met de laptop liggend op de bank, ondertussen F1 kijken en radio 1 luisterend, is niet goed voor je spellingquote:Op zondag 10 september 2006 15:01 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
als je dan bijdehand gaat lopen doen let dan wel op je spelling :').
Je kent em nog wel van een paar jaar geledenquote:Op zondag 10 september 2006 15:06 schreef pascalheister het volgende:
kjh? wie is dat ook alweer
De opvolger van die nieuwe spits van julliequote:Op zondag 10 september 2006 15:06 schreef pascalheister het volgende:
De grootste nachtmerrie van elke verdediger op 2 benenquote:Op zondag 10 september 2006 15:06 schreef pascalheister het volgende:
Nee, Didulica is alweer terugquote:Op zondag 10 september 2006 15:07 schreef Schimpie het volgende:
Staat die grabbelaar nog in de goal bij AZ?
Niet die Australier (ik weet het das ook een prutser) maar die Sinouh.
Die Australier staat onder de lat.quote:Op zondag 10 september 2006 15:07 schreef Schimpie het volgende:
Dat hebben ze gemerkt in Luxemburgquote:Op zondag 10 september 2006 15:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
De grootste nachtmerrie van elke verdediger op 2 benen
die didulica keept..quote:Op zondag 10 september 2006 15:07 schreef Schimpie het volgende:
Ik blijft het een onzekere keepert vindenquote:Op zondag 10 september 2006 15:08 schreef Cheiron het volgende:
Bijna een foutje a la Tel aviv voor Stekelenburg.. pfoe
quote:Op zondag 10 september 2006 15:08 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Dat hebben ze gemerkt in de play-offs![]()
Fantastische lijnkeeper, maar verder heeft hij nog heel veel te lerenquote:Op zondag 10 september 2006 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik blijft het een onzekere keepert vinden
ik vind het juist een vrij sterke keeper.quote:Op zondag 10 september 2006 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is ie ook.quote:Op zondag 10 september 2006 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Iddquote:Op zondag 10 september 2006 15:10 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat is ie ook.
Zelfs in de periodes dat ie erg sterk keepte had ie altijd zo'n "F. de Boer moment"
En als hij die tijd nou eens krijgt van 'men' dan hebben we over een paar jaar wellicht een waardig opvolger van V/d Sar....quote:Op zondag 10 september 2006 15:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Fantastische lijnkeeper, maar verder heeft hij nog heel veel te leren
Hij is um nog geen 1x voorbij gekomenquote:Op zondag 10 september 2006 15:12 schreef Nashje het volgende:
Hersi denkt Emanuelson effe te kunnen uitspelen.
Jij ziet hem liever zonder shirtquote:Op zondag 10 september 2006 15:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Helaas draagt ie wel het verkeerde shirt momenteel
ja 1 been is ook niet zo makkelijk hequote:Op zondag 10 september 2006 15:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
De grootste nachtmerrie van elke verdediger op 2 benen
dat is altijd nog maar afwachten..quote:Op zondag 10 september 2006 15:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
De opvolger van die nieuwe spits van jullie
Alleen gaat KJH het in de toekomst beter doen dan Patje![]()
Jezus, ze gaan echt losquote:Op zondag 10 september 2006 15:16 schreef Urquhart het volgende:
5-0 Utrecht
quote:Op zondag 10 september 2006 15:16 schreef Urquhart het volgende:
5-0 Utrecht
quote:Op zondag 10 september 2006 15:16 schreef Urquhart het volgende:
5-0 Utrecht
Afmaken met grote cijfers hoop ikquote:
"Het kan nog!!"quote:Op zondag 10 september 2006 15:18 schreef RayMania het volgende:
Wat zal Koster in de rust zeggen?
"Kom op jongens! "
Nee, ik denk dat hij de rust gebruikt om de spelers zijn ontslagbrief te laten lezen, om de taalfouten en dergelijke er uit te halenquote:Op zondag 10 september 2006 15:18 schreef RayMania het volgende:
"Kom op jongens! "
Doe goed je best jongens!quote:Op zondag 10 september 2006 15:18 schreef RayMania het volgende:
"Kom op jongens! "
Wij zijn 818 supporters. Toedelsquote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
De tering. Kijk al die joden hierZe spelen zelfs ook nog wel thuis
. Dit is wel heeel erg triest hoor
Niet iedereen kan naar Ajax hequote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
Jouw clubbie heeft anders 3 'joden' in de ploeg..quote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
Ja idd wat een sjieke succes supporters zegquote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
ja, want ALLE ajacieden passen ma-ke-lijk in de arenaquote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
3 x landskampioen in 30 jaar, da's pas triest.quote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
Hoop ik nietquote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Afmaken met grote cijfers hoop ik.
Wat is er met Utrecht aan de hand zeg?.
Ah, moet je huilen omdat Ajax voorstaat?quote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef Alex858 het volgende:
[..]
Dat alle Feyenoord-supporters tegenwoordig wel in het uit-vak van Sparta passen, zegt eigenlijk meer over Feyenoord![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
3 x landskampioen in 30 jaar, da's pas triest.
Niks moet..quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoop ik niet
Ik ben PSV fan, maar woon voortaan in Arnhem. Tsja, dan moet ik toch wel voor Vitesse zijn he![]()
Feyenoord is gelijk aan triest, dat bewijzen ze elke dag weer opnieuw, komt nooit een zinnig woord uit die gasten...quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
3 x landskampioen in 30 jaar, da's pas triest.
quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef Alex858 het volgende:
[..]
Ah, moet je huilen omdat Ajax voorstaat?![]()
En tsja, er zijn maar 50.000 plaatsen, dus niet alle Ajax-fans kunnen naar het stadion. Dat alle Feyenoord-supporters tegenwoordig wel in het uit-vak van Sparta passen, zegt eigenlijk meer over Feyenoord![]()
oh dus je moet persé naar elke wedstrijd van je club gaan om een supporter/fan te zijn? Sure jongequote:Op zondag 10 september 2006 15:19 schreef Tomasso het volgende:
Wat ben jij een zielepiet!quote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
Het zijn de joden met de grootste muil die hier op FOK! zitten te rukken op 818, maar zelf naar het stadion gaan...
"Nee, ik heb geen geld!" "Het is zo ver weg" "Ik kan niet
"
Zijn dat zulke rare redenen danquote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
Het zijn de joden met de grootste muil die hier op FOK! zitten te rukken op 818, maar zelf naar het stadion gaan...
"
En waarom zit jij dan niet in het stadion? Is ook nl. in Rotterdam, dus een veredelde thuiswedstrijd.quote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
"
Dat is wel je stokpaardje he?quote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
"
Echt allemaal van die nietszeggende kutexcuses
Idd, je ziet vaak al aan die koppen dat ze voor Feyenoord zijnquote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Feyenoord is gelijk aan triest, dat bewijzen ze elke dag weer opnieuw, komt nooit een zinnig woord uit die gasten...
Maak jezelf niet zo belachelijk, pauper.quote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
"
pot verwijst de ketelquote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
"
Je hebt altijd een keuze, ongeacht de consequenties. Het is hier geen communistisch gebeurenquote:Op zondag 10 september 2006 15:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dát is pas echt een domme opmerking...
Bepaalde dingen moeten gewoon wel!
Een echte supporter is iemand die thuis én uit gaat.quote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
"
Deze waarheid blijbaar ook, anders had je er wel op gereageerd zielepootquote:Op zondag 10 september 2006 15:24 schreef Tomasso het volgende:
De waarheid is hard he
Dit is btw pas de eerste keer dat ik erover begin, want het valt me gewoon heel erg op.
quote:Op zondag 10 september 2006 15:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jouw clubbie heeft anders 3 'joden' in de ploeg..![]()
Ja wat?quote:Op zondag 10 september 2006 15:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maak jezelf niet zo belachelijk, pauper.
met dank aan dj tiestoquote:Op zondag 10 september 2006 15:23 schreef the_undertaker het volgende:
gut hoogtepunten op tele2.. met die sneue eredivsie tune... slechter had die tune niet gekunt....
Tis natuurlijk wel een lange reis, dat dan weer wel.quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een echte supporter is iemand die thuis én uit gaat.
Dus waarom zit jij niet in Het Kasteel met je grote bek?
ja want het kasteel ligt zoveer weg van de kuipquote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
"
Boeiend, wie ben jij om te beslissen of ze in het stadion moeten zittenquote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja wat?
Kijk, uitwedstrijden kan ik begrijpen. Maar je kan toch wel een beetje moeite doen om thuiswedstrijden te bezoeken. Zeker als je de grootste bek hebt op internet. Dat viel me gewoon op
wromquote:Op zondag 10 september 2006 15:26 schreef Incolumis het volgende:
[..]
met dank aan dj tiesto
btw Schumacher stopt met racen
Moet je naar het stadion om supporter te zijn dan? Leg eens uit waarom? Waarom kan je geen supporter zijn zonder naar het stadion te gaan?quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja wat?
Kijk, uitwedstrijden kan ik begrijpen. Maar je kan toch wel een beetje moeite doen om thuiswedstrijden te bezoeken. Zeker als je de grootste bek hebt op internet. Dat viel me gewoon op
Ach, de "niks moet" opmerking is gewoon dom.quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je hebt altijd een keuze, ongeacht de consequenties. Het is hier geen communistisch gebeuren
waarom zit jij dan niet in het stadion vandaag? of is Rotterdam te ver voor je?quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja wat?
sjek zit nu in de vliegtuig samen met alle koffersquote:Op zondag 10 september 2006 15:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Boeiend, wie ben jij om te beslissen of ze in het stadion moeten zitten.
Precies, het maakt het ook al een stuk moeilijker als je ver weg woont he. En gemiddeld zit de Arena voller dan de Kuip.quote:Op zondag 10 september 2006 15:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
oh dus je moet persé naar elke wedstrijd van je club gaan om een supporter/fan te zijn? Sure jonge![]()
![]()
Waarom ben jij dan niet bij je clubbie aan het supporten? met je grote mond. ga met je barby's spelen ofsowquote:Op zondag 10 september 2006 15:24 schreef Tomasso het volgende:
De waarheid is hard he
Dit is btw pas de eerste keer dat ik erover begin, want het valt me gewoon heel erg op.
Ik ga gewoon niet omdat ik het relaxter vind om thuis de wedstrijd te volgen.quote:Op zondag 10 september 2006 15:26 schreef HeatWave het volgende:
Alsof ik een excuus nodig heb tegen zo'n havenslaaf waarom ik niet in de ArenA zit..
Ik was stappen, ben brak en zit wel lekker op de bank met tele2 eigenlijk... Was een heftige avond met drank en vrouwen, beetje lekker gerukt op je Charisteas poster Tomasso??
quote:Op zondag 10 september 2006 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan Tommasso ook even normaal gaan reageren hier? Dank u wel.
Ow, ze mogen van mij doen en laten wat ze willen, maar het valt me gewoon op dat hier de gene met de grootste muil zitten. Lezenquote:Op zondag 10 september 2006 15:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Boeiend, wie ben jij om te beslissen of ze in het stadion moeten zitten.
Dat zit je elke week dus de rest is allemaal gesmoezel.quote:Op zondag 10 september 2006 15:26 schreef HeatWave het volgende:
en zit wel lekker op de bank met tele2 eigenlijk...
Nee hoor, maar als mijn reet ontploft is dat de consequentie. En als ik doodval door slaapgebrek idem ditoquote:Op zondag 10 september 2006 15:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, de "niks moet" opmerking is gewoon dom.
Ik weet zeker dat jij MOET schijten als je maar genoeg gegeten hebt. En ik weet ook zeker dat jij MOET slapen als je maar lang genoeg op bent.
Bepaalde dingen moeten dus gewoon wel!
Het is een f'noorder met een Nintendo fetisj.quote:Op zondag 10 september 2006 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan Tommasso ook even normaal gaan reageren hier? Dank u wel.
misschien heeft een "echte" supporter wel geen geld vanwege werkloosheid, of is ie te ziek om te gaan?quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een echte supporter is iemand die thuis én uit gaat.
Dus waarom zit jij niet in Het Kasteel met je grote bek?
Kan me er niet echt druk over maken eigenlijk.quote:Op zondag 10 september 2006 15:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, ze mogen van mij doen en laten wat ze willen, maar het valt me gewoon op dat hier de gene met de grootste muil zitten. Lezen
Hoi Xren
lekker slimme conclusiequote:Op zondag 10 september 2006 15:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, ze mogen van mij doen en laten wat ze willen, maar het valt me gewoon op dat hier de gene met de grootste muil zitten. Lezen
Hoi Xren
quote:Op zondag 10 september 2006 15:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Het is een f'noorder met een Nintendo fetisj.
Ja, maar, ja maar, ja maar dan ben je geen echte supporterrrrrrrrquote:Op zondag 10 september 2006 15:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
misschien heeft een "echte" supporter wel geen geld vanwege werkloosheid, of is ie te ziek om te gaan?
Jaquote:Op zondag 10 september 2006 15:37 schreef TornadoDK het volgende:
zit manucharyan op de bank?
denk ut welquote:Op zondag 10 september 2006 15:37 schreef TornadoDK het volgende:
zit manucharyan op de bank?
Uit voorzorg voor Lazovic of wat?quote:Op zondag 10 september 2006 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Stam gewisseld, voorzorg denk ik.
quote:Op zondag 10 september 2006 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Sparen voor donderdagquote:Op zondag 10 september 2006 15:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uit voorzorg voor Lazovic of wat?![]()
beterquote:Op zondag 10 september 2006 15:38 schreef HeatWave het volgende:
waarmee kijk jij naar de wedstrijd?quote:Op zondag 10 september 2006 15:31 schreef the_undertaker het volgende:
lekker die beelden in de rust
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
sopcastquote:Op zondag 10 september 2006 15:42 schreef mikey99 het volgende:
[..]
waarmee kijk jij naar de wedstrijd?
sopcast of via valpa?
Huntelaarquote:Op zondag 10 september 2006 15:42 schreef Panick het volgende:
Wie is nu aanvoerder?
Hoe speelt Rosales, Heatwave?quote:Op zondag 10 september 2006 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Ajax speelt ook wel lekker, het is nog geen samba voetbal ofzo maar de overtuiging lijkt er te zijn.
Hopen op een lekkere score verder, geen blessures, dan kunnen we met vertrouwen de UEFA in.
Zoals altijd, hard werkend, maar vrijwel rendementsloosquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 15:45 schreef WooZ het volgende:
Rood knol
had Heitinga 1e helft ook al moeten hebben
Rood knol
Scherp hoorquote:Op zondag 10 september 2006 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Vraag je nou aan HW een objectief oordeel over Rosales?![]()
Rood knol
Sansoni ook.quote:Op zondag 10 september 2006 15:45 schreef WooZ het volgende:
Rood knol
Rood knol
had Heitinga Sansoni 1e helft ook al moeten hebben
quote:Op zondag 10 september 2006 15:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord trouwens onder druk van Sparta en komt nauwelijks nog tot een fatsoenlijke opbouw.![]()
lucky ajax natuurlijk weerquote:Op zondag 10 september 2006 15:48 schreef Tomasso het volgende:
2 gelijkwaardige overtredingen: heitinga geel, Knol rood...
quote:Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die was toch doodgeschoten met sneeuwballen gooien?![]()
3, Sansoni had ook moeten krijgen.quote:Op zondag 10 september 2006 15:48 schreef Tomasso het volgende:
Tis allemaal ook niet eerlijk hequote:Op zondag 10 september 2006 15:48 schreef Tomasso het volgende:
lollercopterquote:Op zondag 10 september 2006 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
KNJB!!11111 einz11111Lollervinger
Kutquote:Op zondag 10 september 2006 15:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Rood voor Gudde, overtreding tov. Charisteas
quote:Op zondag 10 september 2006 15:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Rood voor Gudde, overtreding tov. Charisteas
quote:Op zondag 10 september 2006 15:50 schreef RayMania het volgende:
1-1 Grunn.
quote:
Je weet toch dat ze eigenlijk bang zijn voor échte voetbalfans?quote:Op zondag 10 september 2006 15:51 schreef Tomasso het volgende:
1 opmerkingen, gelijk 10 ajacieden op hun teentjes getrapt
Mooi om te zien
En nog steeds doorgaanquote:Op zondag 10 september 2006 15:51 schreef Tomasso het volgende:
Mooi om te zien
1 opmerkingenquote:Op zondag 10 september 2006 15:51 schreef Tomasso het volgende:
Mooi om te zien
Flauwquote:Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die was toch doodgeschoten met sneeuwballen gooien?![]()
Ahh dus daarvoor ben je hier te vinden. genieten van voetbal ho maar, lekker rellen vind je kennelijk leuker.quote:Op zondag 10 september 2006 15:51 schreef Tomasso het volgende:
Mooi om te zien
Je kan ook gewoon eens normaal meeposten.quote:Op zondag 10 september 2006 15:51 schreef Tomasso het volgende:
Mooi om te zien
quote:Op zondag 10 september 2006 15:51 schreef Tomasso het volgende:
Mooi om te zien
Ga naar het stadion johquote:Op zondag 10 september 2006 15:51 schreef Tomasso het volgende:
Mooi om te zien
al die teletekst supporters hier,boehoe. volgens mij zitten jullie ook niet in het uitvak een kilometertje verderop om de kakkies aan te moedigen.quote:Op zondag 10 september 2006 15:52 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze eigenlijk bang zijn voor échte voetbalfans?
Zielig figuur, nu weer met 'kanker' gooien. Jij bent geen haar beter als die Tomassodingesquote:Op zondag 10 september 2006 15:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ahh dus daarvoor ben je hier te vinden. genieten van voetbal ho maar, lekker rellen vind je kennelijk leuker.
quote:
Nee helaas gaat er maar 1500 man in 't uitvakquote:Op zondag 10 september 2006 15:53 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
al die teletekst supporters hier,boehoe. volgens mij zitten jullie ook niet in het uitvak een kilometertje verderop om de kakkies aan te moedigen.
Asdquote:Op zondag 10 september 2006 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Kankerkneus mag je hiet niet zeggen TimmyASD
quote:Op zondag 10 september 2006 15:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zielig figuur, nu weer met 'kanker' gooien. Jij bent geen haar beter als die Tomassodinges![]()
Ik moest vandaag werken omdat een collega overleden is door een hartstilstand en de zaak draaiende gehouden moet blijven, maar het is maar goed dat jij zo snel kunt beoordelen dat ik geen diamond kaart heb.quote:Op zondag 10 september 2006 15:53 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
al die teletekst supporters hier,boehoe. volgens mij zitten jullie ook niet in het uitvak een kilometertje verderop om de kakkies aan te moedigen.
Zie je mij hier lopen rellen dan? Dingen lopen uitlokken. Donder toch op man.quote:Op zondag 10 september 2006 15:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zielig figuur, nu weer met 'kanker' gooien. Jij bent geen haar beter als die Tomassodinges![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |