Goed zeg van Sarah! Wat zijn ze snel hé?quote:Op maandag 18 september 2006 08:34 schreef CrazyMoon het volgende:
Gisteren dacht ik, ik leg Sarah eens weer op haar buik in de box, dat had ik namelijk al een tijd niet meer gedaan *schaam schaam*![]()
En ineens draaide ze haar om van buik naar rug, en niet 1 keer, maar nee hoor, elke keer als we haar op haar buik legden! dus weer een mijlpaal mn klein meid word groot..![]()
ze probeert haarzelf ook al op haar zij te draaien, dat lukt haar al een beetje, nog een klein stukje verder en dan ligt ze op haar buik.
straks weer babyzwemmen!
Afspraak voor de dietiste stond al voor vrijdag , maar ga straks de kinderarts bellen want afvallen in 2 weken tijd en dan nog best veel is niet goed. Dus even afwachten wat ze straks zeggenquote:Op maandag 18 september 2006 13:01 schreef sjak het volgende:
Baloetjuh, gefeliciteerd met je verjaardagWat zijn ze klein zeg, maar fijn dat het zo goed gaat met ze!
Fijn he Leentje dat doorslapen
Oh bah, evenstar, wat een gedoe. Moet je nu weer naar de dietiste? Sterkte!
Ja echt wel, merk aan mezelf dat ik ook meer rust heb..., effe tijd voor mijn eigen ding en wat dingen in huis doen je doet gewoon sneller wat als ze in haar bedje ligt.....quote:Op maandag 18 september 2006 13:01 schreef sjak het volgende:
Baloetjuh, gefeliciteerd met je verjaardagWat zijn ze klein zeg, maar fijn dat het zo goed gaat met ze!
Fijn he Leentje dat doorslapen
Oh bah, evenstar, wat een gedoe. Moet je nu weer naar de dietiste? Sterkte!
Mika gaat Arwen straks nog voorbijquote:
auwquote:Op maandag 18 september 2006 13:30 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Mika gaat Arwen straks nog voorbijHoop dus maar dat jullie snel iets kunnen doen aan dat afvallen van die kleine meid. Tis half 2 dus je kan bellen
![]()
Nee zo bedoel ik het helemaal niet sorryquote:Op maandag 18 september 2006 13:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
auwik weet dta je het niet zo bedoeld maar kotm wel hard aan zoiets
![]()
Het is fysiologische zoutoplossing 0,9 %. Er staat dat het ook geschikt is voor baby's.quote:Op maandag 18 september 2006 13:36 schreef _evenstar_ het volgende:
PV babytjes mogen alleen neusspray of zoutoplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |