Ik nam aan dat alle genomineerden naar de dbkamer moesten om te vertellen aan wie ze hun geld zouden laten.quote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef mijn23 het volgende:
WAt ik erg raar vind is dat marcel gister naar de dagboekkamer voor priveredenen moest komen.toen kwam hij terug ,vroeg etienne aan hem waar het over ging...alleen tegen hem zei hij:over het financiele... gisteren was etienne erg emotioneel...net of ze al afscheid aan het nemen waren bij die liedjes... zou Marcel dan toch betaald zijn om eruit te gaan en zijn bek te houden tegen de media...
Nee, ze hebben tegen hem gezegt: als je er nix meer over zegt, mag je d'r in blijven....quote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef mijn23 het volgende:
WAt ik erg raar vind is dat marcel gister naar de dagboekkamer voor priveredenen moest komen.toen kwam hij terug ,vroeg etienne aan hem waar het over ging...alleen tegen hem zei hij:over het financiele... gisteren was etienne erg emotioneel...net of ze al afscheid aan het nemen waren bij die liedjes... zou Marcel dan toch betaald zijn om eruit te gaan en zijn bek te houden tegen de media...
Capaciteit problemen bij Garnier dus...quote:Op maandag 11 september 2006 22:15 schreef Bocaj het volgende:
Capaciteit problemen bij KPN dus...
* Sonique denkt 'aw crap' en verstopt zich voor het volgende slachtoffer....quote:Op maandag 11 september 2006 22:11 schreef Bocaj het volgende:
We gaan tikkertje doen
Sonique is hem!![]()
Wordt blijkbaar veel streams gekeken dan...quote:Op maandag 11 september 2006 22:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Capaciteit problemen bij Garnier dus...
weet je dat geloof ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 11 september 2006 22:18 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Wordt blijkbaar veel streams gekeken dan...![]()
Ik schat dat Garnier zo'n 200-250 streams kan leveren (buiten de andere providers om natuurlijk, die krijgen hun stream ook van Garnier)quote:Op maandag 11 september 2006 22:18 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Wordt blijkbaar veel streams gekeken dan...![]()
Even geduld a.u.b.quote:Op maandag 11 september 2006 22:21 schreef matar het volgende:
Op de site van Talpa:
Storing:
Momenteel zijn de streams van Big Brother niet beschikbaar. Het gaat om een probleem met de verbinding. Er wordt met man en macht aan gewerkt. Uiteraard houdt ondertussen de Multimedia Redactie van Big Brother je in de Dagboeken en met Nieuws op de hoogte van het wel en wee van de Bewoners. Onze excuses voor de overlast.
Laten ze het maar snel herstellen...
Man en macht ja..........................quote:Op maandag 11 september 2006 22:21 schreef matar het volgende:
Op de site van Talpa:
Storing:
Momenteel zijn de streams van Big Brother niet beschikbaar. Het gaat om een probleem met de verbinding. Er wordt "met man en macht"aan gewerkt. Uiteraard houdt ondertussen de Multimedia Redactie van Big Brother je in de Dagboeken en met Nieuws op de hoogte van het wel en wee van de Bewoners. Onze excuses voor de overlast.
Laten ze het maar snel herstellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |