abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 januari 2004 @ 17:02:41 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_16225274
Naar aanleiding van Sfeerdip in OUD

Ik heb er geen problemen mee om me voor te stellen, en zo las ik andere mensen ook niet... We kunnen denk ik ook gewoon iedereen die gelegenheid geven dacht ik...
Dus als je je wil voorstellen, ga hier je gang!

TS begint:

Ik ben Troel, in het dagelijks leven luister ik voornamelijk naar Frédérique of Fred. Ik ben 21 jaar en heb een lief vriendje, Bert. Ik studeer aan de Pabo en ben gek op kinderen. Ik vind mezelf echter nog te jong om eraan te beginnen, bovendien wil ik eerst mijn studie afmaken.
Ik heb over veel dingen wel een mening, maar zal lang niet altijd deze duidelijk maken. Ik lees eigenlijk alle topics wel in ouders. Natuurlijk zit ik ook op #ouders op IRC.

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16225319
laat maar ik dacht dat ik in onzin zat O_o

[Dit bericht is gewijzigd door Intxaurraga op 13-01-2004 17:04]

pi_16225358
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 17:03 schreef Intxaurraga het volgende:
hoi, ik ben erik, als ik meer over mezelf vertel moet ik je helaas vermoorden op bevel van de staat.
Bastian en ditto.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 17:05:49 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_16225395
Ok, het is dus wel een serieus topic... Dus de andere mensen mogen wat mij betreft weer rechtsomkeerd maken als ze in dit topic komen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16225439
Ik ben Joost en ik ben niet veel ouder dan de rest hier.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  † In Memoriam † dinsdag 13 januari 2004 @ 17:48:16 #6
43556 miss_dynastie
pi_16226699
Goed idee, Troel

miss_dynastie hier, in het dagelijks leven beter bekend als Mila. Sinds ietsje meer dan 2 1/2 jaar een relatie met Dennis en in april wonen we alweer twee jaar samen . Ik ben negentien jaar, tweedejaars rechten studente en dol op kinderen . Zelfde verhaal als bij Troel, er zijn heel veel redenen om graag een kindje te wensen, maar nog meer 'verstandige' redenen om het voorlopig niet te doen. Voorlopig leef ik mijn moedergevoelens dus ook uit op de lieve kindertjes van Fok! en niet te vergeten onze drie dieren, Charlotte Naomi (vogel), Carlijn Amber (konijn) en Yian Robbe (kater). Als jullie meer willen weten, vraag je maar

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 januari 2004 @ 17:48:40 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16226711
Ik ben Renée, 41, mama van Christan (3) en partner van qltel (Frank, 38). Wij wonen niet samen maar zijn wel elk weekend en elke vakantie bij elkaar. Allebei gebonden aan onze woonplaats door familie en werk, maar het bevalt ons goed zo

Ik werk 32 uur per week bij een energiebedrijf en daarnaast beheer ik enkele mailinglists voor alleenstaande (wens)moeders. Verdere hobby's: lezen, internetten (duh), zwemmen en op vakantie gaan

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16226915
Ik ben Lyndsey, 25 jaar, samenwonend met rickmans (Rick). 3 juli ben ik uitgerekend van onze eerste
  dinsdag 13 januari 2004 @ 18:31:26 #9
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_16228104
ik ben in het dagelijks leven esther, 17 jaar en eerstejaars student wiskunde (wat me helaas niet zo bevalt, zodat ik volgend jaar hopelijk geneeskunde student ben).
Verder sluit ik mij volledig aan bij miss_dynastie, ik ben nog een beetje erg jong maar wel dol op kinderen.

Meestal lurk ik hier gewoon, maar af en toe post ik ook wel eens wat.

imagination is more important than knowledge
  dinsdag 13 januari 2004 @ 18:46:39 #10
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16228535
Ik ben dus Tan, andere nick's van mij op i-net zijn: ik_zei_de_gek, Kiki en Isilindil Tasardur, mijn echte naam is Yukiko (om het makkelijker te maken )
'Tan' zou mijn achternaam zijn als mijn vader niet ooit geadopteerd was.

Ik ben 28, moeder van Cheyenne (sinds mei 1996), Chinook (sep. 1997), Jessai (maart 2002) en in april verwacht ik de vierde spruit.

Hobby's zijn: schrijven (voornamelijk fantasy en ik heb een vaste column op i-net), lezen (bijna alle genres), tekenen (surrealistisch of fantasy), films kijken (bijna alle genres), interieur (als in inrichten, dus niethet huishouden doen ) en internet (voornamelijk forumlurken, chatten is niet aan mij besteed). Uiteraard ben ik ook dol op mijn kinderen waaraan ik de meeste tijd van de dag besteed.

† In Memoriam † dinsdag 13 januari 2004 @ 18:47:12 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_16228552
Ik ben Moussy, ik ben 27 jaar en doe Miepmiep na: MIEP MIEP!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 13 januari 2004 @ 18:53:18 #12
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_16228738
Ik ben irl gewoon Danielle 28 jaar oud en woonachtig in Drenthe woon iets meer als 2 jaar saam met Berkery (Gilbert) die ik heb leren kennen via het I-net. In Maart straks alweer 3 jaar bij elkaar en in verwachting van ons eerste kindje . Die waarschijnlijk tevoorschijn gaat komen eind Juni

Ben via Berkery op Fok terecht gekomen en vindt het enorm leuk om de verhalen van mensen te lezen en of course zelf ook wat neer te typen.

dinsdag 13 januari 2004 @ 18:54:44 #13
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_16228788
Okkie, ik ben dus * bastardhost
maar laat je daar niet door afschrikken hoor. Gewoon zo overdag luister ik naar 'Papa' en wanneer onze drie kids op bed liggen naar Gerard. Afgelopen Juli alweer 32 geworden, computerfreak in hart en nieren voor zowel werk als hobby.

Papa voor Storm (2000), Sverre (2002), en Lune (2003)

Shaven..... not furred
  dinsdag 13 januari 2004 @ 19:04:35 #14
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_16229041
Ik ben dus Dutchie, mijn echte naam hou ik voor me. Dat gaat al jaren goed hier. Ben 29 jaar en word over een maandje 30.
Ik ben sinds 6 juni 2002 gelukkig getrouwd met de man waar ik al 11 jaar lief en leed meedeel. We hadden wat langer bedenktijd nodig denk ik.
Momenteel werk ik als vertegenwoordiger in de mode-branche en ik doe het met veel plezier. De vraag of ik kan blijven is best groot, aangezien mijn werkgever me liever niet in een parttime-functie ziet. Maar we zien wel.
Feit is dat ik momenteel zwanger ben van onze eerste en ben 21 juni a.s. uitgerekend.
Fok! behoort al sinds de begintijd van BB tot mijn dagelijkse leven. Ik ben 1 van de moderators van de Special: de Feestdagen. Heb destijds ook Travel opgezet, maar die is inmiddels in goede handen bij Liejannuh en Lucille. Travel is in hun handen echt tot volle bloei gekomen.
Meer weet ik even niet.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_16230243
Wat leuk dat dit topic geopend is!

Ik ben melonovy, in het echt is mijn naam Yvonne. Ik ben 25 jaar woon op de middenstip van Nederland samen met mijn vriend Remco. We hebben 27 april 2003 een dochter gekregen: Chiara.

Ik ben huismoeder, naast moederen, poetsen en fokken heb ik nog een aantal hobbies zoals fotograferen, filmen en deze bewerk ik weer een beetje op de computer... Daarnaast hou ik me graag bezig met mijn websites, www.crealab.nl en die van Chiara natuurlijk.

Ik heb de opleiding SPW in Alkmaar gedaan, de vakken die ik daar kreeg zijn zo'n beetje gelijk aan mijn intresses: opvoeding, ontwikkeling, psychologie, communicatieve vaardigheden en creatieve vakken.

Als je nu nog meer over me wil weten hoor ik het wel...

Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 13 januari 2004 @ 20:29:40 #16
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16231526
Zal ik dan ook maar de stoute schoenen aantrekken?

Ik ben Slaapmeisje ben 32 jaar en al sinds 19 april 2000 te vinden op FOK. Mijn favoriete subforum was altijd Lifestyle en The Truth is in here, totdat Slaapvriendje en ik vorig jaar juni gingen trouwen. Om mijn lichaam alvast te laten wennen aan een pilloos bestaan hebben wij besloten om per augustus 2002 de pil in de prullenbak te gooien en te gaan klussen voor kids. Helaas is dat tot op heden nog niet gelukt en daarom ben ik voornamelijk heel veel te vinden in het Wachten op een tweede streepjes-topic waar lotgenoten met elkaar kunnen mutsen over kwaaltjes, aanwijzingen voor een evt. zwangerschap en online testen

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_16231729

Ik ben ikikke, Marina, en 21 jaartjes jong,en lees sinds een tijdje mee in Ouders. Woon 3,5 jaar samen met mijn vriend waar ik bijna 5 jaar mee samen ben en stiekem zou ik ook wel een kleintje willen, maar daar wachten we nog even een tijdje mee. Vaak zul je me hier niet vinden, ik lees meestal mee, wel vind ik het erg leuk om over jullie ervaringen te lezen
Wees niet bang om langzaam te groeien, wees alleen bang om stil te staan
  dinsdag 13 januari 2004 @ 21:26:26 #18
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_16233361
Okay... ik trek ook de stoute schoenen maar aan dan :-)

Ik ben Marie/Miepes, ben 24 jaar en woon zo'n 4 jaar samen met mijn vriend. Sinds een jaar of 2 lurk ik al mee in Lifestyle, en dan vooral het z&k topic! Natuurlijk heb ik ook de overstap gedaan naar Oud en daar heb ik het ook nog naar mijn zin!

Ik wil nog even wachten met eigen kindjes, maar tegen die tijd zal ik zeker wel gaan posten hier!!!
*al die kindjes erg lief vind*

18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 13 januari 2004 @ 21:29:13 #19
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16233454
ik zal me ook voorstellen, maar dan doe ik het op een makkelijkere manier, namelijk met een link naar mijn fotoboek pagina. Anders moet ik het verhaal wat daar al staat nog een keer hier typen.
patat ftw :)
pi_16233509
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 21:29 schreef daniman het volgende:
ik zal me ook voorstellen, maar dan doe ik het op een makkelijkere manier, namelijk met een link naar mijn fotoboek pagina. Anders moet ik het verhaal wat daar al staat nog een keer hier typen.
ja das idd makkelijk, ik heb het net gelezen, maar misschien kun je nog even toevoegen waarom je graag in ouders komt?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16233694
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 21:26 schreef Marie79 het volgende:
...
Sinds een jaar of 2 lurk ik al mee in Lifestyle, en dan vooral het z&k topic! Natuurlijk heb ik ook de overstap gedaan naar Oud en daar heb ik het ook nog naar mijn zin!

Ik wil nog even wachten met eigen kindjes, maar tegen die tijd zal ik zeker wel gaan posten hier!!!
*al die kindjes erg lief vind*

Ik ben Dorien,24 jaar en de rest komt eigenlijk wel overeen met wat Marie schreef.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 21:41:19 #22
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16233931
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 21:30 schreef melonovy het volgende:

[..]

ja das idd makkelijk, ik heb het net gelezen, maar misschien kun je nog even toevoegen waarom je graag in ouders komt?

ohh ja dat staat daar natuurlijk niet... goed ik ben op de volgende manier op ouders gekomen:

ik zat eens op fok te kijken en zag daar opeens een forum staan die ik nog niet eerder had gezien; het ouders-forum. Ik was nieuwsgierig en wou wel eens weten wat voor topics er kwamen. Al vrij snel zag ik het leuke kinderpraatjestopic waar je soms echt dubbel om kan liggen. Na dat ik op een gegeven moment begon te posten in de speeltuinbankje-topicreeks ben ik hier blijven hangen. Ik vind het gezellig met de genen die hier ook posten en heb tot nu toe een meeting meegemaakt en die was ook beregezellig.
Verder zie ik ook wel eens topics langskomen waar ik dingen van kan leren als ik later zelf nog eens ouder wordt. Ik ben nu nog geen vader, ben zelfs vrijgezel op het moment. Eerst was ik bang dat ik daardoor hier er niet tussen zou passen, maar toen ik zag dat er meerdere mensen waren die net als mij geen ouder waren vond ik het geen probleem meer om hier dan ook te zijn.

Dit is zo'n beetje het verhaal hoe ik bij ouders terecht ben gekomen.

patat ftw :)
pi_16233947
Ik ben mallemeid, 20 jaar en woon iets langer dan een jaar samen met mijn man. Ik pas 2 ochtenden in de week op, de rest van de week doe ik nog nix, maar ik ben van plan werk te gaan zoeken voor 2 dagen erbij.
(die ook wel lurkt op fok, niet echt actieve poster, net als ik ...)

Wij zijn ongeveer een half jaartje bezig met kinderen krijgen, het lukt alleen nog niet zo.

Kinderen spreken mij onwijs aan, ik vind ze écht leuk...vandaar ook dat k hier veel lurk...Erg leuk om iedereen zijn/haar posts te lezen, alleen elke keer als ik denk van laat ik ook es iets posten dan doe ik het toch maar niet, omdat het zo debiel lijkt wat ik te melden heb..

Dit ben ik zo ongeveer

† In Memoriam † dinsdag 13 januari 2004 @ 21:44:37 #24
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16234022
Ej mallemeid, je bent van harte welkom in Wachten op een tweede streepje hoor

Verder nog even een algemene opmerking over dit topic. Wat ik voornamelijk erg leuk vind is dat er ook een aantal vaste lurkers zich hier melden, zelfs diegenen die normaal gesproken niet tot weinig posten

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_16234069
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 21:44 schreef Slaapmeisje het volgende:

Verder nog even een algemene opmerking over dit topic. Wat ik voornamelijk erg leuk vind is dat er ook een aantal vaste lurkers zich hier melden, zelfs diegenen die normaal gesproken niet tot weinig posten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')