abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 19:23:25 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21929459
Stel jezelf voor in Ouder(s)

en ik gooide er weer eens een dicht!

nou ja hier verder dan maar weer.

[ Bericht 49% gewijzigd door Lois op 13-09-2004 19:39:12 ]
pi_21986437
Hoi,

Denk dat ik hier toch maar een berichtje plaats. Angel22 had me een linkje gestuurd en zit nu al 2 dagen oude berichtjes te lezen.

Ik heet Agnes, ben net 32 en woon in Ipswich, Queensland Australie. Ben hier sinds Julie 2000. Ben sinds jan2000 getrouwd met Duane, die ik via het internet heb ontmoet.
We zijn eigenlijk vanaf het begin aan het proberen om een kindje te krijgen en dat lukt dus niet helemaal geweldig. Er is bij mij de diagnose endometriose vastgesteld, waarbij allebij mijn eileiders volkomen geblokkeerd zijn. Duane heeft "lui zaad" dus zonder hulp hebben wij ongeveer 0.05% kans op success. Mijn Diagnose was gesteld in mei 2003. Deed mijn eerste IVF in November 2003 die was sucesvol maar jammer genoeg hebben we ons kindje verloren na bijna 8 weken zwangerschap. 2e IVF geen success, maar wel 15 embryos in de vriezer, dus sindsdien hebben we FRETs gedaan. De eerste was wederom weer + maar zelfde verhaal als bij de IVF: miskraam na 7 weken dit keer. Heb net een week of twee geleden een BFN (big fat negative) gehad van onze 3e FRET. Wil nu ff een paar maanden rust. Zaterdag is mijn uitgerekende datum van mijn 2e zwangerschap, en het valt me ietwat zwaar. Gaat wel weer over denk ik dan.

Verder: Ik lees graag en veel, hou van koken en van alles en nogwat. Ik werk fulltime in een helpdesk in Brisbane.

Groetjes,
Agnes
** Every cloud has a silver lining they say.... what if you are allergic to silver **
  donderdag 16 september 2004 @ 08:58:28 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21987169
Hoi Agnes, welkom hier.
Zo te lezen heb jij ook je portie wel gehad inmiddels qua zwanger worden etc.
Leuk dat je je voorgesteld hebt, en post lekker mee zou ik zeggen, als je daar een beetje aan toe bent.
pi_21987288
Hey hey " schoonzussie" van me Leuk dat je nu ook wat van je laat horen

Have fun hier op het forum... tis een leuk zooitje bij elkaar
pi_22006623
Ik zal me dan ook maar even voorstellen.

Mijn nickname hier is Nanny en elders op het net Nanda.
Mijn naam in real live is Armanda, ben 33 jaar en moeder van Quinty.
Heb op dit moment (weer) een relatie met de vader van Quinty.
Als je alles bij elkaar opteld dan zijn we twaalf jaar bij elkaar, maar zijn
sinds 2003 gescheiden.
Quinty is verwekt tijdens een halve ivf poging.
Die poging is afgebroken en werd een IUI poging.

Groetjes Nanny
pi_22006854
quote:
Op donderdag 16 september 2004 23:06 schreef Nanny het volgende:
Ik zal me dan ook maar even voorstellen.
Mijn nickname hier is Nanny en elders op het net Nanda.
Mijn naam in real live is Armanda, ben 33 jaar en moeder van Quinty.
Heb op dit moment (weer) een relatie met de vader van Quinty.
Als je alles bij elkaar opteld dan zijn we twaalf jaar bij elkaar, maar zijn
sinds 2003 gescheiden.
Quinty is verwekt tijdens een halve ivf poging.
Die poging is afgebroken en werd een IUI poging.
Groetjes Nanny

Ik vraag me af of ik me eigenlijk ooit wel netjes hebt voorgesteld hiero??
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_22007489
quote:
Op donderdag 16 september 2004 23:13 schreef Luckepuk het volgende:

[..]

Ik vraag me af of ik me eigenlijk ooit wel netjes hebt voorgesteld hiero??
pi_22007902
Zal ik ook maar dan?

Ik ben Funnie, en ik het echte leven heet ik gewoon Annemiek. Ik heb 1 dochter van 13 (Naomi) en 1 zoon van 10 (Igor) Ik had ook endometriose dat ik vastgesteld toen ik 18 was.Na herstel van operatie, kreeg ik dan ook te horen van de nadelen van Endometriose. En heb een hormoon kuur gehad. En toen ik 19 was zwanger geraakt van onze dochter Jong, maar zeer blij en ze was zeeer gewenst! Want wij haden verwacht dat we jaren moesten wachten. Voor het raak zou zijn.
Vandaar zo vroeg gestopt met de pil.

Ik ben erg veel in oud. Maar post niet altijd mee, omdat mijn kids alweer zo groot zijn.
Maar lurk erg veel . Maar bij deze dus mijzelf alsnog ff voorgesteld.
pi_22012305
Welkom Agnes, Nanny en Funnie.
  maandag 20 september 2004 @ 11:41:52 #10
103793 kozakken
Living the life
pi_22077508
Ik lurk nu al zo'n tijd dat ik vind dat ik nu ook maar eens actief wat moet gaan melden. Danyel was de aanleiding om mijn "ano" status op te geven. Juist het samen meeleven doet me zo goed.

Ik ben kozakken (of gewoon Annemarie). Getrouwd en op 25 maart zijn we de trotse ouders van onze zoon Jonne geworden.

Zwangerschap ging best aardig op wat "kleinigheidjes" zoals bekkeninstabiliteit en 15 dagen over tijd daargelaten. Jonne groeit als kool is en momenteel bijzonder verkouden. Dus dat was een druk nachtje! Veel van jullie zijn dus niet meer nieuw voor mij, maar ik ben nog wel nieuw voor jullie!

[ Bericht 6% gewijzigd door kozakken op 20-09-2004 11:49:48 ]
pi_22105551
quote:
Nickname: jellyrose
Naam IRL: Maaike
Leeftijd: 24 jaar, in Aug word ik 25
FOK status: Post hier en daar.. veel lurkend in OUD
Werk: Super typgeit in de telecom branche
Verliefd, Verloofd, Getrouwd? Over 17 dagen ben ik getrouwd met m'n import bruidegom!
Kinderen: Nog niet..
Huisdieren: 2 poezen, Loki Bartleby en Ku Boes
Hobby's waterpolo, lezen, voetbal (kijken), films etc.
Toekomst: in OUD Ik wil dolgraag kinderen.. maar eerst trouwen en verhuizen.. alhoewel we allebei een 'ongelukje' helemaal niet erg zouden vinden stop ik pas over een paar maanden met de pil.. dus tegen die tijd zal ik wel wat actiever hier aanwezig zijn!
Nou ja, dat schreef ik dus in Februari.. het is nu September en we zijn een beetje begonnen met klussen, alhoewel nog niet zo actief dat ik echt bijhoud wanneer ik een ei gelegd heb enzo. Ik moet deze week bezoek krijgen van de rode brigade, dus vanaf dan ga ik het eens bijhouden en posten in "wachten op een streepje"!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  Jubileum moderator dinsdag 21 september 2004 @ 20:05:15 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22112417
Agnes en Nanny en Funnie en Kozakken van harte welkom hier

jellyrose welkom terug en tot snel in het 2e streepje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 21 september 2004 @ 20:40:09 #13
24188 Belana
kloon van belana
pi_22113456
Nou, hallo allemaal dan!
stormy waters...
sailin'
pi_23436627
schopje
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 19 november 2004 @ 23:26:54 #15
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23437928
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 22:43 schreef Jelief het volgende:
schopje
auw
... ♥ ik mis je ♥
pi_23445721
Hallo mensen, ik had nog nooit van fok gehoord totdat phluphy zwanger werd en ik mee ben gaan lurken.
Door allerlei omstandigheden heb ik nu pas tijd om fok echt te ontdekken en ik vind het hartstikke leuk.
Mijn naam is Patries (40 jaar), ik woon in Zuid-Limburg, heb een dochter van bijna 14 (helaas door allerlei problemen een jaartje het huis uit) en een dochter van 10. Mijn dochters hebben nog een halfzus van 22 (mijn ex-stiefdochter dus want ik ben alweer een aantal jaren alleen) Voor mijn gevoel heb ik dus gewoon 3 dochters en ik hoop dat de oudste snel mama wordt zodat ik oma wordt.
Phluphy is mijn zusje en Danyel mijn neefje en we zijn apetrots op ze (zeker ook op Jeroen)
achter elke traan die blinkt, schuilt een glimlach van herinnering
  zaterdag 20 november 2004 @ 14:05:16 #17
103793 kozakken
Living the life
pi_23445770
Hoi Babsie.babsie. Leuk dat je ook actief mee komt doen!
pi_23467589
Hoi newbies en lurkers, leuk jullie hier waar te nemen!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24438089
Hallo iedereen

Ik lurk voor m'n gevoel al eeuwen op Fok, maar met het registreren heb ik niet echt haast gemaakt

Misschien een beetje raar dat ik mezelf in dit subforum wil voorstellen, want mijn enige band met ouders tot nu toe is dat ik er twee heb Maar ik lees (en leef) al een tijdje mee, vooral met de dames die wachten op de streepjes/plusjes. En al die superlieve reacties bij de geboorte van Danyel vond ik echt top

Maar goed, het moet een voorstelpost worden, also: ik ben twintig, ben derdejaars studente Nederlands in Leiden. Ik heb zoals gezegd zelf geen kinderen, maar ik heb wel een enorme stapel neefjes en nichtjes in alle soorten en maten.
pi_24438231
welkom Jentin! met je neefjes en nichtjes mag je Trotse Ooms en Tantes - Deel 4 hier spammen (ik zou wel even toestemming vragen aan je broer/zus)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 9 januari 2005 @ 18:57:30 #21
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_24488495
Mijn voorstelbericht (een beetje laat, maar toch): (Misschien verveel ik me een beetje )

Mijn nickname is Oxymoron en mijn echte naam geef ik liever niet prijs. Ik ben 19 jaar oud (april 1985) en ik lees en post in ouders sinds ik er een topic over (ouders van) kinderen met autisme begonnen ben. Daar is nu al een deeltje 2 van dus blijkbaar was er behoefte aan .
Ik heb zelf geen kinderen en wil ze ook niet. Ook geen partner, en die wil ik ook niet. Wat ik wel heb is een heleboel ervaringen en meningen over met name onderwijs en handicaps en ontwikkelingsstoornissen als autisme. Dat komt omdat ik zelf een autist ben. Mijn woonsituatie is dat ik woon in een instelling, in een groep met 5 andere autisten.
Leuk feitje: mede door het foto en filmjestopic in OUD heb ik mijn afschuw voor kinderen een beetje los kunnen laten.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zondag 9 januari 2005 @ 19:09:00 #22
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24488735
Ik vraag me af of ik me officieel wel eens voorgesteld heb??
Bedenk me dat ik dat best eens even kan doen.
Ik ben een meid van 27. Echte naam laat ik liever achterwege .... Mijn username is niet echt toepasselijk en ik vraag me vanaf het begin af aan al af hoe ik die kan wijzigen en waarom ik m ooit genomen heb. Wie weet neem ik binnenkort een clone.
Ik kom van boven de rivieren maar woon al weer veel te lang in het brabantse ....
Graag zou ik verhuizen naar iets leuks rondom Rotterdan, Den Haag, Zoetermeer ofzo.

Ik kom hier nu al een tijd en post ookal enige tijd in OUD en dan voornamelijk in het 2e streepjes-topic, hoewle ik me de laatste tijd wat vaker laat zijn in Als zwanger worden moeilijk gaat oid en sinds het gedoe rondom "kliekjesvorming" ben ik me ook wat tussen de echte ouders gaan mengen in allerlei andere topics.

Sinds januari 2003 zijn we bezig proberen zwanger te worden maar dat wil dus niet echt lukken. Hoop dat jullie er allemaal getuige van mogen zijn wanneer ik mijn 2e streepje plas (virtueel dan hé)

Dit was het zo'n beetje, je leert me vanzelf wel kennen geloof ik......
pi_24493120
Ow dit heb ik nog niet gedaan...

Ik ben 23 jaar lekker jong toch? en woon in het -voor de meeste toch- verre West-Vlaanderen. Eigenlijk bijna tegen de Franse grens. Sinds kort woon ik zo half en half samen met mijn vriend (tijdens de week in Oost-Vl bij zijn ouders, tijdens het weekend bij mijn ma in W-Vl)
Mijn nick, nou ja, ik ben niet groot dus iedereen noemt me eigenlijk nieke maar die nick was hier al gebruikt dus heb ik mijn echte naam dan maar verkleind.

Ik kom hier al een tijdje, maar ben eigenlijk begonnen op het forum met R&P en SEX. Op een bepaald moment zag ik als een flits iets over (on)vruchtbaarheid in de index staan en daarom ben ik hier eens komen piepen. Of ik echt onvruchtbaar ben, dat ga ik nooit beweren, maar de kans bestaat dat moeilijk zwanger worden ook aan mij besteed zal zijn. Ik ben ondertussen een maand gestopt met de pil om te zien of ik een eisprong kan hebben of niet. Eens ik daar uitsluitsel over weet, ga ik hopelijk terug rust kunnen vinden...

Ondertussen kan ik wel zeggen dat ik het echt een superleuk forum (waarvoor proficiat aan alle users en de mods) vind waar ik echt al veel steun en tips heb gevonden. Graag wil ik ook een luisterend oor zijn voor iedereen, maar het is soms nog wat moeilijk omdat ik nog niet helemaal weet wat er altijd bedoeld wordt met die termen. Maar ik lees me geregeld eens in in de oude topics (tussen de lesvoorbereidingen en de cursussen door...)

Voor de rest.. als je het wil weten? vraag het maar... want hier zo vertellen, ik weet zoveel wat ik kan vertellen over mezelf zodat het misschien wel wat saai zou kunnen worden
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:37:01 #24
156412 hestria
erg gastvrij
pi_41041024
Nou ik zal me even voorstellen,

ik ben Hestria(esther), ik ben zelf 24 jaar, ik ben sinds 8 maart 2005 mama van een mooie vrolijke meid Michelle, die nu dus 17 maandjes oud is, Ik heb me handen vol aan haar, ze klimt overal op, haar mondje staat nooit stil(helaas is het meeste nog chinees ofzo), en kan helemaal in een deuk liggen. Nou dat was het zo wel een beetje, Oja we zijn ondertussen druk aan het klussen voor een broertje/zusje voor michelle, dat wil alleen nog niet zo lukken.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:51:56 #25
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41041500
Ik zal mezelf dan ook voorstellen. Ik ben Chacama. Moeder van een peuter van 3 en inmiddels zwanger van de tweede. Deze wordt eind november/begin december verwacht. In het dagelijks ben ik werkzaam in ons eigen bedrijf. Hierdoor is onze dochter veel bij de oppas, maar gelukkig is ze daar net zo thuis als in haar eigen huis. Dus dat scheelt een hoop zorgen.
Ik ben aan FOK!/OUD verslaafd geraakt dankij Sjeen. Maar ben wel erg blij dat ik hier zit. Ik heb veel steun in Z&G en zie veel herkenning bij de peuters....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')