Ze laten het alleen qua afronding afweten. Verder creeeren ze nog voldoende kansenquote:Op zondag 10 september 2006 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja jammer, ik snap het opzich altijd wel, sparen voor de rest van het jaar, maar eens lekker uithalen lijkt wel verboden ofzo.
Ze proberen het nog wel een beetje, maar 3-0 vinden ze wel best. Is het ook wel hoor.
ach joh, boeiend, alleen maar prima als ze na dit soort wedstrijden gaan denken dat het wel goed zitquote:Op zondag 10 september 2006 16:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Zeer zeer zeer onterecht.
is ook wel zo ja. Maar toch jammerquote:Op zondag 10 september 2006 16:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ze laten het alleen qua afronding afweten. Verder creeeren ze nog voldoende kansen
Dat wilde ik ook zeggen.quote:Op zondag 10 september 2006 16:18 schreef BiMeWet het volgende:
ALI B ALI B ALI B OLÉ OLÉ!
Het toont de triestheid van het uitgeven van een dvd nog maar eens uit, maar ok het is een gesloten boek.quote:Op zondag 10 september 2006 16:17 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Nee, ze worden steeds triester. Misschien is dát de reden waarom jij ze steeds leuker gaat vinden...
En ik ben blij voor jou dat ajax gewonnen heeft met goed geluk (quote:Op zondag 10 september 2006 16:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het toont de triestheid van het uitgeven van een dvd nog maar eens uit, maar ok het is een gesloten boek.
Ik ben blij voor je dat Feyenoord heeft gestunt vandaag.
quote:Op zondag 10 september 2006 16:19 schreef GnAgn het volgende:
Ach wat maakt het uit, Feye wint zoiezo dit seizoen niet van Ajax, PSV, AZ, Groningen, Vitesse, Roda Jc, Heerenveen, Twente, Utrecht, dus we hebben nog genoeg te lachen
Harry scoort alleen 3 per wedstrijdquote:Op zondag 10 september 2006 16:18 schreef P-azz het volgende:
en nou chari nog ff 1
Als PSV ook zo denkt, komt het helemaal goed met Feyenoord volgende week!quote:Op zondag 10 september 2006 16:19 schreef BigFire het volgende:
volgende week tegen PSV en dan gaan ze met dit spel volledig de boot in![]()
Nr. 3 en 4 en 5 bedoel jequote:Op zondag 10 september 2006 16:19 schreef Panick het volgende:
Jammer dat KJH nr.3 niet kon meepikken.
Had ie weer 1 op 1 gelopen..
zekerquote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Mooie stunt van Feyenoord
idd. Kluivert hattrickje tegen feyenoordquote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als PSV ook zo denkt, komt het helemaal goed met Feyenoord volgende week!
Die tegengoal was inderdaad belachelijk.quote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Mooie stunt van Feyenoord
Kluivert een hattrick...quote:Op zondag 10 september 2006 16:21 schreef BigFire het volgende:
[..]
idd. Kluivert hattrickje tegen feyenoord![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 16:22 schreef venomsnake het volgende:
Afgelopen in Grunn:
eindstand 2-1
[afbeelding]
neej, met Beasley hadden ze een wereld speler in huisquote:Op zondag 10 september 2006 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kluivert een hattrick...![]()
![]()
Die gast mag al blij zijn als hij een grasspriet weet te raken
Wel jammer dat het al om 12;30 is, moet ik me weer inhouden zaterdagavondquote:Op zondag 10 september 2006 16:22 schreef borisz het volgende:
volgende week nemen we de punten uit kerkrade mee![]()
Beasley is toch de grasspriet over wie hij het heeftquote:Op zondag 10 september 2006 16:23 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
neej, met Beasley hadden ze een wereld speler in huis![]()
daar begin ik ook een beetje van te balen eigenlijk...quote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jammer dat Suarèz geen minuten kreeg.
het nieuwe Ajax rulesquote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Panick het volgende:
Roda uit is altijd lastig voor Ajax. Ik reken op een gelijkspel.
quote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Superheld het volgende:
[..]
Beasley is toch de grasspriet over wie hij het heeft![]()
wat een dweil is hetquote:Op zondag 10 september 2006 16:29 schreef Cheiron het volgende:
Och Knol, slappe jankezak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |