En E10 heeft het met Sabje gedaan.quote:Op maandag 11 september 2006 22:21 schreef puntoortje het volgende:
ja en hilde is in slaap gevallen
Indrukwekkend zeker?quote:Op maandag 11 september 2006 22:27 schreef arneaux het volgende:
Ik geloof dat ik er goed aangedaan heb om dit te kijken.
Dan zou ik zeggen, bewoners laten zitten, tent op slot gooien, sleutel vernietigen en wegwezen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
En E10 heeft het met Sabje gedaan.
Rik met Sam.
Tijn met Mies, Mo en Marlies.
Jeroen met Millica.
Eggie krijgt weer een sanctie omdat hij de sleutel probeert te pakken.
Marcia is zooo verkouden dat ze stikt.
En Sjaan vind het allemaal FANTASTISCH!!!
Ja maar niet goed genoeg blijkbaar.quote:Op maandag 11 september 2006 22:26 schreef itsme het volgende:
ach ik denk dat ze heus wel hun best doen achter de schermen
Tijdens kantoorurenquote:Op maandag 11 september 2006 22:26 schreef itsme het volgende:
ach ik denk dat ze heus wel hun best doen achter de schermen
Natuurlijk de mensen van Marcel die in de media zitten.....quote:Op maandag 11 september 2006 22:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar niet goed genoeg blijkbaar.
Oplossing: meer servers !quote:Op maandag 11 september 2006 22:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar niet goed genoeg blijkbaar.
Ontzettend indrukwekkend. Meteen opgenomen met dvdrecorder, deze docu moet iedereen hebben.quote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef GeKa het volgende:
[..]
Indrukwekkend zeker?
Ik wilde ook kijken, maar heb uiteindelijk toch besloten om BB te kijken.
Gooi 'm ff op dequote:Op maandag 11 september 2006 22:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ontzettend indrukwekkend. Meteen opgenomen met dvdrecorder, deze docu moet iedereen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
whahaha oké dan.quote:Op maandag 11 september 2006 22:47 schreef arneaux het volgende:
Die spoilerinhoud doe ik niet aan. Sterker nog ik weet niet eens hoe t werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |