met de laptop liggend op de bank, ondertussen F1 kijken en radio 1 luisterend, is niet goed voor je spellingquote:Op zondag 10 september 2006 15:01 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
als je dan bijdehand gaat lopen doen let dan wel op je spelling :').
Je kent em nog wel van een paar jaar geledenquote:Op zondag 10 september 2006 15:06 schreef pascalheister het volgende:
kjh? wie is dat ook alweer
De opvolger van die nieuwe spits van julliequote:Op zondag 10 september 2006 15:06 schreef pascalheister het volgende:
De grootste nachtmerrie van elke verdediger op 2 benenquote:Op zondag 10 september 2006 15:06 schreef pascalheister het volgende:
Nee, Didulica is alweer terugquote:Op zondag 10 september 2006 15:07 schreef Schimpie het volgende:
Staat die grabbelaar nog in de goal bij AZ?
Niet die Australier (ik weet het das ook een prutser) maar die Sinouh.
Die Australier staat onder de lat.quote:Op zondag 10 september 2006 15:07 schreef Schimpie het volgende:
Dat hebben ze gemerkt in Luxemburgquote:Op zondag 10 september 2006 15:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
De grootste nachtmerrie van elke verdediger op 2 benen
die didulica keept..quote:Op zondag 10 september 2006 15:07 schreef Schimpie het volgende:
Ik blijft het een onzekere keepert vindenquote:Op zondag 10 september 2006 15:08 schreef Cheiron het volgende:
Bijna een foutje a la Tel aviv voor Stekelenburg.. pfoe
quote:Op zondag 10 september 2006 15:08 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Dat hebben ze gemerkt in de play-offs![]()
Fantastische lijnkeeper, maar verder heeft hij nog heel veel te lerenquote:Op zondag 10 september 2006 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik blijft het een onzekere keepert vinden
ik vind het juist een vrij sterke keeper.quote:Op zondag 10 september 2006 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is ie ook.quote:Op zondag 10 september 2006 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Iddquote:Op zondag 10 september 2006 15:10 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat is ie ook.
Zelfs in de periodes dat ie erg sterk keepte had ie altijd zo'n "F. de Boer moment"
En als hij die tijd nou eens krijgt van 'men' dan hebben we over een paar jaar wellicht een waardig opvolger van V/d Sar....quote:Op zondag 10 september 2006 15:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Fantastische lijnkeeper, maar verder heeft hij nog heel veel te leren
Hij is um nog geen 1x voorbij gekomenquote:Op zondag 10 september 2006 15:12 schreef Nashje het volgende:
Hersi denkt Emanuelson effe te kunnen uitspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |