Zou het nu komen door de live uitzending zometeen? Daar moet je je kapaciteit toch op afstemmen.quote:
Stream?quote:Op maandag 11 september 2006 19:52 schreef lmjdemeijer het volgende:
Etienne gaf voor de oplettende gebruikers zojuist zijn inloggegevens op de stream
Nee dat denk ik niet, vanmiddag was het ook al pet, eerst veel buffers en steeds meer dat ie helemaal uitvielquote:Op maandag 11 september 2006 19:52 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Zou het nu komen door de live uitzending zometeen? Daar moet je je kapaciteit toch op afstemmen.
vertel want de streams lopen voor geen meterquote:Op maandag 11 september 2006 19:52 schreef lmjdemeijer het volgende:
Etienne gaf voor de oplettende gebruikers zojuist zijn inloggegevens op de stream
....dat was een half uur geleden!!!quote:Op maandag 11 september 2006 19:52 schreef lmjdemeijer het volgende:
vertel!quote:Op maandag 11 september 2006 19:54 schreef Pindaaaatje het volgende:
Heb net zn email kunnen lezen. Zat ook mail van Big Brother bij..
Bewijs en anders geloof ik er helemaal niets van.quote:Op maandag 11 september 2006 19:54 schreef Pindaaaatje het volgende:
Heb net zn email kunnen lezen. Zat ook mail van Big Brother bij..
nope, al een half uur nietquote:Op maandag 11 september 2006 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
Geen streams dus?
vind je dit niet een beetje te ver gaan???quote:Op maandag 11 september 2006 19:57 schreef Pindaaaatje het volgende:
etienne_meulhof @ hotmail.com
schandalig gewoonquote:Op maandag 11 september 2006 20:00 schreef arneaux het volgende:
Zeg gewoon de inlog.
Net zo schandalig als iemands zijn mailbox openen, wat trouwens strafbaar isquote:Op maandag 11 september 2006 20:01 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
turken86, schandalig gewoon
Heel verstandig.quote:
haha dat lijkt mij het domste wat je kunt doen, en het ook nog verkondigen.quote:
nu is ie echt leeg, dat heb ik ff gedaan, voel me wel een slechterik, maar de mens blijft nou eenmaal een nieuwsgierige diersoortquote:
Dat je kijkt, okay, soit. Maar alles weggooien. Kom op man.quote:Op maandag 11 september 2006 20:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
nu is ie echt leeg, dat heb ik ff gedaan, voel me wel een slechterik, maar de mens blijft nou eenmaal een nieuwsgierige diersoort![]()
Erin kijken is wettelijk strafbaar, ik vind het triesquote:Op maandag 11 september 2006 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat vind ik echt asociaal..... erin kijken ok.... maar alles deleten... triest
hij bestaat niet eensquote:Op maandag 11 september 2006 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat vind ik echt asociaal..... erin kijken ok.... maar alles deleten... triest
quote:Op maandag 11 september 2006 20:13 schreef Capaja het volgende:
maar euh
heeft iemand al weer beeld ergens ?
beter dat dan dat de hele wereld er nog doorheen kan pluizenquote:Op maandag 11 september 2006 20:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat je kijkt, okay, soit. Maar alles weggooien. Kom op man.
LOL , welke streamsquote:Op maandag 11 september 2006 20:15 schreef matar het volgende:
maak ff een topic hierover....
en laat het bij de streams hierzo...als die er zijn,,,
quote:Op maandag 11 september 2006 20:13 schreef natronic het volgende:
zo nu gaan we die van dr_paulie@hotmail.com ff kraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |