Van voren of van achteren, of andersom ?quote:Op maandag 11 september 2006 21:21 schreef n1ek het volgende:
nu gaat Sabrina E10 weer troosten :x
Heeft Hummie vannacht na d'r tweede fles port besloten, vlak voor ze in het kabelhok op een stretcher neerstortte.quote:
Hoezo...quote:Op maandag 11 september 2006 21:22 schreef wolferl het volgende:
Jes, Hilde moet 72 uur wakker blijve, jeeeej.
Ben er bang voor...quote:Op maandag 11 september 2006 21:30 schreef Apie74 het volgende:
wat een klote streek om die streams nu uit te zetten. ze denken zeker dat ik nu die betaal filmpjes ga kijken![]()
Ok, zal ik doen, lolquote:Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef GeerenGoor het volgende:
Oke, zet de streams maar weer aan.....![]()
gaat echt te veel mat sabrina om denk ikquote:Op maandag 11 september 2006 21:35 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Echt een giller was dat zeg!!!![]()
![]()
owwwwwwquote:Op maandag 11 september 2006 21:25 schreef dl3b het volgende:
[..]
Heeft Hummie vannacht na d'r tweede fles port besloten, vlak voor ze in het kabelhok op een stretcher neerstortte.
Neequote:Op maandag 11 september 2006 21:39 schreef Bocaj het volgende:
Hebben we al weer beeld ergens?
kijk niet als hetquote:Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef GeerenGoor het volgende:
Oke, zet de streams maar weer aan.....![]()
Zeker !quote:Op maandag 11 september 2006 21:39 schreef GeKa het volgende:
ERG JAMMER DAT E10 NIET IS GEGAAN!!!!!
Welnee, nog ff lekker ergeren!quote:Op maandag 11 september 2006 21:39 schreef GeKa het volgende:
ERG JAMMER DAT E10 NIET IS GEGAAN!!!!!
ik vrees dat de grote keiharde weekopdracht is dat ze minder mogen slapenquote:Op maandag 11 september 2006 21:42 schreef Fronsertje het volgende:
ehm wat is die verrassing dan?
Bel Hummie evenquote:Op maandag 11 september 2006 21:42 schreef Marrije het volgende:
Waarom fixt niemand de streams??
hij moest toch samen met e10cm naar de dbk ?quote:Op maandag 11 september 2006 21:43 schreef Kinga het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Marcel het al wist. Waarom moest hij anders gisteren naar DBK? En dan zeggen dat het prive was...
ER is saai dit jaarquote:Op maandag 11 september 2006 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Welnee, nog ff lekker ergeren!
En wat moet E-10 thuis? Zijn mails lezen?
Nu de streams weer aan want anders ga ik janken. Maar eerst ER
Die zijn niet te fixen zonder 10 extra servers !quote:Op maandag 11 september 2006 21:42 schreef Marrije het volgende:
Waarom fixt niemand de streams??
Ja, hoe gaan ze die tijd in de gaten houden? Of komt dat op het grote plasmascherm??quote:Op maandag 11 september 2006 21:43 schreef Sonique het volgende:
Ik vind die weekopdracht eigenlijk best meevallen.... Het enige moeilijke is de tijd... Maar dat is zo opgelost als je weet dat de tuin 2 keer een uur open is op een dag...
Als je dat gegeven gebruikt moet het echt wel te doen zijn...
Die vent ken ik niet...quote:Op maandag 11 september 2006 21:44 schreef intoyou het volgende:
[..]
[afbeelding]
straks maak ik er nog een avater van, zodat je het NOOIT meer vergeet!
Bong was datquote:Op maandag 11 september 2006 21:47 schreef Kinga het volgende:
Wie die TT heeft verzonnen moet echt eens een engels cursus volgen...
shutted?![]()
Geen reet aan, onder dat zwarte doek staat een klok natuurlijk...quote:Op maandag 11 september 2006 21:43 schreef Sonique het volgende:
Ik vind die weekopdracht eigenlijk best meevallen.... Het enige moeilijke is de tijd... Maar dat is zo opgelost als je weet dat de tuin 2 keer een uur open is op een dag...
Als je dat gegeven gebruikt moet het echt wel te doen zijn...
Ik dacht iets te horen dat dat op het scherm ofzo zou komen.quote:Op maandag 11 september 2006 21:45 schreef GeKa het volgende:
[..]
Ja, hoe gaan ze die tijd in de gaten houden? Of komt dat op het grote plasmascherm??
Ik vind het jammer dat E10 niet met Marcel samen naar de DBK moest. Als ik BB was, had ik even de percentages aan hun laten zien, voordat hij het in z'n bolle kop krijgt dat hij populair is.
We hebben nu gewoon ontzettend commentaar op de streams.quote:Op maandag 11 september 2006 21:49 schreef Bocaj het volgende:
Misschien moesten we hier maar verder gaan zolang de streams er niet zijn...
[BB SC #15] Als god het wil...
Eitje dus....quote:Op maandag 11 september 2006 21:51 schreef Veulen het volgende:
De volgende Weekopdracht
Tijdens de Live Uitzending vertelt Bridget dat er een envelop is voor de Bewoners
Bewoners,
Jullie krijgen vanaf nu tot donderdagmiddag ÉÉN uur in totaal 15 uur slaaptijd.
Dat betekent dat jullie gezamenlijk 15 uur slaaptijd te verdelen hebben over de komende dagen en nachten.
Wanneer jullie binnen die tijd blijven is de weekkopdracht geslaagd.
Big Brother
Het klinkt ingewikkelder dan het is
De Weekopdracht duurt tot en met donderdagmiddag 13.00 uur, dat is iets meer dan 63 uur. In die 63 uur mogen zij gezamenlijk vijftien uur slapen. Valt één Bewoner in slaap, dan gaat de klok lopen. De opdracht is geslaagd als de Bewoners in die 63 uur niet over de vijftien uur slaap heen gaan. Doen ze dat wel…dan is de Weekopdracht mislukt en dat betekent dan weer het Noodrantsoen.
In de gang staat een plasmascherm met vermelding van de slaaptijd.
Wanneer de Bewoners gaan slapen moeten zij op een gouden knop drukken om bij te houden hoe lang zij slapen. Big Brother houdt dit natuurlijk ook nauwlettend in de gaten. Een klein dutje op de bank telt net zo hard mee.
Een spannende strijd tegen de slaap
Aangezien de Bewoners erg veel slapen, wordt het nog een spannende opdracht. De haan zal ze hierbij in ieder geval niet bijstaan. Of zal de stress van de exit toch voor slapeloze nachten en dagen zorgen? Misschien heeft het de Bewoners wel uitgeput. Mis geen moment van de wakkere uren van de Bewoners. Volg alles op de live streams.
Iemand geintreseert in een screenshotje ??quote:Op maandag 11 september 2006 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben nu gewoon ontzettend commentaar op de streams.![]()
ja wrijf het er nog lekker in ook!quote:Op maandag 11 september 2006 21:51 schreef Veulen het volgende:
De volgende Weekopdracht
Tijdens de Live Uitzending vertelt Bridget dat er een envelop is voor de Bewoners
Bewoners,
Jullie krijgen vanaf nu tot donderdagmiddag ÉÉN uur in totaal 15 uur slaaptijd.
Dat betekent dat jullie gezamenlijk 15 uur slaaptijd te verdelen hebben over de komende dagen en nachten.
Wanneer jullie binnen die tijd blijven is de weekkopdracht geslaagd.
Big Brother
Het klinkt ingewikkelder dan het is
De Weekopdracht duurt tot en met donderdagmiddag 13.00 uur, dat is iets meer dan 63 uur. In die 63 uur mogen zij gezamenlijk vijftien uur slapen. Valt één Bewoner in slaap, dan gaat de klok lopen. De opdracht is geslaagd als de Bewoners in die 63 uur niet over de vijftien uur slaap heen gaan. Doen ze dat wel…dan is de Weekopdracht mislukt en dat betekent dan weer het Noodrantsoen.
In de gang staat een plasmascherm met vermelding van de slaaptijd.
Wanneer de Bewoners gaan slapen moeten zij op een gouden knop drukken om bij te houden hoe lang zij slapen. Big Brother houdt dit natuurlijk ook nauwlettend in de gaten. Een klein dutje op de bank telt net zo hard mee.
Een spannende strijd tegen de slaap
Aangezien de Bewoners erg veel slapen, wordt het nog een spannende opdracht. De haan zal ze hierbij in ieder geval niet bijstaan. Of zal de stress van de exit toch voor slapeloze nachten en dagen zorgen? Misschien heeft het de Bewoners wel uitgeput. Mis geen moment van de wakkere uren van de Bewoners. Volg alles op de live streams.
quote:
Is gewoon een dikke storing... NET ALS FOK!!!!quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 21:56 schreef natronic het volgende:
denk eerder een technisch probleem bij garnier
Of hij doet heeeeeeeeeeeeeeel zielig zodat hij alle aandacht krijgt van Sabrina.quote:Op maandag 11 september 2006 22:00 schreef Sonique het volgende:
e10 zal wel boos zijn enzo...
Zal wel weer als een klein kind de boel bij elkaar schelden...
betaal streams?quote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Sonique het volgende:
liggen die betaal streams er ook uit trouwens?
betaal streams ?quote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Sonique het volgende:
En bij Sabje in haar schootje kruipen...quote:Op maandag 11 september 2006 22:00 schreef Sonique het volgende:
e10 zal wel boos zijn enzo...
Zal wel weer als een klein kind de boel bij elkaar schelden...
quote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Sonique het volgende:
had net een euro in mijn diskdrive gedaan, maar die werken ook nietquote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Sonique het volgende:
Probeer het gewoon ff zou ik zeggenquote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Sonique het volgende:
Die doen het gewoonquote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Sonique het volgende:
Ja, betaal streams. Die dingen waar je tegen betaling de hoogtepunten kan bekijken... MSN doet het niet trouwensquote:
Dat zijn geen streams, maar wmv (filmpjes dus)quote:Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, betaal streams. Die dingen waar je tegen betaling de hoogtepunten kan bekijken...
internet is vol...daarom werkt er nix meer normaal...quote:Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, betaal streams. Die dingen waar je tegen betaling de hoogtepunten kan bekijken... MSN doet het niet trouwens
Lijkt me van wel. dat zijn filmpjes, niet live. dus eigenlijk geen streams poepie.quote:Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, betaal streams. Die dingen waar je tegen betaling de hoogtepunten kan bekijken... MSN doet het niet trouwens
In principe maakt dat niets uit of de bron live of niet is, video is video...quote:Op maandag 11 september 2006 22:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Lijkt me van wel. dat zijn filmpjes, niet live. dus eigenlijk geen streams poepie.![]()
Dat kan ze zelf niet bedenken?quote:
internet is volquote:Op maandag 11 september 2006 22:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
internet is vol...daarom werkt er nix meer normaal...
Lijkt er op, FOK is ook al zo traag.quote:Op maandag 11 september 2006 22:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
internet is vol...daarom werkt er nix meer normaal...
Tuurlijk !quote:Op maandag 11 september 2006 22:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
In principe maakt dat niets uit of de bron live of niet is, video is video...
...ik geloof dat de pinpas van e10 in de portomonee van marcel zat....of andersomquote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef mijn23 het volgende:
WAt ik erg raar vind is dat marcel gister naar de dagboekkamer voor priveredenen moest komen.toen kwam hij terug ,vroeg etienne aan hem waar het over ging...alleen tegen hem zei hij:over het financiele... gisteren was etienne erg emotioneel...net of ze al afscheid aan het nemen waren bij die liedjes... zou Marcel dan toch betaald zijn om eruit te gaan en zijn bek te houden tegen de media...
En wat is hun bron ???quote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef Sonique het volgende:
De online videostreams van Talpa's Big Brother zijn sinds maandagavond (11 september) niet meer bereikbaar vanwege problemen bij de internetverbinding tussen Aalsmeer en Hilversum die geleverd worden door KPN. [bron radio.nl]
Enkele weken geleden waren alle klanten die een internetplusbellen abonnement hebben van KPN, zowel online als telefonische, ook enkele uren onbereikbaar. Het lijkt er op dat de internet netwerken van KPN steeds voller komen met dataverkeer.Consumenten en internet-TV kijkers hebben hierdoor een slechte verbinding.quote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef Sonique het volgende:
De online videostreams van Talpa's Big Brother zijn sinds maandagavond (11 september) niet meer bereikbaar vanwege problemen bij de internetverbinding tussen Aalsmeer en Hilversum die geleverd worden door KPN. [bron radio.nl]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |