quote:Op zondag 10 september 2006 15:16 schreef Urquhart het volgende:
5-0 Utrecht
quote:Op zondag 10 september 2006 15:16 schreef Urquhart het volgende:
5-0 Utrecht
Afmaken met grote cijfers hoop ikquote:
"Het kan nog!!"quote:Op zondag 10 september 2006 15:18 schreef RayMania het volgende:
Wat zal Koster in de rust zeggen?
"Kom op jongens! "
Nee, ik denk dat hij de rust gebruikt om de spelers zijn ontslagbrief te laten lezen, om de taalfouten en dergelijke er uit te halenquote:Op zondag 10 september 2006 15:18 schreef RayMania het volgende:
"Kom op jongens! "
Doe goed je best jongens!quote:Op zondag 10 september 2006 15:18 schreef RayMania het volgende:
"Kom op jongens! "
Wij zijn 818 supporters. Toedelsquote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
De tering. Kijk al die joden hierZe spelen zelfs ook nog wel thuis
. Dit is wel heeel erg triest hoor
Niet iedereen kan naar Ajax hequote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
Jouw clubbie heeft anders 3 'joden' in de ploeg..quote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
Ja idd wat een sjieke succes supporters zegquote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
ja, want ALLE ajacieden passen ma-ke-lijk in de arenaquote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
3 x landskampioen in 30 jaar, da's pas triest.quote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
Hoop ik nietquote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Afmaken met grote cijfers hoop ik.
Wat is er met Utrecht aan de hand zeg?.
Ah, moet je huilen omdat Ajax voorstaat?quote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef Alex858 het volgende:
[..]
Dat alle Feyenoord-supporters tegenwoordig wel in het uit-vak van Sparta passen, zegt eigenlijk meer over Feyenoord![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
3 x landskampioen in 30 jaar, da's pas triest.
Niks moet..quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoop ik niet
Ik ben PSV fan, maar woon voortaan in Arnhem. Tsja, dan moet ik toch wel voor Vitesse zijn he![]()
Feyenoord is gelijk aan triest, dat bewijzen ze elke dag weer opnieuw, komt nooit een zinnig woord uit die gasten...quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
3 x landskampioen in 30 jaar, da's pas triest.
quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef Alex858 het volgende:
[..]
Ah, moet je huilen omdat Ajax voorstaat?![]()
En tsja, er zijn maar 50.000 plaatsen, dus niet alle Ajax-fans kunnen naar het stadion. Dat alle Feyenoord-supporters tegenwoordig wel in het uit-vak van Sparta passen, zegt eigenlijk meer over Feyenoord![]()
oh dus je moet persé naar elke wedstrijd van je club gaan om een supporter/fan te zijn? Sure jongequote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
Wat ben jij een zielepiet!quote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
Het zijn de joden met de grootste muil die hier op FOK! zitten te rukken op 818, maar zelf naar het stadion gaan...
"Nee, ik heb geen geld!" "Het is zo ver weg" "Ik kan niet
"
Zijn dat zulke rare redenen danquote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
Het zijn de joden met de grootste muil die hier op FOK! zitten te rukken op 818, maar zelf naar het stadion gaan...
"Nee, ik heb geen geld!" "Het is zo ver weg" "Ik kan niet
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |