ik ben idd bang dat hij het ooit zal gaan krijgen jaquote:Op zondag 10 september 2006 16:00 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Bang voor Hofs zn gigantische talent...
Kansloos hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 16:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat ie nooit meer kan voetballen.
Vertel?quote:Op zondag 10 september 2006 16:02 schreef BiMeWet het volgende:
Sparta supporters die denken dat ze hooligans zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen een ECHTE kakkerlak kan zo debiel zijn natuurlijkquote:Op zondag 10 september 2006 16:02 schreef BiMeWet het volgende:
Sparta supporters die denken dat ze hooligans zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 16:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat ie nooit meer kan voetballen.
En jij bent 40 oid? Kan je nou werkelijk niet inzien dat de TT bedoeld is om duidelijk te maken dat ik met het woord zal stoppen?quote:Op zondag 10 september 2006 16:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren. Ga maar naar je colleges enzo, dan komt het misschien nog wel goed met je.
omdat hij een gele kaart kreeg, en werd daarom gewisseld door Van Gaalquote:Op zondag 10 september 2006 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom werd Steinsson bij AZ er na 20 minuten er weer afgehaald door Van Gaal? Voor Mendez da Silva?
Daar ging het al niet meer om. Je kwam weer terug met je domme "alles kan" opmerkingquote:Op zondag 10 september 2006 16:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En jij bent 40 oid? Kan je nou werkelijk niet inzien dat de TT bedoeld is om duidelijk te maken dat ik met het woord zal stoppen?
Jezus zeg
Ik kom net binnen zeilen op een brakke computer en internetconnectie: hoeveel staat het bij Ajax?quote:Op zondag 10 september 2006 16:04 schreef HeatWave het volgende:
weer geen goal, niet normaal wat Ajax nu loopt te prutsen, het had al 8-0 moeten zijn.
3-0quote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kom net binnen zeilen op een brakke computer en internetconnectie: hoeveel staat het bij Ajax?
3 voor ajax.quote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kom net binnen zeilen op een brakke computer en internetconnectie: hoeveel staat het bij Ajax?
ja, dat had ik ook even net, is weer terugquote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef borisz het volgende:
en dat is een groen scherm
Eindelijk!quote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef HeatWave het volgende:
babel eruit, manucharyan erin.
Poultje doen hoe snel ie geblesseerd is.quote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef Urquhart het volgende:
Manucharyan erin
Dat is Mitea hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 16:06 schreef Panick het volgende:
[..]
Poultje doen hoe snel ie geblesseerd is.
Ik zeg 7min23.
lol. is die heilig? goed? of wat is daarmee dat je zo enthousiast bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |