Nou hoop ik helemaal dat Hilde moet blijven.quote:Op maandag 11 september 2006 20:43 schreef intoyou het volgende:
eerst krijgen ze een weekopdracht en daarna mag er pas iemand uit? vaag
Ach ja, je intelligentie moet toch ergens vandaan komen. (ofwel, dat proberen ze te compenseren dvm wat meer inhoud aan de voorgevel)quote:Op maandag 11 september 2006 20:44 schreef remboy het volgende:
volgens mij heeft heel de familie van hilda en milca siliconen aangeschaft ook dat jongere zusje heeft ze damn wat nasty zijn ze
Ik welquote:Op maandag 11 september 2006 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
hebben jullie streams?
Volhouden !quote:
...uche...ik is een zij...quote:
verrek ik ben benieuwd naar wat hij te zeggen heeft,quote:Op maandag 11 september 2006 21:08 schreef wolferl het volgende:
Waar is Barry in de studio.
Barry is toch kerol van sabrina??quote:Op maandag 11 september 2006 21:08 schreef wolferl het volgende:
Waar is Barry in de studio.
Met knokploeg.quote:Op maandag 11 september 2006 21:11 schreef miraculeus het volgende:
[..]
verrek ik ben benieuwd naar wat hij te zeggen heeft,
die zal toch wel komen?
Nee Barry is een jaloerse FreeFighter.quote:Op maandag 11 september 2006 21:12 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Barry is toch kerol van sabrina??
Die is geloof ik soldaatje en uitgezonden..weet niet zeker of ut is zo egr met me en ik het ut gedroomt![]()
Kut fok..... (langzaam)quote:Op maandag 11 september 2006 21:11 schreef wolferl het volgende:
Kut streams, Kut BB, Kut John de Mol.
Barry is toch marinier?, er zat wel een kaalgeschoren gast op het hoekie vanéén van die banken (helemaal links). Misschien is dat Barry.quote:Op maandag 11 september 2006 21:11 schreef miraculeus het volgende:
[..]
verrek ik ben benieuwd naar wat hij te zeggen heeft,
die zal toch wel komen?
Wat dan, dan weet ik ook weer alles...quote:Op maandag 11 september 2006 21:15 schreef riri het volgende:
ja,je haalt dingen door elkaar
Ik vrees dat Talpa ons wil laten betalen voor hun BB filmpjes.quote:Op maandag 11 september 2006 21:13 schreef riri het volgende:
waarom liggen die streams zo belachelijk lang plat?
waarom waren ze sowieso al de hele dag van zo ontzettend slechte kwaliteit?
slechte service hoor en dat op de dag van de liveuitzending
Maare .... geen streams dus... zijn ze allemaal kaduk???quote:Op maandag 11 september 2006 21:11 schreef wolferl het volgende:
Kut streams, Kut BB, Kut John de Mol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |