abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:26:55 #201
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_42042219
wij zijn weer terug van vakantie
alles is goed gegaan

gisteren gelijk naar cb geweest voor Romijn zn 2e x prikjes arme jongen moest weer hard huilen.
meneer is een sterke meneer volgens de arts maar dat wist ik al
Romijn is nu 68 cm lang en 8700 gr.
1 maand geleden was hij 63 cm en 7550, goed gegroeid dus.
hij had vorige keer ook lastr van beetje afgeplat hoofdje aan 1 kant, ik heb nz bedje omgedraaid zodat hij naar het raam kijkt nu, en gisteren was zn hoofdje weer mooi rond. goed gedaan dus

Jetske stoere tante
  † In Memoriam † vrijdag 22 september 2006 @ 11:31:48 #202
81992 Githa
pi_42042349
Romijn, dat doe je goed vent!
Maxim ook geen last meer van zijn uitslag gehad?
Fijn dat het zo goed is gegaan op vakantie Martineke, kunnen we weer vakantie kiekjes verwachten?
Jaaaaa, ik ben dol op foto's
pi_42043346
yppy, ik zie hier de hoeveelheden bij elkaar. Anna is gemiddeld meer dan 90 gramper week aangekomen,dat is dus gewoon goed. 'Borstvoedingsbaby's komen niet heel gelijkmatig aan. Zo kan hetvoorkomen dat zeeen week niet of nauwelijks aankomen maar de week ernaineens200 gram zwaarder zijn. En in reactie op wat chacama schreef( no offense), je hoeft de arts niet tevreden te houden allen Anna en jezelf.
eenuh ik weet waar ik het over heb, Emma groeit qua gwecht niet zo hard.
Emma heeft sinds een week of twee trouwens wat nieuws. Als ik haar uit bedhaal draait ze zich nog even om en pakt een of twee kunuffels uit haar bed en neemt die mee, zo lief.
Gisteren methaar in de gezamenlijke tuin gespeeld, daar stond een glijbaantje. na een paar keer glijden zat ze onderaan, draaide zich om en probeerde om hoog te klimmen, stoer meisje hè?

Sjak wat doet Jets het goed!!!!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_42050236
Jetske wat heerlijk dat je zo goed groeit!!
en ook romijn! "wat doe je het goed" zeg!!

en yppy, wat jammer dat ze zo reageerde op het gewicht van anna.
heeft ze bij max ook gedaan toen ie nog BV kreeg, toen had ie een recht streepje op de curve zegmaar, toen zei ze ook: jaa als het de volgende keer niet beter is moet ie een extra fles (?) hoor!!
las hier later dat de groeicurve is gemaakt op kunstvoeding ofzoiets? ook zoiets raars

de laatste keer dat ik er was, moest max er perse een fles af, want hij kreeg nog veel te veel

dusse, als jij denkt dat anna het gewoon goed doet, nergens zorgen over maken.
ik moet 4 oktober meer, maar heb er ook niet echt zin in ofzo
wat ik ook zo stom vind van het CB; toen de mevrouw bij mij thuis kwam om alles uit te leggen zei ze: het is wel fijn van dit CB dat je elke keer dezelfde arts/verpleegkundige krijgt, zodat ze ook wéten wie max is.
nou daar heb ik nog niks van gemerkt, ik moet elke keer alles herhalen en uitleggen over zn 'geschiedenis' zegmaar.
in plaats van dat ze het dossier even doorlezen voordat ik daar binnenstap
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_42050545
Sarah ligt nu voor het eerst in dr campingbedje te slapen, wil haar er vast al even aan laten wennen voor zondag. Dan hebben we een verjaardag, en meestal ligt ze dan gewoon in de kinderwagenbak, maar vind die te klein worden om haar erin te laten slapen.
Meestal huilt ze om in slaap te komen, en dit keer helemaal niet!
Ze lag wat om haar heen te kijken, beetje aan de zijkantjes te voelen, en ik dacht net, ik ga weer eens bij dr kijken (heb dr deur op een kiertje) en ik zie ineens dat ze ligt te slapen hihi

misschien dat haar er altijd maar in leg (nee hoor )
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_42060216
@Crazymoon: het is weer nieuw hé? En nieuw is interessant en moet compleet verkend worden tot slaperigheid zich aandient.

Kendahl moest vandaag stil gestrekt liggen in een kunststof vorm in het ziekenhuis. Heupfoto's.
Onderlijfje bloot, ontspannen gezicht.... straaltje plas over de gehele behandeltafel... hahahaha!
'k Krijg over een paar weken telefonisch de uitslag en wat dan verder de deal is.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 22 september 2006 @ 23:39:27 #207
24188 Belana
kloon van belana
pi_42063579
hier een heel verkouden Ezraatje met pijn in zijn keeltje van het hoesten we hebben eerder op de avond maar een paracetamolletje gegeven, hij was ontroostbaar het arme kleine hompie
Nu ligt ie gelukkig lekker te slapen, hetgeen wij ook maar gaan doen.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 23 september 2006 @ 08:39:18 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_42069955
Ezra heeft lekker geslapen vanacht, dat scheelt. Maar hij heeft een roggelhoest als een ouwe kerel en zit lekker verstopt. luuf en neusspray doen hun werk wel en op zich drinkt ie gelukkig wel goed. wel zielig hoor.
hoest met de andere verkouden kindjes hier?
stormy waters...
sailin'
pi_42070011
Mijn arme kleine Irisje is ook ziek... Ze was zo zielig vannacht. Ik lag haar te voeden in bed en ze was in slaap gevallen (ik ook trouwens, maar goed) en ik wilde haar in haar wiegje leggen, maar dan begon ze steeds heel hard en heel zielig te huilen
Uiteindelijk heb ik het 02.45 uur zien worden en Iris is na een paracetamolletje wel in slaap gevallen.

Gisterenmiddag begon dit trouwens. Ik haalde haar om een uur of 3 uit haar wagen om te eten (zou pas de 2 voeding van die dag worden ) en ze voelde aan als een kachteltje. Toen ik haar temperatuurde had ze 38,3. Ze was ook de hele tijd zo zielig aan het kreunen. Meteen huisarts gebeld, ik mocht meteen komen. Blijkt ze een geIrriteerd keeltje te hebben en geirriteerde oortjes. Ze is niet verkouden gelukkig. Maar ze is duidelijk niet lekker.

Ezra, beterschap Zo sneu die kleintjes die zo hoesten!
  zaterdag 23 september 2006 @ 09:06:53 #210
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42070090
beterschap
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 23 september 2006 @ 09:08:11 #211
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42070096
martineke hopenlijk een fijne vakantie gehad
romijn jeutje hij is arwen al voorbij

Jetske stoere chick

yppy over bv laat ik over aan de deskundigen maar als ze tevreden is goed plast etc. zou ik me niet zo'n zorgen maken.

Wij zijn gisteren naar het ZKh geweest en vandaag naar de dietiste ( alleen kon ik vaak ineens niet meer posten )
  zaterdag 23 september 2006 @ 09:08:43 #212
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42070101
Donderdag egsprek met de arts gehad en ze krijgt nu weer losec beginnen met 1 maal daags 20 mg en eventueel over naar 2 maal daags.
Ze moet rond het jaar toch wel losec vrij zijn. en blijft het spugen toch nog doorgaan dan dus ph-metrie en of eventueel passage foto. Beetje vaag ze begon al over operatie en breuk middenrif maar das nog allemaal niet van toepassing dus
Ook bij het zkh was ze in gewichtafgenomen en nade hand van het gesprek vanvandaag krijgt Arwen Fantomal door elke fles voeding heen + een extra schepje voeding. Wel die 4 flessen aanhouden opmdat haar maagje meer niet aankan.
Om het plat te zeggen fokken we arwen nu een beetje op zoals ze bij opfokkippetjes doen.
Het zal geen grote zoden aan de dijk zetten maar ze zal zo wel iets aankomen in de tijd. en eventueel wordt de dosis fantomal wat verhoogd.
  zaterdag 23 september 2006 @ 09:09:19 #213
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42070109
Donderdag ook bloedgeprikt voor allergie test, want het schijnt nog niet veel uit te maken ofdat ze het nu doen of met een jaar. Deze arts was iets meer van actie geloof ik .
Ze was zo braaf en lief mijn kleine kippetje, geen kick gaf ze en ze kreeg een knuffeltje en haar eerste plesiter ben zo trots op haar. ( foto's volgen als de camera opgeladen is)
Ook vertelde ze hele verhalen tegen de arts met de nodige gekke bekkies erbij.

Vind het zo knap dat ondanks dat ze toch best veel pijn gehad heeft en nog wel heeft ze zo dapper en stoer en lief en leuk is! Verbazingwekkend eigenlijk dat we de naam arwen gekozen hadden omdat deze staat voor hoop, innerlijke kracht en pure liefde..

sorry dat het in etappes gaat maar anders kan ik niet posten
pi_42070110
Jetske, stoere meid, wat ben je lekker gegroeid

Ezra en Iris wordt maar snel beter hoor!!

En wat zei de dietiste Evenstar?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 23 september 2006 @ 09:17:34 #215
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42070165
de fantomal gaat vioa de dietiste, dinsdag telefonische afspraak
pi_42073318
Kendahl blijft een beetje modderen, maar na donderdag een huildag te hebben gehad, wordt het wel beter geloof ik.
'tis gewoon een sterke vent, alleen mag dat gesnotter en geknor van mij weleens stoppen.
pi_42074758
Wat een zieke kindjes allemaal. Hopelijk zijn ze snel weer gezond.

Schattig van Emma en de knuffels.

Pinquit, ik vind het een apart mens, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben waarbij het aankomen te weinig is. Mijn nichtje zit boven de curve en daar zegt ze niks van. Ze houdt van extreem grote kindjes denk ik. Ze hebben wat zieken begreep ik van de invalwvk die bij ons thuis kwam. Wel jammer, steeds die wisselende gezichten. Ik ben nu vastbesloten me niks wijs te laten maken door haar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_42075341
Evenstar, wat een gedoe zeg met Arwen Ik hoop maar dat er nu wat uitkomt.

Iris is er alweer helemaal overheen zeg! Om 10.30 uur hebben we haar maar wakker gemaak vanmorgen, en haar lach straalde ons tegemoet. Ze was opeens een heel ander meisje dan gisterenavond/vannacht. Temp was dan ook 36,9
pi_42076999
Temp van Kendahl schommelt tussen 36,7 en 37,8. Zo gaat het tenminste al 2 weken.
pi_42099808
Wat vinden jullie hiervan?

De uitslag gaat af en aan, het verwijnt om vervolgens weer op te vlammen
Verder is ze niet ziek ofzo. (Maar vrijdag dus wel koorts gehad)
  Jubileum moderator zondag 24 september 2006 @ 22:01:18 #221
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42099835
6e ziekte? Daar lijkt het wel op LadyS.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 24 september 2006 @ 22:03:41 #222
24188 Belana
kloon van belana
pi_42099879
tja, zoiets idd, die gaat vooraf door koorts he?
stormy waters...
sailin'
pi_42099938
Ja, zoiets dacht ik ook al.
Maar daar is geen huisarts bij nodig, toch? (ik bedoel: het kan toch vast wel wachten tot morgen? of zou ik de huisartsenpost moeten bellen?)
  Jubileum moderator zondag 24 september 2006 @ 22:11:01 #224
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42099959
Zolang ze geen hoge koorts heeft, en nog goed drinkt kan het volgens mij best wachten tot morgen hoor LadyS. Behalve als jouw intuitie het niet meer vertrouwd, dan moet je gewoon bellen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 24 september 2006 @ 22:15:03 #225
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42100047
Ach gos, of ergens allergisch voor. Maar ik ken de 6e ziekte niet uit ervaring (nooit gezien bedoel ik)
Lekker douchen!
  zondag 24 september 2006 @ 23:49:46 #226
56471 pinquit
oh my lama!
pi_42101877
agos iris!

iemand hier bekend met 'hoofdbonken'?
  zondag 24 september 2006 @ 23:53:02 #227
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_42101947
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:49 schreef pinquit het volgende:
agos iris!

iemand hier bekend met 'hoofdbonken'?
Kai doet het regelmatig in zijn slaap en hij wordt er niet eens wakker van. Als hij driftig is heeft hij er ook een handje van om met zijn hoofd tegen het dichtstbijzijnde kastdeurtje te bonken en als dat niet voorhanden is dan werkt de vloer ook prima.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 25 september 2006 @ 01:11:59 #228
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_42103818
jeutje wat een zieke kindjes. beterschap
Iris nog een extra , dat ziet er niet fijn uit.. maar snel bellen hoor!

CM, Daniël past ook haast niet meer in de kinderwagen Tis maar goed dat hij zo rustig ligt , die spring in 't veld van jou zal wel onderhand alle hoeken van de kinderwagenbak gezien hebben
Gisteren heeft hij voor het eerst in het campingbedje geslapen , en volgens opa en oma sliep hij ook als een roosje

Evenstar, jij hebt een sterke prachtmeid hoor! een naam hóórt gewoon bij een persoon, je kent haar natuurlijk al 9 maanden langer Ik hoop voor je dat ze goed aankomt!

Daniël heeft het een paar dagen met wat minder bv moeten doen omdat het even terugliep door het werken, maar hij is er alweer helemaal bij! een dikke onderkin en te krappe broekjes vertellen genoeg
Hij is gewoon écht dik! even rondlopen met hem is bekant fitness geworden. ik heb gewoon spierballen gekregen ..
  maandag 25 september 2006 @ 07:51:15 #229
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42106073
Hoe is het met Iris?
Lekker douchen!
pi_42106279
Zo op het eerste gezicht lijkt het weg te zijn. Ik kan het niet zo goed zien, ze ligt lekker te slapen en het licht is daar niet al te best. Als ik haar straks een schone luier geef zal ik haar eens goed bestuderen. Ze klinkt wel een beetje verkouden volgens mij

Iris past ook bijna niet meer in haar wiegje, maar voor een ledikantje is geen plek hier ben ik bang
  maandag 25 september 2006 @ 09:11:46 #231
108648 cattie
lieve moeder
pi_42106684
Wat een goed groeiende kindjes! Ik heb gisteren Ive's gaderobe omgeruild, maat 56 eruit en 62 erin, hij wordt ook al zo snel groot!

Belana, hoe gaat het nou met Ezra met drinken? Dat wilde ik gisteren nog vragen, maar het kwam er niet van. Ik wordt nogal verlegen in grote groepen. Hij ziet er in ieder geval lekker uit!
  maandag 25 september 2006 @ 09:18:32 #232
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42106757
Cattie daarom vond ik het ook zo stoer dat je in je eentje gekomen bent.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 25 september 2006 @ 09:22:30 #233
108648 cattie
lieve moeder
pi_42106794
Laat ik zeggen dat ik gisteren een paar hele grote obstakels van mezelf heb overwonnen, waar ik heel blij mee ben, want ik vond het heel erg leuk! Maar af en toe viel ik gewoon even stil.
En ontopic: Wat is Cas ook een mooie grote vent zeg!
pi_42107001
Pfff, hier is vandaag een ventje opgestaan met slechte zin en geen zin om zichzelf te amuseren. Donderdag naar het CB, heb het idee dat hij ontzettend veel is aangekomen, mag ook wel want de 6740 van half augustus was niet zoveel voor een kindje van 7,5 maand. Woensdag is hij alweer negen maanden.
Zaterdag heeft hij voor het eerst in het fietsstoeltje gezeten, hij vod het proefritje door de straat zo leuk dat hij niet uit het stoeltje wilde. Merlijn heeft er wel een handje van om in het fietsstoeltje superrelaxed te gaan zitten, is dus half onderuit gezakt. Doet hij ook in de buggy of de kinderstoel dat maakt niet uit. Relaxt zijn is volgens mij wel vaak zin motto als hij verplicht rust moet nemen naast de drukke momenten van hem.
pi_42108150
Evenstar, ik wil nog even zeggen dat ik Arwen er gewoon goed uit vond zien gisteren. Hoe zwaar enhoe lang is ze nu, ik wil het wel eens vergelijken met Emma. Iegenlijk om jou een hart onder de riem te steken, dat je meissie het gewoon goed doet...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 25 september 2006 @ 11:07:13 #236
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42108294
Dankje , ze ziet er gelukkig ook weer beter uit de losec doet zijn werk en denk dat de helft al scheelt.
Qua gewicht heb ik misschien niets te klagen als ik kijk naar het gewicht van merlijn 1 en van emma.
maar ik ben gewoon zo bang nu met alleen wat ze nu binnen krijgt ze wel heel mager gaat worden.
Misschien lig ik er wel te snel bovenop , maar wij zien ook dat ze vaak zo;n pijn heeft. Een ander zal dat minder snel zien. Logisch ook
Ik hoop gewoon dat ze blijft zoals ze nu is en al komt ze niet veel aan zolang ze niet afvalt ben ik al blij.
  maandag 25 september 2006 @ 11:14:33 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42108389
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:18 schreef dutchie het volgende:
Cattie daarom vond ik het ook zo stoer dat je in je eentje gekomen bent.
Echt wel!
En Ive is echt een schatje!
  maandag 25 september 2006 @ 11:20:08 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_42108482
cattie, ik vond jou ook heel stoer en ik vind je een hele lieve mama voor Ive en mèn wat is ie leuk
Met Ezra en het eten gaat het wel... met grotere speen is ie beter gaan drinken iig, maar het is geen grote eter. Nou ja, zolang ie groeit is het goed!

En Cas is ook zo'n hompie zo leuk om die beebjes in het echt te zien

Ik vond Arwen er ook goed uit zien evenstar! (ben er niet eens aan toe gekomen je gedag te zeggen )
stormy waters...
sailin'
pi_42108563
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Dankje , ze ziet er gelukkig ook weer beter uit de losec doet zijn werk en denk dat de helft al scheelt.
Qua gewicht heb ik misschien niets te klagen als ik kijk naar het gewicht van merlijn 1 en van emma.
maar ik ben gewoon zo bang nu met alleen wat ze nu binnen krijgt ze wel heel mager gaat worden.
Misschien lig ik er wel te snel bovenop , maar wij zien ook dat ze vaak zo;n pijn heeft. Een ander zal dat minder snel zien. Logisch ook
Ik hoop gewoon dat ze blijft zoals ze nu is en al komt ze niet veel aan zolang ze niet afvalt ben ik al blij.
Hey meis, ik wou nog wel ff zeggen dat Arwen echt een heerlijk rustig kindje is! Je kan d'r echt neerleggen en ze vermaakt zich wel, volgens mij, toch? Lieverd hoor!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 25 september 2006 @ 11:46:16 #240
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42108929
Ive was echt lief, ik heb dat geloof ik wel een paar keer gezegd. En de mama van Ive viond ik ook heel lief!

Jetske was zwaar onder de indruk van gisteren, toen ze eindelijk na behoorlijk wat mokken in slaap is gevallen heeft ze geslapen als een os. Ze viel gisteren om 19.30 in slaap, we hebben haar om 23.30 en vanochtend om 6.30 wakker gemaakt om wat te eten en uiteindelijk werd ze net om 10.15 wakker. Nu ligt ze alweer te slapen in de box
Lekker douchen!
  maandag 25 september 2006 @ 11:58:17 #241
108648 cattie
lieve moeder
pi_42109091
Als jullie nog even zo door gaan, blijf ik de hele dag blozen! Jullie zijn ook lief!

Jetske is ook een schatje, echt een meisjes baby! Dat vond ik heel leuk om te zien, dat je bij de baby's echt wel kon zien of het een jongen of een meisje is.
Ive was ook onder de indruk, hij moest gisteren echt alles nog verwerken, het in slaap vallen was daardoor moeilijk, maar sliep vervolgens ook goed! En nu alweer!
pi_42109491
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:53 schreef m@x het volgende:

[..]

Kai doet het regelmatig in zijn slaap en hij wordt er niet eens wakker van. Als hij driftig is heeft hij er ook een handje van om met zijn hoofd tegen het dichtstbijzijnde kastdeurtje te bonken en als dat niet voorhanden is dan werkt de vloer ook prima.
niks mis mee dus?

max doet het ook. tegen de spiegel, tegen zijn bedje, tegen mijn hoofd , vind ie lekker ofzo
nog niet meegemaakt dat ie het deed als ie driftig is
  maandag 25 september 2006 @ 12:21:28 #243
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42109521
Pinquit, hier wel een leuk/duidelijk artikel over bonken met het hoofd:
http://www.opvoedadvies.nl/hoofdbonken.htm
Lekker douchen!
pi_42109539
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:21 schreef sjak het volgende:
Pinquit, hier wel een leuk/duidelijk artikel over bonken met het hoofd:
http://www.opvoedadvies.nl/hoofdbonken.htm
dankje sjak!
pi_42116200
Ik heb hier ook geen hoge pet meer op van het CB.
Merel is s'avonds wakker en wil dan gewoon niet in haar eigen bedje liggen om te slapen. Nee ik moest Merel toch vooral goed duidelijk maken dat ze toch echt in haar bedje moest slapen en haar een half uur laten huilen , dan verschonen , een flesje geven en tuttelen en dan terug in bed leggen. En als ze dan weer begon te huilen vooral dat ritueel weer herhalen keer op keer tot ze wel van plan was om te gaan slapen. Terwijl ze verder echt geen moeite heeft met slapen in haar eigen bedje.
Vandaag in het ziekenhuis kregen we weer hele andere dingen te horen , nee vooral je kindje niet te lang laten huilen , dan gaat het zich overstrekken en raakt het overstuur. Maximaal 5 min. en dat was al lang en dan gewoon even troosten door even te laten weten dat je er bent dmv. je stem of je handen of haar even tegen me aanhouden en dan weer terug leggen.

Met 4 weken kunnen we niet eens terecht bij het CB want het is te druk dus mag Merel pas met 8 weken komen en dan ook meteen voor haar 1e prikje. Maar om haar gewicht enigzins in de gaten te kunnen houden had ik het toch wel fijn gevonden als ze haar tussendoor nog hadden kunnen wegen.
Maar dat laten we nu wel in het ziekenhuis doen waar we zoals het er nu voorstaat toch elke week wel zullen komen ivm. baby massage voor Merel.
Vandaag was ze 3400 gram!
pi_42117483
vervelend is dat hè Xanthe, al die tegengestelde berichten. Ronja slaapt ook 'savonds echt niet in d'r bedje. Nou prima, dan is ze lekker in de huiskamer en slaapt ze hazenslaapjes in het wipstoeltje.

Overigens zijn wij vandaag ook voor het eerst naar het CB geweest. Mevrouw is lekker gegroeid, ze is nu 54 cm lang en weegt 5700 gram! Alles was verder gelukkig goed, en we hebben nog uitgebreid met de arts kunnen overleggen over het verlaat vaccineren.

En nu hoor ik achter al vijf minuten lang een kind uitgebreid haar luier vol ratelen, praise the lord dat dat nú pas gebeurt en niet een uur geleden
pi_42118748
Ja erg vervelend zijn die tegenstrijdige adviezen. Ik voelde me vandaag ook echt een slechte moeder omdat ik de afgelopen dagen Merel dus wel een half uur had laten huilen met pijn in mijn hart , maar ja als ik daardoor haar de avonden (en dus ook het begin van de nacht) in een normaler ritme zou krijgen moest ik dat er toch voor over hebben? Dan zou het toch heel snel goed komen?
We doen het nu dus direct niet meer en hoe kon ik toch zo dom zijn om klakkeloos het advies van de verpleegkundige aannemen van het CB? Ik ben enorm blij met de adviezen die we vanuit het ziekenhuis krijgen en die we direct in praktijk kunnen brengen. Het heeft niet alleen met massage te maken , maar ook de gebaren van hun handjes en wat de betekenissen zijn en bepaalde houdingen over hoe je je kindje het beste kunt oppakken en dragen ed. nou klinkt dat laatste erg sullig , maar heel veel mensen (incl. ik zelf) doen dit toch nog op een verkeerde manier dus het was best leerzaam.
pi_42119157
Een vriendin van me had ook dat advies gekregen van een half uur laten huilen. Heeft ze niet gedaan. Dat is echt veel te lang voor die kleintjes.

Dat is groot owlet! Anna is 52 cm en nog geen 3500 gram.

Zaterdag kwam is Kady tegen. Wel een schatje hoor.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_42122226
ik kwam een paar weken geleden EW tegen, zonder kady jammer genoeg

was in de hema, opeens komt er een vrouw naar me toe en zegt: je mag best een meeting organiseren op de kinderboerderij hoor!

schrok me rot
pi_42122266
max bleef gisteren zo netjes op de weegschaal zitten onze personenweegschaal in de badkamer
9.4 kg mijn bollegijs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')