misschien stonden er nog wel belangrijke dingen in?quote:Op maandag 11 september 2006 20:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
beter dat dan dat de hele wereld er nog doorheen kan pluizen
daarom heeft deesje ook de eer dat ik hier postquote:Op maandag 11 september 2006 20:19 schreef puntoortje het volgende:
deesje was eerder
Je had ook zn PW kunnen veranderen.quote:Op maandag 11 september 2006 20:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
beter dat dan dat de hele wereld er nog doorheen kan pluizen
Ja, had ie er zelf nooit meer ingekomenquote:Op maandag 11 september 2006 20:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je had ook zn PW kunnen veranderen.
quote:Op maandag 11 september 2006 20:20 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja, had ie er zelf nooit meer ingekomen![]()
bij hotmail heb je altijd de geheime vraag nogquote:Op maandag 11 september 2006 20:20 schreef Timon223 het volgende:
[..]
kan je proberenquote:Op maandag 11 september 2006 20:18 schreef natronic het volgende:
[..]
mail adres van SabinasPuppiesRule
van zijn pinda ?quote:Op maandag 11 september 2006 20:21 schreef miraculeus het volgende:
Hij zit ook op hyves, daar hebben verschillende mensen al foto's van zijn pinda achtergelaten, dat vind ik nou pas hilarisch
http://etienne-meulhof.hyves.nl/
lekker snel is ie nietquote:Op maandag 11 september 2006 20:21 schreef miraculeus het volgende:
Hij zit ook op hyves, daar hebben verschillende mensen al foto's van zijn pinda achtergelaten, dat vind ik nou pas hilarisch
http://etienne-meulhof.hyves.nl/
Je kunt er niet meer inkomen, er is te vaak geprobeerd zegt ie hierquote:Op maandag 11 september 2006 20:20 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja, ok.. met je eens, even niet aan gedachtquote:Op maandag 11 september 2006 20:22 schreef miraculeus het volgende:
[..]
bij hotmail heb je altijd de geheime vraag nog
Hyves is altijd traag.quote:Op maandag 11 september 2006 20:23 schreef Bocaj het volgende:
100 duizend mensen zitten nu te kijken op hyves
Inderdaad, net zo traag als FOK..quote:Op maandag 11 september 2006 20:23 schreef Bocaj het volgende:
100 duizend mensen zitten nu te kijken op hyves
Geheime vraag: Wie haat ik het meest?quote:Op maandag 11 september 2006 20:23 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja, ok.. met je eens, even niet aan gedacht![]()
Is dat 'm echt.quote:Op maandag 11 september 2006 20:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Geheime vraag: Wie haat ik het meest?
Geheime vraag: Voornaam van mijn vaderquote:Op maandag 11 september 2006 20:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Geheime vraag: Wie haat ik het meest?
Is de echte.quote:Vraag:
Geboorteplaats van moeder
Ssst.quote:
www.talpa.tv..quote:Op maandag 11 september 2006 20:26 schreef Veulen het volgende:
Geen streams? Nieuwe tacktiek zodat we filmpjes gaan kopen?
Zeg mensen gaan jullie me goed op de hoogte houden van de live? Ik heb namelijk geen tv.
Ik mis hem ook niet echt hoor. Ja op die 15-17 avonden in het jaar dat er BB live is. Maar daar ga ik geen tv voor kopen natuurlijk.quote:
http://str3.talpa.tv/livestream1 ...ff plakken in mediaplayer ofzoquote:Op maandag 11 september 2006 20:26 schreef Veulen het volgende:
Geen streams? Nieuwe tacktiek zodat we filmpjes gaan kopen?
Zeg mensen gaan jullie me goed op de hoogte houden van de live? Ik heb namelijk geen tv.
Oh, die!quote:Op maandag 11 september 2006 20:29 schreef K2u het volgende:
[..]
www.talpa.tv..
Kun je gewoon Live Talpa kijken..
Doet het hier wel, itt bb streams.
Nou hoop ik helemaal dat Hilde moet blijven.quote:Op maandag 11 september 2006 20:43 schreef intoyou het volgende:
eerst krijgen ze een weekopdracht en daarna mag er pas iemand uit? vaag
Ach ja, je intelligentie moet toch ergens vandaan komen. (ofwel, dat proberen ze te compenseren dvm wat meer inhoud aan de voorgevel)quote:Op maandag 11 september 2006 20:44 schreef remboy het volgende:
volgens mij heeft heel de familie van hilda en milca siliconen aangeschaft ook dat jongere zusje heeft ze damn wat nasty zijn ze
Ik welquote:Op maandag 11 september 2006 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
hebben jullie streams?
Volhouden !quote:
...uche...ik is een zij...quote:
verrek ik ben benieuwd naar wat hij te zeggen heeft,quote:Op maandag 11 september 2006 21:08 schreef wolferl het volgende:
Waar is Barry in de studio.
Barry is toch kerol van sabrina??quote:Op maandag 11 september 2006 21:08 schreef wolferl het volgende:
Waar is Barry in de studio.
Met knokploeg.quote:Op maandag 11 september 2006 21:11 schreef miraculeus het volgende:
[..]
verrek ik ben benieuwd naar wat hij te zeggen heeft,
die zal toch wel komen?
Nee Barry is een jaloerse FreeFighter.quote:Op maandag 11 september 2006 21:12 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Barry is toch kerol van sabrina??
Die is geloof ik soldaatje en uitgezonden..weet niet zeker of ut is zo egr met me en ik het ut gedroomt![]()
Kut fok..... (langzaam)quote:Op maandag 11 september 2006 21:11 schreef wolferl het volgende:
Kut streams, Kut BB, Kut John de Mol.
Barry is toch marinier?, er zat wel een kaalgeschoren gast op het hoekie vanéén van die banken (helemaal links). Misschien is dat Barry.quote:Op maandag 11 september 2006 21:11 schreef miraculeus het volgende:
[..]
verrek ik ben benieuwd naar wat hij te zeggen heeft,
die zal toch wel komen?
Wat dan, dan weet ik ook weer alles...quote:Op maandag 11 september 2006 21:15 schreef riri het volgende:
ja,je haalt dingen door elkaar
Ik vrees dat Talpa ons wil laten betalen voor hun BB filmpjes.quote:Op maandag 11 september 2006 21:13 schreef riri het volgende:
waarom liggen die streams zo belachelijk lang plat?
waarom waren ze sowieso al de hele dag van zo ontzettend slechte kwaliteit?
slechte service hoor en dat op de dag van de liveuitzending
Maare .... geen streams dus... zijn ze allemaal kaduk???quote:Op maandag 11 september 2006 21:11 schreef wolferl het volgende:
Kut streams, Kut BB, Kut John de Mol.
Van voren of van achteren, of andersom ?quote:Op maandag 11 september 2006 21:21 schreef n1ek het volgende:
nu gaat Sabrina E10 weer troosten :x
Heeft Hummie vannacht na d'r tweede fles port besloten, vlak voor ze in het kabelhok op een stretcher neerstortte.quote:
Hoezo...quote:Op maandag 11 september 2006 21:22 schreef wolferl het volgende:
Jes, Hilde moet 72 uur wakker blijve, jeeeej.
Ben er bang voor...quote:Op maandag 11 september 2006 21:30 schreef Apie74 het volgende:
wat een klote streek om die streams nu uit te zetten. ze denken zeker dat ik nu die betaal filmpjes ga kijken![]()
Ok, zal ik doen, lolquote:Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef GeerenGoor het volgende:
Oke, zet de streams maar weer aan.....![]()
gaat echt te veel mat sabrina om denk ikquote:Op maandag 11 september 2006 21:35 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Echt een giller was dat zeg!!!![]()
![]()
owwwwwwquote:Op maandag 11 september 2006 21:25 schreef dl3b het volgende:
[..]
Heeft Hummie vannacht na d'r tweede fles port besloten, vlak voor ze in het kabelhok op een stretcher neerstortte.
Neequote:Op maandag 11 september 2006 21:39 schreef Bocaj het volgende:
Hebben we al weer beeld ergens?
kijk niet als hetquote:Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef GeerenGoor het volgende:
Oke, zet de streams maar weer aan.....![]()
Zeker !quote:Op maandag 11 september 2006 21:39 schreef GeKa het volgende:
ERG JAMMER DAT E10 NIET IS GEGAAN!!!!!
Welnee, nog ff lekker ergeren!quote:Op maandag 11 september 2006 21:39 schreef GeKa het volgende:
ERG JAMMER DAT E10 NIET IS GEGAAN!!!!!
ik vrees dat de grote keiharde weekopdracht is dat ze minder mogen slapenquote:Op maandag 11 september 2006 21:42 schreef Fronsertje het volgende:
ehm wat is die verrassing dan?
Bel Hummie evenquote:Op maandag 11 september 2006 21:42 schreef Marrije het volgende:
Waarom fixt niemand de streams??
hij moest toch samen met e10cm naar de dbk ?quote:Op maandag 11 september 2006 21:43 schreef Kinga het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Marcel het al wist. Waarom moest hij anders gisteren naar DBK? En dan zeggen dat het prive was...
ER is saai dit jaarquote:Op maandag 11 september 2006 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Welnee, nog ff lekker ergeren!
En wat moet E-10 thuis? Zijn mails lezen?
Nu de streams weer aan want anders ga ik janken. Maar eerst ER
Die zijn niet te fixen zonder 10 extra servers !quote:Op maandag 11 september 2006 21:42 schreef Marrije het volgende:
Waarom fixt niemand de streams??
Ja, hoe gaan ze die tijd in de gaten houden? Of komt dat op het grote plasmascherm??quote:Op maandag 11 september 2006 21:43 schreef Sonique het volgende:
Ik vind die weekopdracht eigenlijk best meevallen.... Het enige moeilijke is de tijd... Maar dat is zo opgelost als je weet dat de tuin 2 keer een uur open is op een dag...
Als je dat gegeven gebruikt moet het echt wel te doen zijn...
Die vent ken ik niet...quote:Op maandag 11 september 2006 21:44 schreef intoyou het volgende:
[..]
[afbeelding]
straks maak ik er nog een avater van, zodat je het NOOIT meer vergeet!
Bong was datquote:Op maandag 11 september 2006 21:47 schreef Kinga het volgende:
Wie die TT heeft verzonnen moet echt eens een engels cursus volgen...
shutted?![]()
Geen reet aan, onder dat zwarte doek staat een klok natuurlijk...quote:Op maandag 11 september 2006 21:43 schreef Sonique het volgende:
Ik vind die weekopdracht eigenlijk best meevallen.... Het enige moeilijke is de tijd... Maar dat is zo opgelost als je weet dat de tuin 2 keer een uur open is op een dag...
Als je dat gegeven gebruikt moet het echt wel te doen zijn...
Ik dacht iets te horen dat dat op het scherm ofzo zou komen.quote:Op maandag 11 september 2006 21:45 schreef GeKa het volgende:
[..]
Ja, hoe gaan ze die tijd in de gaten houden? Of komt dat op het grote plasmascherm??
Ik vind het jammer dat E10 niet met Marcel samen naar de DBK moest. Als ik BB was, had ik even de percentages aan hun laten zien, voordat hij het in z'n bolle kop krijgt dat hij populair is.
We hebben nu gewoon ontzettend commentaar op de streams.quote:Op maandag 11 september 2006 21:49 schreef Bocaj het volgende:
Misschien moesten we hier maar verder gaan zolang de streams er niet zijn...
[BB SC #15] Als god het wil...
Eitje dus....quote:Op maandag 11 september 2006 21:51 schreef Veulen het volgende:
De volgende Weekopdracht
Tijdens de Live Uitzending vertelt Bridget dat er een envelop is voor de Bewoners
Bewoners,
Jullie krijgen vanaf nu tot donderdagmiddag ÉÉN uur in totaal 15 uur slaaptijd.
Dat betekent dat jullie gezamenlijk 15 uur slaaptijd te verdelen hebben over de komende dagen en nachten.
Wanneer jullie binnen die tijd blijven is de weekkopdracht geslaagd.
Big Brother
Het klinkt ingewikkelder dan het is
De Weekopdracht duurt tot en met donderdagmiddag 13.00 uur, dat is iets meer dan 63 uur. In die 63 uur mogen zij gezamenlijk vijftien uur slapen. Valt één Bewoner in slaap, dan gaat de klok lopen. De opdracht is geslaagd als de Bewoners in die 63 uur niet over de vijftien uur slaap heen gaan. Doen ze dat wel…dan is de Weekopdracht mislukt en dat betekent dan weer het Noodrantsoen.
In de gang staat een plasmascherm met vermelding van de slaaptijd.
Wanneer de Bewoners gaan slapen moeten zij op een gouden knop drukken om bij te houden hoe lang zij slapen. Big Brother houdt dit natuurlijk ook nauwlettend in de gaten. Een klein dutje op de bank telt net zo hard mee.
Een spannende strijd tegen de slaap
Aangezien de Bewoners erg veel slapen, wordt het nog een spannende opdracht. De haan zal ze hierbij in ieder geval niet bijstaan. Of zal de stress van de exit toch voor slapeloze nachten en dagen zorgen? Misschien heeft het de Bewoners wel uitgeput. Mis geen moment van de wakkere uren van de Bewoners. Volg alles op de live streams.
Iemand geintreseert in een screenshotje ??quote:Op maandag 11 september 2006 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben nu gewoon ontzettend commentaar op de streams.![]()
ja wrijf het er nog lekker in ook!quote:Op maandag 11 september 2006 21:51 schreef Veulen het volgende:
De volgende Weekopdracht
Tijdens de Live Uitzending vertelt Bridget dat er een envelop is voor de Bewoners
Bewoners,
Jullie krijgen vanaf nu tot donderdagmiddag ÉÉN uur in totaal 15 uur slaaptijd.
Dat betekent dat jullie gezamenlijk 15 uur slaaptijd te verdelen hebben over de komende dagen en nachten.
Wanneer jullie binnen die tijd blijven is de weekkopdracht geslaagd.
Big Brother
Het klinkt ingewikkelder dan het is
De Weekopdracht duurt tot en met donderdagmiddag 13.00 uur, dat is iets meer dan 63 uur. In die 63 uur mogen zij gezamenlijk vijftien uur slapen. Valt één Bewoner in slaap, dan gaat de klok lopen. De opdracht is geslaagd als de Bewoners in die 63 uur niet over de vijftien uur slaap heen gaan. Doen ze dat wel…dan is de Weekopdracht mislukt en dat betekent dan weer het Noodrantsoen.
In de gang staat een plasmascherm met vermelding van de slaaptijd.
Wanneer de Bewoners gaan slapen moeten zij op een gouden knop drukken om bij te houden hoe lang zij slapen. Big Brother houdt dit natuurlijk ook nauwlettend in de gaten. Een klein dutje op de bank telt net zo hard mee.
Een spannende strijd tegen de slaap
Aangezien de Bewoners erg veel slapen, wordt het nog een spannende opdracht. De haan zal ze hierbij in ieder geval niet bijstaan. Of zal de stress van de exit toch voor slapeloze nachten en dagen zorgen? Misschien heeft het de Bewoners wel uitgeput. Mis geen moment van de wakkere uren van de Bewoners. Volg alles op de live streams.
quote:
Is gewoon een dikke storing... NET ALS FOK!!!!quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 21:56 schreef natronic het volgende:
denk eerder een technisch probleem bij garnier
Of hij doet heeeeeeeeeeeeeeel zielig zodat hij alle aandacht krijgt van Sabrina.quote:Op maandag 11 september 2006 22:00 schreef Sonique het volgende:
e10 zal wel boos zijn enzo...
Zal wel weer als een klein kind de boel bij elkaar schelden...
betaal streams?quote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Sonique het volgende:
liggen die betaal streams er ook uit trouwens?
betaal streams ?quote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Sonique het volgende:
En bij Sabje in haar schootje kruipen...quote:Op maandag 11 september 2006 22:00 schreef Sonique het volgende:
e10 zal wel boos zijn enzo...
Zal wel weer als een klein kind de boel bij elkaar schelden...
quote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Sonique het volgende:
had net een euro in mijn diskdrive gedaan, maar die werken ook nietquote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Sonique het volgende:
Probeer het gewoon ff zou ik zeggenquote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Sonique het volgende:
Die doen het gewoonquote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Sonique het volgende:
Ja, betaal streams. Die dingen waar je tegen betaling de hoogtepunten kan bekijken... MSN doet het niet trouwensquote:
Dat zijn geen streams, maar wmv (filmpjes dus)quote:Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, betaal streams. Die dingen waar je tegen betaling de hoogtepunten kan bekijken...
internet is vol...daarom werkt er nix meer normaal...quote:Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, betaal streams. Die dingen waar je tegen betaling de hoogtepunten kan bekijken... MSN doet het niet trouwens
Lijkt me van wel. dat zijn filmpjes, niet live. dus eigenlijk geen streams poepie.quote:Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, betaal streams. Die dingen waar je tegen betaling de hoogtepunten kan bekijken... MSN doet het niet trouwens
In principe maakt dat niets uit of de bron live of niet is, video is video...quote:Op maandag 11 september 2006 22:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Lijkt me van wel. dat zijn filmpjes, niet live. dus eigenlijk geen streams poepie.![]()
Dat kan ze zelf niet bedenken?quote:
internet is volquote:Op maandag 11 september 2006 22:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
internet is vol...daarom werkt er nix meer normaal...
Lijkt er op, FOK is ook al zo traag.quote:Op maandag 11 september 2006 22:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
internet is vol...daarom werkt er nix meer normaal...
Tuurlijk !quote:Op maandag 11 september 2006 22:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
In principe maakt dat niets uit of de bron live of niet is, video is video...
...ik geloof dat de pinpas van e10 in de portomonee van marcel zat....of andersomquote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef mijn23 het volgende:
WAt ik erg raar vind is dat marcel gister naar de dagboekkamer voor priveredenen moest komen.toen kwam hij terug ,vroeg etienne aan hem waar het over ging...alleen tegen hem zei hij:over het financiele... gisteren was etienne erg emotioneel...net of ze al afscheid aan het nemen waren bij die liedjes... zou Marcel dan toch betaald zijn om eruit te gaan en zijn bek te houden tegen de media...
En wat is hun bron ???quote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef Sonique het volgende:
De online videostreams van Talpa's Big Brother zijn sinds maandagavond (11 september) niet meer bereikbaar vanwege problemen bij de internetverbinding tussen Aalsmeer en Hilversum die geleverd worden door KPN. [bron radio.nl]
Enkele weken geleden waren alle klanten die een internetplusbellen abonnement hebben van KPN, zowel online als telefonische, ook enkele uren onbereikbaar. Het lijkt er op dat de internet netwerken van KPN steeds voller komen met dataverkeer.Consumenten en internet-TV kijkers hebben hierdoor een slechte verbinding.quote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef Sonique het volgende:
De online videostreams van Talpa's Big Brother zijn sinds maandagavond (11 september) niet meer bereikbaar vanwege problemen bij de internetverbinding tussen Aalsmeer en Hilversum die geleverd worden door KPN. [bron radio.nl]
Ik nam aan dat alle genomineerden naar de dbkamer moesten om te vertellen aan wie ze hun geld zouden laten.quote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef mijn23 het volgende:
WAt ik erg raar vind is dat marcel gister naar de dagboekkamer voor priveredenen moest komen.toen kwam hij terug ,vroeg etienne aan hem waar het over ging...alleen tegen hem zei hij:over het financiele... gisteren was etienne erg emotioneel...net of ze al afscheid aan het nemen waren bij die liedjes... zou Marcel dan toch betaald zijn om eruit te gaan en zijn bek te houden tegen de media...
Nee, ze hebben tegen hem gezegt: als je er nix meer over zegt, mag je d'r in blijven....quote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef mijn23 het volgende:
Capaciteit problemen bij Garnier dus...quote:Op maandag 11 september 2006 22:15 schreef Bocaj het volgende:
Capaciteit problemen bij KPN dus...
* Sonique denkt 'aw crap' en verstopt zich voor het volgende slachtoffer....quote:Op maandag 11 september 2006 22:11 schreef Bocaj het volgende:
We gaan tikkertje doen
Sonique is hem!![]()
Wordt blijkbaar veel streams gekeken dan...quote:Op maandag 11 september 2006 22:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Capaciteit problemen bij Garnier dus...
weet je dat geloof ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 11 september 2006 22:18 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Wordt blijkbaar veel streams gekeken dan...![]()
Ik schat dat Garnier zo'n 200-250 streams kan leveren (buiten de andere providers om natuurlijk, die krijgen hun stream ook van Garnier)quote:Op maandag 11 september 2006 22:18 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Wordt blijkbaar veel streams gekeken dan...![]()
Even geduld a.u.b.quote:Op maandag 11 september 2006 22:21 schreef matar het volgende:
Op de site van Talpa:
Storing:
Momenteel zijn de streams van Big Brother niet beschikbaar. Het gaat om een probleem met de verbinding. Er wordt met man en macht aan gewerkt. Uiteraard houdt ondertussen de Multimedia Redactie van Big Brother je in de Dagboeken en met Nieuws op de hoogte van het wel en wee van de Bewoners. Onze excuses voor de overlast.
Laten ze het maar snel herstellen...
Man en macht ja..........................quote:Op maandag 11 september 2006 22:21 schreef matar het volgende:
Op de site van Talpa:
Storing:
Momenteel zijn de streams van Big Brother niet beschikbaar. Het gaat om een probleem met de verbinding. Er wordt "met man en macht"aan gewerkt. Uiteraard houdt ondertussen de Multimedia Redactie van Big Brother je in de Dagboeken en met Nieuws op de hoogte van het wel en wee van de Bewoners. Onze excuses voor de overlast.
Laten ze het maar snel herstellen...
En E10 heeft het met Sabje gedaan.quote:Op maandag 11 september 2006 22:21 schreef puntoortje het volgende:
ja en hilde is in slaap gevallen
Indrukwekkend zeker?quote:Op maandag 11 september 2006 22:27 schreef arneaux het volgende:
Ik geloof dat ik er goed aangedaan heb om dit te kijken.
Dan zou ik zeggen, bewoners laten zitten, tent op slot gooien, sleutel vernietigen en wegwezen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
En E10 heeft het met Sabje gedaan.
Rik met Sam.
Tijn met Mies, Mo en Marlies.
Jeroen met Millica.
Eggie krijgt weer een sanctie omdat hij de sleutel probeert te pakken.
Marcia is zooo verkouden dat ze stikt.
En Sjaan vind het allemaal FANTASTISCH!!!
Ja maar niet goed genoeg blijkbaar.quote:Op maandag 11 september 2006 22:26 schreef itsme het volgende:
ach ik denk dat ze heus wel hun best doen achter de schermen
Tijdens kantoorurenquote:Op maandag 11 september 2006 22:26 schreef itsme het volgende:
ach ik denk dat ze heus wel hun best doen achter de schermen
Natuurlijk de mensen van Marcel die in de media zitten.....quote:Op maandag 11 september 2006 22:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar niet goed genoeg blijkbaar.
Oplossing: meer servers !quote:Op maandag 11 september 2006 22:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar niet goed genoeg blijkbaar.
Ontzettend indrukwekkend. Meteen opgenomen met dvdrecorder, deze docu moet iedereen hebben.quote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef GeKa het volgende:
[..]
Indrukwekkend zeker?
Ik wilde ook kijken, maar heb uiteindelijk toch besloten om BB te kijken.
Gooi 'm ff op dequote:Op maandag 11 september 2006 22:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ontzettend indrukwekkend. Meteen opgenomen met dvdrecorder, deze docu moet iedereen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
whahaha oké dan.quote:Op maandag 11 september 2006 22:47 schreef arneaux het volgende:
Die spoilerinhoud doe ik niet aan. Sterker nog ik weet niet eens hoe t werkt.
Tuurlijk de lijn ligt eruit, gebeurt bij mij ook altijd.quote:Op maandag 11 september 2006 22:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat heb je aan meer servers als de hele lijn eruit ligt?![]()
ja maar als je bij even bij 'De tactiekbespreking' lees, vind ik wel dat hij een punt heeft. Zou het ook niet doen zoals Egbert het voorstelde, maarja wie ben ik. Dus NIET nomineren.quote:Op maandag 11 september 2006 22:58 schreef GeKa het volgende:
Ja hoor, kijk ik even op de Talpa site en wat zie ik?
E10 zielig aan het doen bij Sabrina![]()
Zielepietje wil aandacht.
Pff, wat is hij doorzichtig en ze trappen er allemaal in.
Ik hoop dat er nog een paar slimme daar zijn en dat hij volgende week weer genomineerd staat!
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 11 september 2006 23:00 schreef Bocaj het volgende:
![]()
Ik ben maar 'boer zoekt vrouw' aan het kijken op uitzendinggemist![]()
Snap zowiezo niet waarom ze een avond door willen halen?quote:Op maandag 11 september 2006 23:01 schreef intoyou het volgende:
[..]
ja maar als je bij even bij 'De tactiekbespreking' lees, vind ik wel dat hij een punt heeft. Zou het ook niet doen zoals Egbert het voorstelde, maarja wie ben ik. Dus NIET nomineren.
Jah, sluit deze maar want dit wordt morgen pas opgelost vrees ik !quote:Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef teamlead het volgende:
zeeg luitjes.. ik weet dat de streams dood zijn enzo he.. maar zullen we hier gewoon even geen SC-topic van maken?
Dank
quote:Op maandag 11 september 2006 22:59 schreef intoyou het volgende:
Echt zielig dit, ik zit gewoon de dagboeken pagina van BB te refreshen. Weet ook niet anders waar ik m'n info vandaan moet halen.
okequote:Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef teamlead het volgende:
zeeg luitjes.. ik weet dat de streams dood zijn enzo he.. maar zullen we hier gewoon even geen SC-topic van maken?
Dank
Het is toch 15 uur in totaal? Voor iedereen? Of is het p/p?quote:Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Snap zowiezo niet waarom ze een avond door willen halen?
15 uur voor 3 nachten is 5 uur per nacht... Das toch niet zo moeilijk...
Ze kunnen zich beter druk maken wat ze met de overige tijd gaan doen?
Vuilakken zijn ut.quote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Veulen het volgende:
Van Talpa:
Nog niet eens bijgekomen van de Live-uitzending wordt er alweer wat verwacht van de Bewoners…
Er moet genomineerd worden. Eén voor één worden de Bewoners naar de Dagboekkamer geroepen om hun stem uit te brengen. Wie nomineert wie? Stemmen de Bewoners op dezelfde persoon? Is hun mening na één week veranderd?
Gaan ze nou alle actie in die ene avond proppen dat we het niet kunnen zien?
ach ben nou maar blij dat ze dat nu doen, anders had je weer anderhalf uur naar een lege gang kunnen kijkenquote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Veulen het volgende:
Van Talpa:
Nog niet eens bijgekomen van de Live-uitzending wordt er alweer wat verwacht van de Bewoners…
Er moet genomineerd worden. Eén voor één worden de Bewoners naar de Dagboekkamer geroepen om hun stem uit te brengen. Wie nomineert wie? Stemmen de Bewoners op dezelfde persoon? Is hun mening na één week veranderd?
Gaan ze nou alle actie in die ene avond proppen dat we het niet kunnen zien?
+ 3 mensen aanwijzen die 1 nacht niet slapen of 6 mensen die maar de helft slapen, want er moet wel iemand opblijven. Hoe ze het ook doen, ik denk niet dat het super moeilijk zal gaan worden, op Rik en Hilde na.quote:Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Snap zowiezo niet waarom ze een avond door willen halen?
15 uur voor 3 nachten is 5 uur per nacht... Das toch niet zo moeilijk...
Ze kunnen zich beter druk maken wat ze met de overige tijd gaan doen?
Totaal. Als er eentje z'n ogen dicht doet dan telt dat gelijk voor iedereen.quote:Op maandag 11 september 2006 23:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is toch 15 uur in totaal? Voor iedereen? Of is het p/p?
Het maakt niet uit, zodra er iemand slaapt gaat de tijd lopen...quote:Op maandag 11 september 2006 23:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
sorry, ik dacht is beter dan nix zo kan iedereen op de hoogte blijven van wat er op de "streams" afspeelt..zo hoeft niet iedereen op en neer te "zappen"quote:Op maandag 11 september 2006 23:05 schreef yellowfirst het volgende:
Hulde voor de streamverlaggevers (sters) maar de streamverslagen van Talpa komen wel ietwat kinderlijk over..................![]()
Pas maar op anders krijg je de SC politie op je af.quote:Op maandag 11 september 2006 23:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sorry, ik dacht is beter dan nix zo kan iedereen op de hoogte blijven van wat er op de "streams" afspeelt..zo hoeft niet iedereen op en neer te "zappen"
ik kan er mee stoppen hoor....zeg het maar
Niets persoonlijk, gewoon een constatering....quote:Op maandag 11 september 2006 23:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sorry, ik dacht is beter dan nix zo kan iedereen op de hoogte blijven van wat er op de "streams" afspeelt..zo hoeft niet iedereen op en neer te "zappen"
ik kan er mee stoppen hoor....zeg het maar
o sorry....maar ONtopic: e10 zit alweer aan sab ( las ik net op talpa)quote:Op maandag 11 september 2006 23:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pas maar op anders krijg je de SC politie op je af.
15 uur slapen voor hun allemaal.quote:Op maandag 11 september 2006 23:08 schreef arneaux het volgende:
En dat hier op Fok bekend maken, ja goed idee.quote:Op maandag 11 september 2006 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
We kunnen natuurlijk ook als protest een DOS uitvoeren ?
Niet als je de 'klokwachters' om het half uur wisseld wanneer de andere slapen....quote:Op maandag 11 september 2006 23:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
15 uur slapen voor hun allemaal.
Stel 1 bewoner slaapt 10 minuten dan komt er 10 minuten op die klok.
Stel 14 bewoners slapen 5 uur dan komt er 5 uur op die klok.
De beet zit hem er in dat er altijd 1 of 2 mensen wakker moeten blijven om de tijd in de gaten te houden.
12 mensen kunnen dan 5 uur slapen. Maar die 2 moeten wachten tot de volgende slaapronde. Anders stelen ze tijd van de groep.
Voor die 2 betekend dat dus dat ze 5 uur kunnen slapen in 2 dagen.
erekend op 63 uur opdracht waarvan 15 uur slapen.
Drank is inderdaad een heel erg slecht idee. Een ander moeilijk punt zal na t eten worden waar toch wel een aantal mensen (Egbert, Janine, Rik) vaak even gaan liggen.quote:Op maandag 11 september 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
Lijkt mij wel slim om 2 nachten met zijn vijven door te halen en 1 nacht met zijn vieren. Zo is iedereen 1 nacht kwijt en heb je voldoende gezelschap om je niet te vervelen. De rest kan dan 4.45 slapen. Tenminste zo zou ik het doen voor de zekerheid.
Een drankverbod kan ook geen kwaad denk ik, ivm wegdommelen overdags. En dan Donderdag een hoerenfeest met liters drank en MUZIEK![]()
Maar wat schiet je met dat doorhalen op dan, er liggen mensen te slapen dus verlies je uren...quote:Op maandag 11 september 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
Lijkt mij wel slim om 2 nachten met zijn vijven door te halen en 1 nacht met zijn vieren. Zo is iedereen 1 nacht kwijt en heb je voldoende gezelschap om je niet te vervelen. De rest kan dan 4.45 slapen. Tenminste zo zou ik het doen voor de zekerheid.
Een drankverbod kan ook geen kwaad denk ik, ivm wegdommelen overdags. En dan Donderdag een hoerenfeest met liters drank en MUZIEK![]()
Was dit synisch?quote:Op maandag 11 september 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dat hier op Fok bekend maken, ja goed idee.
Ja, de tijd zal wel wat sneller gaan, máár als je dan eenmaal zo zat bent als een knijn val je op zeker in slaap.quote:Op maandag 11 september 2006 23:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar wat schiet je met dat doorhalen op dan, er liggen mensen te slapen dus verlies je uren...
Was je voorstel dom?quote:
Ja, maar 't is een optiequote:
Dat is veels te omslachtig en voor mensen die moeilijk inslapen een ramp. Lig je eindelijk 10 min. te pitten word je weer wakker gemaakt en dan na een half uur moet je weer in slaap zien te vallen. Lijkt mij erg onrustig.quote:Op maandag 11 september 2006 23:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar wat schiet je met dat doorhalen op dan, er liggen mensen te slapen dus verlies je uren...
Gewoon iedereen slapen behalve 1 of twee man die de tijd in de gaten houden.
Na een half uur maken die twee twee andere wakker die dan op hun beurt weer een half uurtje klok kijken etc etc
Zo krijgt iedereen 3 nachten 4.5 uur slaap
Ach aangezien de hele opdracht al gejat is van BB Belgie, zullen ze hier ook wel stomme spelletjes tussendoorte zien krijgen om extra uren slaap te verdienenquote:Op maandag 11 september 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
Dat denk ik niet, Hummie laat ze rustig aan hun lot over zoals het hoortquote:Op maandag 11 september 2006 23:28 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ach aangezien de hele opdracht al gejat is van BB Belgie, zullen ze hier ook wel stomme spelletjes tussendoor krijgen om extra uren slaap te verdienen![]()
quote:
Understatement of the year:)quote:Op maandag 11 september 2006 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Ze hadden er gewoon nog een bezigheid in moeten gooien, dit is opzich niet heel lastig. Daarnaast hebben ze nog wat te doen als ze de nacht aan het doorhalen zijn. Op intressante verhalen hoef je niet te rekenen in dit huis.
jaquote:Op maandag 11 september 2006 23:41 schreef Ireth het volgende:
(dees doos is net pas online, maar begrijp ik nu goed dat er he-le-maal geen streams meer zijn?? Dat ik dus voor jota nu alle streamadressen roulerend zit te wijzigen?)
Y Wquote:Op maandag 11 september 2006 23:43 schreef Ireth het volgende:
Kee.. *sluit progje* Dan ga ik ook niet meer zitten switchen! Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |