Die doen het gewoonquote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Sonique het volgende:
liggen die betaal streams er ook uit trouwens?
Ja, betaal streams. Die dingen waar je tegen betaling de hoogtepunten kan bekijken... MSN doet het niet trouwensquote:
Dat zijn geen streams, maar wmv (filmpjes dus)quote:Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, betaal streams. Die dingen waar je tegen betaling de hoogtepunten kan bekijken...
internet is vol...daarom werkt er nix meer normaal...quote:Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, betaal streams. Die dingen waar je tegen betaling de hoogtepunten kan bekijken... MSN doet het niet trouwens
Lijkt me van wel. dat zijn filmpjes, niet live. dus eigenlijk geen streams poepie.quote:Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, betaal streams. Die dingen waar je tegen betaling de hoogtepunten kan bekijken... MSN doet het niet trouwens
In principe maakt dat niets uit of de bron live of niet is, video is video...quote:Op maandag 11 september 2006 22:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Lijkt me van wel. dat zijn filmpjes, niet live. dus eigenlijk geen streams poepie.![]()
Dat kan ze zelf niet bedenken?quote:
internet is volquote:Op maandag 11 september 2006 22:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
internet is vol...daarom werkt er nix meer normaal...
Lijkt er op, FOK is ook al zo traag.quote:Op maandag 11 september 2006 22:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
internet is vol...daarom werkt er nix meer normaal...
Tuurlijk !quote:Op maandag 11 september 2006 22:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
In principe maakt dat niets uit of de bron live of niet is, video is video...
...ik geloof dat de pinpas van e10 in de portomonee van marcel zat....of andersomquote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef mijn23 het volgende:
WAt ik erg raar vind is dat marcel gister naar de dagboekkamer voor priveredenen moest komen.toen kwam hij terug ,vroeg etienne aan hem waar het over ging...alleen tegen hem zei hij:over het financiele... gisteren was etienne erg emotioneel...net of ze al afscheid aan het nemen waren bij die liedjes... zou Marcel dan toch betaald zijn om eruit te gaan en zijn bek te houden tegen de media...
En wat is hun bron ???quote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef Sonique het volgende:
De online videostreams van Talpa's Big Brother zijn sinds maandagavond (11 september) niet meer bereikbaar vanwege problemen bij de internetverbinding tussen Aalsmeer en Hilversum die geleverd worden door KPN. [bron radio.nl]
Enkele weken geleden waren alle klanten die een internetplusbellen abonnement hebben van KPN, zowel online als telefonische, ook enkele uren onbereikbaar. Het lijkt er op dat de internet netwerken van KPN steeds voller komen met dataverkeer.Consumenten en internet-TV kijkers hebben hierdoor een slechte verbinding.quote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef Sonique het volgende:
De online videostreams van Talpa's Big Brother zijn sinds maandagavond (11 september) niet meer bereikbaar vanwege problemen bij de internetverbinding tussen Aalsmeer en Hilversum die geleverd worden door KPN. [bron radio.nl]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |