1 opmerkingenquote:Op zondag 10 september 2006 15:51 schreef Tomasso het volgende:
1 opmerkingen, gelijk 10 ajacieden op hun teentjes getrapt
Mooi om te zien
Flauwquote:Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die was toch doodgeschoten met sneeuwballen gooien?![]()
Ahh dus daarvoor ben je hier te vinden. genieten van voetbal ho maar, lekker rellen vind je kennelijk leuker.quote:Op zondag 10 september 2006 15:51 schreef Tomasso het volgende:
Mooi om te zien
Je kan ook gewoon eens normaal meeposten.quote:Op zondag 10 september 2006 15:51 schreef Tomasso het volgende:
Mooi om te zien
quote:Op zondag 10 september 2006 15:51 schreef Tomasso het volgende:
Mooi om te zien
Ga naar het stadion johquote:Op zondag 10 september 2006 15:51 schreef Tomasso het volgende:
Mooi om te zien
al die teletekst supporters hier,boehoe. volgens mij zitten jullie ook niet in het uitvak een kilometertje verderop om de kakkies aan te moedigen.quote:Op zondag 10 september 2006 15:52 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze eigenlijk bang zijn voor échte voetbalfans?
Zielig figuur, nu weer met 'kanker' gooien. Jij bent geen haar beter als die Tomassodingesquote:Op zondag 10 september 2006 15:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ahh dus daarvoor ben je hier te vinden. genieten van voetbal ho maar, lekker rellen vind je kennelijk leuker.
quote:
Nee helaas gaat er maar 1500 man in 't uitvakquote:Op zondag 10 september 2006 15:53 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
al die teletekst supporters hier,boehoe. volgens mij zitten jullie ook niet in het uitvak een kilometertje verderop om de kakkies aan te moedigen.
Asdquote:Op zondag 10 september 2006 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Kankerkneus mag je hiet niet zeggen TimmyASD
quote:Op zondag 10 september 2006 15:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zielig figuur, nu weer met 'kanker' gooien. Jij bent geen haar beter als die Tomassodinges![]()
Ik moest vandaag werken omdat een collega overleden is door een hartstilstand en de zaak draaiende gehouden moet blijven, maar het is maar goed dat jij zo snel kunt beoordelen dat ik geen diamond kaart heb.quote:Op zondag 10 september 2006 15:53 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
al die teletekst supporters hier,boehoe. volgens mij zitten jullie ook niet in het uitvak een kilometertje verderop om de kakkies aan te moedigen.
Zie je mij hier lopen rellen dan? Dingen lopen uitlokken. Donder toch op man.quote:Op zondag 10 september 2006 15:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zielig figuur, nu weer met 'kanker' gooien. Jij bent geen haar beter als die Tomassodinges![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |