Tuurlijk de lijn ligt eruit, gebeurt bij mij ook altijd.quote:Op maandag 11 september 2006 22:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat heb je aan meer servers als de hele lijn eruit ligt?![]()
ja maar als je bij even bij 'De tactiekbespreking' lees, vind ik wel dat hij een punt heeft. Zou het ook niet doen zoals Egbert het voorstelde, maarja wie ben ik. Dus NIET nomineren.quote:Op maandag 11 september 2006 22:58 schreef GeKa het volgende:
Ja hoor, kijk ik even op de Talpa site en wat zie ik?
E10 zielig aan het doen bij Sabrina![]()
Zielepietje wil aandacht.
Pff, wat is hij doorzichtig en ze trappen er allemaal in.
Ik hoop dat er nog een paar slimme daar zijn en dat hij volgende week weer genomineerd staat!
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 11 september 2006 23:00 schreef Bocaj het volgende:
![]()
Ik ben maar 'boer zoekt vrouw' aan het kijken op uitzendinggemist![]()
Snap zowiezo niet waarom ze een avond door willen halen?quote:Op maandag 11 september 2006 23:01 schreef intoyou het volgende:
[..]
ja maar als je bij even bij 'De tactiekbespreking' lees, vind ik wel dat hij een punt heeft. Zou het ook niet doen zoals Egbert het voorstelde, maarja wie ben ik. Dus NIET nomineren.
Jah, sluit deze maar want dit wordt morgen pas opgelost vrees ik !quote:Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef teamlead het volgende:
zeeg luitjes.. ik weet dat de streams dood zijn enzo he.. maar zullen we hier gewoon even geen SC-topic van maken?
Dank
quote:Op maandag 11 september 2006 22:59 schreef intoyou het volgende:
Echt zielig dit, ik zit gewoon de dagboeken pagina van BB te refreshen. Weet ook niet anders waar ik m'n info vandaan moet halen.
okequote:Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef teamlead het volgende:
zeeg luitjes.. ik weet dat de streams dood zijn enzo he.. maar zullen we hier gewoon even geen SC-topic van maken?
Dank
Het is toch 15 uur in totaal? Voor iedereen? Of is het p/p?quote:Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Snap zowiezo niet waarom ze een avond door willen halen?
15 uur voor 3 nachten is 5 uur per nacht... Das toch niet zo moeilijk...
Ze kunnen zich beter druk maken wat ze met de overige tijd gaan doen?
Vuilakken zijn ut.quote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Veulen het volgende:
Van Talpa:
Nog niet eens bijgekomen van de Live-uitzending wordt er alweer wat verwacht van de Bewoners…
Er moet genomineerd worden. Eén voor één worden de Bewoners naar de Dagboekkamer geroepen om hun stem uit te brengen. Wie nomineert wie? Stemmen de Bewoners op dezelfde persoon? Is hun mening na één week veranderd?
Gaan ze nou alle actie in die ene avond proppen dat we het niet kunnen zien?
ach ben nou maar blij dat ze dat nu doen, anders had je weer anderhalf uur naar een lege gang kunnen kijkenquote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Veulen het volgende:
Van Talpa:
Nog niet eens bijgekomen van de Live-uitzending wordt er alweer wat verwacht van de Bewoners…
Er moet genomineerd worden. Eén voor één worden de Bewoners naar de Dagboekkamer geroepen om hun stem uit te brengen. Wie nomineert wie? Stemmen de Bewoners op dezelfde persoon? Is hun mening na één week veranderd?
Gaan ze nou alle actie in die ene avond proppen dat we het niet kunnen zien?
+ 3 mensen aanwijzen die 1 nacht niet slapen of 6 mensen die maar de helft slapen, want er moet wel iemand opblijven. Hoe ze het ook doen, ik denk niet dat het super moeilijk zal gaan worden, op Rik en Hilde na.quote:Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Snap zowiezo niet waarom ze een avond door willen halen?
15 uur voor 3 nachten is 5 uur per nacht... Das toch niet zo moeilijk...
Ze kunnen zich beter druk maken wat ze met de overige tijd gaan doen?
Totaal. Als er eentje z'n ogen dicht doet dan telt dat gelijk voor iedereen.quote:Op maandag 11 september 2006 23:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is toch 15 uur in totaal? Voor iedereen? Of is het p/p?
Het maakt niet uit, zodra er iemand slaapt gaat de tijd lopen...quote:Op maandag 11 september 2006 23:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is toch 15 uur in totaal? Voor iedereen? Of is het p/p?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |