misschien stonden er nog wel belangrijke dingen in?quote:Op maandag 11 september 2006 20:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
beter dat dan dat de hele wereld er nog doorheen kan pluizen
daarom heeft deesje ook de eer dat ik hier postquote:Op maandag 11 september 2006 20:19 schreef puntoortje het volgende:
deesje was eerder
Je had ook zn PW kunnen veranderen.quote:Op maandag 11 september 2006 20:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
beter dat dan dat de hele wereld er nog doorheen kan pluizen
Ja, had ie er zelf nooit meer ingekomenquote:Op maandag 11 september 2006 20:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je had ook zn PW kunnen veranderen.
quote:Op maandag 11 september 2006 20:20 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja, had ie er zelf nooit meer ingekomen![]()
bij hotmail heb je altijd de geheime vraag nogquote:Op maandag 11 september 2006 20:20 schreef Timon223 het volgende:
[..]
kan je proberenquote:Op maandag 11 september 2006 20:18 schreef natronic het volgende:
[..]
mail adres van SabinasPuppiesRule
van zijn pinda ?quote:Op maandag 11 september 2006 20:21 schreef miraculeus het volgende:
Hij zit ook op hyves, daar hebben verschillende mensen al foto's van zijn pinda achtergelaten, dat vind ik nou pas hilarisch
http://etienne-meulhof.hyves.nl/
lekker snel is ie nietquote:Op maandag 11 september 2006 20:21 schreef miraculeus het volgende:
Hij zit ook op hyves, daar hebben verschillende mensen al foto's van zijn pinda achtergelaten, dat vind ik nou pas hilarisch
http://etienne-meulhof.hyves.nl/
Je kunt er niet meer inkomen, er is te vaak geprobeerd zegt ie hierquote:Op maandag 11 september 2006 20:20 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja, ok.. met je eens, even niet aan gedachtquote:Op maandag 11 september 2006 20:22 schreef miraculeus het volgende:
[..]
bij hotmail heb je altijd de geheime vraag nog
Hyves is altijd traag.quote:Op maandag 11 september 2006 20:23 schreef Bocaj het volgende:
100 duizend mensen zitten nu te kijken op hyves
Inderdaad, net zo traag als FOK..quote:Op maandag 11 september 2006 20:23 schreef Bocaj het volgende:
100 duizend mensen zitten nu te kijken op hyves
Geheime vraag: Wie haat ik het meest?quote:Op maandag 11 september 2006 20:23 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja, ok.. met je eens, even niet aan gedacht![]()
Is dat 'm echt.quote:Op maandag 11 september 2006 20:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Geheime vraag: Wie haat ik het meest?
Geheime vraag: Voornaam van mijn vaderquote:Op maandag 11 september 2006 20:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Geheime vraag: Wie haat ik het meest?
Is de echte.quote:Vraag:
Geboorteplaats van moeder
Ssst.quote:
www.talpa.tv..quote:Op maandag 11 september 2006 20:26 schreef Veulen het volgende:
Geen streams? Nieuwe tacktiek zodat we filmpjes gaan kopen?
Zeg mensen gaan jullie me goed op de hoogte houden van de live? Ik heb namelijk geen tv.
Ik mis hem ook niet echt hoor. Ja op die 15-17 avonden in het jaar dat er BB live is. Maar daar ga ik geen tv voor kopen natuurlijk.quote:
http://str3.talpa.tv/livestream1 ...ff plakken in mediaplayer ofzoquote:Op maandag 11 september 2006 20:26 schreef Veulen het volgende:
Geen streams? Nieuwe tacktiek zodat we filmpjes gaan kopen?
Zeg mensen gaan jullie me goed op de hoogte houden van de live? Ik heb namelijk geen tv.
Oh, die!quote:Op maandag 11 september 2006 20:29 schreef K2u het volgende:
[..]
www.talpa.tv..
Kun je gewoon Live Talpa kijken..
Doet het hier wel, itt bb streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |