nou kssst aan het werk dan lamlul!quote:Op zondag 10 september 2006 15:54 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik moest vandaag werken omdat een collega overleden is door een hartstilstand en de zaak draaiende gehouden moet blijven, maar het is maar goed dat jij zo snel kunt beoordelen dat ik geen diamond kaart heb.![]()
Dat zeg ik niet. Maar jij reageert ook niet echt volwassen. Sta er boven, en ga vooral niet het k-woord gebruiken. Kan je een ban opleveren trouwensquote:Op zondag 10 september 2006 15:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zie je mij hier lopen rellen dan? Dingen lopen uitlokken. Donder toch op man.
Ik ben net thuis uit mn werk, randdebiel. Alleen haalde ik het niet meer naar het kasteel.quote:Op zondag 10 september 2006 15:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
nou kssst aan het werk dan lamlul!
Je begint er zelf mee, lollercopter.quote:Op zondag 10 september 2006 15:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Zonder het K-woord!
Alles kanquote:Op zondag 10 september 2006 15:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar jij reageert ook niet echt volwassen. Sta er boven, en ga vooral niet het k-woord gebruiken. Kan je een ban opleveren trouwens
en ik heb een verjaardag van men pa, dus ik kan niet wegquote:Op zondag 10 september 2006 15:57 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik ben net thuis uit mn werk, randdebiel. Alleen haalde ik het niet meer naar het kasteel.
bijna is niet helemaalquote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Charisteas bijna 1-3
Ja? En nu ga ik er niet verder op in, vandaar de TT. Wat is je punt?quote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je begint er zelf mee, lollercopter.
Kansen over en weer daar. Gaat redelijk gelijkwaardig op.quote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef the_undertaker het volgende:
we horen ook maar niks over NEC - AZ... is het zo saai daar
Inderdaad, dat had ik nog niet gezienquote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je begint er zelf mee, lollercopter.
Maakt niet uit, ze hebben Harrie nogquote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef RayMania het volgende:
Hofs zwaar geblesseerd?
Wat een logische titelquote:Op zondag 10 september 2006 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Titel aangepast.
quote:Op zondag 10 september 2006 15:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
Drama in Groningen...
Boeren geven nooit op, 2-1!
quote:
Ach, tis maar een kakkerlakquote:
Verstand komt met de jaren. Ga maar naar je colleges enzo, dan komt het misschien nog wel goed met je.quote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Alles kan(die discussie ga ik niet aan)
Maarja, er wordt kennelijk niet hard opgetreden. Zo'n vaart zal het dus wel niet lopen..
Dat jij de enige bent die het woord tegen iemand heeft gebruikt en dat de TT, die nu gelukkig veranderd is, nergens op slaat. Behalve op jezelf.quote:Op zondag 10 september 2006 15:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ja? En nu ga ik er niet verder op in, vandaar de TT. Wat is je punt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |