Daar ging het al niet meer om. Je kwam weer terug met je domme "alles kan" opmerkingquote:Op zondag 10 september 2006 16:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En jij bent 40 oid? Kan je nou werkelijk niet inzien dat de TT bedoeld is om duidelijk te maken dat ik met het woord zal stoppen?
Jezus zeg
Ik kom net binnen zeilen op een brakke computer en internetconnectie: hoeveel staat het bij Ajax?quote:Op zondag 10 september 2006 16:04 schreef HeatWave het volgende:
weer geen goal, niet normaal wat Ajax nu loopt te prutsen, het had al 8-0 moeten zijn.
3-0quote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kom net binnen zeilen op een brakke computer en internetconnectie: hoeveel staat het bij Ajax?
3 voor ajax.quote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kom net binnen zeilen op een brakke computer en internetconnectie: hoeveel staat het bij Ajax?
ja, dat had ik ook even net, is weer terugquote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef borisz het volgende:
en dat is een groen scherm
Eindelijk!quote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef HeatWave het volgende:
babel eruit, manucharyan erin.
Poultje doen hoe snel ie geblesseerd is.quote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef Urquhart het volgende:
Manucharyan erin
Dat is Mitea hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 16:06 schreef Panick het volgende:
[..]
Poultje doen hoe snel ie geblesseerd is.
Ik zeg 7min23.
lol. is die heilig? goed? of wat is daarmee dat je zo enthousiast bentquote:
Shit.quote:
haha... ik hoop dat ze hem interviewen na de wedstrijd.. die jongen komt zo snugger overquote:Op zondag 10 september 2006 16:08 schreef BiMeWet het volgende:
POLAK :|
Hij is goed ja. Hij is 18 jaar, tweebenig, heeft een voorzet (wow) en is snelquote:Op zondag 10 september 2006 16:08 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
lol. is die heilig? goed? of wat is daarmee dat je zo enthousiast bent
meer een eeuwige belofte op dit moment, jongen kan goed voetballen maar komt er nooit aan toe. Ik hoop nu dus ook dat hij heel blijftquote:Op zondag 10 september 2006 16:08 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
lol. is die heilig? goed? of wat is daarmee dat je zo enthousiast bent
Het zal wel aan de leefomgeving liggen denk ik dan maar..quote:Op zondag 10 september 2006 16:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar ging het al niet meer om. Je kwam weer terug met je domme "alles kan" opmerking![]()
Je interpretatievermogen zal ook wel toenemen denk ik hoor![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 16:09 schreef BiMeWet het volgende:
edit
* Boe-man denkt terug aan afscheidswedstrijd Dennis Bergkampquote:Op zondag 10 september 2006 16:09 schreef frenzy2003 het volgende:
denis!
Kom op zeg, sinds ie bij Ajax speelt is ie meer dan 80% geblesseerd geweest. Zo kan je nooit een echte held worden, dan moet je eens 10+ wedstrijden achter elkaar goed spelen.quote:Op zondag 10 september 2006 16:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij is goed ja. Hij is 18 jaar, tweebenig, heeft een voorzet (wow) en is snel. Wordt een held.
Ok. een goede voorzet is wel welkom.. want na een dik seizoen Rosales schort het daar wel aan bij Ajax.quote:Op zondag 10 september 2006 16:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij is goed ja. Hij is 18 jaar, tweebenig, heeft een voorzet (wow) en is snel. Wordt een held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |