Dat is veels te omslachtig en voor mensen die moeilijk inslapen een ramp. Lig je eindelijk 10 min. te pitten word je weer wakker gemaakt en dan na een half uur moet je weer in slaap zien te vallen. Lijkt mij erg onrustig.quote:Op maandag 11 september 2006 23:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar wat schiet je met dat doorhalen op dan, er liggen mensen te slapen dus verlies je uren...
Gewoon iedereen slapen behalve 1 of twee man die de tijd in de gaten houden.
Na een half uur maken die twee twee andere wakker die dan op hun beurt weer een half uurtje klok kijken etc etc
Zo krijgt iedereen 3 nachten 4.5 uur slaap
Ach aangezien de hele opdracht al gejat is van BB Belgie, zullen ze hier ook wel stomme spelletjes tussendoorte zien krijgen om extra uren slaap te verdienenquote:Op maandag 11 september 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
Lijkt mij wel slim om 2 nachten met zijn vijven door te halen en 1 nacht met zijn vieren. Zo is iedereen 1 nacht kwijt en heb je voldoende gezelschap om je niet te vervelen. De rest kan dan 4.45 slapen. Tenminste zo zou ik het doen voor de zekerheid.
Een drankverbod kan ook geen kwaad denk ik, ivm wegdommelen overdags. En dan Donderdag een hoerenfeest met liters drank en MUZIEK![]()
Dat denk ik niet, Hummie laat ze rustig aan hun lot over zoals het hoortquote:Op maandag 11 september 2006 23:28 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ach aangezien de hele opdracht al gejat is van BB Belgie, zullen ze hier ook wel stomme spelletjes tussendoor krijgen om extra uren slaap te verdienen![]()
quote:
Understatement of the year:)quote:Op maandag 11 september 2006 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Ze hadden er gewoon nog een bezigheid in moeten gooien, dit is opzich niet heel lastig. Daarnaast hebben ze nog wat te doen als ze de nacht aan het doorhalen zijn. Op intressante verhalen hoef je niet te rekenen in dit huis.
jaquote:Op maandag 11 september 2006 23:41 schreef Ireth het volgende:
(dees doos is net pas online, maar begrijp ik nu goed dat er he-le-maal geen streams meer zijn?? Dat ik dus voor jota nu alle streamadressen roulerend zit te wijzigen?)
Y Wquote:Op maandag 11 september 2006 23:43 schreef Ireth het volgende:
Kee.. *sluit progje* Dan ga ik ook niet meer zitten switchen! Thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |