Ow dit heb ik nog niet gedaan...
Ik ben 23 jaar
lekker jong toch? ![]()
en woon in het -voor de meeste toch- verre West-Vlaanderen. Eigenlijk bijna tegen de Franse grens. Sinds kort woon ik zo half en half samen met mijn vriend (tijdens de week in Oost-Vl bij zijn ouders, tijdens het weekend bij mijn ma in W-Vl)
Mijn nick, nou ja, ik ben niet groot dus iedereen noemt me eigenlijk nieke maar die nick was hier al gebruikt dus heb ik mijn echte naam dan maar verkleind.
Ik kom hier al een tijdje, maar ben eigenlijk begonnen op het forum met R&P en SEX. Op een bepaald moment zag ik als een flits iets over (on)vruchtbaarheid in de index staan en daarom ben ik hier eens komen piepen. Of ik echt onvruchtbaar ben, dat ga ik nooit beweren, maar de kans bestaat dat moeilijk zwanger worden ook aan mij besteed zal zijn. Ik ben ondertussen een maand gestopt met de pil om te zien of ik een eisprong kan hebben of niet. Eens ik daar uitsluitsel over weet, ga ik hopelijk terug rust kunnen vinden...
Ondertussen kan ik wel zeggen dat ik het echt een superleuk forum (waarvoor proficiat aan alle users en de mods) vind waar ik echt al veel steun en tips heb gevonden. Graag wil ik ook een luisterend oor zijn voor iedereen, maar het is soms nog wat moeilijk omdat ik nog niet helemaal weet wat er altijd bedoeld wordt met die termen. Maar ik lees me geregeld eens in in de oude topics (tussen de lesvoorbereidingen en de cursussen door...)
Voor de rest.. als je het wil weten? vraag het maar... want hier zo vertellen, ik weet zoveel wat ik kan vertellen over mezelf zodat het misschien wel wat saai zou kunnen worden