, en slaat deze positief uit dan volgt er een maag/darm onderzoek.
Urine moeten opvangen om haar zout opname te controleren omdat de neocate dus wel minder voedingsstoffen bevat als andere FV.
Over een maand moeten we weer op controle, het spugen zou dan minder moeten zijn en zo niet krijgt ze een ph-metrie ( zuur meting)
Ook moeten we 22 September naar de dietiste van het ZKh en blijft ze daar onder behandeling.
Ze was gelukkig wel wat beter aangekomen.
Niet veel maar haar eigen lijntje trekt ze wel door.

Best heftig dus, en doet me wel verdriet.
Dat ze op haar verjaardag niets mag hebben geen taartje heetf om mee te knoeien etc.
Er zijn veel ergere dingen dat weet ik en misschien besseft ze dat nog amper.
Maar ik denk dat jullie het gevoel wel begrijpen.
  maandag 4 september 2006 @ 17:49:31 #21
24188 Belana
kloon van belana
pi_41486533
ach jeetje evenstar, wat een toestand! dikke knuffel voor jou en Arwen!
stormy waters...
sailin'
pi_41486605
ach evenstar, wat een gedoe he
naar dat het allemaal niet gewoon lekker gaat met eten zeg..

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 4 september 2006 @ 17:54:20 #23
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41486698
Het is wel beter zo denk ik ook, maar toch dubbel hoor zo niet wta je er van verwacht.
pi_41487936
Jeetje Evenstar, dat is balen! Maar wel fijn dat je nu bij de dietiste in het ZH mag blijven! Hoop dat het snel beter gaat met Arwen! Dikke voor allebei!

Met Ambers billetjes gaat het een heel stuk beter. Ze zijn niet meer zo vurig en ze zijn weer dicht. Verschonen nu vaker de luier en gooien er een dot maizena op en dat gaat goed!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 4 september 2006 @ 18:52:49 #25
43556 miss_dynastie
pi_41488440
Ach evenstar, wat naar Ik hoop dat Arwen baat heeft bij deze aanpak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')