Nog niet eens verteld dat we met Romme naar de osteopaat zijn geweest.
Niet vanwege enig ongemak, maar omdat ik graag het zekere voor het onzekere wilde nemen en erg benieuwd was hoe 'mijn' osteopaat naar Romme zou kijken.
Hij is osteopaattechnisch
![]()
helemaal goedgekeurd
![]()
Zo bijzonder om te zien hoe voorzichtig en fijntjes hij met Romme omging. Voelde een kleine discrepantie bij de darmpjes (maar niet verontrustend en heel normaal te noemen) en voorkeurshouding zag hij ook niet echt. (Niet helemaal synchroon, maar dat is eigenlijk niemand. Begreep ik)
Verder geen rare dingen. Bepaalde houding hebben we aangedragen gekregen om af en toe eens te doen en verder raadde hij aan om zo nu en dan wat water tussendoor te geven (afgekookt of barleduc oid) om 'de darmpjes vochtig te houden' en onze kleine alvast aan water te laten wennen. Zo van: jong geleerd is oud gedaan.
Was een bijzonder fijn en goed bezoek.
Kozakkenman was ook mee en heeft het wat onwennig aanschouwd. Toch raar om het zo te zien. Omdat ik al onder behandeling was geweest, was het voor mij een 'feest der herkenning
![]()
' Plus dat het goed was hem weer even te zien. Ook als afsluiter voor mezelf en mijn zwangerschaptoestanden enzo...
Verder doet Romme het heel goed. Het is niet zo dat ik vergeet te posten in goede tijden. Maar vaak is er dan gewoonweg wat minder te melden. Hij is nog 1 soms 2 keer wakker 's nachts. Maar verder lekker tevreden en groeit goed. (lijkt ons zo)
Oh ja.. en hij Lacht!!!!
![]()
Zo lief, zo leuk, zo.. zo...
En nu wat jompels voor degenen die ik met mijn korte-termijn-ik-vergeet-nog-alles geheugen boven water weet te vissen:
![]()
voor Anna en haar speentje (en dus een blije papa en mama
![]()
)
Voor Ezra die gewoonweg lekker moet groeien van z'n flesjes een
![]()
om in de spirit te blijven
Voor de nacht van Ive (oh, wat is dat toch ook een mooie naam!)
![]()
En voor Arwen wel
![]()
twee
![]()
vanwege de groei en de opluchting bij mama