nou kssst aan het werk dan lamlul!quote:Op zondag 10 september 2006 15:54 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik moest vandaag werken omdat een collega overleden is door een hartstilstand en de zaak draaiende gehouden moet blijven, maar het is maar goed dat jij zo snel kunt beoordelen dat ik geen diamond kaart heb.![]()
Dat zeg ik niet. Maar jij reageert ook niet echt volwassen. Sta er boven, en ga vooral niet het k-woord gebruiken. Kan je een ban opleveren trouwensquote:Op zondag 10 september 2006 15:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zie je mij hier lopen rellen dan? Dingen lopen uitlokken. Donder toch op man.
Ik ben net thuis uit mn werk, randdebiel. Alleen haalde ik het niet meer naar het kasteel.quote:Op zondag 10 september 2006 15:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
nou kssst aan het werk dan lamlul!
Je begint er zelf mee, lollercopter.quote:Op zondag 10 september 2006 15:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Zonder het K-woord!
Alles kanquote:Op zondag 10 september 2006 15:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar jij reageert ook niet echt volwassen. Sta er boven, en ga vooral niet het k-woord gebruiken. Kan je een ban opleveren trouwens
en ik heb een verjaardag van men pa, dus ik kan niet wegquote:Op zondag 10 september 2006 15:57 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik ben net thuis uit mn werk, randdebiel. Alleen haalde ik het niet meer naar het kasteel.
bijna is niet helemaalquote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Charisteas bijna 1-3
Ja? En nu ga ik er niet verder op in, vandaar de TT. Wat is je punt?quote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je begint er zelf mee, lollercopter.
Kansen over en weer daar. Gaat redelijk gelijkwaardig op.quote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef the_undertaker het volgende:
we horen ook maar niks over NEC - AZ... is het zo saai daar
Inderdaad, dat had ik nog niet gezienquote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je begint er zelf mee, lollercopter.
Maakt niet uit, ze hebben Harrie nogquote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef RayMania het volgende:
Hofs zwaar geblesseerd?
Wat een logische titelquote:Op zondag 10 september 2006 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Titel aangepast.
quote:Op zondag 10 september 2006 15:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
Drama in Groningen...
Boeren geven nooit op, 2-1!
quote:
Ach, tis maar een kakkerlakquote:
Verstand komt met de jaren. Ga maar naar je colleges enzo, dan komt het misschien nog wel goed met je.quote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Alles kan(die discussie ga ik niet aan)
Maarja, er wordt kennelijk niet hard opgetreden. Zo'n vaart zal het dus wel niet lopen..
Dat jij de enige bent die het woord tegen iemand heeft gebruikt en dat de TT, die nu gelukkig veranderd is, nergens op slaat. Behalve op jezelf.quote:Op zondag 10 september 2006 15:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ja? En nu ga ik er niet verder op in, vandaar de TT. Wat is je punt?
ik ben idd bang dat hij het ooit zal gaan krijgen jaquote:Op zondag 10 september 2006 16:00 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Bang voor Hofs zn gigantische talent...
Kansloos hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 16:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat ie nooit meer kan voetballen.
Vertel?quote:Op zondag 10 september 2006 16:02 schreef BiMeWet het volgende:
Sparta supporters die denken dat ze hooligans zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen een ECHTE kakkerlak kan zo debiel zijn natuurlijkquote:Op zondag 10 september 2006 16:02 schreef BiMeWet het volgende:
Sparta supporters die denken dat ze hooligans zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 16:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat ie nooit meer kan voetballen.
En jij bent 40 oid? Kan je nou werkelijk niet inzien dat de TT bedoeld is om duidelijk te maken dat ik met het woord zal stoppen?quote:Op zondag 10 september 2006 16:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren. Ga maar naar je colleges enzo, dan komt het misschien nog wel goed met je.
omdat hij een gele kaart kreeg, en werd daarom gewisseld door Van Gaalquote:Op zondag 10 september 2006 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom werd Steinsson bij AZ er na 20 minuten er weer afgehaald door Van Gaal? Voor Mendez da Silva?
Daar ging het al niet meer om. Je kwam weer terug met je domme "alles kan" opmerkingquote:Op zondag 10 september 2006 16:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En jij bent 40 oid? Kan je nou werkelijk niet inzien dat de TT bedoeld is om duidelijk te maken dat ik met het woord zal stoppen?
Jezus zeg
Ik kom net binnen zeilen op een brakke computer en internetconnectie: hoeveel staat het bij Ajax?quote:Op zondag 10 september 2006 16:04 schreef HeatWave het volgende:
weer geen goal, niet normaal wat Ajax nu loopt te prutsen, het had al 8-0 moeten zijn.
3-0quote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kom net binnen zeilen op een brakke computer en internetconnectie: hoeveel staat het bij Ajax?
3 voor ajax.quote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kom net binnen zeilen op een brakke computer en internetconnectie: hoeveel staat het bij Ajax?
ja, dat had ik ook even net, is weer terugquote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef borisz het volgende:
en dat is een groen scherm
Eindelijk!quote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef HeatWave het volgende:
babel eruit, manucharyan erin.
Poultje doen hoe snel ie geblesseerd is.quote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef Urquhart het volgende:
Manucharyan erin
Dat is Mitea hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 16:06 schreef Panick het volgende:
[..]
Poultje doen hoe snel ie geblesseerd is.
Ik zeg 7min23.
lol. is die heilig? goed? of wat is daarmee dat je zo enthousiast bentquote:
Shit.quote:
haha... ik hoop dat ze hem interviewen na de wedstrijd.. die jongen komt zo snugger overquote:Op zondag 10 september 2006 16:08 schreef BiMeWet het volgende:
POLAK :|
Hij is goed ja. Hij is 18 jaar, tweebenig, heeft een voorzet (wow) en is snelquote:Op zondag 10 september 2006 16:08 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
lol. is die heilig? goed? of wat is daarmee dat je zo enthousiast bent
meer een eeuwige belofte op dit moment, jongen kan goed voetballen maar komt er nooit aan toe. Ik hoop nu dus ook dat hij heel blijftquote:Op zondag 10 september 2006 16:08 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
lol. is die heilig? goed? of wat is daarmee dat je zo enthousiast bent
Het zal wel aan de leefomgeving liggen denk ik dan maar..quote:Op zondag 10 september 2006 16:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar ging het al niet meer om. Je kwam weer terug met je domme "alles kan" opmerking![]()
Je interpretatievermogen zal ook wel toenemen denk ik hoor![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 16:09 schreef BiMeWet het volgende:
edit
* Boe-man denkt terug aan afscheidswedstrijd Dennis Bergkampquote:Op zondag 10 september 2006 16:09 schreef frenzy2003 het volgende:
denis!
Kom op zeg, sinds ie bij Ajax speelt is ie meer dan 80% geblesseerd geweest. Zo kan je nooit een echte held worden, dan moet je eens 10+ wedstrijden achter elkaar goed spelen.quote:Op zondag 10 september 2006 16:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij is goed ja. Hij is 18 jaar, tweebenig, heeft een voorzet (wow) en is snel. Wordt een held.
Ok. een goede voorzet is wel welkom.. want na een dik seizoen Rosales schort het daar wel aan bij Ajax.quote:Op zondag 10 september 2006 16:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij is goed ja. Hij is 18 jaar, tweebenig, heeft een voorzet (wow) en is snel. Wordt een held.
Daarom zegt ie ook dat ie een held wordt.quote:Op zondag 10 september 2006 16:10 schreef Panick het volgende:
[..]
Kom op zeg, sinds ie bij Ajax speelt is ie meer dan 80% geblesseerd geweest. Zo kan je nooit een echte held worden, dan moet je eens 10+ wedstrijden achter elkaar goed spelen.
Hij speelt dan ook nog maar een jaar bij Ajax. En hij heeft meer in Jong Ajax gespeeld.quote:Op zondag 10 september 2006 16:10 schreef Panick het volgende:
[..]
Kom op zeg, sinds ie bij Ajax speelt is ie meer dan 80% geblesseerd geweest. Zo kan je nooit een echte held worden, dan moet je eens 10+ wedstrijden achter elkaar goed spelen.
Er is al gestoptquote:Op zondag 10 september 2006 16:11 schreef Panick het volgende:
Kunnen Leo de kast-homo en Timmy"kanker"Asd hun gekibbel via de mail doen ofzo?
MOET JE NIET ZO VAAK GEBLESSEERD ZIJN. En dat is ie wel steeds.quote:Op zondag 10 september 2006 16:11 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Daarom zegt ie ook dat ie een held wordt.
En dat is ook zo.
quote:Op zondag 10 september 2006 16:12 schreef Urquhart het volgende:
De eerste goal van Harrie?
Manucharyan pas een jaar bij Ajax? Ik geloof al een jaar of 3.quote:Op zondag 10 september 2006 16:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij speelt dan ook nog maar een jaar bij Ajax. En hij heeft meer in Jong Ajax gespeeld.
Terecht.quote:Op zondag 10 september 2006 16:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Sparta wordt een penalty onthouden, en Feyenoord krijgt er nu wél één..........
Gaat goed komen, heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen!quote:Op zondag 10 september 2006 16:11 schreef Corksterr het volgende:
Jammer dat Sparta het overwicht niet uitbuit.
was eigenlijk een nummer wat op radio 1 te horen wasquote:Op zondag 10 september 2006 16:10 schreef Boe-man het volgende:
[..]
* Boe-man denkt terug aan afscheidswedstrijd Dennis Bergkamp![]()
zeker welquote:Op zondag 10 september 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:
was wel duidelijk een pingel....
Daarom ookquote:Op zondag 10 september 2006 16:13 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
was eigenlijk een nummer wat op radio 1 te horen was.
Nou oke iets meer dan een jaar.quote:Op zondag 10 september 2006 16:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Manucharyan pas een jaar bij Ajax? Ik geloof al een jaar of 3.
Of hebben we het hier over iemand anders?
Maar wat boeit dat? Ging het niet over.quote:Hij kwam in de zomer van 2004 over van Pyunik FC.
Veels te blessuregevoelig. In potentie een topper, maarja dat dacht ik ook over Heitingaquote:Op zondag 10 september 2006 16:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou oke iets meer dan een jaar.
[..]
Maar wat boeit dat? Ging het niet over.
Kuijt ging weg, Lucius werd aanvoerder.quote:Op zondag 10 september 2006 16:15 schreef WooZ het volgende:
ik wist helemaal niet dat lucius gelijk aanvoerder is, of is er iemand uitgehaald ?
Lucius zorgt weer voor wat vuurwerkquote:Op zondag 10 september 2006 16:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Lucius crimineel
Boeiend, wij mogen ook wel eens geluk hebben.quote:Op zondag 10 september 2006 16:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
1-3 feyenoord penaltygeflatteerd, sparta domineerd feyenoord met 10 man
Komt goed.quote:Op zondag 10 september 2006 16:15 schreef Superheld het volgende:
Verdikkie, staan we nog onder Feyenoord
Hij is vaste aanvoerder volgens mijquote:Op zondag 10 september 2006 16:15 schreef WooZ het volgende:
ik wist helemaal niet dat lucius gelijk aanvoerder is, of is er iemand uitgehaald ?
ja jammer, ik snap het opzich altijd wel, sparen voor de rest van het jaar, maar eens lekker uithalen lijkt wel verboden ofzoquote:Op zondag 10 september 2006 16:14 schreef Corksterr het volgende:
Ajax laat het wel een beetje afweten hoor, pff.
Lucius is eerste aanvoerder.quote:Op zondag 10 september 2006 16:15 schreef WooZ het volgende:
Charisteas was toch aanvoerder?quote:Op zondag 10 september 2006 16:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij is vaste aanvoerder volgens mij
In ieder geval nog geen Champions league.quote:Op zondag 10 september 2006 16:16 schreef Urquhart het volgende:
Dit is opzich toch wel een dvd waard?
Tja de Armeense competitie is idd een verschil met de Nederlandse ja. Hij wordt nu eindelijk met verstand van Ten Cate sterk gemaakt.quote:
Sommige grappen worden leuker naar mate je ze vaker hoort.quote:Op zondag 10 september 2006 16:16 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
In ieder geval nog geen Champions league.kutgrap die al 30 keer gemaakt is
Nee, ze worden steeds triester. Misschien is dát de reden waarom jij ze steeds leuker gaat vinden...quote:Op zondag 10 september 2006 16:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sommige grappen worden leuker naar mate je ze vaker hoort.
Ze laten het alleen qua afronding afweten. Verder creeeren ze nog voldoende kansenquote:Op zondag 10 september 2006 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja jammer, ik snap het opzich altijd wel, sparen voor de rest van het jaar, maar eens lekker uithalen lijkt wel verboden ofzo.
Ze proberen het nog wel een beetje, maar 3-0 vinden ze wel best. Is het ook wel hoor.
ach joh, boeiend, alleen maar prima als ze na dit soort wedstrijden gaan denken dat het wel goed zitquote:Op zondag 10 september 2006 16:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Zeer zeer zeer onterecht.
is ook wel zo ja. Maar toch jammerquote:Op zondag 10 september 2006 16:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ze laten het alleen qua afronding afweten. Verder creeeren ze nog voldoende kansen
Dat wilde ik ook zeggen.quote:Op zondag 10 september 2006 16:18 schreef BiMeWet het volgende:
ALI B ALI B ALI B OLÉ OLÉ!
Het toont de triestheid van het uitgeven van een dvd nog maar eens uit, maar ok het is een gesloten boek.quote:Op zondag 10 september 2006 16:17 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Nee, ze worden steeds triester. Misschien is dát de reden waarom jij ze steeds leuker gaat vinden...
En ik ben blij voor jou dat ajax gewonnen heeft met goed geluk (quote:Op zondag 10 september 2006 16:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het toont de triestheid van het uitgeven van een dvd nog maar eens uit, maar ok het is een gesloten boek.
Ik ben blij voor je dat Feyenoord heeft gestunt vandaag.
quote:Op zondag 10 september 2006 16:19 schreef GnAgn het volgende:
Ach wat maakt het uit, Feye wint zoiezo dit seizoen niet van Ajax, PSV, AZ, Groningen, Vitesse, Roda Jc, Heerenveen, Twente, Utrecht, dus we hebben nog genoeg te lachen
Harry scoort alleen 3 per wedstrijdquote:Op zondag 10 september 2006 16:18 schreef P-azz het volgende:
en nou chari nog ff 1
Als PSV ook zo denkt, komt het helemaal goed met Feyenoord volgende week!quote:Op zondag 10 september 2006 16:19 schreef BigFire het volgende:
volgende week tegen PSV en dan gaan ze met dit spel volledig de boot in![]()
Nr. 3 en 4 en 5 bedoel jequote:Op zondag 10 september 2006 16:19 schreef Panick het volgende:
Jammer dat KJH nr.3 niet kon meepikken.
Had ie weer 1 op 1 gelopen..
zekerquote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Mooie stunt van Feyenoord
idd. Kluivert hattrickje tegen feyenoordquote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als PSV ook zo denkt, komt het helemaal goed met Feyenoord volgende week!
Die tegengoal was inderdaad belachelijk.quote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Mooie stunt van Feyenoord
Kluivert een hattrick...quote:Op zondag 10 september 2006 16:21 schreef BigFire het volgende:
[..]
idd. Kluivert hattrickje tegen feyenoord![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 16:22 schreef venomsnake het volgende:
Afgelopen in Grunn:
eindstand 2-1
[afbeelding]
neej, met Beasley hadden ze een wereld speler in huisquote:Op zondag 10 september 2006 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kluivert een hattrick...![]()
![]()
Die gast mag al blij zijn als hij een grasspriet weet te raken
Wel jammer dat het al om 12;30 is, moet ik me weer inhouden zaterdagavondquote:Op zondag 10 september 2006 16:22 schreef borisz het volgende:
volgende week nemen we de punten uit kerkrade mee![]()
Beasley is toch de grasspriet over wie hij het heeftquote:Op zondag 10 september 2006 16:23 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
neej, met Beasley hadden ze een wereld speler in huis![]()
daar begin ik ook een beetje van te balen eigenlijk...quote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jammer dat Suarèz geen minuten kreeg.
het nieuwe Ajax rulesquote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Panick het volgende:
Roda uit is altijd lastig voor Ajax. Ik reken op een gelijkspel.
quote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Superheld het volgende:
[..]
Beasley is toch de grasspriet over wie hij het heeft![]()
wat een dweil is hetquote:Op zondag 10 september 2006 16:29 schreef Cheiron het volgende:
Och Knol, slappe jankezak!
quote:
Beter 1 club van niveau, dan 3 onder het gemiddelde niveau.quote:Op zondag 10 september 2006 16:34 schreef BiMeWet het volgende:
[..]Die stad van jou kan nog niet eens 1 voetbalclub van niveau onderhouden.
33 Havenarbeiders in de erelijst!
Co-sign, tenminste nog stadsderby's in Nederland.quote:Op zondag 10 september 2006 16:34 schreef BiMeWet het volgende:Die stad van jou kan nog niet eens 1 voetbalclub van niveau onderhouden.
33 Havenarbeiders in de erelijst!
Dáár zit het em juist in. Liever 1 club van niveau...quote:Op zondag 10 september 2006 16:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Beter 1 club van niveau, dan 3 onder het gemiddelde niveau.
Fijn ook om te zien dat Charisteas zo snel in de armen wordt gesloten als havenarbeider
Kerel, voorlopig hebben wij 9 punten en jullie 3, dus ik snap je punt niet.quote:Op zondag 10 september 2006 16:38 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dáár zit het em juist in. Liever 1 club van niveau...
Die hebben jullie ook niet![]()
Dat zouden julle wel willenquote:Op zondag 10 september 2006 16:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar ik gok op een vergelijkbaar jaar als Ajax vorig jaar heeft gehad voor Feyenoord dit jaar.
4.quote:Op zondag 10 september 2006 16:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kerel, voorlopig hebben wij 9 punten en jullie 3, dus ik snap je punt niet.
4 (OWNED LOLZ?~!?!)quote:Op zondag 10 september 2006 16:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kerel, voorlopig hebben wij 9 punten en jullie 3, dus ik snap je punt niet.
Ok, het grappige is dat we net zo goed zijn als alle Rotterdamse clubs bij elkaar. 4+4+1=9quote:
Een VCL plek van een ander zijn bord afsnoepen en deze vervolgens verneuken door een eigen goal t.w.v. 9 miljoen euro, gesponsord door een Belg. Nee dank je.quote:
Kansloos dit...quote:Op zondag 10 september 2006 16:38 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dáár zit het em juist in. Liever 1 club van niveau...
Die hebben jullie ook niet![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 16:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Een VCL plek van een ander zijn bord afsnoepen en deze vervolgens verneuken door een eigen goal t.w.v. 9 miljoen euro, gesponsord door een Belg. Nee dank je.![]()
Ja, door Quansah en Everton. INderdaad wel verrassend te noemenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:30 schreef the_undertaker het volgende:
Heracles al op 2-0 tegen Utrecht... verrassend
Vind ik wel.. na de 5-0 van utrecht vorige week.. en dat ze dan nu al met 2-0 achter staan vind ik wel verrassend.quote:
Utrecht wordt overschat, zeker uit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Vind ik wel.. na de 5-0 van utrecht vorige week.. en dat ze dan nu al met 2-0 achter staan vind ik wel verrassend.
Heracles heeft best een goede ploeg, die krijgen dit jaar denk ik ook niet al te veel problemen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heracles wordt onderschat, zeker thuis..
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Heracles heeft best een goede ploeg, die krijgen dit jaar denk ik ook niet al te veel problemen.
Gaat hard daar in R'dam.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:44 schreef LuukBes het volgende:
3-1. El Hamdaoiu.
Zeker, een zeer eredivisiewaardige selectie hoor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Heracles heeft best een goede ploeg, die krijgen dit jaar denk ik ook niet al te veel problemen.
Indeed, monsterscore in de maak, open huis aan twee kanten. Slory overigens dikke tip voor transfer naar subtop of hoger na dit seizoen. Veel te snel en goed voor Excelsior.quote:
Over overschatte teams gesproken; RKC! Die hebben per onegluk vorig jaar een paar leuke wedstrijdjes gespeeld in de herfst, maar wmb mogen die meteen de 1e divisie in.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:47 schreef LuukBes het volgende:
Gekke competitie. Utrecht 5-0 klappen geven aan RKC, en week erna gewoon weer de boot ingaan tegen Heracles.
Mwah, ze hadden wel goeie ploeg hoor, stond goed. Heb zwaar respect voor scouting en aankoopbeleid in Waalwijk, maar het houdt een keer op als je steeds tijdens het seizoen leeggeplukt wordt door dat succes. Donk, Molhoek, Martens, Mathijssen, Ceulear, Zuiverloon, Hoogendorp etc etc.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Over overschatte teams gesproken; RKC! Die hebben per onegluk vorig jaar een paar leuke wedstrijdjes gespeeld in de herfst, maar wmb mogen die meteen de 1e divisie in.
Inderdaad, er wordt te wisselvallig gepresteerd door veel ploegen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:47 schreef LuukBes het volgende:
Gekke competitie. Utrecht 5-0 klappen geven aan RKC, en week erna gewoon weer de boot ingaan tegen Heracles.
Absoluut, vond ze vorige week in Groningen niks minder eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zeker, een zeer eredivisiewaardige selectie hoor.
Op basis waarvan beweer je datquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Utrecht wordt overschat, zeker uit.
Da's nog niet eens zo raar hoor. RKC is niks en Heracles is gewoon een goede ploeg, zeker als ze thuisspelen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:47 schreef LuukBes het volgende:
Klopt, maar het huidige team stelt echt niet veel voor. Reuser is de enige die echt talent heeft en niet met ijver hoeft te compenseren. En in mindere mate vd Haar en Fuchs dan. Maar al met al stelt het nu niet veel voor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:53 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Mwah, ze hadden wel goeie ploeg hoor, stond goed. Heb zwaar respect voor scouting en aankoopbeleid in Waalwijk, maar het houdt een keer op als je steeds tijdens het seizoen leeggeplukt wordt door dat succes. Donk, Molhoek, Martens, Ceulear, Zuiverloon, Hoogendorp etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |