nou kssst aan het werk dan lamlul!quote:Op zondag 10 september 2006 15:54 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik moest vandaag werken omdat een collega overleden is door een hartstilstand en de zaak draaiende gehouden moet blijven, maar het is maar goed dat jij zo snel kunt beoordelen dat ik geen diamond kaart heb.![]()
Dat zeg ik niet. Maar jij reageert ook niet echt volwassen. Sta er boven, en ga vooral niet het k-woord gebruiken. Kan je een ban opleveren trouwensquote:Op zondag 10 september 2006 15:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zie je mij hier lopen rellen dan? Dingen lopen uitlokken. Donder toch op man.
Ik ben net thuis uit mn werk, randdebiel. Alleen haalde ik het niet meer naar het kasteel.quote:Op zondag 10 september 2006 15:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
nou kssst aan het werk dan lamlul!
Je begint er zelf mee, lollercopter.quote:Op zondag 10 september 2006 15:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Zonder het K-woord!
Alles kanquote:Op zondag 10 september 2006 15:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar jij reageert ook niet echt volwassen. Sta er boven, en ga vooral niet het k-woord gebruiken. Kan je een ban opleveren trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |