Jouw clubbie heeft anders 3 'joden' in de ploeg..quote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
De tering. Kijk al die joden hierZe spelen zelfs ook nog wel thuis
. Dit is wel heeel erg triest hoor
Ja idd wat een sjieke succes supporters zegquote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
ja, want ALLE ajacieden passen ma-ke-lijk in de arenaquote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
3 x landskampioen in 30 jaar, da's pas triest.quote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
Hoop ik nietquote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Afmaken met grote cijfers hoop ik.
Wat is er met Utrecht aan de hand zeg?.
Ah, moet je huilen omdat Ajax voorstaat?quote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef Alex858 het volgende:
[..]
Dat alle Feyenoord-supporters tegenwoordig wel in het uit-vak van Sparta passen, zegt eigenlijk meer over Feyenoord![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
3 x landskampioen in 30 jaar, da's pas triest.
Niks moet..quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoop ik niet
Ik ben PSV fan, maar woon voortaan in Arnhem. Tsja, dan moet ik toch wel voor Vitesse zijn he![]()
Feyenoord is gelijk aan triest, dat bewijzen ze elke dag weer opnieuw, komt nooit een zinnig woord uit die gasten...quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
3 x landskampioen in 30 jaar, da's pas triest.
quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef Alex858 het volgende:
[..]
Ah, moet je huilen omdat Ajax voorstaat?![]()
En tsja, er zijn maar 50.000 plaatsen, dus niet alle Ajax-fans kunnen naar het stadion. Dat alle Feyenoord-supporters tegenwoordig wel in het uit-vak van Sparta passen, zegt eigenlijk meer over Feyenoord![]()
oh dus je moet persé naar elke wedstrijd van je club gaan om een supporter/fan te zijn? Sure jongequote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
Wat ben jij een zielepiet!quote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
Het zijn de joden met de grootste muil die hier op FOK! zitten te rukken op 818, maar zelf naar het stadion gaan...
"Nee, ik heb geen geld!" "Het is zo ver weg" "Ik kan niet
"
Zijn dat zulke rare redenen danquote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
Het zijn de joden met de grootste muil die hier op FOK! zitten te rukken op 818, maar zelf naar het stadion gaan...
"
En waarom zit jij dan niet in het stadion? Is ook nl. in Rotterdam, dus een veredelde thuiswedstrijd.quote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
"
Dat is wel je stokpaardje he?quote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
"
Echt allemaal van die nietszeggende kutexcuses
Idd, je ziet vaak al aan die koppen dat ze voor Feyenoord zijnquote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Feyenoord is gelijk aan triest, dat bewijzen ze elke dag weer opnieuw, komt nooit een zinnig woord uit die gasten...
Maak jezelf niet zo belachelijk, pauper.quote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
"
pot verwijst de ketelquote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
"
Je hebt altijd een keuze, ongeacht de consequenties. Het is hier geen communistisch gebeurenquote:Op zondag 10 september 2006 15:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dát is pas echt een domme opmerking...
Bepaalde dingen moeten gewoon wel!
Een echte supporter is iemand die thuis én uit gaat.quote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
"
Deze waarheid blijbaar ook, anders had je er wel op gereageerd zielepootquote:Op zondag 10 september 2006 15:24 schreef Tomasso het volgende:
De waarheid is hard he
Dit is btw pas de eerste keer dat ik erover begin, want het valt me gewoon heel erg op.
quote:Op zondag 10 september 2006 15:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jouw clubbie heeft anders 3 'joden' in de ploeg..![]()
Ja wat?quote:Op zondag 10 september 2006 15:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maak jezelf niet zo belachelijk, pauper.
met dank aan dj tiestoquote:Op zondag 10 september 2006 15:23 schreef the_undertaker het volgende:
gut hoogtepunten op tele2.. met die sneue eredivsie tune... slechter had die tune niet gekunt....
Tis natuurlijk wel een lange reis, dat dan weer wel.quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een echte supporter is iemand die thuis én uit gaat.
Dus waarom zit jij niet in Het Kasteel met je grote bek?
ja want het kasteel ligt zoveer weg van de kuipquote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
"
Boeiend, wie ben jij om te beslissen of ze in het stadion moeten zittenquote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja wat?
Kijk, uitwedstrijden kan ik begrijpen. Maar je kan toch wel een beetje moeite doen om thuiswedstrijden te bezoeken. Zeker als je de grootste bek hebt op internet. Dat viel me gewoon op
wromquote:Op zondag 10 september 2006 15:26 schreef Incolumis het volgende:
[..]
met dank aan dj tiesto
btw Schumacher stopt met racen
Moet je naar het stadion om supporter te zijn dan? Leg eens uit waarom? Waarom kan je geen supporter zijn zonder naar het stadion te gaan?quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja wat?
Kijk, uitwedstrijden kan ik begrijpen. Maar je kan toch wel een beetje moeite doen om thuiswedstrijden te bezoeken. Zeker als je de grootste bek hebt op internet. Dat viel me gewoon op
Ach, de "niks moet" opmerking is gewoon dom.quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je hebt altijd een keuze, ongeacht de consequenties. Het is hier geen communistisch gebeuren
waarom zit jij dan niet in het stadion vandaag? of is Rotterdam te ver voor je?quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja wat?
sjek zit nu in de vliegtuig samen met alle koffersquote:Op zondag 10 september 2006 15:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Boeiend, wie ben jij om te beslissen of ze in het stadion moeten zitten.
Precies, het maakt het ook al een stuk moeilijker als je ver weg woont he. En gemiddeld zit de Arena voller dan de Kuip.quote:Op zondag 10 september 2006 15:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
oh dus je moet persé naar elke wedstrijd van je club gaan om een supporter/fan te zijn? Sure jonge![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |