Shit.quote:
haha... ik hoop dat ze hem interviewen na de wedstrijd.. die jongen komt zo snugger overquote:Op zondag 10 september 2006 16:08 schreef BiMeWet het volgende:
POLAK :|
Hij is goed ja. Hij is 18 jaar, tweebenig, heeft een voorzet (wow) en is snelquote:Op zondag 10 september 2006 16:08 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
lol. is die heilig? goed? of wat is daarmee dat je zo enthousiast bent
meer een eeuwige belofte op dit moment, jongen kan goed voetballen maar komt er nooit aan toe. Ik hoop nu dus ook dat hij heel blijftquote:Op zondag 10 september 2006 16:08 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
lol. is die heilig? goed? of wat is daarmee dat je zo enthousiast bent
Het zal wel aan de leefomgeving liggen denk ik dan maar..quote:Op zondag 10 september 2006 16:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar ging het al niet meer om. Je kwam weer terug met je domme "alles kan" opmerking![]()
Je interpretatievermogen zal ook wel toenemen denk ik hoor![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 16:09 schreef BiMeWet het volgende:
edit
* Boe-man denkt terug aan afscheidswedstrijd Dennis Bergkampquote:Op zondag 10 september 2006 16:09 schreef frenzy2003 het volgende:
denis!
Kom op zeg, sinds ie bij Ajax speelt is ie meer dan 80% geblesseerd geweest. Zo kan je nooit een echte held worden, dan moet je eens 10+ wedstrijden achter elkaar goed spelen.quote:Op zondag 10 september 2006 16:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij is goed ja. Hij is 18 jaar, tweebenig, heeft een voorzet (wow) en is snel. Wordt een held.
Ok. een goede voorzet is wel welkom.. want na een dik seizoen Rosales schort het daar wel aan bij Ajax.quote:Op zondag 10 september 2006 16:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij is goed ja. Hij is 18 jaar, tweebenig, heeft een voorzet (wow) en is snel. Wordt een held.
Daarom zegt ie ook dat ie een held wordt.quote:Op zondag 10 september 2006 16:10 schreef Panick het volgende:
[..]
Kom op zeg, sinds ie bij Ajax speelt is ie meer dan 80% geblesseerd geweest. Zo kan je nooit een echte held worden, dan moet je eens 10+ wedstrijden achter elkaar goed spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |